ارتش سرخ دات کام

اخبار

عابدینی: دیدید که حرف‌های من با مدر ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 17 اظهار نظر

-

7 ماه پیش

عابدینی: دیدید که حرف‌های من با مدرک بود

ارتش سرخ دات کام :
عابدینی: دیدید که حرف‌های من با مدرک بود
امیر عابدینی چهره‌ای شناخته‌شده در مدیریت است. مدیرعامل سابق باشگاه پرسپولیس و داماش که سابقه ریاست فدراسیون فوتبال را نیز در کارنامه دارد. با عابدینی درباره اتفاقات بازی پرسپولیس- النصر، عملکرد رضا درویش و همچنین انتقادهایی که به مسئولان این باشگاه وارد است، صحبت کردیم. او بهتر از هر کسی می‌توانست در این زمینه نظرات خود را بیان کند و به همین خاطر هم مصاحبه جذاب از آب درآمد، بخصوص بخش‌هایی که مربوط به درویش، مراسم استقبال از رونالدو و همچنین عملکرد فنی پرسپولیس بود.

*با اینکه حدود 10 روز از بازی پرسپولیس- النصر می‌گذرد اما همچنان بحث‌ها پیرامون این دیدار تمام نشده. به عنوان نمونه بحثی که درباره پیراهن رونالدو و جابه‌جایی آن برای اهدا به فاطمه حمامی وجود دارد. نظر شما درباره این حرکت باشگاه پرسپولیس چیست؟
اگر چنین کاری انجام شده، نشانه بی‌هویتی است. شأن و شئونات اخلاقی ما نباید طوری باشد که رسم امانتداری را درست بجا نیاوریم، بخصوص در ورزش. همه چیز ورزش مال مردم است. بردش، باختش و اخلاقش. باید حفظ حرمت کنیم. دوستان هم بهتر است عذرخواهی کنند و دنبال موضوع دیگری جز این نباشند.

*اما مدیران پرسپولیس معتقدند اشتباهی صورت گرفته و این کار عمدی نبوده است. باید باور کنیم این ادعا را؟
به فال نیک بگیرید (می‌خندد) حتماً فکر کرده‌اند برای باشگاه مهم است که پیراهن رونالدو را داشته باشد اما این موضوع برای باشگاهی صدق می‌کند که موزه داشته باشد. الان پرسپولیس عکس بازیکنان قدیمی خود را هم ندارد، پیراهن رونالدو پیشکش. آقای سعید شیرینی در بخش پیشکسوتان تلاش بسیاری انجام داده و آرشیو جالبی ساخته. او دارد گذشته پرسپولیس را احیا می‌کند اما در خود باشگاه چنین چیزی را نمی‌بینیم.

*یک موضوع دیگر که در بازی پرسپولیس- النصر مشهود بود و البته کسی به آن نپرداخت، عدم حضور پیشکسوتان باشگاه به عنوان میهمان ویژه بود. فقط علی پروین را در جایگاه ویژه دیدیم. بقیه یا ایجنت بودند یا رفقای قدیمی پروین و رضا درویش.
من نمی‌دانم تعداد بلیتی که پرسپولیس برای وی‌آی‌پی در اختیار داشت چقدر بود اما قطعاً جای خالی بزرگان باشگاه مثل پنجعلی، درخشان، باقری، طاووسی، معینی و خیلی‌های دیگر به چشم آمد. اینها سال‌ها برای پرسپولیس زحمت کشیده‌اند و حیف است برای چنین دیداری دعوت نشوند. یک بار با پرسپولیس در قطر بودیم که شبکه الکاس قصد داشت با بازیکنان حرف بزند. من پنجعلی، کرمانی، پیوس، درخشان، شاه‌محمدی و خیلی‌های دیگر را دعوت کردم. جالب اینکه مجری الکاس تمام این بازیکنان را می‌شناخت، با اسم و تاریخچه بازی‌شان. ما برای ملاقات با رونالدو، آقای دایی را داریم که باید از او خواهش کنیم بیاید. کریم باقری شأن و شئوناتی دارد. پیوس، پنجعلی و حسین عبدی همینطور. من اعتقاد دارم باید ماجرا مدیریت می‌شد که متأسفانه دوستان این کار ساده را هم انجام ندادند.

*اینکه هواداران پرسپولیس برای دیدن رونالدو از تپه بالا بروند یا دنبال اتوبوس بدوند را تأیید می‌کنید؟
پرسپولیس به شهرستان‌ها هم می‌رود همین اتفاق می‌افتد، استقلال هم همینطور. الان فضای مجازی حاکم شده اما زمان ما تماشا فقط از طریق تلویزیون بود و روزنامه. مردم نمی‌توانستند فالوور باشند و نظر بدهند یا نظر ستاره‌های محبوب‌شان را در تمام موارد بدانند. استقبال و بدرقه در خون ما است؛ هم در فرهنگ ما و هم در دین‌مان. چه کنیم که عاقبت مردم ما شده عشق به فوتبال. سر و دست می‌شکنند تا قهرمان‌شان را ببینند. رونالدو در جهان فوتبال آدم کوچکی نیست. بعد از اینکه تاکتیک به تکنیک قالب شد، بازیکنانی مثل همین رونالدو، رونالدینیو، ریوالدو و مسی پیدا شدند که دوباره زیبایی را به فوتبال برگرداندند. وقتی اینها به فوتبال شادابی و طراوات دادند، به محبوبیت هم رسیدند. من معتقدم اگر بازی با تماشاگر بود، این اتفاقات خیابانی نمی‌افتاد. وقتی مردم دیدند نمی‌توانند به ورزشگاه بروند، چاره‌ای ندیدند جز اینکه به اطراف هتل و اتوبوس بروند و بازیکن محبوب‌شان را از نزدیک ببینند.

*یک نقد دیگر که به درویش وارد شده، حضورش در مراسم استقبال است. واعظ آشتیانی، مدیرعامل سابق استقلال معتقد است درویش نباید به مراسم استقبال می‌رفت و بهتر بود نماینده‌اش را راهی فرودگاه می‌کرد. نظر شما چیست؟
تیم میزبان معمولاً در چنین مواقعی بر اساس سنت‌های خودش ضیافت و میهمانی می‌دهد. مثلاً غذای ایرانی یا پذیرایی ایرانی را به نمایش می‌گذارد و اینگونه از رقیب خارجی استقبال می‌کند. در ضیافت ایرادی ندارد مدیرعامل باشد اما در مراسم استقبال من هم با آقای آشتیانی موافقم. کارهای درویش در مراسم استقبال جزو نوادر بود. بالاخره ایشان هم باید خودش را یک جاهایی نشان بدهد که بگوید من هم هستم.

*منتقدان می‌گویند درویش فقط دنبال عکس یادگاری بود.
باید بگویم آقای درویش! با نمایش، اسم کسی در تاریخ نمانده. افرادی که صادقانه خدمت می‌کنند در تاریخ می‌مانند. درویش هم تلاش خود را می‌کند، می‌دود اما باید آستانه تحمل خود را بالا ببرد و انتقادپذیر باشد. چطور می‌شود آقای درویش می‌آید و در یک برنامه تلویزیونی صحبت می‌کند و راست هم نمی‌گوید اما به من فرصت دفاع نمی‌دهند.

*منظورتان بحث محمد یوسفی است؟ همان هوادار متمولی که در ونکوور و دبی زندگی می‌کند؟
من اولین بار این بحث را مطرح کردم که یک آقایی در ونکوور زندگی می‌کند، برخی هزینه‌های پرسپولیس را می‌دهد اما برای باشگاه تصمیم هم می‌گیرد. جنایت که نکردم، با دلیل و مدرک هم حرفم را زدم. پیغام و پسغام فرستادند که درباره آقای درویش تند حرف نزنم! هر چه فکر می‌کنم یادم نمی‌آید که درباره ایشان کجا تند حرف زده‌ام؟

*اما درویش در برنامه فوتبال برتر زیر تمام این انتقادها زد و گفت اصلاً با چنین فردی ارتباط ندارد و او را نمی‌شناسد!
ممکن است ایشان را از نزدیک ندیده باشد اما الان در دنیا با استفاده از اپلیکیشن‌های مختلف با هم ارتباط برقرار می‌کنند. (می‌خندد)

*البته علیرضا بیرانوند هم در برنامه فوتبال برتر به این نکته اشاره کرد که محمد یوسفی به پرسپولیس کمک مالی می‌کند.
شاهد از غیب رسید. دیدید که حرف‌های من با مدرک بود و واقعیت داشت.

*درباره عملکرد فنی پرسپولیس مقابل النصر هم صحبت کنید. پرسپولیس خیلی ترسو نبود؟
مقابل النصر ما خیلی بد بودیم. نه توانستیم تاکتیک النصر را خنثی کنیم و نه تاکتیک خودمان را دیکته کردیم. در 25 دقیقه اول هفت بار از جناح راست سانتر کردند که همه‌ خطرناک بود. یحیی هم سیستم بازی را عوض نکرد و عملاً حرفی برای گفتن نداشتیم. وقتی چنین شرایطی پیش می‌آید باید خیلی زود چاره‌ای بیندیشیم که حریف روی دروازه ما فشار نیاورد. آنها سوار بازی بودند، بخصوص در این چمن خراب که باز هم ما به آن عادت داشتیم اما آنها نه.

*در جو حضور رونالدو نبودیم؟
ما در جو نبودیم، اتفاقاً خود رونالدو خیلی در جو بود. برای او عجیب بود چرا آن جمعیتی که دنبال اتوبوس می‌دویدند در ورزشگاه حضور ندارند. رفته رفته بازیکنان ما وقتی تماشاگر می‌بینند، باید استرس بگیرند. چون خیلی وقت است بازی‌ها با حضور تماشاگران برگزار نمی‌شود. آنها اما به چنین شرایطی عادت ندارند. بهترین فوتبال خود را با حضور تماشاگر انجام می‌دهند. در نهایت امیدوارم پرسپولیس در بازی‌های بعدی موفق باشد و به لیگ قهرمانان آسیا برگردد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156655
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
msa

-1

2

7 ماه پیش

متاسفانه بعضی ازهواداران عابدینی وسابقه اورانمیشناسن وتوهین میکنن عابدینی بدون شک بهترین مدیر دوران پرسپولیس کبیر وعاشق این تیم است


امیرضا

-1

2

7 ماه پیش

خبرنگاران و مجریان خوب ضعف ما را پیدا کرده‌اند کسانی مثل تو و بیرانوند رو میارن تا با دوز و کلک از فعالیت های پشت پرده پرسپولیس آگاه بشن و واقعا هم موفق بوده اند، انسان نباید اینقدر هالو باشه همون کسی که از تو سئوال میکنه نوچه نکونام است چرا با این همه ادعا طرفت را نشناسی و آنقدر ارزون وا بدی


habib norouzi

-1

3

7 ماه پیش

دوستان عزیز و هواداران گرامی انهایی که حاظر هستند بخاطر خریدهای الکی و بی‌ارزش از رضا درویش شکایت کنند قلب قرمز بزارند ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


قلب آ تشین

-1

3

7 ماه پیش

برو هواداران واقعی پرسپولیس تو راهم خوب میشناسن باند بازی وهرافی تو باب کردی تواین فوتبال


جاوید دلاور

0

5

7 ماه پیش

آقای عابدینی من شما را شاید سی ساله که می شناسم اول اینکه. خاک به لبات نمال تو هم به قول معروف مرده پاکی نمی شوری بالا وپایین تو را هم. دیده‌ایم ،بسیار حرافی و باند باز روزنامه پرسپولیسی فانوس را یادته هنوز تعدادی از آنها رو دارم آن برنامه زنده تلویزیونی را که با آقای .......بازیکن. تیم پرسپولیس آن شب روی آنتن برنامه زنده چطوری تاختی حالا دم از اخلاق. می زنی دوم کی گفته این افرادیکه رفتند دنبال رونالدو همه پرسپولیسی بودند خیر از آب گل آلود ماهی نگیرید ،این آقایی هم که با تو. مصاحبه می کنه کاملآ واضح که مثل خودت طرفدار تیم کیسه کشایه چون. کاملآ داره گرا و نشانی میده یادته با پول پرسپولیس وقتی رئیس فدراسیون فوتبال ایران بودی تیم کیسه را از دسته سه نجات دادی و آوردی بالا ویا یادته لباس تیم داماش رشت را که آبی انتخاب کردی ویا هرچه بازیکن درپیت لنگ ولچر رباط پاره کرده تیم کیسه را آوردی وبا پول پرسپولیس کبیر درمان کردی که حالا هم اونها که نمک پرسپولیس کبیر را خوردند حالا دارم به پرسپولیس کبیر ضربه می زنند امثال نامجومطلق و شاهرخ بیانی وووووووو همه مثل خودت دشمن پرسپولیس کبیر هستند ساکت باش ای شو من حراف درویش هم مثل امثال تو ولی بدان شماها مهم نیستید این پرسپولیس کبیر و بزرگ است که مهم و ماندنیه.پاینده پرسپولیس کبیر


منصور نادری

0

4

7 ماه پیش

این کارها فقط و فقط برای به حاشیه بردن پرسپولیس است و بس این کارها برای شخصی مثل ساکت احمق سرگرمی تلقی میشود ولی کور خوندن


saadat

0

4

7 ماه پیش

بخدا دیگه گیج شدیم بابا تمومش کنید


saadat

0

4

7 ماه پیش

آدم حرصش میگیره از دست این مدیر عامل ها و پیشکسوت ها و فدارسیون و خبرنگار همه و همه نامردن


جوادق

-1

3

7 ماه پیش

آقای عابدینی شما یکی از موفق ترین مدیر پرسپولیس بودی ومثل شما دیگه نیست،ولی،الان فقد انتقاد نیست


مهرداد

-2

7

7 ماه پیش

چرا تو و بیرانوند دهن گشاد قبل از بازی به این مهمی دهنتون رو نمی بندید؟ یعنی واقعا فهم و شعورتون نمی رسه ؟ چه گیری افتادیم هزار برابر یه کارگر پول می گیرن هفته ای یه بار زیر توپ می زنن زبونشون اندازه چنار درازه ... آقای عابدینی از اول فصل داری مصاحبه های مفصل می کنی سر پیری دنبال صندلی مدیریتی؟ چرا یه بار به انصاری فرد گیر نمیدی؟ کجای دنیا بازیکن جرات می کنه جایگاه مدیریت رو تضعیف کنه ؟ لال شید تا این دو تا سه تا بازی هم انجام بشه


حسین سانبلی

0

7

7 ماه پیش

از مدیر عامل گرفته تا بازیکن حالا هم مثلامدیر دلسوز پرسپولیس طوری صحبت میکنند که حتماً پرسپولیس تخلف مالی کرده بیایید کسر امتیاز کنید اینها همه علت عقده بغض وکینه هستش مدیرعامل که میدانه همین روزهاست برکنار میشه میخواد تیم تیم نتیجه نگیره بلزیکن سهم بهش نرسیده میگه از من خوشش نمیاد مدیرعامل قبلی هم بغض گذشته این وسط پرسپولیس قربانی حرص بغض وکینه اینها


امیر پرسپولیسی

0

6

7 ماه پیش

از آب گل آلود ماهی گرفتن


حجت صالحی پور

0

6

7 ماه پیش

یعنی دمتون گرم ما مردم بدبخت تواون اوضاع اقتصادی کشوردنبال نخود سیاه میفرستیدپس نتیجه میگیریم که شما دلتون بافوتبال نیست وگرنه نمیزاشتید پرسپولیس به این روز بیافته لعنت به همتون که به اسم پرسپولیس دارید می‌خورید من نمیدونم عذاب وجدان نمیگیرید


حجت صالحی پور

0

5

7 ماه پیش

یعنی دمتون گرم ما مردم بدبخت تواون اوضاع اقتصادی کشوردنبال نخود سیاه میفرستیدپس نتیجه میگی


مرادسلمانی

-4

6

7 ماه پیش

سلام ودرودبه آقای عابدینی عزیز.انشاءالله روزی باشی شماوآقای دادکان درراس این فوتبال باشیدتااین فوتبال ازفلاکت دربیارید.


احسان آرمون

0

7

7 ماه پیش

خدایی اگه نمیدونستم عقبه این برنامه رو،هم از رو گوشی خودم هم بابام و هم داداشام حذفش میکردم.جوری تو سوال میپرسی کاملا مشخصه کیسه کشی،کجا بیرانوند گفت کمک مالی میکنه.گفت تو کارهای زیربنایی مث هتل و ....کمک میکنه.دست شماهایی که اغلب خودتونو پیشکسوت و صاحب پرسپولیس میدونید برا منه هوادار رو شده امثال عابدینی رهبری فر قلیچ و.....مگه همین عابدینی نبود میگفت پرسپولیس داره بقیه تیمهارو ضعیف میکنه تا خودش قهرمان بشه وقهرمانی پشیزی نمیارژه ،کسی که یک سر سوزن وجدان داشته باشه میفهمه این چند سال استقلال و سپاهان حتی تراکتور بیشتراز پرسپولیس هزینه کردن فقط زورشون گرفته چرا پرسپولیس اینقد داره خوب عمل میکنه واز پرسپولیس زمان خودشون پیشی گرفته.اگ نظرات منو تو یعضی پستا چاپ کرده باشین من خودم منتقد درجه ۱ درویشم ولی حمله کردن به پرسپولیس به هوای حمله به درویش اوج نامردیه با شمام هستم کسی که این مصاحبه رو کردی،احتمالا تو هم قبلا پستی چیزی داشتی الان آس و پاس و همه چیزم از چشم پرسپولیس میدونی


احمد نوری اسرمی

-1

4

7 ماه پیش

واقعن برای چی باید شاه کریم کنار گذاشته بشه . آیا کمک‌های اون آقا اینقدر هست که ارزش کنار گذاشتن شاه کریم رو داشته باشه . عجب فوتبال بی درو پیکری داریم . یه آدم سالم تو این فوتبال پیدا نمیشه . درویش و بیرو با مصاحبه‌های کذایی دارن سر پرسپولیس زیر آب میکنن . شایدم بیرو هنوز دلش با پول کلان هواپیمایی زاگرس باشه

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال