ارتش سرخ دات کام

اخبار

ماجرای مصدومیت هوار مساله ای که ختم ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

ماجرای مصدومیت هوار مساله ای که ختم به خیر شد

ارتش سرخ دات کام :
ماجرای مصدومیت هوار مساله ای که ختم به خیر شد

مصدوم است اما نه جدی


اصل مصدومیت هوار ملا محمد با توجه به سوابق بازیكنان عراقی در فوتبال ایران و سابقه بی انضباطی های او در پرسپولیس خیلی زود از سوی اهالی مطبوعات زیر سوال رفت و با تایید این موضوع از سوی دكتر زرینه پزشك پرسپولیس، حاشیه سازی هافبك چپ پای عراقی شكل علنی به خود گرفت.

البته زرینه هم تایید كرد كه استخوان قوزك پای هوار ضرب دیده اما او تاكید كرد این مصدومیت در حدی نبوده كه او قادر به تمرین یا مسابقه نباشد. پیرو همین قضیه دكتر سودی مسوول كلینیك باشگاه پرسپولیس كه این روزها هوار را ملاقات می كند نیز می گوید: «مصدومیت بازیكنان دو نوع است؛ در یك نوع قادر به بازی نیستی ولی در نوع دوم در حین درمان می توانی تمرین و بازی كنی. به نظر من هم مصدومیت هوار طوری بود كه در حین درمان می توانست تمرین و بازی كند. من این را به هوار گفتم و اگر آقای دایی صلاح می دانست، هوار می توانست در شیراز هم بازی كند اما شرایط 90 دقیقه بازی كردن را نداشت.»

 

سودی می گوید: «استخوان قوزك پای هوار ضربه خورده اما او با تیپ كردن پایش می توانست تمرین كند. ما هم فقط وظیفه مداوای بازیكن را به عهده داریم و نمی توانیم به بازیكن بگوییم كه تو مصدوم نیستی و باید بازی كنی.» وی در مورد مصدومیت هوار توضیح می دهد: «روز سه شنبه هوار مصدوم شد و بعد از تمرین به كلینیك مراجعه كرد اما روز چهارشنبه بدون مشكل تمرین كرد. با این حال از آن روز تا حالا هر روز او به كلینیك مراجعه كرده و روزی 4 ساعت فیزیوتراپی می كند.» وی می گوید: «ما درمان هوار را ادامه می دهیم و به نظر من اگر روز بكشنبه هم تمرین بود، او می توانست در تمرین ها حاضر شود.»

حضور در كلینیك در ساعت تمرین


اما غیبت هوار در تمرین كه بدون اطلاع كادر فنی حاصل شد، سرمربی پرسپولیس را ناراحت كرد تا جایی كه برخی رسانه ها از حضور هوار در لیست سیاه دایی خبر بدهند. دایی كه علاقه زیادی به هوار دارد از غیبت او در تمرین ابراز بی اطلاعی كرد اما شایعاتی كه در مورد تمارض چپ پای عراقی به گوش می رسد را تایید نكرد. با این حال موضوع تمارض را خود هوار در مصاحبه ای تكذیب كرد و گفت واقعا مصدوم شده، نكته ای كه نعیم سعدی رابط او با باشگاه نیز تاییدش می كند: «آنهایی كه می گویند هوار تمارض می كند بیهوده حرف می زنند. هوار واقعا مصدوم است و الان هم مشغول فیزیوتراپی است تا به بهبودی دست یابد.» سعدی درباره غیبت هوار در تمرین روز شنبه هم می گوید: «هوار باید ساعت 10 تا 11 در كلینیك باشگاه حاضر می شد تا فیزیوتراپی كند. من هم با آقای مولایی بدنساز تیم تماس گرفتم تا بگویم هوار در كلینیك باشگاه است و این موضوع به اطلاع آقای دایی برسد.»

هماهنگی با مولایی برای نرفتن به تمرین


اما مولایی بدنساز تیم هم این تماس را تایید می كند: «آقای سعدی با من تماس گرفت و گفت هوار به كلینیك مراجعه كرده اما من گفتم این موضوع ربطی به من ندارد. دكتر سودی باید این موضوع را به اطلاع آقای دایی برساند. حالا اینكه این كار را كرده یا نه من بی اطلاعم.» سعدی می گوید: «هوار تصور می كرد آقای دایی با دكتر سودی در ارتباط مستقیم است و اینكه در ساعت تمرین به كلینیك مراجعه كرده را به سرمربی تیم اطلاع می داده. من هم ابتدا با تلفن همراه آقای دایی تماس گرفتم و وقتی تلفن ایشان خاموش بود به آقای مولایی زنگ زدم.» اما آیا هوار نمی توانست در زمان دیگری غیر از زمان تمرین به كلینیك باشگاه مراجعه كند؟ دكتر سودی در این رابطه توضیح می دهد: «ما موظفیم هر زمانی كه بازیكن به كلینیك مراجعه كرد كار درمانش را انجام دهیم و از صبح تا ساعت چهار پنج بعدازظهر مشغول هستیم. حال اینكه بازیكن چه زمانی به كلینیك مراجعه كند به خودش مربوط می شود.»

بازیكن حرفه ای كه بی نظمی می كند!


از مجموع نقل قول ها و اطلاعات سطور بالا می توان به این نتیجه رسید كه هوار قطعا مصدوم است ولی نه آنقدر جدی كه نتواند در تمرین یا مسابقه حاضر شود. غیبت او در تمرین روز شنبه هم به خاطر كوتاهی همین بازیكن از وظایفش بوده چرا كه او می توانسته به زرینه پزشك تیم موضوع مداوای خود در كلینیك را اطلاع دهد یا اینكه بعد از ساعت تمرین در كلینیك حاضر شود. هوار با اطلاع از اینكه تمرین تیمش رأس ساعت 11 شروع می شود در حول و حوش همان ساعت به كلینیك برای درمان مراجعه كرده در صورتی كه یك بازیكن حرفه ای و فوتبالیستی كه در لیگ قهرمانان اروپا بازی كرده خوب می داند طی هر شرایطی حضور در تمرین و ارتباط مستقیم با كادر فنی هرگونه شائبه و حاشیه ای را از بین می برد و اصول حرفه ای ایجاب می كند بازیكن متعهد به باشگاه و قراردادش، كادر فنی و پزشكی را از شرایط خود مطلع كند.


کمی مصدوم بود ولی خبر نداد

دکتر زرینه روز دوشنبه با تغییر لحن خود می گوید: من نگفتم هوار مصدوم نیست فقط گفتم او مصدومیتی از قبل داشت و آن هم در حدی نبود که نتواند در مسابقه شرکت کند.

 

اما اینكه داستان بی انضباطی هوار به كجا می انجامد هم برای خودش سوژه ای شده تا رسانه ها در مورد آن شائبه هایی را مطرح كنند. دیروز برخی سایت های خبری از تشكیل جلسه كمیته انضباطی باشگاه برای رسیدگی به تخلف هوار در روز دوشنبه  خبر داده بودند اما طبق گفته علیپور دبیر كمیته انضباطی باشگاه تا وقتی گزارش از كادر فنی به باشگاه نرسد نمی توان در این مورد جلسه ای را ترتیب داد. دكتر زرینه طی مصاحبه ای اعلام كرده بود: «باشگاه از من خواسته تا یكشنبه آخرین وضعیت هوار را بررسی كرده و در اختیار مسوولان بگذارم. امیدوارم مصدومیت هوار تا یكشنبه بهبود یابد. ما هم نمی خواهیم حقی از او ضایع شود چرا كه هوار بازیكن پرسپولیس است و برای این تیم زحمات زیادی كشیده.»

 

مصدومیت تمام شد ! هوار امروز در تمرین حاضر شد


با این وجود همه چیز به حضور هوار در تمرین امروز (دوشنبه) پرسپولیس معطوف شد.  خود هوار روز دوشنبه و پس از حاضر شدن در سر تمرین می گوید: که از بازی با استقلال از ناحیه قوزک پا مصدومیت داشتم و اشتباه کردم که همان موقع به آن توجه نکردم تا این موقع اذیتم کند. با توجه به دردی که تمرینات داشتم به کلینیک باشگاه رفتم و دکتر سودی برایم دو روز مرخصی تجویز کرد و من هم این موضوع را به اطلاع آقای دایی رساندم .

 

نعیم سعدی رابط او می گوید با حضور هوار در تمرین امروز پرسپولیس مشكلات او با تیم حل شده است . به این ترتیب كادر فنی هم از گزارش به كمیته انضباطی صرف نظر خواهد كرد تا هوار از جریمه سوم این كمیته فرار كند.

دایی پس از تمرین امروز پرسپولیس گفت: در مسئله مصدومیت هوار اصلا بحث تمارض یا کمکاری مطرح نبود بلکه بحث عدم هماهنگی مطرح بود که من امروز به هوار تاکید کردم همیشه باید مسائلش را با نفر اول کادرفنی یعنی من در میان بگذارد تا در آینده چنین مشکلتی پیش نیاید.

 

هوار دوباره می تواند در كمال آرامش به حضور در بازی با آلومینیوم هرمزگان فكر كند. حال اینكه بعد از آرام شدن شرایط، علی دایی به اندازه هفته های گذشته روی او حساب باز می كند یا خیر، نكته ای است كه طی روزهای آتی می توان برای آن پاسخی پیدا كرد.

مسئله حقوق دریافتی ، هوار فقط 2100 دلار گرفته!


طی روزهای گذشته شایعه شده بود هوار ملامحمد 52 هزار دلار از باشگاه به عنوان قسمتی از قراردادش را دریافت كرده اما نعیم سعدی رابط او و باشگاه این شایعه را تكذیب می كند: «هوار فقط سه ماه حقوق گرفته كه به ازای ماهی 700 دلار می شود 2100 دلار. سه ماه از حقوش را هم قبلا گرفته بود و بابت قراردادش فقط همان 40 درصد را كه اول فصل گرفته بود دریافت كرده است.» حال باید دید مسوولان باشگاه پرسپولیس چنین خبری را تایید می كنند یا همچنان حاشیه های هوار ادامه خواهد داشت؟

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/1061
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-1

الاهلی عربستان

پرسپولیس

دوشنبه, 26 شهریور
ساعت 21:30

ورزشگاه : جوهره جده

داور : ادهم مخادمه

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر الاهلی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان 1 - 0 ملوان 18:45
شمس آذر 2 - 2 استقلال خوزستان 18:45
تراکتور 0 - 1 ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو 1 - 0 نساجی 19:00
آلومینیوم 0 - 0 هوادار 19:30
فولاد 1 - 1 خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات 1 - 1 السد قطر 19:30
الشرطه عراق 1 - 1 النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان 1 - 0 پرسپولیس 21:30
استقلال 3 - 0 الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور 0 - 1 الوصل امارات 17:30
الریان قطر 1 - 3 الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 4 5 12
2 تراکتور 4 5 7
3 ملوان 4 2 7
4 گل گهر 3 2 6
5 ذوب آهن 4 1 6
6 پرسپولیس 3 2 5
7 خیبر خرم‌آباد 4 0 5
8 استقلال خوزستان 4 -1 5
9 فولاد 4 -1 5
10 استقلال 3 0 4
11 مس رفسنجان 3 0 4
12 چادرملو 4 -3 4
13 آلومینیوم 4 -2 3
14 هوادار 4 -5 2
15 نساجی 4 -3 1
16 شمس آذر 4 -2 -1
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 1 3 3
2 الهلال 1 2 3
3 الاهلی عربستان 1 1 3
4 الوصل امارات 1 1 3
5 النصر عربستان 1 0 1
6 السد قطر 1 0 1
7 العین امارات 1 0 1
8 الشرطه عراق 1 0 1
9 پرسپولیس 1 -1 0
10 پاختاکور 1 -1 0
11 الریان قطر 1 -2 0
12 الغرافه قطر 1 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال