ارتش سرخ دات کام

اخبار

عمری: با 3 گل راضی نمی‌شوم ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

1 سال پیش

عمری: با 3 گل راضی نمی‌شوم

ارتش سرخ دات کام :
عمری: با 3 گل راضی نمی‌شوم
محمد عمری هافبک پرسپولیس همان زمانی که برای دقایقی کوتاه توسط یحیی گل‌محمدی به بازی گرفته می‌شد، نشان می‌داد که یک فوتبالیست بااستعداد است. او از بازی با گل‌گهر نامش را بیشتر از گذشته بر سر زبان‌ها انداخت و درخشش خودش را در بازی با نساجی تکمیل کرد. حالا او در تیم پرستاره پرسپولیس تبدیل به بازیکن ثابت شده و البته رویاهای بزرگ‌تری در ذهن دارد. عمری در گفت‌وگویی درخصوص درخشش در 2بازی گذشته، شانس قهرمانی سرخ‌پوشان در لیگ امسال و مسائل مختلف دیگر به سؤالات پاسخ می‌دهد.

*در 2بازی اخیر 3گل برای پرسپولیس زدی و هیچ‌چیز نمی‌توانست بهتر از این باشد. درست است؟
خدا را شکر می‌کنم و باید از زحمات کادر فنی و بازیکنان تشکر کنم. واقعا احساس خوبی دارم که برای تیم بزرگی مثل پرسپولیس بازی می‌کنم و گل می‌زنم. این خوشحالی قابل توصیف نیست ولی من تازه در اول راه هستم و نباید با زدن چند گل خودم را راضی کنم. مسئله مهم حفظ این روند است.

*خودت تصور می‌کردی در این 2بازی اوضاع برایت به این شکل پیش برود؟
من همیشه در تمرین تلاش خودم را می‌کنم. دوست دارم بهترین عملکرد را داشته باشم و چیزهای جدید یاد بگیرم. پرسپولیس بازیکنان بزرگی دارد و رقابت در تیم بسیار جدی و فشرده است، اینجا هر بازیکنی دوست دارد برای تیم بازی کند و من هم از این قاعده مستثنی نیستم. از زحمات کادر فنی خصوصا آقایحیی تشکر می‌کنم و امیدوارم جواب اعتماد ایشان را به بهترین شکل بدهم.

*با ادامه این روند به‌نظر می‌رسد هواداران پرسپولیس جدایی لوکادیا را فراموش کنند. خودت چه فکر می‌کنی؟
لوکادیا بازیکن باکیفیتی بود و برای جدایی دلایل خاص خودش را داشت. اگر او می‌ماند قطعا قدرت خط حمله ما بیشتر می‌شد. در مورد خودم باید بگویم که پست اصلی‌ام وینگر است ولی کادر فنی صلاح دید در پست مهاجم از من استفاده کند و خدا را شکر که 2گل زدم. من در هر پستی که بازی کنم باید بهترین کیفیت را از خودم نشان دهم. دوست دارم در هر بازی بیشترین تأثیرگذاری را داشته باشم.

*مقابل نساجی در هر 2صحنه که گل زدی، کاملا مشخص بود که بهترین تصمیم را گرفتی و انگار هیچ استرسی نداشتی؟
خب، من روی شوت زدن یا چیزهای دیگر تمرین می‌کنم و گل زدن در بازی با گل‌گهر هم باعث شد اعتماد به نفسم برای بازی با نساجی بیشتر شود.

*با ادامه این روند احتمالا خیلی زود به جمع بهترین گلزن‌های لیگ اضافه می‌شوی، پیش‌بینی می‌کنی امسال چند گل برای پرسپولیس بزنی؟
پیش‌بینی سخت است ولی هر بازیکنی گل زدن را دوست دارد. امیدوارم باز هم گل بزنم تا هواداران را خوشحال کنم. جای آنها واقعا در ورزشگاه خالی است و بازی کردن بدون حضور تماشاگران اصلا خوب نیست. امیدوارم هر چه زودتر شرایط برای حضور هواداران در ورزشگاه‌ها فراهم شود.

*حتما می‌دانی که خیلی از بازیکنان جوان در پرسپولیس و استقلال درخششی مقطعی داشتند ولی به حاشیه کشیده شده و خیلی زود از مسیر خوب خودشان دور شدند. تکرار نشدن این اتفاق و نحوه مدیریت با جایگاهی که در آن قرار داری چقدر برای تو مهم است؟
من هنوز در اول راه هستم و هرگز با زدن 3گل خودم را گم نمی‌کنم و مغرور نمی‌شوم. می‌دانم که برای موفقیت باید حرفه‌ای رفتار کنم و مواظب خودم باشم چون هر حاشیه‌ای ممکن است ضربه بزرگی به من بزند.

*کار کردن با یحیی گل‌محمدی چطور است؟
عالی است. آقایحیی بدون شک یکی از بهترین مربیان فوتبال ایران است، او مربی بادانشی است و کارنامه‌اش همه‌‌چیز را نشان می‌دهد. من چیزهای زیادی از این مربی یاد گرفتم.

*مهم‌ترین هدف تو در پرسپولیس چیست؟
من پله پله جلو می‌روم. مسئله مهم این است که ابتدا یک جایگاه خوب و ثابت در تیم به‌دست بیاورم و این روند را ادامه دهم. دوست دارم با پرسپولیس قهرمان لیگ و جام حذفی شویم و رسیدن به این هدف برای من مهم است.

*مهم‌ترین رقیب پرسپولیس برای رسیدن به قهرمانی کدام تیم است؟
برای قهرمانی باید برابر همه تیم‌ها خوب نتیجه بگیریم. هر بازی برای ما حکم فینال را دارد ولی من پرسپولیس را شانس اول قهرمانی می‌دانم. دیگر مدعیان باید نگران رقابت با پرسپولیس باشند. تمام هدف ما این است که روند فعلی را ادامه داده و در نهایت قهرمان شویم.

*در مورد بازی جام حذفی با ون‌پارس چه صحبتی داری؟
ما هرگز حریف را دست‌کم نمی‌گیریم. هدف‌مان در جام حذفی قهرمانی است و باید گام اول را محکم برداریم.

ستاره سکانس آخر نیم‌فصل
محمد عمری با درخشش در 2بازی اخیر پرسپولیس، آنقدر نمرات این فصلش را بالا کشید که حالا در بین پرسپولیسی‌ها فقط یورگن لوکادیا را بالاتر از خودش می‌بیند! عمری از هفته اول تا سیزدهم فقط در یک بازی فیکس بود (هفته هشتم مقابل سپاهان) و در سایر بازی‌ها هم به‌عنوان بازیکن جانشین به زمین می‌رفت. طی آن 13هفته، عمری فقط در 6مسابقه آنقدر بازی کرد که کارش به نمره گرفتن از متریکا برسد و هیچ‌یک از نمراتش بالاتر از 7 نبود. اما در 2هفته اخیر، پدیده شماره80 پرسپولیس با ثبت نخستین گل‌هایش برای این تیم به‌ترتیب نمرات 7.72 و 8.78 را از متریکا گرفته و هر دو بار هم به ترکیب تیم منتخب هفته رسیده است. با این رشد ناگهانی، میانگین نمرات عمری در سایت متریکا به 7.22 رسیده که بالاتر از تمامی بازیکنان حال حاضر تیم است و فقط یورگن لوکادیا را با نمره 7.25 بالاتر از خودش می‌بیند. عمری در پست هافبک هجومی برای سرخپوشان بازی می‌کرد اما در 2بازی اخیر تقریبا مهاجم شده و از این فرصت به خوبی استفاده کرده است. او به‌طور میانگین در هر بازی 1.7شوت می‌زند که بالاترین رقم در میان تمامی بازیکنان تیم است و معدل 8.1 نبردی که با پیروزی به پایان رسانده هم آمار قابل‌توجهی برای اوست. عمری در 53.4درصد نبردهایش پیروز می‌شود و دقت پاس 85.2درصدی‌اش هم یکی از نکات مثبت در بازی او محسوب می‌شود. در جمع پرسپولیسی‌ها فقط لوکادیا بیشتر از عمری امتیاز گرفته و به‌ترتیب دانیال اسماعیلی‌فر (7.16)، مهدی ترابی (7.07)، سعید صادقی (7.03) و پورعلی‌گنجی و گولسیانی (6.96) پشت سر او قرار می‌گیرند. دقایق بازی محمد عمری برای قرار گرفتن در جدول کلی بازیکنان لیگ کافی نیست وگرنه او با امتیازاتی که گرفته می‌توانست در میان تمامی بازیکنان لیگ رتبه پنجم را داشته باشد. حدنصاب لازم برای حضور در جدول بازیکنان، بازی‌کردن در یک‌سوم مسابقات است و با توجه به اینکه هم‌اکنون 15بازی (1350دقیقه) برای هر تیم سپری شده، بازیکنانی که حداقل 450دقیقه بازی کرده باشند در جدول قرار می‌گیرند. عمری 432دقیقه بازی کرده و برای حضور در رده‌بندی بازیکن‌ها فقط 18دقیقه ناقابل کم دارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152847
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
Hamid Aliyasi

0

1

1 سال پیش

کاش باقی بازیکن ها از جنابعالی یاد بگیرن شیر دات حلالت ممد عمری


ایلیا جعفری

0

2

1 سال پیش

حلاله گلایی که زدی❤️❤️


علیمرادی

0

3

1 سال پیش

درسته نباید غرق مصاحبه و مجازی باشه و یه کم زیاده روی میکنه اطرافیان بهش تذکر میدن به امید خدا بهتر از این هم میشه💞


قرمز مقدس

0

3

1 سال پیش

عمری بازیکن خوبیه و آینده داریه ولی هنوز از نظر فیزیکی خیلی جای کار داره هنوز نود دقیقه کامل نمیتونه بازی کنه و با یه برخورد فیزیکی ساده زمین میوفته بهتره سید جلال را الگوش قرار بده و کمتر مصاحبه کنه و مثل قبل تمرکزش روی تمرین باشه


قلمراد دوم

-5

4

1 سال پیش

با این همه مصاحبه خودتو بدبخت میکنی سه گل زدی سی مصاحبه کردی فکر کنم بقال سر کوچه هم پیشنهاد بده باهاش مصاحبه میکنی بیا رو زمین داداش تا مثه عبدی گم نشی


یاسین امیری زاده

0

3

1 سال پیش

من ساکن شهر ستانم اگر بگویم مسابقات فوتبال لیگ باید با حضور تماشاگران بر گذار شود شاید من سعادت حضور در ورزشگاه نداشته باشم اما فوتبال با حضور تماشاچی قشنگ است امید است این مشکل برای حضور تماشاچیان فوتبال حل شود


علیرضا حسین پور

0

3

1 سال پیش

عمری بازیکن جوان و با استعدادی است، تاکتیک خوبی هم داره، درواقع یک بازیکن کاملی است، باید گلمحمدی بیشتر ازش استفاده کنه، درود بر ارتش سرخ آسیا پرسپولیس قهرمان،


آیازصالحی

0

5

1 سال پیش

به امید گل زنی دوباره ودرخشش عمری موفق باشی


حمیدکرمانی

0

3

1 سال پیش

عربهامیبرن خرابش میکننن


ali mehri

0

5

1 سال پیش

ایول داری پسر همینجور ادامه بده و فقط به حاشیه نرو عبدی هم اولش خوب بود ولی بعد خیلی افت کرد الانم که میبینی امیدوارم اینجور نشی دمت گرم


احمد نوری اسرمی

0

7

1 سال پیش

با توجه به اینکه اقای گل لیگ شش گل بیشتر نزده عمری میتونه با یه اراده قوی به نیم نگاهی به اقای گلی داشته باشه

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال