ارتش سرخ دات کام

اخبار

علیپور: تخصص آقا‌یحیی قهرمانی در جا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

علیپور: تخصص آقا‌یحیی قهرمانی در جام حذفی است

ارتش سرخ دات کام :
علیپور: تخصص آقا‌یحیی قهرمانی در جام حذفی است
علی علیپور مهاجم اسبق پرسپولیس و مهاجم فعلی تیم ژیل ویسنته پرتغال که با بدشانسی و مصدومیت شدید زانو مواجه شد و رقابت‌های این فصل را از دست داد، در رابطه با آخرین وضعیت خودش و همچنین احتمال بالای قهرمانی پرسپولیس در جام حذفی صحبت می‌کند. مهاجم اسبق پرسپولیس که سابقه آقای گلی دارد از عملکرد عیسی آل‌کثیر در بازگشتش به پرسپولیس تعریف می‌کند و در رابطه با سایر موارد پرسپولیس صحبت به میان می‌آورد.

*در رابطه با آخرین وضعیت خودت به لحاظ بدنی چه صحبتی داری؟
سه ماه و نیم از عمل جراحی‌ام می‌گذرد. خدا را شکر وضعیتم خیلی بهتر شده و تمریناتم را شروع کرده‌ام اما فعلاً تمریناتم انفرادی است و مجوز حضور در تمرینات گروهی را پیدا نکردم، با این وجود به شرایطم خیلی خوشبینم و از این مسأله بیشتر خوشحالم که می‌بینم هنوز مورد توجه باشگاه و سرمربی تیمم قرار دارم.

*چه موضوعی موجب شده تا بگویی که مورد توجه باشگاه و سرمربی تیم‌تان قرار داری؟
مهاجم اول تیم ما که اسپانیایی هم بود مورد توجه پورتو قرار گرفته و جدایی‌اش از تیم ما قطعی شده، به همین دلیل مسئولان تیم‌مان روی من حساب خاصی باز کرده‌اند و نظر مثبتی روی من دارند، از این رو عزم من خیلی جزم است که در سال آینده بهترین نمایش‌ها را برای تیمم داشته باشم.

*چند مدت دیگر با باشگاه ژیل ویسنته قرارداد داری؟
من یک فصل دیگر با باشگاه ژیل ویسنته قرارداد دارم و باید در این باشگاه بمانم و حتماً در این مدت باز هم با دل و جان و همه تلاش ممکن سعی خواهم کرد که بهترین عملکرد و راندمان را برای تیمم داشته باشم.

*با این وجود برای جام ملت‌ها و دعوت به تیم ملی توسط سرمربی جدید هم امیدواری؟
بله خیلی امیدوارم که دوباره با افتخار به پیراهن تیم ملی برسم و این پیراهن ارزشمند را در جام ملت‌های آینده بر تن کنم. خوشبختانه تا آن زمان هم فرصت باقی مانده و فکر می‌کنم فرصت دارم که نظر سرمربی تیم ملی را جلب کنم البته از این نظر خیلی خوشحالم که سرمربی نسبت به همه بازیکنانی که در ایران و خارج از کشور حضور دارند شناخت کاملی دارد و به توانایی‌هایی بازیکنان کاملاً آگاهی دارد.

*در رابطه با قهرمانی تیم سابقت در لیگ برتر چه نظری داری؟
از قهرمانی پرسپولیس خیلی خوشحال شدم چون خودم طعم قهرمانی در لیگ ایران را کاملاً چشیده‌ام و خوب می‌دانم بهترین عنوان در ایران قهرمانی در لیگ برتر است خصوصاً اگر این قهرمانی با پیراهن پرسپولیس باشد که پرطرفدارترین تیم ایران است و ارزش بسیار بالایی دارد. در این رابطه لازم می‌دانم این قهرمانی را به بازیکنان و کادر فنی و هواداران پرسپولیس تبریک بگویم که بیشترین تلاش را انجام دادند و در همه ابعاد بهترین بودند. خوشبختانه پرسپولیس در حساس‌ترین مقطع فصل بهترین بود و همه 8-7 بازی آخرش را برد و بهترین عملکرد را از خود برجای گذاشت، ضمن اینکه در مهمترین بازی فصل یعنی دربی هم بسیار عالی بازی کرد و برنده شد و با توجه به این برد مهم و به نوعی بازی شش امتیازی عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد و به نوعی استقلال را از کورس قهرمانی خارج کرد و پس از آن با بردن همه بازی‌ها منتظر تعلل سپاهان ماند و با تساوی‌ای که این تیم مقابل ملوان داشت با بردهای متوالی و شایستگی بیشتری که داشت عنوان قهرمانی را کسب کرد و به خود اختصاص داد. قهرمانی‌ای که واقعاً دلچسب و شیرین بود و پس از یک فصل که پرسپولیس قهرمان لیگ نشده بود خیلی به دل هواداران و دوستداران پرسپولیس چسبید.

*در رابطه با تکرار دربی در فینال جام حذفی چه صحبتی داری و فکر می‌کنی پرسپولیس می‌تواند مانند دربی برگشت باز هم از سد رقیب سنتی‌اش بگذرد و قهرمان شود؟
استقلال تیم خوبی است اما در حال حاضر روحیه تیم و شرایط پرسپولیس به جهت قهرمانی و روحی روانی و فنی بالاتر از استقلال است و فکر می‌کنم با هنری که آقا یحیی دارد و سابقه دو بار قهرمانی را در کارنامه‌اش دارد قادر است از تخصص بالایش استفاده کرده و تیم را به عنوان قهرمانی برساند. پرسپولیس بازیکنان خیلی خوبی دارد و دست آقا یحیی چه به لحاظ بازیکنان درون زمین و بازیکنان نیمکت‌نشین برای پیروزی کاملاً باز است.

*در رابطه با خط حمله پرسپولیس چه نظری داری؟
در خط حمله پرسپولیس بازیکنان بسیار خوبی حضور دارند که در این بین عیسی بهترین است که پس از بازگشت، برای پرسپولیس عالی کار کرده، از این رو من باز هم به درخشش این بازیکن مقابل استقلال در فینال جام حذفی و تأثیر‌گذاری‌اش خیلی امیدوارم و اعتقاد دارم پرسپولیس باز هم استقلال را شکست داده و در قهرمانی دبل خواهد کرد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154935
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ب_ب

0

1

10 ماه پیش

این عشقِ اروپا و زندگی لاکچری اگه توو پرسپولیس مونده بود الان مثه طارمی کلی خواهان توو اروپا داشت
زرق و برق اروپا و پافشاری و فشار خونواده بخصوص همسرش علی علیپور تقریبا تموم شده س!!!!


امیر پرسپولیسی

0

2

10 ماه پیش

علیپور یکی از مهاجم های خوب پرسپولیس بود با توجه به این که رقم قرار داد بالایی نداشت وامیدوارم روزی به آشیانه سرخ برگرده هم او وهم شهاب زاهدی که بعد از لژیونر شدنش واقعا متحول شده ونشون داده که مهاجم هدف خوب وزهر داری است 👌❤👌


ع حسین زاده

0

2

10 ماه پیش

امیدواریم که با این همه فشار و هجمه ای که استقلالی‌ها به داوران ایرانی آوردن، موجب اشتباهات تأثیر گذار به ضرر پرسپولیس نشه ،چراکه تو این مدت با وجود اینکه تو اکثر بازی های اخیر داوران به نفع استقلالی‌ها اشتباه تأثیر گذار داشتن، باز هم شاهد فشار آوردن روی داوران هستیم، البته مقصر همه این بدبختی ها کمیته انضباطی و اخلاق فدراسیون فوتبال هست که هیچ برخوردی با این بی شرف ها و بی خاصیت ها نداشتن، و باعث شدن که اونا هار بشن و هرچه دلشون خواست به این و آن تهمت و افترا زدن، و آب از آب تکون نخورد، حالا این همه سکوت برای چیست خدا میدونه.


حسن زارع

-1

1

10 ماه پیش

ببندش.سری قبلی گفتی دربی برنده نداره بردیم .الانم بگو دربی شرایطش متفاوته تا ببریم


دانیال روح بخش

0

2

10 ماه پیش

امیدوارم برگرده


عبدالرحمن لشکری

0

5

10 ماه پیش

وحید کاظمی و زاهدی فرد و بنیادی فرد نباشن خوبه


احمدرومی

0

3

10 ماه پیش

انشالله قهرمانی البته اگه داوروحیدکاظمی بشه این روبدونیدباگرفتنه پنالتی ناحق تیمه محبوب کیسه روقهرمان میکنه پس دعا کنیدداوراین کیسه کش نباشه


احمد نوری اسرمی

0

3

10 ماه پیش

جای یه بازیکن سرعتی مثل علیپور تو ترکیب خیلی خالیه . با اونکه قدش خیلی بلند نیست خیلی خوب سر میزنه . چرا نورالهی و طارمی قهرمانی رو تبریک نگفتن . معرفتم خوب چیزیه . ما همیشه نتایج اونا رو دنبال می‌کنیم و ازشون حمایت می‌کنیم ولی اونا تو دنیای خودشون هستن


محسن سروری

0

6

10 ماه پیش

عشق علی علیپور❤❤❤❤❤


مرادسلمانی

0

6

10 ماه پیش

این جام یی لذتی دیگه ای داری.چون ازنیم فصل دوم پرسپولیس تنهاآنهاهمه باهم فقط خواستندحاشیه درست کنندولی خواسنت خداشدیم قهرمان


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

6

10 ماه پیش

دمت گرم علی جان دلمون برات تنگ شده 🥲♥🥺👑


م.ف

0

4

10 ماه پیش

به خاطر ایل بزرگ چگنی یک بار دیگه باید حرکات تکنیکی خودت و تعصب لر بودنت رو به این آشغالها نشون بدی تا درس بزرگی بشه براشون تا بدونن پرسپولیس سرور ایرانه ،🚩🚩🚩🚩🚩❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️❤️🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🧿🧿🧿🧿🧿💐💐💐💐💐💐💐💐


Hoosin

-1

7

10 ماه پیش

با سلام خدمت همه هواداران ارتش سرخ انشالله که برابر کیسه مغرور پیروز میشویم و دبل یحیی وشاگردانش شاهد باشيم فقط با تمرکز بالا و نترسیدن ودست کم نگرفتن تیم کیسه انشالله قهرمانیم

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال