ارتش سرخ دات کام

اخبار

صدری: کارگزار باید در 3 هفته ضمانت‌ ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 5 اظهار نظر

-

2 سال پیش

صدری: کارگزار باید در 3 هفته ضمانت‌نامه بانکی بدهد

ارتش سرخ دات کام :
صدری: کارگزار باید در 3 هفته ضمانت‌نامه بانکی بدهد
سرپرست باشگاه پرسپولیس توضیحاتی درمورد قرارداد با کارگزار و بحث پرداخت طلب کالدرون ارائه کرد.

مجید صدری در حاشیه مراسم معرفی کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: اگر خاطرتان باشد در قرارداد قبلی ما با کارگزار آمده بود این قرارداد با توافق طرفین در سالهای آینده تمدید خواهد شد اما کار قشنگی که با کارگزار جدید کردیم این بود که سه سال قرارداد می‌بندیم. به صراحت نوشته ایم کف تضمین 220، 110 یا 300 میلیارد برای سال بعد باید 20 درصد افزایش پیدا کند. یعنی قرارداد سال بعد ما 264 میلیارد خواهد شد و قرارداد سال سوم هم 20 درصد افزایش خواهد داشت. در حوزه تبلیغات محیطی مبلغ قرارداد در سال آینده 20 درصد بالاتر می‌رود.

* شرکت کارگزار باید در سه هفته ضمانت‌نامه بانکی بدهد
وی گفت: در حوزه حق پخش هم 300 میلیارد امسال در سال آینده 360 میلیارد می‌شود. این توافقات را تاکنون داشته‌ایم. نکته خوب بعدی که باید به آن اشاره کنم این است که در قرارداد رقمی را پیش گرفتیم و توانستیم با آن 15 درصد قرارداد بازیکنان را پرداخت کنیم. تلاش کردیم ضمانت نامه بانکی هم از دوستان بگیریم. برای هریک از این مسائل یعنی بحث 220 میلیارد، 110 میلیارد و 300 میلیارد تومان ضمانت نامه بانکی حسن انجام کار هم می‌گیریم. ظرف سه هفته باید شرکت طرف قرارداد این ضمانت نامه ها را ارائه بدهد.

وی خاطرنشان کرد: تمام مواردی که مختص به این مسائل بوده رعایت کرده‌ایم و آنها را انجام داده‌ایم. تلاش می‌کنیم کار مشترک و خوبی را با این شرکت جلو ببریم و از امروز تلاش خواهیم کرد به عنوان بازوی اقتصادی از این شرکت کمک بگیریم. خدا را شکر تمام این مسائل را جلو بردیم و امیدواریم بتوانیم با این کارگزار در دوره سه ساله به بهترین شکل کار کنیم و در خدمت باشگاه، کادرفنی و بازیکنان و هواداران باشیم.

* امیدوار هستیم ماهیانه به بازیکنان پرداختی داشته باشیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس ادامه داد: طبق وعده ای که به هواداران و بازیکنان داده بودیم تلاش کردیم مبلغی که وظیفه داشتیم به بازیکنان و کادرفنی پرداخت کنیم، به آنها پرداخت شود. شاید مقداری دیر شد اما سعی کردیم خلف وعده را جبران کنیم و این مبلغ روز گذشته پرداخت شد. از فصل جاری 20 درصد قرارداد بازیکنان به آنها پرداخت شده و امیدوار هستیم با وجود دراختیار داشتن کارگزار بتوانیم ماهیانه به بازیکنان پرداختی داشته و مشکلی با این عزیزان نداشته باشیم. قول ما پرداخت ماهیانه مطالبات است که ان‌شاءالله این کار را انجام می‌دهیم.

* 2 قسط از 3 قسط طلب کالدرون به حسابش نشسته است
در ادامه سرپرست باشگاه پرسپولیس در خصوص بحث تسویه حساب با گابریل کالدرون توصیح داد: چند ماهی برای تهیه این پول تحت فشار بودیم. پول کالدرون تهیه شد و تلاش کردیم این مبلغ را به حساب وی و دستیارش واریز کنیم. هواداران عزیز ما بدانند از سه قسطی که به حساب آنها واریز کردیم دو قسط به حساب نشسته و یکی از آنها باقی مانده است. برای آن هم راه حلی پیدا کردیم و کارها در حال انجام است.

* در بحث پرداخت طلب کالدرون کوتاهی نکردیم
صدری اضافه کرد: این موضوع بحثی نبود که بخواهیم در آن کوتاهی انجام بدهیم. واقعیت این است که بحث تحریم‌ها خیلی اذیت‌کننده است. فقط یک بانک اروپایی را به ما اعلام کردند. حاضر بودیم پول را به شکل نقدی به کالدرون و دستیارش تقدیم کنیم و حتی حاضر بودیم در بانکهای کشورهای دیگر مثل ترکیه، امارات و قطر به حساب کالدرون پول بریزیم. از وی درخواست کردیم شماره حسابی در این کشورها به ما بدهد اما متأسفانه هیچ‌یک از این کارها انجام نشد. فقط یک شماره حساب به ما اعلام کردند و ما هم تلاش کردیم کار را انجام بدهیم.

سرپرست باشگاه پرسپولیس خاطرنشان کرد: نامه‌های متعددی به فیفا زدیم تا شماره حسابی به ما اعلام کنند تا در یک کشور دیگر به حساب فیفا این پول را واریز کنیم اما آنها هم قبول نکردند. هر کاری بگویید برای تسویه حساب با کالدرون انجام دادیم.

* از سال 80 بدهی‌ها را تقسیم بندی کردیم
وی در خصوص بدهی‌های این باشگاه عنوان کرد: از سال 80 بدهی‌ها را تقسیم‌بندی کردیم و هر چه بدهی وجود داشت سال به سال مشخص کردیم. باید راه حل پرداختی برای آن پیدا کنیم. به هر حال ما بدهکار هستیم. برخی دوستان برای دریافت پولشان مجبور به شکایت کردن هستند و این موضوع سبب بسته شدن حساب باشگاه و مشکلاتی برای پرسپولیس می‌شود و به دنبال پرداخت بدهی برویم که بر ذمه ما است.

* نباید دغدغه داشته باشیم به خاطر یک تا دو میلیارد حساب باشگاه بسته شود
صدری افزود: ان‌شاءالله به زودی اعلام می‌کنم هر کسی باشگاه پرسپولیس به وی بدهی دارد به باشگاه بیاید تا با هم مذاکره کرده و راه‌حلی پیدا کنیم تا دیگر هیچ‌یک از این بدهی‌ها به پرونده قضایی برای باشگاه تبدیل نشود. باید فکرمان برای انجام دادن کارهای بزرگ‌تر آماده باشد نه اینکه دغدغه داشته باشیم به خاطر یک تا دو میلیارد تومان حساب باشگاه را ببندند و ما هم شرمنده بازیکنان شویم.

* بدون کارگزار 30 تا 40 میلیارد بدون قرض به پرسپولیس تزریق کردیم
سرپرست باشگاه پرسپولیس تصریح کرد: در چند ماهی که کارگزار در پرسپولیس نبوده حدود 30 تا 40 میلیارد پول به باشگاه تزریق کرده‌ایم. خوب است هواداران بدانند خیلی از این پول‌ها قرض نبوده بلکه درآمدزایی کرده‌ایم. یعنی خدماتی را ارائه می‌دهیم و در قبال آن پول گرفته ایم. برخی دوستان بی‌انصافی می‌کنند که باشگاه مدام پول قرض می‌کند. تنها قرض ما در زمان اوایل حضور سمیعی در باشگاه بود که برای پرداخت طلب بودیمیر و برخی موارد دیگر قرض کردیم.

