ارتش سرخ دات کام

اخبار

طاهری: می‌‌خواستم برای پرسپولیس ورز ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

3 سال پیش

طاهری: می‌‌خواستم برای پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی بسازم

ارتش سرخ دات کام :
طاهری: می‌‌خواستم برای پرسپولیس ورزشگاه اختصاصی بسازم
مدیرعامل سابق پرسپولیس گفت: تا مادامی که استراژی مشخص نباشد شایعه، رانت و مشکل در خصوص انتخاب کارگزار وجود خواهد داشت.

علی اکبری طاهری در گفت‌وگویی، در خصوص فسخ قرارداد پرسپولیس با شرکت کارگزار اظهار داشت: واژه‌هایی که عنوان می‌شود تماماً بار معنایی دارد. ما ابتدا باید هدف و استراتژی خود را مشخص کنیم بعد درباره این مسائل صحبت کنیم. کارگزار، حامی مالی و شریک تجاری هر کدام متفاوت هستند. ابتدا باید ببینیم همکاری پرسپولیس با کدام مورد و بر چه اساسی قرار است شکل بگیرد. برای مثال وقتی بارسلونا مشابه این قرارداد را امضا می‌کند، چه چیزی در اختیار اسپانسر قرار می‌دهد و چه چیزی از او دریافت می‌کند؟

وی درباره معیار انتخاب کارگزار جدید افزود: حالا در ایران بعضی ساختار‌ها شکل نگرفته است؛ ما مجبوریم به طور موقت کاری را انجام بدهیم تا از این دوران عبور کنیم. هر مدیری هم به تشخیص خودش کاری که فکر می‌کند درست است را انجام می‌دهد؛ اما بعد‌ها در فضای رسانه‌ای نقد و به ابعاد آن پرداخته می‌شود و کل برنامه تغییر می‌کند.

میرعامل سابق پرسپولیس گفت: ما باید ابتدا برنامه و هدف برای پرسپولیس تعریف کنیم. بعد درباره تک تک مسائل پرسپولیس تصمیم بگیریم. وقتی استراتژی تعیین شود فرقی نمی‌کند چه کسی مدیر باشد، موظف است بر اساس سیاست‌های تعیین شده حرکت کند. مثال می‌زنم. چندسال قبل باشگاه بایرن مونیخ ورزشگاه اختصاصی نداشت. با اسپانسر قرارداد همکاری امضا کرد. طبق قرارداد اسپانسر ساخت ورزشگاه را تضمین کرد و قرار شد بعد از بازگشت سرمایه اسپانسر، درآمدهای ورزشگاه جدید در اختیار بایرن مونیخ قرار بگیرد. طبق این قرارداد تا ۸ سال عواید بلیط فروشی، استفاده از غرفه‌های تجاری و... در اختیار اسپانسر بود؛ اما در نهایت بایرن مونیخ صاحب ورزشگاه شد.

طاهری تصریح کرد: در زمان مدیریت خودم در پرسپولیس تصمیم گرفتم برای ساخت ورزشگاه اختصاصی اقدام کنیم و مشابه برنامه بایرن مونیخ صاحب ورزشگاه شویم. حالا الان نمی‌دانم استراتژی باشگاه چیست. اصلاً ممکن است بر اساس استراتژی فعلی تا ابدالدهر بخواهد ورزشگاه اجاره کنند یا مسائل دیگر. این مثال در قضیه اسپانسر یا کارگزار هم صدق می‌کند. باید ببینیم هدف چیست بعد درباره آن صحبت کنیم.

وی در پاسخ به اینکه چرا همواره پیرامون انتخاب کارگزار شایعه و شائبه وجود دارد، عنوان کرد: تا مادامی که استراژی مشخص نباشد شایعه، رانت و مشکل در خصوص انتخاب کارگزار وجود خواهد داشت. قرار است پرسپولیس از کارگزار، حامی مالی یا شریک تجاری خود چه چیزی دریافت کند و چه چیزی در اختیار خود قرار بدهد. مثلاً اگر فضای تبلیغاتی در اختیار کارگزار قرار می‌گیرد چه نوع محتوایی می‌تواند منتشر کند و تا چه حد دسترسی دارد. همه این موارد مسائلی هستند که در آینده مدیریتی پرسپولیس باید بررسی و لحاظ شود.

مدیرعامل سابق پرسپولیس در پاسخ به این سوال که پیش‌بینی‌اش از بازی پرسپولیس و الهلال چیست، عنوان کرد: به عنوان یک هوادار باید بگویم که، چون لیگ ایران تعطیل است کار پرسپولیس سخت است. امیدوارم با در نظر گرفتن بازی تدارکاتی و تمرینی، بازیکنان در شرایط مسابقه قرار بگیرند. باتوجه به تقویم لیگ آمادگی پرسپولیس در بالاترین نقطه خودش نیست. با وجود همه این شرایط دلم روشن است و معتقدم با بازیکنان باکیفیت پرسپولیس در این مرحله هم مقابل الهلال سربلند از زمین خارج می‌شوند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144439
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جمشیددهقانی

0

0

3 سال پیش

تو همان بلایی که سرپرسپولیس بخاطرترانسفرطارمی درآوردی وپرسپولیس از۲پنجره نقل وانتقالی محروم شدبس است.طارمی باتیم ریزه اسپورترکیه قراردادداشت ولی بخاطرکودتا به ایران برگشت درحالی که قراردادش باتیم ترکیه ای فسخ نگرده بود طاهری سرپرست سابق پرسپولیس باطارمی قرارداد بست که کندفدراسیون آسیا پرسپولیس وطارمی رامحکوم کرد


گیریفین

0

0

3 سال پیش

هر مدیری نمیتونه مطلقا خوب باشه لاپورتا با این عظمتش برای پروژه نگه داشتن مسی سابقه ی مدیریتیشو از دید یه عده خراب کرد از دید یه عده منافع بلندمدت تیم و دید درست مثل پرز زمان همه چیو ثابت میکنه...بنظرم طاهری تو داستان بازیکنان خارجی و ورودشون خیلی منفعل بود و انتخابات اشتباه زیادی هم داشت مثل داستان طارمی اما در اینکه پوزه صداوسیمای میلی وفدراسیون وسازمان لیگ وخاکمال کرده بود شکی درش نیست یادمون نره که با در افتادن همزمان با این سه نهاد خصوصا صداوسیمای برای اعاده ی حقوقی حق پخش تهمتها بهش زدند ویکشبه حذفش کردند هرگز هم اجازه ندادند بیاد و از خودش وکارنامه اش دفاع کنه چون حرف داشت اونم از نوع حسابش... از برانکو بپرسید که چقدر رایزنی کرد که ورزشگاه کاظمی و بگیره و اتوبوس اختصاصی وتمدید بازیکنان قبل از موعد اتمام قراردادشان که تابحال هییییچ مدیری نتوانسته این فرمت باشگاه و اداره کنه و کادرفنی و بی دغدغه بزاره اونم با قانون سقف ۹۵۰ میلیون یکسویه دولت و حکومت فقط برای پرسپولیس که حالا هم همه تیم‌ها با رانت ورابطه اداره میشن وحتی بازیکن خارجی میگیرن که کل مجموعه های ما در هر مقطع بنوعی با این سنگ اندازیها باشکل خاص روبرو بودند وطاهری هم کم از چالش مارو فاصله نداد و قراردادها و با نظارت برانکو قانونمند وکیفی کرد


یوسف فلاحی

0

0

3 سال پیش

حالا من یه حرف مثبت زدم بهم نمره منفی دادین😆😆😆😆😆


علی پیروندی

0

0

3 سال پیش

مبالغه به نرخ روز کاش بدهی بالا نمیاوردی ساخت ورزشگاه پیشکش


یوسف فلاحی

-2

1

3 سال پیش

ماهم خیلی چیزها می خواستیم کارنامت چی بود؟؟؟فقط دزدی و بردن تیم زیر قرص های سنگین


عباد سعیدی

-1

1

3 سال پیش

مرتیکه های بیسواد همه از نسل اخوند هاا هستید اخه تو رو چه به فوتبال.


مبینا امیری

0

7

3 سال پیش

خب کاش یه مدیر و کارگزار درست برای پرسپولیس بیارن که ما هوادارا همش تو شوک نباشیم


احمد ناصر سعید

0

6

3 سال پیش

آقای طاهری از مدیران موفق باشگاه پرسپولیس بودند حالا چرا اجازه ندادند ایشان آدمه دهند نمی‌دانم ولی از تجربیات ایشان بعنوان عضو هیئت مدیره و یا مشاور مدیریت استفاده شود و نه تنها ایشان بلکه سایر مدیران مثبت و رو به جلو هم می‌توان استفاده کرد. چرا که نه؟


احمد نوری اسرمی

-5

1

3 سال پیش

یادمون نرفت با اشتباه این اقا و طارمی دو پنجره بسته شد و دو فینال اسیا رو باختیم حالا داره باسه ما پز میده براتون ورزشگاه میسازم


پیمان داوری

0

2

3 سال پیش

اقا طاهری عزیز شما که اینقدر قشنگ تحلیل میکنید بسم الله بیا نجات بده پرسپولیس وخانواده بزرگ پرسپولیس رو شما یک یا علی بگو چهل میلیون هوادر مثل علی کریمی وپروین وامسالهم پشت شما هستن ‌.با علی بودکجاو یا علی گفتن کجا😘


عبدالرحمن لشکری

0

4

3 سال پیش

درود بر دکتر طاهری بزرگوار ؛ به امید روزی که دوباره شما را در سطح اول مدیریتی فوتبال کشور ببینیم.

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر - ملوان 17:15
مس رفسنجان - سپاهان 17:50
هوادار - پرسپولیس 18:20
آلومینیوم - صنعت نفت 18:30
تراکتور - گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال