نویسنده : ارتش سرخ دات کام
-
نظرات : 7 اظهار نظر
-
7 ساعت پیش
فنونیزاده: بهتر که پرسپولیس به رقابتهای آسیایی نرفت
ارتش سرخ دات کام :
پیشکسوت پرسپولیس در رابطه با شکست پرسپولیس مقابل چادرملو و از دست دادن سهمیه گفت: بهتر بود از بازیکنان جوان استفاده کنیم.
مرتضی فنونیزاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شکست ۲ بر یک پرسپولیس برابر چادرملو و کسب نکردن سهمیه آسیایی گفت: بازیکنان باید خودشان را در غیاب بازیکنان ملی نشان میدادند. در مدت ۳ ماهه مجموعا ۵ تمرین هم انجام ندادند. بازی از نظر بار فنی ضعیف بود.
فنونیزاده در رابطه با مصاحبه مدیرعامل تیم پرسپولیس علیه بازیکنان این تیم گفت: آقای حدادی حق داشتند چنین مصاحبهای را علیه بازیکنان تیم انجام دهند. منابع مالی خوبی برای باشگاه فراهم کردند.
او در ادامه افزود: شایسته بازیکنان پرسپولیس نبود که در لیگ ۲ نخبگان حضور داشته باشند. پرسپولیس از ظرفیت بالایی برخوردار است و حضور در سطح ۲ آسیا برای تیم مناسب نبود. بهتر بود به جای نفرات مسن در تیم از بازیکنان جوان در این بازی استفاده میشد تا انگیزه لازم را داشته باشند. در تیم پایه و جوانان بازیکنان مستعد زیادی هستند اما از آنها استفاده نمیشود.
این پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به حواشی پس از بازی گفت: آقای باقری جزو بزرگترهای تیم است و پس از بازی حق داشتند ناراحت باشند. انتظار این را داشتم بازیکنان و آقای باقری در نبود اوسمار زودتر به تمرینات برگردند و وقت بیشتری برای تمرینات اختصاص میدادند. با چنین بازی که از تیم شاهد بودهام، خیلی بهتر است که به رقابتهای آسیایی راه پیدا نکردهایم.
وی در انتها افزود: سروش رفیعی به عنوان کاپیتان پرسپولیس تیم را رها کرده است و این اتفاق حرفهای نیست. بازیکنان باید یک مقدار غیرت و تعصب داشته باشند اما متاسفانه در یک سری از بازیکنان تعصب کم رنگ است.
مرتضی فنونیزاده، پیشکسوت تیم فوتبال پرسپولیس در رابطه با شکست ۲ بر یک پرسپولیس برابر چادرملو و کسب نکردن سهمیه آسیایی گفت: بازیکنان باید خودشان را در غیاب بازیکنان ملی نشان میدادند. در مدت ۳ ماهه مجموعا ۵ تمرین هم انجام ندادند. بازی از نظر بار فنی ضعیف بود.
فنونیزاده در رابطه با مصاحبه مدیرعامل تیم پرسپولیس علیه بازیکنان این تیم گفت: آقای حدادی حق داشتند چنین مصاحبهای را علیه بازیکنان تیم انجام دهند. منابع مالی خوبی برای باشگاه فراهم کردند.
او در ادامه افزود: شایسته بازیکنان پرسپولیس نبود که در لیگ ۲ نخبگان حضور داشته باشند. پرسپولیس از ظرفیت بالایی برخوردار است و حضور در سطح ۲ آسیا برای تیم مناسب نبود. بهتر بود به جای نفرات مسن در تیم از بازیکنان جوان در این بازی استفاده میشد تا انگیزه لازم را داشته باشند. در تیم پایه و جوانان بازیکنان مستعد زیادی هستند اما از آنها استفاده نمیشود.
این پیشکسوت پرسپولیس در واکنش به حواشی پس از بازی گفت: آقای باقری جزو بزرگترهای تیم است و پس از بازی حق داشتند ناراحت باشند. انتظار این را داشتم بازیکنان و آقای باقری در نبود اوسمار زودتر به تمرینات برگردند و وقت بیشتری برای تمرینات اختصاص میدادند. با چنین بازی که از تیم شاهد بودهام، خیلی بهتر است که به رقابتهای آسیایی راه پیدا نکردهایم.
وی در انتها افزود: سروش رفیعی به عنوان کاپیتان پرسپولیس تیم را رها کرده است و این اتفاق حرفهای نیست. بازیکنان باید یک مقدار غیرت و تعصب داشته باشند اما متاسفانه در یک سری از بازیکنان تعصب کم رنگ است.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/168841
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |
جواد حتملو
0
1
مدیر تیم چکار باید میکرد رویکرد وظیفه مدیر تیم تامین آسایش تیم هم از نظر مالی وامکانات که حدادی در این مورد حرفی نداشت فقط ایراد از چند بازیکن مسن پیر پاتال وگروه بازیکن خاص که نذاشتند امسال تیم نتیجه بگیرد حتی اگر آنجلوتی هم بود تیم نتیجه نمیگرفت.
احسان گیوی
0
2
این بازیکنان بی انگیزه بدرد نمیخورن
امید
0
2
واقعا خوب شد نبردند آبروی فوتبال را هم بردند کل بودجه چادرملوی یزد اندازه قرار داد بیفویما وگرا است!!!!!
بابک اعتمادیان
-2
1
ما از سال قبل به درویش و استیلی پس فطرت و بانک شهر باختیم . تا دارو دسته اینا هستن وضع ما همینه . من از اول سال بارها همینجا گفتم اینا همه یادآور دهه خفت بار هشتاد که هر تیمی میومد تو تهران ما رو سلاخی میکرد میرفت . اگه خدایی وجود داره آدمایی مثل درویش و استیلی باید تو همین دنیا تاوان خیانتشون رو پس بدن