* حدود 40 تا 50 میلیارد قرض کردیم
صدری افزود: قرض هم به این شکل بود که پولی را به اعتبار و ارتباطاتی که داشتیم گرفتیم و با فردی که پول داد، تفاهم کردیم در 3-2 ماه پس از دریافت پول‌مان از AFC این قرض را پرداخت کنیم. نه بهره‌ای بابت این پول دادیم و نه اسمی از این افراد در جایی می‌بینید. قرض گرفتن ما طبق مصوبه هیات مدیره بوده است و قرار شد هر زمان پول‌مان از AFC آمد 10 میلیارد یا 15 میلیارد فلان افراد بدهیم. این عدد هم چیزی حدود 40 تا 50 میلیارد تومان است و ریز جزئیاتش وجود دارد. قرض به این شکل بوده و اصلا چنین چیزی نیست که قرض بالا آورده باشیم. روی پول خود حساب کرده‌ایم و اطمینان داریم مبلغی که در کنفدراسیون داریم به زودی کارسازی می‌شود و داخل کشورمان می‌آید تا باشگاه از این حالتی که فکر می‌کنند وجود دارد، دربیاید.

* روی مفاد قرارداد با پرسپولیس 2 هفته کار کردیم
در ادامه مراسم معارفه کارگزار جدید باشگاه پرسپولیس، سعید بهنام مدیرعامل شرکت ایده‌پویان ماژ در خصوص قرارداد این شرکت با باشگاه پرسپولیس عنوان کرد: این افتخار نصیب ما شد بتوانیم در خدمت باشگاه پرسپولیس باشیم و با به کارگیری تکنیک‌های روز در حوزه بازاریابی بتوانیم برای این باشگاه درآمدزایی کنیم تا هم باشگاه ذینفع و هم خیال هواداران راحت شود.

وی ادامه داد: مجید صدری در خصوص توضیحات قرارداد صحبت کرد اما حدود دو هفته روی مفاد قرارداد کار کردیم تا جای شک و شبهه‌ای نباشد و همه چیز شکل شفاف داشته باشد. ان‌شاءالله بتوانیم در فصل جاری و به تبع آن در سالهای آینده شرایطی فراهم کنیم تا باشگاه، کادرفنی، بازیکنان و هواداران با خیال راحت به کاری که باید انجام بدهند بپردازند. چالش در هر کاری هست اما باشگاه هم باید بتواند با خیال راحت کار کند. صدری برای حل کردن مشکلات استراتژی‌های خوبی دارد و امیدواریم تمام تلاش خود را برای حل مشکلات انجام بدهیم. ان‌شاءالله در کنار باشگاه پرسپولیس قدم‌های خوبی برداشته و شرایطی خوبی با هم رقم بزنیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/146073
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی پیرایش

-2

0

2 سال پیش

لابدچندوقته دیگه هم میگی بخاطرتحریم مجوزحرفه ای رابه ماندادندوازآسیا محروم بشیم آخرکدوم عقل سلیمی باورمیکنه پول بفرستی برگشت بخوره همه مشکل پوله بعدتومیگی پول رابرمیگردونن بحق چیزیای ندیده ماهم ببوهستیم لابد


اکبر قندی پور

-1

2

2 سال پیش

درود به آقای صدری ، ان شاالله در مسیری که قدم برداشته آید منشأ خیری باشد برای باشگاه بزرگ پرسپولیس


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

اقا من دیگه قاطی کردم سعی میکنم سکوت کنم


محمد جواد سوجری

-2

4

2 سال پیش

هوادارن عزیز ی کم منصفانه نظر دهیم،در این اوضاع نابسامان اقتصادی باشگاه بزرگ پرسپولیس را نگه داشتن هنر میخواهد، الحق والانصاف سمیعی و بعد از ایشون صدری زحمات زیادی متحمل شده اند و بهتره حمایت کنیم و پیشنهادات بهتر شدن را ارائه دهیم و اینقدر خودزنی نکنیم به امید ششمین قهرمانی ان شاءالله ❤❤❤❤❤❤


محسن محمدی

-1

7

2 سال پیش

چشممون به پرداخت پول کالدرون و باز شدن پنجره قراردادها خشک شد.آقای صدر بجای اینهمه دروغ همون اول میگفتی تا وضعیت مدیر عاملی مشخص نشه خبری از پرداخت پول کالدرون نخواهد بود. چقدر ما رو جون به لب کردید

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال