ارتش سرخ دات کام

اخبار

عبدی: هیچ کجا نمی‌روم چون فرزند پرس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 42 اظهار نظر

-

1 سال پیش

عبدی: هیچ کجا نمی‌روم چون فرزند پرسپولیس هستم

ارتش سرخ دات کام :
عبدی: هیچ کجا نمی‌روم چون فرزند پرسپولیس هستم
مهدی عبدی مهاجم جوان پرسپولیس به خبرورزشی گفت: اینکه شیخ دیاباته گل بزند، لوکادیا یا من مهم نیست. آنچه اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است.
مهدی عبدی فصل گذشته به عنوان مهاجم اول سرخ‌پوشان شناخته می‌شد و توانست با ۹ گل زده در جریان بازی و بدون پنالتی برای پرسپولیس بزند اما در فصل جدید، این تیم دو مهاجم خارجی جذب کرد تا شرایط برای این مهاجم جوان و مستعد تغییر کند. با این وجود مهاجم جوان پرسپولیس هنوز نومید نشده و دوست دارد با تمرینات و تلاش بیشتر وضعیت را بار دیگر به سود خود عوض کند. مهدی عبدی اصلا تمایل به جدایی از پرسپولیس ندارد درحالی که پیشنهادات مناسبی هم از داخل کشور دارد اما... بهتر است خودتان تازه ترین گفت و گوی ما با مهاجم جوان پرسپولیس را بخوانید:

*می‌دانیم بارها داستان جدایی ات تکذیب اما دوباره منتشر شده است. حالا می‌خواهیم از خودت بپرسیم ماجرا چیست؟
ماجرایی وجود ندارد. من بارها این موضوع را تکذیب کرده ام ولی دوباره شایعات ردیف می‌شود. لطفا از قول من بنویسید همه این شایعات کذب و دروغ محض است!

*یعنی پیشنهادی برای نیم فصل نداری؟
پیشنهاد شاید باشد اما من فرزند پرسپولیس هستم. کجا بروم؟ من این پیراهن با ارزش را راحت به دست نیاوردم که راحت از دست بدهم. ارزش آن را خوب می‌دانم و با هیچ چیز دیگری عوض نخواهم کرد.

*شاید عمده دلیل انتشار شایعه جدایی ات بازی نکردن و نیمکت نشینی در پرسپولیس باشد. با این موضوع چطور کنار آمده ای؟
من اهل دروغ گفتن نیستم. هیچ فوتبالیستی دوست ندارد نیمکت نشین باشد یا بازی نکند اما من یک بازیکن حرفه ای هستم. وظیفه ام فقط و فقط تمرین کردن است و تصمیم گیرنده کادرفنی است.

*درفصل جاری یورگن لوکادیا مهاجم اول بوده و به تازگی شیخ دیاباته هم آماده بازی شده است. با این وضعیت بازی کردن تو سخت می‌شود درحالی که فصل گذشته بهترین گلزن پرسپولیس بودی؟
من خوشحالم که لوکادیا گل می‌زند و می‌درخشد. همین طور به خاطر گلزنی شیخ دیاباته هم خوشحال شدم. ما هم تیمی‌هستیم و هر اتفاقی به سود پرسپولیس باشد به سود همه است. اینکه شیخ دیاباته گل بزند، لوکادیا یا من مهم نیست. آنچه اهمیت دارد موفقیت پرسپولیس است. اینکه تیم ما صدرجدول است و انشالله در مسیر قهرمانی قرار داریم کافی است.

*با یحیی گل محمدی صحبتی نداشتی؟
آقا یحیی مثل برادر بزرگ من است. ایشان بود که در لیگ قهرمانان آسیا به مهدی عبدی جوان میدان داد و همیشه خودم را مدیون سرمربی پرسپولیس می‌دانم. مطمئن هم هستم سرمربی تیم بهترین‌ها را برای من و تیمش می‌خواهد. وظیفه من همان طور که گفتم تمرین کردن است و باید جوری کار کنم که دوباره به ترکیب برگردم. من خودم عاشق رقابت هستم و مشکلی با تعداد مهاجمان تیم ندارم. تلاش می‌کنم بار دیگر نظر آقا یحیی را جلب کنم.

*مهدی عبدی فصل گذشته ۹ گل آن هم بدون پنالتی زدی درحالی که آقای گل لیگ اگر اشتباه نکنم ۷ گل از روی نقطه پنالتی زد. اگر فصل گذشته پنالتی‌های پرسپولیس را می‌زدی، بیشتر دیده نمی‌شدی؟
تیم ما پنالتی زن داشت و من هم باید به وظایف خودم عمل می‌کردم. اگر گلی هم زدم روی همکاری و کمک همبازیانم بود. اینکه دیده شوم یا نشوم باور کنید برای من خیلی مهم نیست. دوست دارم عنصر مفیدی برای پرسپولیس باشم.

*باورش سخت است مهاجمی‌که الگویش زلاتان ابراهیموویچ است، دوست نداشته باشد دیده شود؟!
(بالاخره می‌خندد) بله، الگویم زلاتان ابراهیموویچ است اما از لحاظ فنی! من فوتبال زلاتان را دوست دارم چون یک مهاجم ششدانگ است. او سرزن قهاری است اما روی زمین هم فوق العاده است و گل‌هایی می‌زند که فقط خودش می‌تواند بزند!

*البته الان دیگر سن و سالی از او گذشته است و بهتر بود خداحافظی کند. این طور نیست؟
(به شوخی) اگر نظر من را می‌پرسید همین حرف را به او می‌زدم!

*جرأتش را داشتی؟ زلاتان می‌دانی که کلا آدم عصبانی و خطرناکی است؟
(دوباره می‌خندد) البته زلاتان یک استثنا در فوتبال جهان است. این تداوم او هم قابل تحسین است. ما در تیم خودمان هم آقا سید (جلال حسینی) را تا همین فصل گذشته داشتیم که فوق العاده بوده است. بازی کردن آن هم تا ۴۰ سالگی کار هر فوتبالیستی نیست. باید به امثال زلاتان و سیدجلال احترام گذاشت.

*برای ماندن در پرسپولیس و تصمیمی‌که حالا می‌گویی قاطعانه گرفته ای با سید جلال هم مشورت کرده ای؟
من با خیلی‌ها مشورت می‌کنم، آقا سید که کاپیتان و بزرگ من است. همیشه سعی کردم از راهنمایی بزرگ ترها استفاده کنم.

*یکی دو سال پیش که مصاحبه می‌کردیم از رؤیای خودت برای بازی در جام جهانی حرف زدی. الان لیست تیم ملی تقریبا برای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر بسته شده است. در این رابطه نمی‌خواهی صحبت کنی؟
اتفاقا برای این یکی هم خیلی انگیزه دارم و برای جام ملت‌های آسیا دورخیز کرده ام. دوست دارم در جام ملت‌های آینده آسیا برای تیم ملی ایران بازی کنم. برای تیم ملی کشورم در جهانی قطر آرزوی موفقیت دارم و این حرف را عنوان یک هوادار می‌زنم.

*با توجه به سن و سالی که داری، می‌توانی برای جام جهانی ۲۰۲۶ هم نقشه بکشی؟
چرا که نه؟ انسان به امید زنده است. من به خودم، توانایی‌هایم و اینکه چقدر می‌توانم پیشرفت کنم ایمان دارم. بنابراین هرگز ناامید نشده و نخواهم شد. دوست دارم اول بازیکن مفیدی برای پرسپولیس باشم و سپس به تیم ملی دعوت شوم. این یک هدف مهم در زندگی ورزشی ام است که تلاش می‌کنم به آن برسم. اول پرسپولیس، بعد جام ملت‌های آسیا و انشالله اگر عمری باقی بود جام جهانی ۲۰۲۶!

*دربی را از قلم انداختی! تو یک بازیکن ویژه در دربی هستی و فکر می‌کنی بعد از جام جهانی بتوانی جلوی استقلال بازی کنی و دوباره خوش بدرخشی؟
اجازه بدهید الان صحبتی نداشته باشم. لیگ تعطیل است و ما باید خودمان را از لحاظ بدنی و آمادگی جسمانی برای ادامه مسابقات نگه داریم. امیدوارم جوری کار و تمرین کنیم که پرسپولیس را صدر جدول و آن بالا نگه داریم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151933
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
پارسا گلات

0

3

1 سال پیش

حیف که قدر خودت را نمیدانی عبدی با آن روحیه بالا ودر سخت ترین بازی ها گل میزد چرا باید اینقدر افت کرده باشد مهدی جان قدر خودت را بدان اگر از تیممان بری کلا از فوتبال محو و نابود خواهی شد به‌ خودت بیا و قدر پیراهن پرسپولیس کبیر را بدان واز حاشیه ها فاصله بگیر و دوباره بهترین خواهی شد و کیسه کشا رو جر خواهی داد عزیز برادر زنده باد پرسپولیس کبیر ایران


احمدعلی عباسی

-3

1

1 سال پیش

برو عامو پرنده بفروش
مارامسخره کردن با بازیکن گرفتنشون


امید کرد خراسان

0

3

1 سال پیش

زنده باد پرسپولیس


امید کرد خراسان

0

3

1 سال پیش

با عرض سلام خدمت دوستان پرسپولیسی مهدی عبدی عزیز یک مهاجم جوان و آینده دار است باشگاه باید قدر او را بداند همچنین هواداران پرسپولیس اورا حمایت کنند تا به دوران طلایی و موفقیت آمیز برسد او در فصل های اخیر خیلی زحمت کشیده است و خاطرات زیبا و ماندگار برای هواداران پرسپولیس و باشگاه رقم زد است زنده باد ایران زن زندگی آزادی


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

5

1 سال پیش

انشالله که بهت بیشتر بازی برس. و دوباره برگردی به همون موقع ها که با انگیزه و شاداب تر بودی


حمیدترکاشوند

-1

1

1 سال پیش

حمیدترکاشوند‌


مصطفی نوروزی

0

5

1 سال پیش

آخه مگه داری رمان می خونی واسمون او می خندد حالا شوخی می کند خوب یه گفتگو رو درست بنویسید این دیگه چه فیلمیه بعدشم عبدی هیچ جا نمیره چون عشقش پرسپولیسه با این حرفا فقط تیم میره توی حاشیه


ایمان زنگویی

0

2

1 سال پیش

درودبرککام اقای بختیاری عزیز شمابرای همه ثابت شدهستی ککا.وحال کردم ازاین طرزبیانت مردددددددد.ای والله داری خالومنوچهر.پاینده بادهودارهای اصیل ارتش سرخ


حسن مظفری

0

3

1 سال پیش

خوب میدونی که زلاتان الکی زلاتان نشده ،پس تلاش کن همون طوری که میگی حرفه ای.


ابوالفضل علی سهرابی

0

4

1 سال پیش

آفرین آقا مهدی،پرسپولیسی غیرت مثل هم سال مهدی عبدی ها هستن که تا نيمکت نشین میشن عشقش رو رها نمیکنه،انشاالله خیلی زود برگرده به ترکیب❤️❤️


ابوالفضل علی سهرابی

0

4

1 سال پیش

لطفا درست بحرف خیلی بخاطر نیمکت نشینی میرن اما مهدی عشقش رو به پرسپولیس نشون داد


mansour soleymani

0

4

1 سال پیش

آحسن تو همچنان بهتر از قبل خواهی درخشید


محمد حسن جلالی

0

5

1 سال پیش

خوشم میاد با این حرفت خوب کیسه کشها و دشمنان ارتش سرخو سوزوندی دمت گرم/ عشق فقط پرسپولیس


یداله قنواتی

0

4

1 سال پیش

عبدی جان با تلاش و کوشش بیشتر بدون که به حقت میرسی یحیی خوبی تورا میخواد


منصور انصاری

0

2

1 سال پیش

درود بر برادر عزیزم منوچهرخان بختیاری واقعا گل گفتی امیدوارم که همه دوستان ازفرمایشات برادرانه شما استفاده کنن واقعا مازیک خانواوه هستیم چرابه هم توهین کنیم درود برهمه هواداران اصیل ارتش سرخ بخصوص برادرعریرم اقای بختیاری


مهدی بناری

0

4

1 سال پیش

آفرین آقا مهدی عزیز
قدمت برچشم و دل ما هواداران
منتظر درخشش مجدد آقامهدی هستیم


فردین کرمی

0

2

1 سال پیش

باعرض ادب خدمت برادرپرسپولیسی وعزیزم اقامنوچهربختیاری چشم داداش اون بحث تموم شدمن مخلص شماوتمامی هواداران گل وبامعرفت پرسپولیسم ❤❤❤


ع حسین زاده

0

7

1 سال پیش

این مصاحبه نشون میده حرفه ای شدی کجا بری از پرسپولیس بهتر، تو با این سن از خیلی از بازیکنان تیم ملی جام قهرمانی کسب کردی و نامت سر زبونها افتاد پس بجنگ و جایگاهت رو پس بگیر.


عباس کریمزاده

0

7

1 سال پیش

دوست داریم سرخ دل به خیلی شایعات پایان دادی آرزوی موفقت وشاد کامی وپیشرفت داریم ۰۰فقط۰فقط تمرین من مطمئن هستم به خواستت میرسی ۰۰تن درست باشی ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤🙏


وهاب رحیمی

0

8

1 سال پیش

درود بر تو باغیرت♥♥


PERSPOLIS=ZENDEGI

0

8

1 سال پیش

توفرزندارتش سرخ هستی بایدبمانی.عشق فقط ارتش سرخ


yeganwh

0

7

1 سال پیش

مرسی غیرت


پرسپولیس

0

6

1 سال پیش

ااز نظر فنی فوقالعاده هستی فقط نیاز به اعتماد به نفس داری ♥❤


علی فیاض

-9

1

1 سال پیش

هر جهنمی میخوای برو. تو را خدا الکی هر به درد نخوری را گنده نکنید


ایمان زنگویی

0

7

1 سال پیش

احسنت برتوبرای آن چیزی که لیاقتشوداری ازتمام توانت مایع بزارتابه حقت برسی.شک نکن امپراطور هواتوداره به شرطی که خودت بخوای وبراش تلاش کنی.انشالله به ان چی که شایسته هستی میرسی


منوچهربختیاری

0

2

1 سال پیش

آقای کرمی عزیزخواهشاوبرادرانه ازت تقاضامندم که این خصومتهاوکینه هاراکناربگذارید.گفتم عاجزانه ازت خواهش میکنم این اختلافات راباآقای اسرمی کناربگذاریدوهمینطورشمادوست گرامی آقای اسرمی دیگه ازاین به بعدقیچی کنیداین اختلافات راعاجزانه التماس میکنم ..ماهمه مال یه مملکتیم..مال ایران عزیزیم..ایران باستانی وهخامنشی.ماازنسل زرتشتیم که میگفت:کردارنیک--پندارنیک--وگفتارنیک.ماایرانیهابایدپایبنداین ۳ خصلت نیک باشیم.قبلاهم گفتم وبازهم میگم ،،البته شمابزرگواران سروریدوخیلی بهترازمن میفهمیدمابایدنه تنهادرفوتبال ،،بلکه درتمام جوانب اتحادخودمون راحفظ کنیم ..البته آقای کرمی میدونن من منظورم چیه....مابایدبخصوص برای سربلندی تیممون وقهرمانیهای بیشمارازتیممون حمایت کنیم تاقهرمانی ششم..به کوری چشم دشمنان که نمیتونن موفقیتهای پرسپولیس کبیرراتحمل کنن..بایدهمه پرسپولیسیهای اصیل ودلسوزدشمنیهاوکدورتهاراکناربگذاریم.وفقط وفقط برای سربلندی تیممون حمایت کنیم.البته هیچکی منکرانتقادنیست ..ماشاالله همه این دوستان که میان ودیدگاه ونظرخودشونومیگن انسانهای شریف ووالایی هستن وکاملاانتقادهاشونوهم به جون دل خریداریم اماتااونجایی که میتونن انتقادسازنده بکنن ممنون هم میشیم..مانبایدبهانه به دست دشمنامون بدیم ماراه خودمون که همون حمایت وپشتیبانی ازتیممون هست راادامه خواهیم داد..توهین کردن به شخص ویاخانواده اصلا قابل پذیرش نیست..من هم خودم قبلاازبعضی رفتارهایم پشیمان شدم وحتی معذرت خواهی هم کرده ام..آقایان گرامی انصاری وزنگویی عزیزوبرادربزرگوارم آقای کرمی درجریان هستن..ختم کلام اینکه بازهم بعنوان برادرکوچیک شما ازشمابزرگوارهابخصون برادران عزیزم کرمی واسرمی خواهشمندم کدورتهاوتوهینهاوالفاظ نابجارابرای همیشه کناربگذارن ودست دوستی به یکدیگربدهند.کوچیک شمامنوچهربختیاری ازخوزستان..حق نگهدارهمه شماباد...


فردین کرمی

0

6

1 سال پیش

پاره کردن کیسه دوباراونهم به اون زیبایی که باسرتوپ زدنت سردوتامدافع کیسه بهم خوردرویادمون نمیره هنوزسرحالی وجوون پس مبارزه کن پسر❤❤❤


سید ابراهیم غفاری نیا

0

8

1 سال پیش

فرزند پرسپولیس خیییییلی تلاش میکنه،پس تلاشت رو بیشتر کن


فردین کرمی

0

7

1 سال پیش

مهدی جان پرسپولیس جای مردان مبارزوسختکوش ااست توهم نشون دادی که میتونی پس تلاش کن ببین چطورنتیجه میگیری❤❤❤


فردین کرمی

0

6

1 سال پیش

تصمیم درست اینه تومیتونی فقط یکم به حاشیه بیشترازاصل دامن زدی ولی مطمان باش بامبارزه وسختکوشی دوباره جایگاهت درسرزمین سرخ رابدست میاری


سعید‌اسدی

0

6

1 سال پیش

افرین‌پسر‌بکوب‌برای‌پس‌گرفتن‌پستت‌رقابت‌بخشی‌از‌زندگی‌شماست‌


منصور انصاری

0

6

1 سال پیش

درود برفرزند پرسپولیس تعصب یعنی این


حفیظ الله چوبکی ریگی

0

3

1 سال پیش

افسوس عبدی یه زمانی برامون تو فینال آسیا گل زدی الان دم تیغی😔


ÀRASH

0

5

1 سال پیش

ایول به این میگن پرسپولیسی واقعی♥بدرخشی پسر با غیرت♥


Hossein Amani Nesbat

0

6

1 سال پیش

امیدوارم موفق باشی


Fateeee

0

7

1 سال پیش

👏👏😍🚩


مریم مبارک

0

7

1 سال پیش

عالی هستی مهدی عبدی انشالله که موفق باشی.. اگه هوادارهایی که فقط شایعه در میارند و بازیکن رو تحقیر میکنند بزارند


احمد نوری اسرمی

0

6

1 سال پیش

با حضور لوکادیای کیسه پاره کن و دیاباته و احتمالن عیسی خیلی سخت که بازی بهش برسه ولی انگیزه رقابتش رو تحسین میکنم


حسن شاهین

0

6

1 سال پیش

دمت گرم پسر پرسپولیسی


ابوالفضل شریفی

0

6

1 سال پیش

دمت گرم پسر پرسپولیسی


محسن نظری افلاک

0

6

1 سال پیش

محسن پرسپولیسی دمت گرم ما هوادار آن هم دوست داریم اقای عبدی همان عبدی در بی باشد موفق باشید دلاور ارتش سرخ و


مهدی غریبی

0

17

1 سال پیش

دمت گرم زلاتان کوچک

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال