ارتش سرخ دات کام

اخبار

عابدینی: بیرانوند سایه عابدزاده نیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 36 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

عابدینی: بیرانوند سایه عابدزاده نیست

ارتش سرخ دات کام :
عابدینی: بیرانوند سایه عابدزاده نیست
مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس با انتقاد از تصمیم علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با این باشگاه و احتمال انتقالش به استقلال گفت: این یک تصمیم بد هم برای بیرانوند و هم برای استقلال است.

امیر عابدینی در گفتگویی، درباره تصمیم علیرضا بیرانوند برای فسخ قرارداد با پرسپولیس و بحث انتقالش به استقلال گفت: بعید می دانم استقلال بتواند از این پول‌ها بدهد. اگر می‌گویند یک هوادار در کنار استقلال این پول‌ها را هزینه می‌کند، طرف پرسپولیس هم یک هوادار وجود دارد که هر موقع لازم بوده، برای این تیم هزینه کرده است.

وی با تاکید بر اینکه انتقال بیرانوند به استقلال اتفاق میمونی نخواهد بود، یادآور شد: این تصمیم برای خود بیرانوند خیلی بد است. حتی اگر هم کوه باشد، مقابل فشار این جابجایی به استقلال خرد می‌شود. بهتر است هم استقلال و هم بیرانوند یک فکر دیگری کنند.

مدیرعامل پیشین باشگاه پرسپولیس افزود: بیرانوند اگر بخواهد، خوب کار می‌کند ولی در سطح کلاس اول دروازه بان های تاریخ ایران نیست! من بیرانوند را در حد سایه ناصر خان (حجازی) و احمدرضا عابدزاده نمی‌بینم. بیرانوند در حد یکی مثل نیما نکیسا است. اگر می‌خواهید بدانید عابدزاده چه جایگاهی داشت ببینید نکیسا در مورد او چه می‌گوید.

عابدینی در پاسخ به این سئوال که در واقع مخالف انتقال بیرانوند به استقلال است؟ تاکید کرد: استنباطم این است که در صورت انتقال به استقلال، بیرانوند یک سال شکننده خواهد داشت.

«اگر تصمیم بیرانوند تغییر کند و با ارائه پیشنهادات جدید به پرسپولیس بازگردد، آیا هواداران بابت این رفتارش او را قبول می‌کنند؟» وی در پاسخ به این پرسش هم گفت: بله اگر او بخواهد برگردد هوادار پرسپولیس او را قبول می‌کند. هوادار درک دارد و می‌داند شاید گاهی شرایط مالی یک بازیکن بر احساساتش غلبه می‌کند.

مدیرعامل پیشین پرسپولیس درباره توصیه‌هایی که می‌تواند به بیرانوند داشته باشد، اظهار کرد: می‌توانم سه توصیه به او داشته باشم: هویت تیمی خودت را حفظ کن چون این یک سرقفلی برای بازیکن است و نباید آن را مفت از دست داد. دوم اینکه به عشق هواداران توجه داشته باشد و در آخر ببیند کادر فنی و مربیان پرسپولیس با او چگونه رفتار کرده‌اند. اینها مسائلی است که بیرانوند را در صورت انتقال به استقلال اذیت می‌کند.

عابدینی در ادامه در خصوص ناراحتی و نگرانی هواداران پرسپولیس از فعالیت‌های نقل و انتقالاتی این باشگاه و عصبانیت یحیی گل محمدی بعد از جلسه هیات مدیره پرسپولیس، تاکید کرد: دلیل عمده این اتفاق این است که درویش (مدیرعامل باشگاه) در بستری حرکت می‌کند که دارد با تیمداری فاصله می‌گیرد. لابی کردن و بودن کنار یکسری افراد خوب است ولی اینها به تیمداری کمک نمی‌کند. ممکن است بعد از پیروزی دور و اطراف رفقا باشی و لذت ببری ولی موقع شکست تنها هستی.

وی افزود: فکر و ذکر درویش باید تیم بستن باشد. برای مدیرعامل پرسپولیس هیچکس مثل یحیی گل محمدی و کریم باقری نمی‌شود. باید آنها را دعوت کند و ببیند بازیکنان بضاعت دارند به تیم کمک کنند یا نه. چیزی درباره اختلاف درویش و گل محمدی نشنیده‌ام ولی اگر مسئله‌ای هم باشد، چشم بسته می گویم که حق با یحیی است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155464
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محمد حسین فتحی

0

0

10 ماه پیش

دمتگرم عالی گفتی


احمد نوری اسرمی

-1

2

10 ماه پیش

بنظرم بهترین کار این که بره خارج کشور . دی.ه بدرد ما هم‌نمیخوره چون قبح قضیه شکسته شد


علی احمدیان

0

1

10 ماه پیش

بیراونداگرادم باشه فقط بازی فینال جاحذفی یادش بیادکه کیسه کشاچه بلایی سرخودش وخانواده بدبختش آوردن میفهمه چه غلطی میخادبکنه هرگورستونی میخادبره زودتربره لاشی


علی یاسمی

0

2

10 ماه پیش

کاملا صحیح است آقای سبحانی ولی باشگاه هم در حق بازیکنان کوتاهی کردند وحق وحسابشون همچنین پاداش قهرمانی پرداخت نکردن


سیدعلی قاسمی

-1

3

10 ماه پیش

من خودم یه لر هستم بیرانوند هيچ سگی نیست فقط عابدزاده معرفت داشت که الان خیلی ها ندارن


پسر پرسپولیسی

-1

2

10 ماه پیش

اگر بیروانوند رفت استقلال دیگه اسم پرسپولیس نیار آها


شهریار ریگی زاده

-1

2

10 ماه پیش

کسی که میخواد از تیم بره باید رفت چون ارزش خودشو بین طرفداران از دست داده ودنبال پول میگرده


علی جعفری

-1

2

10 ماه پیش

ما دو بار اونو بزرگ کریم و پرواز دادیم مهم زات ادمه عالیشا مگه نیاز نداره یادمه علیپور هم خیلی اذبت میکرد میخاد بره پرتغال چی شد اصالت یعنی سیامک اصالت یعنی عبدی یعنی دایی کمال امیری تو بگو یک ملیارد میمونه بازی میکنه اصالت خیلی مهمه هیچ وقت شکایتی نداشتن زات وقتی گدا باشه قضیه فرق میکنه هیچ وقت سیر نمیشی و اتش پول داری.ایشالا بچه عقاب بدرخشه و به دروازبان اصلی تیم ملی برسه


امیر جزینی

0

2

10 ماه پیش

به هرکجابروی نروی زیادمان علی بیرو ولی این روبدون هیچ معرفت وبزرگیی معرفت وبزرگیی هواداران پرسپولیس نمیشود امیدوارم به هرتیمی که میروی لااقل نصف معرفت هوادارای پرسپولیس راداشته باشند...موفق باشی


amir hussein

-4

2

10 ماه پیش

هیچ دروازبانی توایران درحدواندازه علیرضاپرفروغ نبوده ونخواهدشد عشق است بیرو ایشاله برمی گرذه برا کار ناتمام


علی سالاری

0

0

10 ماه پیش

دمت گرم


احمدبامری

0

1

10 ماه پیش

بیراوند اگه دروازبانی اش خوبه بخاطر اون دفاع های مستحکمی بوده که جذب پرسپولیس بودند وگرنه از حسینی هم کمتر بود


مرادسلمانی

0

1

10 ماه پیش

درودبرشرفت آقای عابدینی بعدقهرمانی پرسپولیس.پیمانه مدیروسرمربی. پرشدیعنی تفکراتشان تاهمین جاختم شدوالله خیلی راحت مدیریاسرمربی پیکیرکارآقای بیرانوندوسایربازیکنهامی شدندواجازه نمیدادندتیم های دیگرپرسپولیس راتیکه تیکه کننداین پیشنهادبه بیرانوندیی بازی بودکه هم درویش وگل محمدی باختندمکرمیشی تیمی که سه جام آورده آن تیم روول کنی.آنوقت مابایدبخاطراین آقایان موردتمسخرهاشمی نسب قراربگیریم.توهین کردن خیلی راحتی ولی آقاجان خدایی خسته شدی کم آوردی تاهمین جاکه آمدی نام نیکت راخراب نکنیدچون پرسپولیس امروزکسی رامیخوادمدیرباشی.که هم قلدروهم تفکرات جدیدی داشته ازرفتارمدیروسرمربی عیانی هرچه درچنته داشتندروکردن.وپیمانه شان تااینجابودخدایی دست شمادردنکنبی.ولی وظیفه کی هست دنبال بازیکن باشی یادنبال کریم باقری وبیرانوندبری.هنوزلیک شروع نشده لجبازی شروع شده وای بحال آن روزکه لیک شروع بشی


رضاا خاان

0

0

10 ماه پیش

سید ابراهیم احتمالند بچه دهه ۸۹و۹۰ اخووی بررو فیلم دروازه باانیهاای عقااب ببین بعد نظر بده


رضاا خاان

-3

5

10 ماه پیش

الحق ک چوپاانی بیرووو برگشته بودی خرم ابااد گووسفند خرید بوودی بهتر ازاین بوود بگی میخووام برم استقلال،میگن وای گر گداا یک شب پوولدارشوود دیشب وکیل اش م میگفت عشق ماال دهه ۶۰بوود الاان فقط پووول


zizi

0

1

10 ماه پیش

بیرانوند تموم شدبفکر جذب امیرعابدزاده باشید بهترش نیس ولی قول میدم بیرو نابودبشه ازتیم ملی هم خط میخوره


مرادسلمانی

0

1

10 ماه پیش

درودبرشرفت آقای عابدینی.بعدازقهرمانی


مرتضی کورد

0

0

10 ماه پیش

دوست عزیز آقای غفاری نیا احتمالا سنت به بازی های عابدزاده قد نمیده با عرض پوزش


مسعودکریم زاده

0

0

10 ماه پیش

نبایدبه تیم کیسه کش بره. همه چی پول نیست علی بیرو ببینه این طرفدار را با این پول ها عوض.آینده اش بد میشه. آدم اینقدر نمک نشناس نمیشه


اردشیر

0

0

10 ماه پیش

اول اینکه هیچ کسی نمی‌تواند بالاتر از نام پرسپولیس بزرگ باشد و عابدزاده را بیاورید که شرفش لیرو را میارزد


ابوولی

0

0

10 ماه پیش

بیرانوند دیگه به درد پرسپولیس نمیخوره.ببینید کی گفتم....بیرونش کنید


طارمی پرکی

0

0

10 ماه پیش

بیروبایدبرگرده


غلامرضادری

0

0

10 ماه پیش

سید جان شما حتما بازیهای عابدزاده و مرحوم حجازی را ندیدی فقط بازی با استرالیا را ببین جواب میگیری


غلامرضادری

0

0

10 ماه پیش

آقا سید فکر کنم بازی ا


فردین کرمی

0

2

10 ماه پیش

اقای عابدینی حرفات راروی چشممون میذاریم مدیرپرسپولیسی بعدخودت ودادکان توانمنداگاه جسورودستپاک ندیدیم ونخواهیم دیددرودبرشما❤


امیر پرسپولیسی

0

0

10 ماه پیش

صددرصد موافقم


علیرضا

0

0

10 ماه پیش

بیرانوند. واقعان بایداسم استقلال به زبان نیاورده بودبه عنوان دروازبانی این تیم. چون اگرواقعان لر.. یاکرد.. یابلوچ.. ازاین سه فامیل باشدوهویتی ازاین قومها دربدنش باشد. مطمانیم به استقلال نخواهدرفت. چون من خودم بلوچ هستم روی ناموسم. ویاکسی اگر. فاش. به ناموسم بدهد. واقعان اگردستم برسد یقین. دارم که دیگر. یکی بایدزنده بماند. پس چطورشدبیرو بعدازان که. واقعان ناموسش راطرفداران استقلال بی شرف برباددادندبایداگریک رگ غیرت دارد. دیگه بااین تیم وطرفدارانش. همه چیزراحرام کند. پس کجاست بیرانونداون همه مردی، ومردانگری که دم میزدی همین بود.. پس بدان که تونه لری ونه کردونه بلوچ. واقعان من درخدمت سربازی دوستان لروکرد. داشتم. هیچ فرخی بامن بلوچ نداشتندواقعان کسی جرات اسم اینهانداشت. چون این قوم اگرباکسی بدباشندتاده سال این کینه به دلشان خواهدماند. ولی حیف تو...........؟


امیر

0

0

10 ماه پیش

والا من دیگه نمی‌دونم کی راست میگه کی دروغ فقط بدبخت هوادار ولی اینا بدونین پرسپولیس به شخص وابسته نیست اگه یادتان باشه شجاع وکنعانی رفتن گفتن تیم دیگه تیم سابق نمیشه دیدید که شد چند بار هم قهرمانی آورد نگران نباشید هیچ چیز نام و اعتبار باشگاه نمیشه یا حق


رضا کرمی

0

0

10 ماه پیش

آقای عابدینی زود همه چیز رو فراموش نکن در حال حاضر بهتر از بیرانوند نداریم بجای این حرفا باهاش توافق کن .درسته مثل علی پروین هم تا کنون کسی پیدا نشده .


میجانی

-2

17

10 ماه پیش

بیرانوند هم مثل عابدزاده با غیرت است اما تصمیم عجولانه و بچه گانه او تمام ذهنیت ها را نسبت به او خراب کرد/ او اگر به تیم دسته دومی یا بایر مونیخ می‌رفت ایرادی نداشت و یا حتی به سپاهان کما اینکه خیلی ها رفتند و یا بر عکس این اتفاق انجام شد / اما هوادار استقلال ناموس علی بیرو را دو ماه پیش به فنا داد به حدی که پای هواداران پرسپولیس به میان کشیده شد و کری خوانی ها شدت گرفت به همین خاطر بیرو نباید نباید نباید به استقلال می‌رفت/ علی بیرو دیگر اعتباری در پرسپولیس ندارد و در عین حال در استقلال هم مثل هاشمی نسب مورد بی اعتمادی است والسلام گ


علیرضا اذرمی
(در پاسخ میجانی)

-1

1

10 ماه پیش

بیرانوند هیچ شباهتی با عابدزاده نداره


ب_ب
(در پاسخ میجانی)

-1

0

10 ماه پیش

یک صدم عابدزاده هم غیرت نداره تنها واژه ای که بیرانوند از درکش عاجزه همین غیرته..!!
یه بی ظرفیت تازه بدوران رسیده که هیچ درک و فهمی از تعصب و عشق و وفاداری نسبت به تیم و هواداراش نداره و فقط بنده پوله..!!!!
کسی که بجون بچه هاش قسم میخوره اما راحت میزنه زیرش!!اتفاقا خیلی هم بی غیرت و بی تعصبه که چپ و راست دَبِّه میکنه و میزنه زیر قول و قرارش..!!
با همین ترفندها از دو مدیرعامل قبلی پرسپولیس هم کلی امتیاز گرفت...
اگه بیرانوند با قرارداد جدید و رقم ۷۰ میلیاردی که گفته مجدد برگرده فاتحه پرسپولیس خونده س..
جناب درویش :
بیرانوند برا پرسپولیس دیگه تموم شده ، لطفا پیگیر جذب سریعتر یه گلر شیش دونگ و بقیه خریدای جدیدی که از نون شب هم واجبتره و تمدیدی های تیمت باش..
نقشه همین بوده تا حسابی سرگرم این نامرد بی ظرفیت بشی و نتونی تیمت رو درست درمون ببندی!!!!
تا قبل از این اتفاق هم کلی زمان از دست دادی!!!!
با همین ترفند از کیسه کشا حسابی رَکَب خوردی!!!!


گل محمد اروش

-1

1

10 ماه پیش

بااختلاف برترین دروازبان تاریخ ایرانه بیرو ماباید قدردان سرمایه هامون باشیم تمام قهرمانیهای چند سال پرسپولیس دلیل اصلی بیرانوند بوده باکادرفنی محبوب


موسی رنجبران

-1

8

10 ماه پیش

اازاون حرفابودااااا


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

10

10 ماه پیش

👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼


سید ابراهیم غفاری نیا

-29

5

10 ماه پیش

نه دیگه از نظر کیفیت دروازبانی واقعا بیرانوند تو تاریخ لیگ ایران بهترینه و از نظر من عابدزاده در حد بیرانوند نیست.فقط این تصمیم اشتباهش باعث خراب شدن خودش میشه

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال