نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
علی کریمی:کدام پاداش؟شونصد میلیون جریمه ام کردند / مقابل سپاهان فقط برای پرسپولیس بازی کردیم
ارتش سرخ دات کام :
کریمی می گوید آنها تمام تلاششان را می کنند تا در لیگ برتر بهترین نتایج را بگیرند.
علی کریمی در بازی با سپاهان کمی عصبی بود.این حرف را خودش هم قبول دارد.پاس های زیادی که او به مهاجمان پرسپولیس می داد با بی دقتی آنها هدر می رفت تا کریمی در مورد آن صحنه ها بگوید:«مگر در بازی مقابل تیمی که در کورس قهرمانی است چند موقعیت گیر آدم می آید.»او حرف های دیگری هم می زند که در زیر می خوانید:
تساوی با سپاهان.نظر شما در مورد این بازی چیست؟
بازی خوبی بود.موقعیت های زیادی داشتیم.ما تا آنجا که بتوانیم باید در لیگ زحمت بکشیم و بتوانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم.ما مقابل سپاهان بازی خوبی را انجام دادیم.اما بازی فوتبال است.نزنید؛می خورید.این اتفاق افتاد اما خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی را مساوی کنیم.
پرسپولیس اگر نتواند 4 بازی آخر خود را ببرد ممکن است نتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.
من نمی دانم که چرا همه اش گیر دادید به لیگ قهرمانان آسیا.اگر بخواهیم سهمیه بگیریم از راه های دیگر می گیریم.حالا هم داریم تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.در نهایت هر اتفاقی هم که بیفتد افتاده است و کاری نمی شود کرد.
نظر علی کریمی در مورد حاشیه های قبل از بازی چیست؟اینکه پرسپولیس برای استقلال بازی می کند؟
چه کسی این حرف را زده است؟
رویانیان مدیر عامل باشگاه؟
خب بروید از خودشان این سوال را بپرسید.ما برای تیم پرسپولیس بازی کردیم و کاری با تیم های دیگر نداریم.هر تیمی که خوش شانس تر باشد قهرمان لیگ برتر می شود.
جریان درگیری شما با هاشم بیک زاده در داخل زمین چه بود؟
یک اتفاقی است که افتاده.فکر نمی کنم قضیه این قدر مهم باشد شما به آن گیر داده اید.شما فقط دنبال حاشیه ها هستید.چرا در مورد موقعیت های گلی که روی دروازه ها ایجاد شد سوال نمی کنید؟
خب این اتفاق هم جزو حاشیه ای بازی است دیگر؟
بله اما همین حاشیه ها مشکل است.شما اصل فوتبال را بی خیال می شوید و می چسبید به حاشیه ها.
یک جورهایی احساس می شود که علی کریمی در زمین عصبی می شود.به قول خودتان مهاجمان با بی دقتی موقعیت ها را از دست می دادند.
به هر حال به ما حق بدهید. مگر در بازی مقابل تیمی که در کورس قهرمانی است چند موقعیت نصیب آدم می شود؟باید خیلی بیشتر دقت بکنیم.برخی اوقات در یک بازی فقط یک موقعیت گیر آدم می آید و با تبدیل شدن آن به گل بازی تمام می شود.ما مقابل سپاهان خیلی بی دقت بودیم.
نظر شما در مورد رای کمیته انضباطی و کسر دو امتیاز از پرسپولیس چیست؟
من حرف هایم را در این مورد زده ام.به هر حال امیدوارم با رایزنی هایی که باشگاه دارد می کند این رای برگردد.
یک بار دیگر در کوران این اتفاقات از علی کریمی تقدیر شد.چه نظری در این مورد دارید؟
تشویق و تنبیه زیاد است.یادم می آید یک بار سه میلیون تومان تشویق شدم.بماند که آن سه میلیون تومان را به من ندادند آخر فصل وقتی رفتم برای تسویه حساب با باشگاه استیل آذین دیدم که شونصد میلیون تومان جریمه ام کرده اند!پرسیدم چرا این اتفاق افتاده که گفتند رای کمیته انضباطی بوده.فکر کنم این بار که 5 میلیون تومان جریمه ام کردند، در پایان فصل باید 40 یا 50 میلیون تومان پول بدهم.
علی کریمی در بازی با سپاهان کمی عصبی بود.این حرف را خودش هم قبول دارد.پاس های زیادی که او به مهاجمان پرسپولیس می داد با بی دقتی آنها هدر می رفت تا کریمی در مورد آن صحنه ها بگوید:«مگر در بازی مقابل تیمی که در کورس قهرمانی است چند موقعیت گیر آدم می آید.»او حرف های دیگری هم می زند که در زیر می خوانید:
تساوی با سپاهان.نظر شما در مورد این بازی چیست؟
بازی خوبی بود.موقعیت های زیادی داشتیم.ما تا آنجا که بتوانیم باید در لیگ زحمت بکشیم و بتوانیم امتیازات لازم را به دست بیاوریم.ما مقابل سپاهان بازی خوبی را انجام دادیم.اما بازی فوتبال است.نزنید؛می خورید.این اتفاق افتاد اما خدا را شکر می کنم که توانستیم بازی را مساوی کنیم.
پرسپولیس اگر نتواند 4 بازی آخر خود را ببرد ممکن است نتواند سهمیه لیگ قهرمانان آسیا را به دست بیاورد.
من نمی دانم که چرا همه اش گیر دادید به لیگ قهرمانان آسیا.اگر بخواهیم سهمیه بگیریم از راه های دیگر می گیریم.حالا هم داریم تمام تلاشمان را می کنیم تا بتوانیم بهترین نتایج را بگیریم.در نهایت هر اتفاقی هم که بیفتد افتاده است و کاری نمی شود کرد.
نظر علی کریمی در مورد حاشیه های قبل از بازی چیست؟اینکه پرسپولیس برای استقلال بازی می کند؟
چه کسی این حرف را زده است؟
رویانیان مدیر عامل باشگاه؟
خب بروید از خودشان این سوال را بپرسید.ما برای تیم پرسپولیس بازی کردیم و کاری با تیم های دیگر نداریم.هر تیمی که خوش شانس تر باشد قهرمان لیگ برتر می شود.
جریان درگیری شما با هاشم بیک زاده در داخل زمین چه بود؟
یک اتفاقی است که افتاده.فکر نمی کنم قضیه این قدر مهم باشد شما به آن گیر داده اید.شما فقط دنبال حاشیه ها هستید.چرا در مورد موقعیت های گلی که روی دروازه ها ایجاد شد سوال نمی کنید؟
خب این اتفاق هم جزو حاشیه ای بازی است دیگر؟
بله اما همین حاشیه ها مشکل است.شما اصل فوتبال را بی خیال می شوید و می چسبید به حاشیه ها.
یک جورهایی احساس می شود که علی کریمی در زمین عصبی می شود.به قول خودتان مهاجمان با بی دقتی موقعیت ها را از دست می دادند.
به هر حال به ما حق بدهید. مگر در بازی مقابل تیمی که در کورس قهرمانی است چند موقعیت نصیب آدم می شود؟باید خیلی بیشتر دقت بکنیم.برخی اوقات در یک بازی فقط یک موقعیت گیر آدم می آید و با تبدیل شدن آن به گل بازی تمام می شود.ما مقابل سپاهان خیلی بی دقت بودیم.
نظر شما در مورد رای کمیته انضباطی و کسر دو امتیاز از پرسپولیس چیست؟
من حرف هایم را در این مورد زده ام.به هر حال امیدوارم با رایزنی هایی که باشگاه دارد می کند این رای برگردد.
یک بار دیگر در کوران این اتفاقات از علی کریمی تقدیر شد.چه نظری در این مورد دارید؟
تشویق و تنبیه زیاد است.یادم می آید یک بار سه میلیون تومان تشویق شدم.بماند که آن سه میلیون تومان را به من ندادند آخر فصل وقتی رفتم برای تسویه حساب با باشگاه استیل آذین دیدم که شونصد میلیون تومان جریمه ام کرده اند!پرسیدم چرا این اتفاق افتاده که گفتند رای کمیته انضباطی بوده.فکر کنم این بار که 5 میلیون تومان جریمه ام کردند، در پایان فصل باید 40 یا 50 میلیون تومان پول بدهم.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/28109
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
-
استقلال خوزستان
پرسپولیس
یکشنبه, 24 اسفند
ساعت 19:30
ورزشگاه : غدیر اهواز
داور : ؟؟؟
-
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
پرسپولیس برابر چادرملو به چه نتیجهای دست پیدا خواهد کرد؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | - | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |