ارتش سرخ دات کام

اخبار

صدری: اولین قول به هواداران کسب قهر ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 19 اظهار نظر

-

2 سال پیش

صدری: اولین قول به هواداران کسب قهرمانی ششم است

ارتش سرخ دات کام :
صدری: اولین قول به هواداران کسب قهرمانی ششم است
سرپرست باشگاه پرسپولیس گفت: اولین قولی که به هواداران می‌دهیم کسب قهرمانی ششم است.

سید مجید صدری در نشست امروز خود با اهالی رسانه اظهار داشت: ابتدا ایام شهادت حضرت زهرا را تسلیت می‌گویم و به برکت وجودش و با توسل به ائمه این جلسه را شروع می‌کنیم. یک سال است در خدمت باشگاه پرسپولیس هستیم که با فراز و نشیب های زیادی همراه بود. می‌خواهیم درباره اتفاقات گذشته حرف بزنیم اما برای آینده باشگاه برنامه های خوبی داریم.

* اولین قول کسب قهرمانی ششم است
وی افزود: اولین قولی که به هواداران می‌دهیم کسب قهرمانی ششم است. یکی از معضلات اصلی باشگاه در سال های گذشته بحث های مالی و اقتصادی بوده و قطعا با کمک هواداران عزیز و همدیگر این مشکل را حل می کنیم تا شاهد عقب و جلو افتادن پول دادن یا پول ندادن نباشیم. برنامه ما برای آینده استفاده از تمام ظرفیت های باشگاه در حوزه درآمدزایی است. تخصص بنده این است که از ظرفیت هایی مثل تبلیغات محیطی پخش مستقیم و ... که باشگاه کمک می‌کند استفاده کنیم تا کادرفنی که از همه آنها تشکر می کنم در تمام رده های سنی بدون دغدغه خاطر کار را جلو ببرند.

* در همه حوزه ها باید نشان دهیم پرطرفدارترین در آسیا هستیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: امیدواریم قهرمانی های ما مداوم باشد. وقتی می‌گوییم پرسپولیس پرطرفدارترین تیم آسیا است باید در همه حوزه ها آن را نشان بدهیم. بخشی از این موضوع نتایج است. تیم ما پنج دوره قهرمان لیگ شده و امیدواریم بتوانیم در آسیا هم به موفقیت های برسیم. البته باشگاه ما باید از لحاظ اخلاق و فرهنگ هم یک باشد و در همه حوزه ها جایگاه نخست را داشته باشد. این امر هم با همدلی اتحاد و رفاقت بین هواداران، اعضای تیم و باشگاه محقق می‌شود. برای رسیدن به موفقیت در همه حوزه ها باید از تمام ظرفیت ها استفاده کنیم.

*چیزی برای پنهان کردن از هواداران نداریم
صدری ادامه داد: یکی از مباحثی که در ‌آینده به آن می‌پردازیم بحث های تعاملی است. هیچ وقت دنبال دعوا و بحث های مشاجره ای نیستیم و دنبال تعامل هستیم. اجازه هم نمی دهیم یک اپسیلون از حق باشگاه ضایع و نادیده گرفته بشود. امیدواریم به اهداف مان برسیم و هر ماه روابط عمومی باشگاه گزارشی از عملکرد پرسپولس در همه حوزه ها را ارائه کند. در همه حوزه ها باید شفافیت وجود داشته باشد و چیزی برای پنهان کردن از هواداران نداریم زیرا بزرگ ترین سرمایه ما هواداران هستند و تا جایی که می‌توانیم باید اعتماد تنها را جلب کنیم. هرجا اعتماد جلب شده باشگاه و هوادار سود برده‌اند.

* یکی دو پرونده خارجی دیگر هم داریم
وی در خصوص طولانی شدن مشکل پرداخت بدهی کالدرون گفت: در بحث خارجی ها فقط کالدرون را نداریم. این بحث هم قبل از ما بوده و هم یکی دو پرونده در مسیر است که باید برای آن تدبیر کنیم‌. تاریخ عقد قرارداد کالدرون ۱۰ تیر ۹۸ و در زمان مدیریت ایرج عرب بود. در تاریخ یک ژانویه ۲۰۲۰ و در زمان انصاری فرد اختلاف پیش آمد. تاریخ صدور رأی هم ۱۰ تیر ۹۹ بود اما پرونده روز گذشته مختومه شد. مبلغی که تا روز پرداخت داده شد ۳۰۰ هزار دلار بود و طبق رأی فیفا باید حدود ۵۷۹۵۰۰ دلار با سود و سه هزار فرانک باید به وی می‌دادیم. حدود ۱۰۰ هزار دلار مربوط به قرارداد خواکین بود. هر فصل هم ۸۵۰ هزار دلار قراردادش است. قرار بود ۳۰۰ هزار دلار دو هفته بعد از امضا ۳۰۰ هزار دلار در تیم فصل و ۲۵۰ هزار دلار بعد از پایان فصل به وی پرداخت شود.

* دستگاه های نظارتی باید به قرارداد باشگاه ها نظارت کنند
سرپرست پرسپولیس اضافه کرد: دستگاه های نظارتی باید به قرارداد باشگاه ها نظارت کنند. رسول پناه هم اعلام کرد وی با ۱۰۰ هزار دلار کارش انجام می‌شد اما چرا همه فحش ها را ما خوردیم و تهمت ها را شنیدیم اما چرا کسی جواب نمی داد؟ کاری که می‌توانستیم با ۱۰۰ هزار دلار جمع کنیم با التماس با ۷۵۰ هزار دلار جمع کردیم. این سوالی است که به عنوان یک هوادار در ذهن من است و باید یکی به آن جواب بدهد. من باید پاسخگوی عملکرد خودم باشم حتی اگر ۱۰ سال بعد باشد. بیایند و بگویند به این دلیل که جایی دیگر مشکل داشتیم ۱۰۰ هزار دلار را ندادیم و این کار را نکردیم.

* متاسفانه به سجادی خیلی توهین شد
وی اضافه کرد: توهین و فحاشی هوادار را به دیده منت قبول کردیم و پای کار ایستادیم. اولین بحث کالدرون تهیه پول بود. از زمان سمیعی به هر دری زدیم تا ۲۲ میلیارد تهیه کنیم اما هر چه پول تهیه شد باید حقوق بازیکنان، کادرفنی و حقوق پرسنل را که در اولویت بود پرداخت می‌کردیم. سجادی در این زمینه خیلی به ما کمک کرد اما متاسفانه به وی خیلی توهین کردند. هواداران عزیز برای ما محترم هستید اما اگر سجادی نبود از کجا این پول را می‌ آوردیم. شاید برخی بگویند باشگاه دولتی است و سجادی وظیفه اش را انجام داد اما وی این کار را انجام داد.

* چرا مسببان پرونده کالدرون نباید جواب بدهند؟
صدری تاکید کرد: پولی که با ۱۰۰ هزار دلار جمع می‌شد را چرا جمع نکردند. نمی گوییم مقصر هستند اما مطالبه داریم تا به مردم جواب بدهند. چرا ما باید در فضای مجازی توهین بشنویم اما افرادی که این پرونده را درست کردند جواب ندهند. ما و سجادی پایان این پرونده رسیدیم. پول تهیه شد. ما هم در باشگاه پرسپولیس دنبال پایین آوردن هزینه ها هستیم. یکی از این موارد هم در پرونده کالدرون بود. با کمک سجادی پولی تهیه کرده و نامه ای به بانک مرکزی زدیم تا کاری که قبلا در این باشگاه انجام نشده بود صورت بگیرد.

* با کمک سجادی توانستیم ارز نیمایی بگیریم
صدری ادامه داد: در پرسپولیس دنبال آوردن پایین هزینه‌ها هستیم. با کمک سجادی و نامه او از بانک مرکزی ارز نیمایی گرفتیم. این کار برای اولین بار در پرسپولیس انجام شد و سه میلیارد و دویست میلیون به سود باشگاه شد.
قبلا هر زمان دلار می‌گرفتیم در باشگاه ارز آزاد می‌گرفتیم اما زرنگی کرده و توانستیم برای این‌کار ارز نیمایی بگیریم. به جای دلار ۲۹ هزار تومانی دلار ۲۳ هزار تومانی گرفتیم. برخی قوانین کشور باید رعایت شود. از بانک مرکزی مجوز گرفته و کار انتقال پول را از صرافی آغاز کردیم. از‌ کالدرون و پسرش خواهش کردیم که به ترکیه بیایند و در چند قسط این پول را پرداخت کنیم. خواستیم به احترام هواداران بیایید این پول را در پنج قسط با هر ضمانتی بگیرید.

* خواکین پولش را از کالدرون گرفته بود
وی عنوان کرد: کالدرون به ترکیه نیامد. صراف به من گفت اگر در ترکیه، امارات یا قطر شماره حساب بگیرید در ۲۴ ساعت این پول پرداخت می‌شود. دوباره خواستیم کالدرون در این سه کشور شماره حساب بدهد تا پول پرداخت شود اما گفت فقط با وکیلم صحبت کنید. بخشی از این پول هم برای خواکین بود. از گرشاسبی مدیرعامل فولاد خواهش کردم از خواکین که در آنجا کار می‌کرد بخواهد پولش را اینجا بدهیم اما وی هم اعلام کرد پولش را کامل از کالدرون گرفته است.

* پیدا کردن وکیل کالدرون سخت بود
سرپرست پرسپولیس توضیح داد: ارتباط گرفتن با شرر‌ وکیل کالدرون که کاربلد و دارای ارتباط است سخت بود. روزهای ابتدایی که تماس ها را جواب نمی‌داد و از هر چندین پیام یک تماس را جواب می‌داد. به ما گفت فقط در سوییس حساب دارم و جای دیگری حساب ندارم. این پول را حواله‌ کردیم. به عنوان باشگاه دولتی با توجه به تحریم‌ها باید در چارچوب قانونی پیش می‌رفتیم. پول را حواله‌ کردیم و ۱۰ روز طول کشید که حواله‌ها برسد. ابتدا ۳۰۰ هزار دلار را پرداخت کردیم و در ادامه یک ۳۰۰ هزار دلار، یک ۱۵۰ هزار دلار و یک پنجاه هزار دلار واریز کردیم. ۱۵۰ هزار دلار به حسابش نشست اما برای پول باقی مانده بانک سوال هایی داشت. جواب سوالات را برای بانک ارسال کردیم. وکیل یک روز گفت که بانک اعلام کرده رابطه کاری ما مشخص نیست و پول را باید برگردانیم.

* اسمی از تحریم می آوردیم کل پول بلوکه می شد
صدری افزود: اگر اسمی از ایران و تحریم آورده می‌شد کل پول بلوکه می‌شد. حدود سه هفته طول کشید تا دوباره پول به حساب خارج از ایران‌ ما بازگردد. نمی‌توانستیم حساسیت به خرج دهیم. با بدبختی این پول را تهیه کرده بودیم. پس از آن دیگر ریسک نکردیم و یک واحد پولی دیگری را زدیم و خرد‌خرد هم زدیم که مشکلی به وجود نیاید. روز جمعه به ما گفت همه پول به غیر از یک قسمت ۴۵ هزار دلاری نیامده است.

* شرمم می شود ویس کالدرون را پخش کنم
وی عنوان کرد: برای کالدرون نوشته و التماس کردم تایدیه بدهند اما شرمم می‌شود ویس کالدرون را پخش کنم. او به ما توهین می‌کرد. به سمت خانم وکیل رفتیم و گفتیم که این ۴۵۰۰۰ هزار دلار ارسال شده است کاری کنید. وکیلش گفت موکلش پادشاهش است و بدون اجازه اش نمی‌تواند کار را انجام دهد. از هر دری وارد شدیم. جنانی و کاظمی هم نتوانستند کاری انجام بدهند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146391
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
رضا احمدي

0

0

2 سال پیش

پول شهر خودرو را بده،اين سيد صالحي كيسه كش دنبال امتياز كم كردن هست


امیرحسین

0

1

2 سال پیش

مثل قول عرب که حفظ برانکو بود،هی روزگار


منصورنادری

0

1

2 سال پیش

جناب آقای صدری شما فکر میکنی اولین قول داری میدهی ولی اینقدر قول دادی وعملی نشد من یکی که حسابش از دستم در رفته با وجود این همه بد قولی ها وقتی که قولی میدهید تن آدم میلرزه ولی بازهم براید آرزوی موفقیت داریم اگر شما خوب باشید وبرای بهتر شدن تیم تلاش بکنی هوادار هم از شما با جون ودل حمایت میکنند تنها چیزی که هوادار از شما میخواهد این که خدا را در نظر بگیری تا هستی با دلسوزی واقعی برای سربلندی ارتش سرخ تلاش بکنی نگذاری هر بی سر وپایی از راه میرسه یک نسخه ویران کننده ای برای تیم بپیچه از انچه که واقعا حق تیم است دلسوزانه دفاع بکنی ما نمی خواهیم خدای ناکرده شما برای تیم حق و ناحق بکنی ونه چیز دیگری به امید رسیدن روزی که همه هوادار ها یک پارچه از شما حمایت بکنند


مجید حسینی

0

1

2 سال پیش

توروخدا شما قول نده😐😂😂


علی مقرب

0

1

2 سال پیش

ی هافبک درجه یک بگیرین واسدی وبندازین بیرون قهرمانی پرسپولیس صد درصده


رادین رستاک

0

3

2 سال پیش

آقای صدری تو را خدا وضعیت بدهی به شهر خودرو را تایین تکلیف کن نذار مشکلی برا پرسپولیس پیش بیاد واقعا دیگه حوصلمون داره سر میره اخه اونا هم حق دارن یحیی ۳ ساله اومده برامون قهرمانی اورده وفینال اسیا شما هنوز پوا انتقالشو ندادین


رضااسلامی

0

1

2 سال پیش

خب خدا رو شکر...آقای صدری ما با شما هیچ مشکلی نداریم،با بد قولی و سر کار گذاشتن مشکل داریم...ایشاله ک دیگ شاهد نباشیم....


امید فلاح

-3

1

2 سال پیش

تجمع چی شد!!؟ فراموش شد!!؟ هواداران محترم ما برای قهرمانی آسیا، یک مدیر مقتدر مثل دادکان می خواهیم. فراموش نکنیم ما هنوز داریم نون مدیریت دکتر طاهری را می خوریم که ورزشگاه شهید کاظمی را گرفت و تجهیز کرد. مدیران بعدی یک آجر روی آجر نگذاشتند. مطالبه ما یک مدیر مقتدر و پولساز و ساختارساز است. برای مدیرعاملی دکتر دادکان یک تجمع بزرگ برگزار کنیم.


ذبیح الله پرسپولیسی

-1

6

2 سال پیش

جناب آقای صدری عزیز از شما بعنوان یک هوادار قدیمی بینهایت سپاسگزارم،ثابت کردی من عطار درموردشمااشتباه میکردم❤️❤️❤️❤️❤️❤️۶قلب هدیه ماهواداران به شما


سعید نصر

-3

2

2 سال پیش

کالدرون هم زبان در آورده اینجا موش مرده بود


حمیدرضا غفاری

-1

4

2 سال پیش

وقتی تو قول میدی چهارستون تنم میلرزه


مسیحا

0

4

2 سال پیش

به امید خدا


احمد نوری اسرمی

-1

3

2 سال پیش

خوب اگه راست میگی پول رادو رو بده تا برگرده


فاطمه

-1

5

2 سال پیش

تو رو خدا قول نده تو قول میدی من میترسم


پارسا گلات

0

3

2 سال پیش

آقای صدری عزیز واقعاً آقای سجادی فقط بله قربان گوی کیسه کشا ست برای پرسپولیس سنگ اندازی می‌کند چرا ما نباید یک هیئت مدیره قوی داشته باشیم تا کمک حال شما باشد شما در باشگاه تک و تنها هستید و همه کارها را به تنهایی انجام می دهید اگه یک هیئت مدیره قوی باشد و کمک حال شما باشد چقدر کار را زودتر انجام می شود واقعاً ما هواداران اون چیزی که میبینیم می گوییم هیئت مدیره استقلال از قویترین افراد است ولی هیئت مدیره پرسپولیس سه نفر است و شما به تنهایی داد همه کار را انجام میدهید چرا نباید هیئت مدیره قوی کمک حال شما باشد این اگر سنگ اندازه نیست پس چیست آقای آقای صدری حتی هنگام تشکیل جلسات کاری تماشای بازی استقلال مهمتر از انجام کارهای اداری است برای آقای سجادی واقعاً آقای سجادی یک استقلالی متعصب متاثر متاثر است حتی هنگامی که ایشان دونده بود رنگ لباسش آبی آبی آبی بود هنگامی که ایشان دونده بود و ورزشکار یک تصویر یا عکس از ایشان با لباس قرمز بیاورید پس ایشان از همان روز اول استقلالی بوده است و در حد وزیر نبوده است واقعاً وزیر باید بیطرف باشد نه در هنگام انجام کارهای اداری تماشا کردن بازی های استقلال مهمتر از انجام کارها کارهای اداری و برایش باشد


پارسا گلات

0

2

2 سال پیش

آقای صدری عزیز حتمن در � نیم فصل خواسته‌های آقای گل محمدی برای خرید بازیکن های درجه یک برآورده کنید چون واقعا به بازیکن نیاز داریم هم در خط هافبک هم در خط حمله تا قهرمانی ششم به کوری چشم هواداران کیسه و شله زرد جشن بگیریم


امیرحسین

-1

2

2 سال پیش

شما برو،قهرمانی خودش میاد...!


p.r.s

-1

3

2 سال پیش

هوادار اون چیزی میبینه رو میگه نه اون چیزی که پشت پرده فقط یه ادعای کلامیه و بس. ماانشاالله داریم میبینیم اینهمه وقت هنوز مدیرعامل معرفی نشده و خود این بزرگترین ضربه واسه تیم بوده،همه دیدن بمحض روی کار اومدنش همون شب اول بدو بدو رفت مشکلات کیسه رو حل کرد مدیرعاملی رو گذاشت که برش داشته باشه و بتونه پول تزریق کنه و بعد از گذشت سه ماه با وقاحت تموم تازه در اومده میگه پرسپولیس که مشکلی نداره..درحالیکه پنجره مدتها بسته مونده بازیکنای تاجیک از امادگی دور شدن و قضیه کالدرون رو اعصاب همه سنگینی میکنه..اگه وزیر ورزشه وظیفشه مشکلات رو حل کنه نه که با بی عدالتی و تبعیض بیشترش کنه،،شما سنگ همچین کسی رو به سینه میزنی؟!؟


احمدشهلی بر

-1

2

2 سال پیش

کسی نبودازش بپرس که توهم میتونستی بابیست سی هزاردلارکه به رادوبدی جلوی رفتنش روبگیری که فردابازیک پرونده دیگه عین کالدرون بازنشه

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال