ارتش سرخ دات کام

اخبار

غلامرضا رضایی: بزرگنمایی شده، پرسپو ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

غلامرضا رضایی: بزرگنمایی شده، پرسپولیس کهکشانی نیست

ارتش سرخ دات کام :
غلامرضا رضایی: بزرگنمایی شده، پرسپولیس کهکشانی نیست
غلامرضا رضايي كه قراردادش را با پرسپوليس تمديد كرده از شرايط اردوي تيم ملي راضي است و مي گويد: خدا را شكر، داريم تمرين ها را خيلي خوب و باانگيزه ادامه مي دهيم.

همه بچه ها با روحيه و انگيزه زياد دارند كار مي كنند و خدا را شكر همه آماده اند تا يك پيروزي شيرين ديگر را جشن بگيريم و هواداران را شاد به خانه ها بفرستيم.

هواداران بد جور از آن شرايطي كه تيم ملي مقابل ازبكستان نشان داد، نگران هستند.

آن بازي چون نخستين ديدار ما بود، خيلي حساس شده بود، ضمن اينكه اين را هم در نظر بگيريد كه همه بچه هاي ما تازه از ليگ آمده بودند. بالاخره در مسابقات داخلي ما فشار زيادي در طول فصل به بازيكنان وارد شده بود. ازبك ها هم چون در خانه بازي مي كردند، دست به هركاري زدند تا 3 امتياز را بگيرند. آنها خيلي به ما فشار آوردند و ديديد كه مقاومت تيم ما خيلي خوب بود و نهايتا طبق دستور كروش كار كرديم. سرمربي به ما گفته بود كه سعي كنيم هرطور شده گل نخوريم و بعد دنبال ضد حمله باشيم. درست است كه خوب بازي نكرديم ولي يك فرصت خوب به دست آورديم و به موقع گل زديم.

ارزيابي ات از بازي با قطر چيست؟
بازي سخت اما در عين حال كليدي ترين ديدار تيم ملي است چون ما مي توانيم جهش خيلي خوبي در جدول داشته باشيم. قطر تيمي مدعي در گروه نيست ولي مي تواند براي مدعيان دردسرساز شود. تيم هاي عربي بهترين انرژي خود را هميشه مقابل تيم هاي ايراني مي گذارند تا برنده شوند. ما با يك بازي منطقي و حساب شده 3 امتياز را هر طور شده از چنگ قطري ها بيرون مي كشيم.

باخت 4- يك قطر در كشورش، نشان ضعف اين تيم بود يا قدرت كره؟

به نظرم اين قدرت كره جنوبي بود كه توانسته در آن گرماي هوا 4 گل به قطر بزند هرچند يك جورهايي ضعف قطر هم هست. شايد كره نتواند تا سال هاي زياد اين نتيجه را مقابل قطر بگيرد و اين جزو اتفاقات بوده. بالاخره بايد شرايط بازي را هم در نظر بگيريد. ممكن است يك روز شما 10 موقعيت ايجاد كنيد ولي گل نزنيد ولي در يك بازي ممكن است از 4 موقعيت هر 4 تا گل شود.

اين روزها همه از اينكه تيم ملي زيبا بازي نمي كند، انتقاد مي كنند. آيا در اين مرحله نتيجه مهم است يا بازي زيبا ؟

به نظرم در اين مرحله تفاضل گل و بازي زيبا مهم نيست. ما به خصوص در اين شرايط كه همه تيم ها تنها مي خواهند نتيجه بگيرند نبايد به فكر بازي زيبا باشيم. حرفم به اين معني نيست كه بايد بد بازي كنيم ، نه. ما بايد طوري بازي كنيم كه نتيجه بگيريم، منطقي و حساب شده. مراحل گروهي اينقدر حساس است كه تيم ها شطرنجي ادامه مي دهند و نسبت به حركت حريفان بازي مي كنند. در اينطور بازي ها يك - صفر بردن با برد 4- صفر هيچ فرقي ندارد و در وهله اول كسب 3 امتياز مهم ترين هدف است.

خيلي ها 3 امتياز بازي با قطر را به ايران دادند. آيا واقعا اين بازي اينقدر آسان خواهد بود؟
ما به برد نياز داريم. هنوز هيچ چيز براي قطر تمام نشده و اين ايده كه قطر حذف شده و اميدي ندارد، واقعا حرف درستي نيست. ما نبايد فكر كنيم كه 3 امتياز را از الان گرفته ايم. براي برد در فوتبال بايد تلاش كرد و زحمت كشيد. واقعا شرايط خطرناك است و قطر مي آيد تا يك امتياز بگيرد. بايد اين برد را بگيريم تا در ادامه بازي ها بدون استرس كار كنيم. فوتبال ازبكستان و قطر خيلي با هم فرق دارد و اصلا قابل قياس نيستند. دقيقا همان فكري كه ما مقابل ازبكستان داشتيم تا مساوي بگيريم، همان فكر ما را قطري ها دارند. اين بازي سكوي پرتاب تيم ملي است و كليدي.

بگذريم، نظرت در مورد عملكرد پرسپوليس در فصل نقل و انتقالات چيست؟

پرسپوليس تا الان خريدهاي خوبي نسبت به نيازهاي تيمي ما داشته و خدا را شكر بازيكنان خوبي گرفته. ما نسبت به پارسال هم خيلي خوب كار كرديم چون تا آنجا كه يادم مي آيد فكر كنم ما سال قبل تا اينجاي فصل حتي يك بازيكن هم نگرفته بوديم و تازه درگير انتخاب مربي بوديم. اميدوارم تا آخر نقل و انتقالات يك تيم قدرتمند ببنديم و بتوانيم ان شاءا... ناكامي فصل گذشته را جبران كنيم.

اين روزها همه مي گويند پرسپوليس كهكشاني بسته شده. موافق اين نظرات هستي؟
پـرسپوليــس كهكشاني نيست ولي يك تيم خوب و يكدست است. نمي دانم اين چه اسمي است كه روي تيم ما گذاشته اند! مگر يك تيم چند بازيكن خوب بگيرد بايد آن را كهكشاني بگويند؟ در مورد پرسپوليس بزرگنمايي شده. شما خبرنگاران اين اسم ها را انتخاب مي كنيد. بالاخره تيم بزرگ نياز به بازيكنان خوب و قدرتمند دارد و اميدوارم بتوانيم به موفقيت برسيم.

چه شد كه با پرسپوليس تمديد كردي؟

اتفاق خاصي نيفتاد. گفته بودم اولويتم ماندن در پرسپوليس است. با صحبت هايي كه با رويانيان كرديم به توافق رسيديم و 2 ساله بستم البته قرارداد سال دوم من مشروط است و در چند روز آينده مي روم ثبت مي كنم.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/29772
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

-

پرسپولیس

چادرملو

جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : موعود بنیادی‌فرد

نظرسنجی

کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 6
2 سروش رفیعی 3
3 اوستون ارونوف 3
4 ایگور سرگیف 3
5 امید عالیشاه 1
6 محمد عمری 1
7 مارکو باکیچ 1
8 محمدحسین کنعانی زادگان 1
9 تیوی بیفوما 1
10 رضا شکاری 1
11 امیرحسین محمودی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 23 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 07 اسفند

تراکتور 1 - 0 گل گهر 19:15

جمعه, 08 اسفند

خیبر خرم‌آباد 0 - 2 چادرملو 19:00
شمس آذر 0 - 2 فولاد 19:00
پیکان 0 - 0 سپاهان 19:00
استقلال 2 - 1 فجرسپاسی 19:15

شنبه, 09 اسفند

مس رفسنجان - آلومینیوم تعویق
ذوب آهن - پرسپولیس تعویق

یکشنبه, 10 اسفند

استقلال خوزستان - ملوان تعویق

یک هشتم جام حذفی

پنج‌شنبه, 27 آذر

تراکتور 1 - 1 پرسپولیس 16:15

هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی

جمعه, 05 تیر

پرسپولیس - چادرملو 20:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 22 13 41
2 تراکتور 22 18 39
3 سپاهان 22 11 39
4 گل گهر 23 7 39
5 پرسپولیس 22 4 34
6 چادرملو 22 1 32
7 فولاد 22 5 31
8 خیبر خرم‌آباد 23 -2 29
9 ملوان 22 -8 29
10 فجرسپاسی 23 -1 28
11 پیکان 23 -6 24
12 استقلال خوزستان 22 -7 22
13 آلومینیوم 22 -7 22
14 شمس آذر 23 -4 19
15 ذوب آهن 21 -8 17
16 مس رفسنجان 22 -16 15

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال