ارتش سرخ دات کام

اخبار

عبدي: اختلاف سن،‌ تجربه و مدرك مربي ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

عبدي: اختلاف سن،‌ تجربه و مدرك مربي‌گري درپرسپوليس اهميتي ندارد

ارتش سرخ دات کام :
عبدي: اختلاف سن،‌ تجربه و مدرك مربي‌گري درپرسپوليس اهميتي ندارد

هرچه زمان مي گذرد درك متقابل بازيكنان از هم و با مربيان بيشتر مي شود. اميدوارم انگيزه آنها همچنان چنين باشد و به درجه اي برسد كه قهرماني در ليگ امسال را دور از دسترس نبينند.

وي افزود: مطمئن هستم اگر پرسپوليس در بازي هاي آتي اش بتواند امتياز هاي لازم را كسب كند، بي شك حريفان ما براي فتح اين جام امتيازهايي را در ادامه راه ليگ از دست خواهند داد. ما فاصله كمي با تيم صدرنشين جدول نداريم و نمي خواهم حرف هاي رويا پردازانه بزنم اما اگر امتياز ها را بگيريم و آنها هم همين روند را دنبال كنند، مي توانيم قهرمان ليگ شويم. دو رقيب اصفهاني ما بازي هاي سنگيني در ليگ قهرمانان آسيا دارند، لذا فشار ناشي از اين مسابقه ها خستگي سفرها و بازي هاي دشواري كه تا پايان ليگ دارند، همه نشان مي دهد كه امتيازهايي برايشان در آينده از دست مي رود.

عبدي در ارزيابي اش از تيم فولاد تصريح كرد: فولاد تيمي بود كه ليگ را بد شروع كرد اما، خوب ادامه داد. آنها هم بازيكنان جوان باانگيزه اي دارند و هم نفرات با تجربه شان از كيفيت بالايي بهره مي برند. سرعت خوب اين تيم بخصوص در نفوذ هايي كه دارد و نيز فورواردهايشان كه حركات خوبي در عمق دفاع حريفان انجام مي دهد، مثال زدني است اما به هر حال هيچ كدام شان دليل نمي شود تا پرسپوليس آنها را در ورزشگاه آزادي شكست ندهد. فولاد تيمي بوده كه در بدترين شرايطش هم مقابل پرسپوليس خوب بازي كرده است. در دور رقت هم آنها يك امتياز از تيم ما گرفتند اما اين بار بايد اين تيم را در يك بازي خانگي شكست دهيم.

وي درباره وضعيت بازيكنان مصدوم پرسپوليس براي اين مسابقه خاطرنشان كرد: نبي الله باقري ها پس از بهبود بيني آسيب ديده اش در تمرين ها شركت دارد. او اگر نترسد و دقت هم داشته باشد، مي تواند براي ما بازي كند. محمد پروين هم كه از ناحيه پشت پايش دچار آسيب ديدگي شده هنوز بهبودي كامل را پيدا نكرده است. در MRI كه از پاي او گرفته شد، چيزي مشخص نبود اما ظاهرا به دليل خون ريزي، ورم پايش هنوز نخوابيده است. اين بازيكن اكنون تمرين نمي كند و پزشك پرسپوليس مي تواند درباره آينده اش نظر بدهد. خليلي هم از آسيب ديدگي نسبي اي كه در پشت پايش احساس مي كرد، تا حدودي رها شده و فكر مي كنم بتواند در بازي با فولاد به ميدان رود. ميثاق معمارزاده هم روي ساق هايش احساس درد مي كرد اما مشكلش چندان حاد نيست.

وي درباره مشخص شدن وضعيت بازيكنان هميشه ذخيره پرسپوليس كه سال هاست در اين تيم تمرين مي كنند اما يك بار هم در هيچ بازي رسمي به ميدان نرفته اند، گفت: اين ها جزو سهميه تيم ما هستند. ممكن است به دليل وضعيت ساير بازيكنان، فرصت بسيار كوتاهي برايشان در يك بازي فراهم شود كه بايد بهترين استفاده را از آن ببرند. به هر حال وقتي اكنون تيم ما در نتيجه گيري موفق است، ممكن است بازيكنان بزرگتري هم نسبت به آنها به ميدان نروند و اولويت موفقيت تيم است. ما تا انتهاي ليگ با همه بازيكناني كه در اختيار داريم كار مي كنيم و برايشان برنامه داريم. حال ممكن در سال آينده تغييراتي در تيم ايجاد شود كه صحبت از آن مربوط به زمان حال نيست.

وي درباره همكاري اش با دايي، سرمربي تيم پرسپوليس گفت: همكاري خوبي با دايي دارم. او از اواسط كار به پرسپوليس آمد و خيلي خوب با تيم هماهنگ شد و با شناخت زيادي كه از بازيكنان و شرايط پرسپوليس داشت، توانستيم در بازي هاي اخير موفق باشيم. نزديكي و همكاري فوق العاده بين من و دايي به وضوح در تيم پرسپوليس و شادابي بازيكنان نمايانگر است. هرچند برخي صحبت از سن و سال و تجربه بيشتر من در فوتبال و يا تقابل مدارك مربي گري مان مي كنند اما در چارت هاي سازماني، سن و سال چندان اهميتي ندارد و در حوزه هاي ديگر هم ممكن است افراد كوچكتر، در جايگاه بالاتري نسبت به افراد بزرگتر باشند. در پرسپوليس ما همه دست به دست هم مي دهيم تا تيم موفق باشد و به اين مسائل توجهي نداريم.

مربي تيم پرسپوليس درباره بازي ايران و تايلند نيز گفت: هيچ كس دوست ندارد تيم ملي كشورش چه در داخل و چه در خارج از كشور بازنده باشد. حال بازي رسمي باشد يا يك مسابقه دوستانه. اتفاقا چنين بازي هايي هم براي ما اهميت دارد. چون همه بازيكنان در آن شركت كرده و هماهنگ مي شوند تا حضور بهتري در بازي هاي آتي داشته باشند. قطعا اگر نتيجه اي غير از برد براي تيم ملي ما برابر تيم هايي نظير تايلند به وجود آيد نمي تواند مطلوب باشد و اين به ميزان آمادگي تيم ملي برمي گردد. معتقدم تيم هاي ملي بايد حتي در بازي هاي دوستانه و تشريفاتي هم با تمام قوا ظاهر شود.

وي درباره ي امكان بازي كردن عليرضا محمد بازيكن ملي پوش تيمش در بازي با فولاد گفت: بايد ببينيم او چه شرايطي پس از بازي تيم ملي مقابل تايلند پيدا مي كند و به احتمال فراوان پنج شنبه درباره اش تصميم گيري مي شود.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/957
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-1

الاهلی عربستان

پرسپولیس

دوشنبه, 26 شهریور
ساعت 21:30

ورزشگاه : جوهره جده

داور : ادهم مخادمه

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر الاهلی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان 1 - 0 ملوان 18:45
شمس آذر 2 - 2 استقلال خوزستان 18:45
تراکتور 0 - 1 ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو 1 - 0 نساجی 19:00
آلومینیوم 0 - 0 هوادار 19:30
فولاد 1 - 1 خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 تراکتور 4 5 7
3 ملوان 4 2 7
4 گل گهر 3 2 6
5 ذوب آهن 4 1 6
6 پرسپولیس 3 2 5
7 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
8 استقلال خوزستان 4 -1 5
9 فولاد 4 -1 5
10 استقلال 3 0 4
11 مس رفسنجان 3 0 4
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 4 -2 3
14 هوادار 4 -5 2
15 نساجی 4 -3 1
16 شمس آذر 4 -2 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال