ارتش سرخ دات کام

اخبار

علیپور: قرار بود با پرسپولیس مذاکره ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

2 سال پیش

علیپور: قرار بود با پرسپولیس مذاکره کنم اما...

ارتش سرخ دات کام :
علیپور: قرار بود با پرسپولیس مذاکره کنم اما...
آقای‌گل سابق لیگ برتر فوتبال ایران بعد از تقریبا یک‌ماه‌ونیم دوری از میادین در بازی‌های حذفی این هفته پرتغال به ترکیب تیم ژیل ویسنته بازگشت و با درخشش خود در این مسابقه توانست جواب اعتماد سرمربی تیمش را بدهد.
علی علیپور شاید بتوان گفت در بدترین زمان ممکن مصدوم شد. از این جهت که او ‌انگیزه بالایی داشت تا با درخشش در فصل جدید رقابت‌های لیگ برتر پرتغال شانس خود را برای همراهی تیم‌ملی در جام‌جهانی قطر بالا ببرد، اما مصدومیت از ناحیه همسترینگ این شانس او را به حداقل رساند.

برای بازی در جام‌جهانی منتظر مصدومیت کسی نیستم
مصدومیت سردار آزمون با پیراهن لورکوزن باعث شد خبرهایی مبنی‌بر اینکه علیپور جانشین او در تیم‌ملی می‌شود، مطرح ‌شود. مخصوصا بعد از اینکه علیپور با آمادگی بالایی به ترکیب ژیل ویسنته برگشت. علیپور در این مورد می‌گوید: «از مصدومیت سردار آزمون واقعا ناراحت شدم. چون شرایط او را کاملا درک می‌کنم. مصدومیت جزئی از فوتبال است اما اینکه در آستانه جام‌جهانی چنین اتفاقی بیفتد، تلخ است. البته مطمئن هستم که سردار خودش را به جام‌جهانی خواهد رساند و تیم‌ملی هم به چنین بازیکن باارزشی نیاز دارد. برای اینکه شانس دعوت‌شدن به تیم‌ملی و بازی در جام‌جهانی را داشته باشم منتظر مصدومیت بازیکنی نیستم. همه تلاش خود را تا آخرین لحظه انجام می‌دهم و اگر قسمت باشد تیم‌ملی را در قطر همراهی خواهم کرد. امیدوارم که چنین اتفاقی رخ ‌دهد و سردار آزمون هم با آمادگی خیلی خوب در اردوی تیم‌ملی حضور داشته باشد.»

طارمی پیگیر مصدومیتم بود اما به پورتو نرفتم
مدت مصدومیت علیپور کمی طولانی و باعث شد او ۵ بازی تیمش در لیگ برتر پرتغال را از دست بدهد. در این مدت خبرهایی مطرح شد مبنی‌بر اینکه مهدی طارمی برای کمک به علیپور او را نزد پزشک تیم پورتو برده است. اینکه حالا این خبر تا چه حد صحت داشته، علیپور توضیح داد: «در زمان مصدومیتم مهدی چندبار با من تماس گرفت و جویای احوالم شد. با توجه به اینکه امکانات پزشکی باشگاه پورتو خیلی خوب است مهدی پیشنهاد داد که به شهر پورتو رفته و از امکانات این باشگاه استفاده کنم، اما این کار را انجام ندادم. در باشگاه خودمان و به‌وسیله همین امکاناتی که داریم دوره درمانی خود را پشت‌سر گذاشتم. امکانات باشگاه ما هم چندان بد نبود.»

روزهای سختی را گذراندم تا برگردم
علیپور در فصل گذشته توانست اعتماد کادرفنی تیم ماریتیمو را جلب کرده و به ترکیب اصلی راه یابد، اما مصدومیت همسترینگ در این فصل کار این بازیکن را برای حضور در ترکیب اصلی ژیل ویسنته سخت کرده است. با این حال او اصلا نسبت به آینده ناامید نیست و می‌گوید: «مصدومیت سخت است و امیدوارم کمتر بازیکنی آن را تجربه کند. زمان بدی مصدوم شدم اما برای بازگشت دوباره خیلی تلاش کردم. تمرینات سختی را پشت‌سر گذاشتم تا زودتر آماده بازی شوم. حتی برای این بازی آخرمان می‌دانستم قرار است روی چمن مصنوعی بازی کنیم و این خودش ریسک بزرگی برای من که به‌تازگی از بند مصدومیت رهایی پیدا کرده‌ام، به‌حساب می‌آید. خدا را شکر می‌کنم که بدون مشکل بازی کردم و توانستم یک گل زده و یک پاس‌گل بدهم. ان‌شاءالله که بتوانم این روند را ادامه دهم.»

طارمی می‌تواند در تیمی بزرگ‌تر از پورتو باشد
رسانه‌های پرتغالی توجه ویژه‌ای به مهدی طارمی دارند و روزی نیست که رسانه‌ای درمورد این ستاره ملی‌پوش ایرانی ننویسد، این درحالی است که فوتبال ایران در چند سال اخیر بازیکن ایرانی در پرتغال کم نداشته است. اینکه چرا بقیه نفرات نتوانستند راه مهدی طارمی را بروند، علیپور جواب می‌دهد: «من برای مهدی خیلی خوشحالم و هر افتخاری که او در پرتغال و حتی فوتبال اروپا نصیبش می‌شود برای هریک از ما ایرانی‌ها افتخار است. مهدی یک استعداد ناب است که در پورتو می‌درخشد این توانایی را دارد که حتی در تیم‌های بزرگ‌تر اروپایی هم بازی کند. هر بازیکن ایرانی که به فوتبال اروپا می‌آید همه تلاشش را می‌کند تا نماینده شایسته‌ای برای فوتبال کشورش باشد. من هم تلاشم را می‌کنم تا در مسیر خوبی برای پیشرفت قرار بگیرم.»

دستیار کی‌روش پیگیر وضعیتم شد
کادرفنی تیم‌ملی در زمان دراگان اسکوچیچ توجه چندانی به علیپور نداشت و او به‌نوعی به‌خاطر ترافیک شدید در خط‌حمله تیم‌ملی پشت‌خط مانده است. درحال‌حاضر هم نفراتی چون مهدی طارمی، سردار آزمون و کریم انصاری‌فرد در تیم‌ملی تحت هدایت کارلوس کی‌روش قرار دارند. اینکه حالا علیپور چقدر شانس دعوت‌شدن به تیم‌ملی را دارد، خودش می‌گوید: «همیشه گفته‌ام که برای رسیدن به پیراهن تیم‌ملی از هیچ تلاشی دریغ نمی‌کنم. خوشبختانه تیم‌ملی در خط حمله مهاجمان بزرگی دارد که همگی آنها در سطح اول اروپا بازی می‌کنند. من هم سعی می‌کنم شانس دعوت به تیم‌ملی داشته باشم. کارلوس کی‌روش از فوتبال من شناخت دارد و بعد از اینکه به تیم‌ملی بازگشت یکی از اعضای کادر او وضعیتم را در اینجا جویا شد. آن زمان مصدوم بودم و شرایطم را شرح دادم. بعد از آن تیم‌ملی اردوی اتریش را پشت‌سر گذاشت. فعلا تماس دیگری از کادرفنی تیم‌ملی نداشتم و مطمئنا آنها خبر بازگشتم به میادین را شنیده‌اند. امیدوارم این شانس را داشته باشم که در اردوی ماقبل از جام‌جهانی درخدمت تیم‌ملی باشم. همه تلاشم را می‌کنم تا ان‌شاءالله این اتفاق رخ دهد.»

امیدوارم دوباره بدشانسی نیاورم
تیم ژیل ویسنته در روزهایی که علی علیپور را در اختیار نداشت نتوانست نتایج خوبی در لیگ برتر پرتغال کسب کند و درحال‌حاضر از ۹ بازی فقط ۹ امتیاز کسب کرده و در رده چهاردهم جدول مسابقات است. علیپور درخصوص اوضاع خودش و تیمش می‌گوید: «متاسفانه نتایج خوبی نگرفتیم و اوضاع‌مان در جدول مسابقات خوب نیست. من در سه هفته ابتدایی یک‌گل زدم و در جام‌حذفی هم در بازی اخیر موفق به گلزنی شدم. ان‌شاءالله اگر دوباره بدشانسی نیاورم شرایط خودم و تیمم خیلی بهتر خواهد شد.»

تماسی از پرسپولیس بابت طلبم نداشتم
باشگاه پرسپولیس به‌خاطر شکایت علی علیپور محکوم به پرداخت ۹۰۰ میلیون تومان شده است. پرونده‌ای که خیلی‌ وقت پیش به جریان افتاد و درنهایت هم پرسپولیس محکوم شد. علیپور خیلی تمایل نداشت در مورد این مساله صحبت کند و گفت: «من از همان ابتدا این مساله را به وکیلم سپردم و از او خواستم با باشگاه پرسپولیس مذاکره کند. در این مورد از وکیلم سوال کنید بهتر است. ضمن اینکه درمورد این پرونده شخصا هیچ تماسی از سوی مسئولان باشگاه پرسپولیس نداشتم و آنها نه با خودم و نه وکیلم صحبتی نکردند تا اینکه رای صادر شد.»


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151689
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
رحیم امیرزاده

0

1

1 سال پیش

انشاالله که سالم باشی وبرای مردم کشورت بدرخشید وبا پرسپولیس هم به یک نتیجه مشترک برسید


ayub2400

-1

7

1 سال پیش

ینی پول چ کارا ک نمیکنه همین جایی ک داری ب لطف اول خدا بعد پرسپولیسه الان شکایت میکنی؟؟؟؟؟؟؟؟؟


مجتبی

-1

9

2 سال پیش

چرا اینجوری حرف میزنید،زحمت کشید عرق ریخت گل زد،حتما باید مثل خارجیا رفتار بکنه،که اصلا گل نمیزنند،پولشون رو هم راحت میگیرن


فردین کرمی

0

7

2 سال پیش

اقای علیپورشماخیلی برامون زحمت کشیدی ولی بخاطرجایگاهی که پرسپولیس برات ساختع فرصت بده وتعصب همیشگیتونشون بده


محمد حسن جلالی

-1

9

2 سال پیش

سعی کن دربین هواداران ارتش سرخ محبوب بمونی/ فقط پرسپولیس


رمضان خاکپور

-9

3

2 سال پیش

بامرام توکه هرچه داری از ارتش سرخه چرا نمک حروم شدی


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

8

2 سال پیش

by انشالله همیشه سرحال باشی و پایدار.... بالاخره زحمت کشیده و حالا پولش میخاد... نوش جان


شاهین بارنج

-14

4

2 سال پیش

مه گدا بودی که از پرسپولیس شکایت کردی آقای هر چه زودتر پول این نمک به حروم را بده در ضمن آقای علیپور همونجا بمون پیراهن پرسپولیس ارزش داره و تو لیاقت نداری آشغال


سید ابراهیم غفاری نیا

-5

7

2 سال پیش

منتظر برگشت طارمی و علیپور به پرسپولیس هستم


احمد نوری اسرمی

-2

12

2 سال پیش

همه میگن به وکیلم سپردم چون میترسن روبروی هوادارا قرار بگیرن . اول فصل هم قصد برگشت به ایران نداشت چون یک تیم دیگه میخواستش


شایان

-6

10

2 سال پیش

تا زمانی که لوکادیا و دیاباته باشند علیپور هیچی نیست


مسی سلطان

-5

14

2 سال پیش

دمت گرم علی علیپور کیسه پنچر کن.

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال