ارتش سرخ دات کام

اخبار

فرجی: ژن قهرمانی داریم! ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 11 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

فرجی: ژن قهرمانی داریم!

ارتش سرخ دات کام :
فرجی: ژن قهرمانی داریم!
مدافع تیم فوتبال پرسپولیس می‌گوید بازیکنان تیم با همدلی به مصاف رقبا می‌روند.

فرشاد فرجی در گفت‌وگویی درباره شرایط پرسپولیس در فصل جدید اظهار کرد: ۱۵ روز است که تمرینات ما شروع شده و تمرینات بدنسازی انجام می‌دهیم. مربی بدنساز تیم سخت‌گیر و فشار تمرینات هم بسیار بالاست. البته تمرینات شادابی انجام می‌دهیم و اگر این تمرینات را ادامه دهیم با توجه به شرایط فنی بازیکنان عملکرد خوبی در لیگ داشته باشیم.

وی درباره بازی‌های تدارکاتی که پرسپولیس در تمرینات پیش فصل انجام داده است هم گفت: همیشه در تمرینات پیش فصل، بازی‌های دوستانه برابر تیم‌های آکادمی و سبک‌تر برگزار می‌شود تا بازیکنان در این مسابقات مصدوم نشوند. در این بازی‌ها عملکرد خوبی داشتیم و بازیکنان هم شرایط فنی خوبی را به نمایش گذاشتند. در این بازی‌ها مربی بدنساز تیم هم شرایط بازیکنان را زیر نظر داشتند. در اردوی ترکیه دو بازی تدارکاتی پیش رو داریم که امیدوارم در این بازی‌ها هم عملکرد خوبی داشته باشیم.

فرجی در بخش دیگری از صحبت‌های خود درباره گاریدو سرمربی اسپانیایی پرسپولیس هم گفت: او در تیم‌های بزرگ و مطرح و پر هواداری کار کرده است. او تجربه کافی دارد و شرایط را می‌سنجد. او بر خلاف نشست‌های خبری در تمرینات بسیار سخت‌گیر، پر تلاش نکته‌سنج است. او بیشتر روی کارهای فنی تمرکز دارد تا اینکه به حاشیه‌ها فکر کند.

مدافع تیم فوتبال پرسپولیس درباره جدایی علیرضا بیرانوند، دانیال اسماعیلی‌فر و مهدی ترابی هم گفت: تصمیمی که این سه بازیکن گرفتند شخصی است و در حیطه کاری من نیست درباره آن صحبت کنم اما برای آنها آرزوی سلامتی می‌کنم. ما در حال حاضر فقط نتوانستیم دروازه‌بان جذب کنیم و در این زمینه باشگاه در تلاش است گزینه خوب و مطمئن به تیم اضافه کند. در پست دافع راست العملود به تیم اضافه شد که عملکرد فنی بسیار خوبی دارد و این موضوع ما را امیدوار کرد. فرشاد احمدزاده هم بسیار با تجربه است و می‌تواند به تیم کمک کند. خوشحالیم که بازیکنان با کیفت دیگری نظیر علی علی‌پور داریم. می‌دانیم هواداران نگران هستند اما خیال هوادراران راحت باشد و نگران نباشند، امسال هم در لیگ نخبگان، لیگ برتر و جام حذفی عملکرد خوبی خواهیم داشت.

وی در ادامه درباره مسائل مالی باشگاه پرسپولیس هم گفت: امسال برای اولین بار باشگاه پیش از آغاز فصل تمام مطالبات بازیکنان را پرداخت کرد و این موضوع باعث شد بازیکنان به آینده امیدوار باشند و انرژی مثبت به ما داد.

او به حضور پرسپولیس در لیگ نخبگان آسیا اشاره کرد و گفت: ما نباید خودمان را دست کم بگیریم و هواداران هم انتظار موفقیت دارند. ما هم از خودمان چنین انتظاری داریم. ما تمام سعی و تلاش خودمان را می‌کنیم تا پر قدرت ظاهر شویم و برای پرچم پرسپولیس می‌جنگیم اما باید بپذیریم که جنگ نابرابری در جریان است. تیم‌های حوزه خلیج فارس بدون سقف بودجه بازیکنان خوبی را جذب می‌کنند و این کار را سخت می‌کند. با این حال ما ژن قهرمانی داریم و تا آخرین روز برای موفقیت پرسپولیس تلاش می‌کنیم.

وی ادامه داد: همیشه گفته‌ام قهرمانی پرسپولیس فقط منوط به عملکرد در زمین نیست، تیم نیاز به همدلی دارد و این موضوع به ما خیلی کمک می‌کند. امسال هم تلاش می‌کنیم همدل باشیم تا با تمرینات خوب قدرتمند روانه بازی‌ها بشویم.

فرشاد فرجی در پایان درباره قرعه‌کشی لیگ هم گفت: تیمی که می‌خواهد قهرمان شود خیلی برایش اهمیت ندارد برابر چه تیمی قرار می‌گیرد. ما باید برابر همه تیم‌ها بازی کنیم وعملکرد خوبی داشته باشیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160971
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
behnam sadeghi

0

1

2 ماه پیش

سلام به همه عزیزان به خصوص آقا شاهین برادر گلم چرا این بازیکنان را دست کم می‌گیرید شاید که نه خیلی واضح بگم همین بازیکنان با تعصب که بدون هیچ حاشیه در خدمت تیم بودند و هستند عوامل اصلی قهرمانی های پرسپولیس بودن پس بیایید تا به آنها اعتماد کرده و روحیه آنها را بالا ببرید ممنون از حمایت شما


جوادشیخی

0

2

2 ماه پیش

چراهیچی نشده اقای شاهین به اصطلاح پرسپولیسی داری حس منفی میدی همین حالا هم بهترین ستاره ها راداریم علیپور عیسی اورونوف گولسیانی پورعلی گنجی کنعانی یاسین سلمانی سروش رفیعی وایوب العمودوحیدامیری همشون ستاره هستن


اصالت* پرسپولیس* دیار هخامنش

0

1

2 ماه پیش

همین الان هم تیم قدرتمندی داریم و دو سه مهره کم داریم که ایشالا زودتر جذب کنن. من بیصبرانه منتظر بازی یاسین سلمانی هستم .


Amin

0

2

2 ماه پیش

کاربر شاهین تو قطعا هوادار پرسپولیس نیستی.مدام نظراتت تخریب هیت


محمدرضایی

0

4

2 ماه پیش

بیروکه رفت به درک که رفت ترابی که رفت به درک که رفت اسماعیلی فرکه رفت به درک پرسپولیس که نرفته عبدالکریم که رفت ارزوی سلامتی دارم برای عبدالکریم چونکه مردی خودشونشون داد


محمدرضایی

0

5

2 ماه پیش

اقاشاهین خسته نباشی چراناامیدهستی من خیلی به این تیم امیدوارم خیالت راحت باشه داداش


حسن شاهین

-2

2

2 ماه پیش

سقوط نمیکنیم داداش نگران نباش ما بازم کلی ستاره داریم تو تیم


ابراهیم بزرگ امید

0

4

2 ماه پیش

بابا این شاهین جاسوس کیسه است تو میدونی اصلان فوتبال چی هست داری تسترس بین هوادرها میاری من مطمعنم تیموخوب با کیفیتی داریم یه روز یا توپشبمانی یامن


علیرضا چشم آذر

0

5

2 ماه پیش

کاربر شاهین چشم بسته غیب میگی داداش بذار بازی‌ها شروع بشه بعد بیا بگو سقوط کنیم هنوز که ندیدی بازیه پرسپولیس را از کجا میدونی واقعا خودت میدونی هوادار تیم پرسپولیسی الان موقع حمایت از تیم محبوبمان است پس خواهشن موج منفی نفرست داداش


محمدبابایی

0

1

2 ماه پیش

این پرسپولیس شایدبتونه تولیگ کاری کنه اگرخوشبینانه نگاه کنیم دقت کنیدمثلا اکثربازیهای لیگ عیسی۵موقعیت ایده آل داشت ویکی گل میکردودرپایان موقعیت کل بالای۱۰ موقعیت بودکه میانگین۱۰تا۲گل داشتیم ولی بازیهای آسیایی خبری ازموقعیت فراوون نیست مایک گلر یک هافبک تهاجمی کارکشتهویک دفاعچپ قلدروحرفه ای مثل عطیه ویک فلواردحرفه ای که از۳تاموقعیت۲تاشوگل کنه وقتی تک به تک ازدست میده تعحب کنیم اگراین۴تاخریدانجام بشه میتونیم حرفی براگفتن داشته باشیم تولیگ نخبگان ولی درغیراینصورت واقعاشدنی نیست وباعقل جوردرنمیادولی بازهم خداکنه فکرمن اشتباه باشه وبه خواسته دلمون که قهرمانیه آسیاست برسیم❤️❤️❤️❤️❤️❤️


شاهین پرسپولیسی

-20

0

2 ماه پیش

کدام قهرمانی آقای فرجی امسال سقوط نکنیم شانس بیاریم

بازی های پرسپولیس

-

الاهلی عربستان

پرسپولیس

دوشنبه, 26 شهریور
ساعت 21:30

ورزشگاه : جوهره جده

داور : ؟؟؟

نظرسنجی

پرسپولیس برابر الاهلی عربستان به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان 1 - 0 ملوان 18:45
شمس آذر 2 - 2 استقلال خوزستان 18:45
تراکتور 0 - 1 ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو 1 - 0 نساجی 19:00
آلومینیوم 0 - 0 هوادار 19:30
فولاد 1 - 1 خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 تراکتور 4 5 7
3 ملوان 4 2 7
4 گل گهر 3 2 6
5 ذوب آهن 4 1 6
6 پرسپولیس 3 2 5
7 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
8 استقلال خوزستان 4 -1 5
9 فولاد 4 -1 5
10 استقلال 3 0 4
11 مس رفسنجان 3 0 4
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 4 -2 3
14 هوادار 4 -5 2
15 نساجی 4 -3 1
16 شمس آذر 4 -2 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال