نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
عابدینی: من فقط یک بازیکن به پرسپولیس دادم / رفتن من به پرسپولیس معنی و مفهوم ندارد
ارتش سرخ دات کام :
امیر عابدینی، مدیرعامل داماش گیلان مدتی است که با محمد رویانیان ، مدیرعامل باشگاه پرسپولیس ارتباط نزدیکی برقرار است. نکته جالب توجه این است که این دو تیم باید در هفته پنجم لیگ برتر با یکدیگر بازی کنند و عابدینی هم مقابل تیم سابقش قرار خواهد گرفت. عابدینی در خصوص تقابل با پرسپولیس و مسائل مختلف دیگر به سئوالات پاسخ می دهد.
فکر می کنید پرسپولیس برنده باشد یا داماش؟
تیم ما خیلی روبه رو است و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا پرسپولیس را ببریم. بچه های ما سرحال هستند و مصدوم جدید نداریم، فقط افشین چاوشی مصدوم است که به این بازی می رسد. امیدوارم پرسپولیس هم سرحال باشد تا این تیم را در بهترین شرایط شکست دهیم.
مثل این که از حالا کُری می خوانید؟
بله، برای پرسپولیس کُری می خوانم!
مگر رویانیان دوست شما نیست؟
او رفیق خوب من است ولی در زمین با هم رقیب هستیم و تعارف نداریم. دوستی من با رویانیان دلیل نمی شود که پرسپولیس را شکست ندهیم. من با فتح الله زاده هم رفیق بودم و هستم ولی در زمین مسابقه همه چیز فرق می کند.
قبول دارید اگر پرسپولیس را شکست بدهید شرایط این تیم به هم می ریزد؟
قهرمان لیگ در سال گذشته 62 امتیاز گرفت. مجموع امتیازهای 34 بازی، 102 امتیاز می شود و تیم قهرمان می تواند حتی 8 شکست در کارنامه اش داشته باشد. پرسپولیس در اول فصل امتیاز از دست داده ولی شاید مدعیان دیگر در اواسط فصل یا اواخر فصل امتیاز از دست بدهند و پرسپولیس امتیاز جمع کند. من معتقدم این تیم به خودش می آید چون رویانیان تا آنجا که توانسته کارش را به خوبی انجام داده است.
برخی معتقدند طلبکارها پرسپولیس را نفرین کرده اند، نظر شما چیست؟
اگر اینطور است پشت سر من بیشتر از همه نفرین است. ما به بازیکنان و حتی هتل ها بدهکار هستیم ولی قبول داریم که بدهکار هستیم. اگر یک نفر بدهکار بودنش را قبول نکند قضیه فرق می کند ولی اگر قبول کند که دین دارد آن وقت قضیه طور دیگری است.
راستی حضور شما در پرسپولیس منتفی شد؟
من صلاح نمی دانم در این شرایط داماش را رها کنم و به پرسپولیس بروم. الان افرادی آمده اند که مشکلات را تا حدودی برطرف کرده اند و در این شرایط رفتن من به پرسپولیس معنی و مفهوم ندارد. اگر مسئولان داماش بگویند برو به پرسپولیس می روم ولی آنها همه چیز را به اختیار خودم گذاشته اند. من هم معتقدم پرسپولیس الان نیاز چندانی به من ندارد.
راستی چرا شما اینقدر به پرسپولیس بازیکن می دهید؟
من فقط به پرسپولیس یک بازیکن دادم. اسماعیل زاده هم زمانی به پرسپولیس رفت که رضایت نامه اش را از ما گرفته بود و من فکر می کردم او به استقلال یا سایپا برود، در ضمن اگر من بازیکن جوانی را سراغ داشته باشم که بتواند به پرسپولیس کمک کند مطمئن باشید به این تیم کمک خواهم کرد.
فکر می کنید پرسپولیس برنده باشد یا داماش؟
تیم ما خیلی روبه رو است و تمام تلاش خود را انجام می دهیم تا پرسپولیس را ببریم. بچه های ما سرحال هستند و مصدوم جدید نداریم، فقط افشین چاوشی مصدوم است که به این بازی می رسد. امیدوارم پرسپولیس هم سرحال باشد تا این تیم را در بهترین شرایط شکست دهیم.
مثل این که از حالا کُری می خوانید؟
بله، برای پرسپولیس کُری می خوانم!
مگر رویانیان دوست شما نیست؟
او رفیق خوب من است ولی در زمین با هم رقیب هستیم و تعارف نداریم. دوستی من با رویانیان دلیل نمی شود که پرسپولیس را شکست ندهیم. من با فتح الله زاده هم رفیق بودم و هستم ولی در زمین مسابقه همه چیز فرق می کند.
قبول دارید اگر پرسپولیس را شکست بدهید شرایط این تیم به هم می ریزد؟
قهرمان لیگ در سال گذشته 62 امتیاز گرفت. مجموع امتیازهای 34 بازی، 102 امتیاز می شود و تیم قهرمان می تواند حتی 8 شکست در کارنامه اش داشته باشد. پرسپولیس در اول فصل امتیاز از دست داده ولی شاید مدعیان دیگر در اواسط فصل یا اواخر فصل امتیاز از دست بدهند و پرسپولیس امتیاز جمع کند. من معتقدم این تیم به خودش می آید چون رویانیان تا آنجا که توانسته کارش را به خوبی انجام داده است.
برخی معتقدند طلبکارها پرسپولیس را نفرین کرده اند، نظر شما چیست؟
اگر اینطور است پشت سر من بیشتر از همه نفرین است. ما به بازیکنان و حتی هتل ها بدهکار هستیم ولی قبول داریم که بدهکار هستیم. اگر یک نفر بدهکار بودنش را قبول نکند قضیه فرق می کند ولی اگر قبول کند که دین دارد آن وقت قضیه طور دیگری است.
راستی حضور شما در پرسپولیس منتفی شد؟
من صلاح نمی دانم در این شرایط داماش را رها کنم و به پرسپولیس بروم. الان افرادی آمده اند که مشکلات را تا حدودی برطرف کرده اند و در این شرایط رفتن من به پرسپولیس معنی و مفهوم ندارد. اگر مسئولان داماش بگویند برو به پرسپولیس می روم ولی آنها همه چیز را به اختیار خودم گذاشته اند. من هم معتقدم پرسپولیس الان نیاز چندانی به من ندارد.
راستی چرا شما اینقدر به پرسپولیس بازیکن می دهید؟
من فقط به پرسپولیس یک بازیکن دادم. اسماعیل زاده هم زمانی به پرسپولیس رفت که رضایت نامه اش را از ما گرفته بود و من فکر می کردم او به استقلال یا سایپا برود، در ضمن اگر من بازیکن جوانی را سراغ داشته باشم که بتواند به پرسپولیس کمک کند مطمئن باشید به این تیم کمک خواهم کرد.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/31953
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |