ارتش سرخ دات کام

اخبار

ماموریت درویش برای جذب قلی‌زاده ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

ماموریت درویش برای جذب قلی‌زاده

ارتش سرخ دات کام :
ماموریت درویش برای جذب قلی‌زاده
مدیرعامل پرسپولیس با تشریح وضعیت نقل و انتقالاتی باشگاه گفت: جذب علیپور تقریبا تمام شده است.

رضا درویش در خصوص شائبه به وجود آمده که کمیته وضعیت به دلیل ملی پوش بودن بیرانوند از حق و حقوق باشگاه عقب نشینی می‌کند، اظهار کرد: با شناختی که من از کمیته تعیین وضعیت دارم، یقین دارم تحت نفوذ و تحت امر جایی واقع نمی‌شوند و عادلانه قضاوت می‌کند. ضمن این که حداقل ما با چندین نفر از حقوق‌دان‌های خودمان و حتی بین الملل مشورت کردیم که حتی یک اگر روزنه‌ای باشد تا بتوانیم از آن بهره ببریم، استفاده کنیم. برخی از حقوقدانان ما سابقه خدمت در کمیته‌های مختلف فدراسیون را داشتند و از این جهت چنین چیزی امکان ندارد. ما حق و حقوق پرسپولیس و هواداران را پیگیری می‌کنیم حتی اگر این جا هم نتوانیم حکم بگیریم در دادگاه بین المللی به خاطر مردم و عزیزانی که از دست دادیم، همه چی را می‌گذاریم تا به حقوق باشگاه برسیم.

وی در مورد شکایت از باشگاه تراکتور برای اغوای علیرضا بیرانوند، گفت : برای من عجیب بود و فکر می‌کردم آن عکس فتوشاپ است. در هر صورت این را باید حقوق‌دان‌ها بگویند. وقتی بازیکنی با باشگاهی قرارداد دارد و پیش تر از یکی دو ماه با باشگاهی مذاکره می‌کند، قوانین حکم می‌کند اغوا بازیکن محسوب شود. همه قدرتمان را می‌گذاریم با کمک خدا تا همه هواداران متعصب به حقوقشان برسند.

مدیرعامل باشگاه پرسپولیس در خصوص سرنوشت دروازه‌بان سرخ‌ها که حسین بادامکی مامور مذاکره با آن‌ها عنوان کرد: همانطور که دروازه‌بانان گذشته از عابدزاده و سلطانی در ادوار داشتیم یقین بدانید هستند دروازه‌بان‌هایی که بتوانند به باشگاه بیایند. به طبع بهترین‌ها در لیگ برتر هستند و دو دروازه‌بان خارجی هم مدنظر داریم تا بهترین را انتخاب کنیم.

درویش در مورد داغ شدن نقل و انتقالات و فراموشی رعایت سقف قرارداد و در پاسخ به این سوال چقدر خود را مقید به رعایت آن می‌دانید گفت: خدا را شکر عملکرد ما بهترین گواه ما است و من بیشتر از همه تحت فشار هستم. امیدوارم هفته‌های آینده نگویند که میخواهیم سقف را بالا ببریم. نزدیک به ۳۰۰ میلیارد تومان را بانک شهر داده است و بیشتر از یک میلیون دلار در یک ماه گذشته پرداخت کرده است. امروز در جلسه به من ماموریت دادند که اگر برای جذب قلی‌زاده لازم بود به ما بگویید.

او افزود: ما ۱۵۰ میلیارد تومان فقط آپشن قهرمانی دو سال قهرمانی را داده‌ایم. کسایی که نمی‌توانند این روند خوب را ببینند می‌خواهند آن را خراب کنند. اسپانسر ما طبیعت در کنار پرسپولیس قرار گرفت تا بتواند مسیر را برای قهرمانی فراهم کند و وقتی می‌گویند تجمع، یقین بدان دشمن ما در قالب دوست می‌خواهد از عواطف پاک هواداران سواستفاده کند.

درویش در پاسخ به این سوال که اگر بانک شهر نبود، او چه کار می‌کرد، بیان کرد: مگر بانک شهر بانک فوتبال است؟ آن‌هایی که نمی‌توانند قهرمانی‌ها را ببینند دنبال این هستند که همه این‌ها را زیر سوال ببرند.

وی در مورد شرایط عبدالکریم حسن گفت: او فکر می‌کرد که باشگاهش با ما به توافق رسیده است و به او گفتیم که این اتفاق رخ نداده است. به باشگاه او اعلام کردیم که حداکثر تا فردا (پنجشنبه) مهلت دارند تا آن چه مدنظر باشگاه است را فراهم کند تا او انتقال پیدا کند. این گونه نمیشود که بازیکن بگوید دوست دارم جایی بازی کند، او تعهد دارد و باید پای آن بایستد.

مدیر عامل پرسپولیس در خصوص آخرین وضعیت مذاکره با علی علیپور گفت: تقریبا تمام شده و قرار بود امشب بیاید، چون با خانواده آمده است قرار بر این شد خانواده را مستقر کند و بیاید.

وی در مورد تقاضای باشگاه عربستانی برای اورونوف اظهار کرد: نامه‌ای نرسیده است. استون ارورنوف به من گفت که دوست دارد با پرسپولیس آسیا را تجربه کنپ و قهرمان شود.

درویش در خصوص شائبه به وجود آمده از رسانه‌های مراکشی جهت انتقال بازیکنانشان گفت: این موضوع شایعه است و ما در آن قسمت بازیکنان بزرگی داریم ولی در دفاع راست بازیکن خوبی گرفتیم و کارهای ویزایش تمام شود فردا می‌توانیم خدمتشان باشیم. ما اعلام کردیم، حداقل تیم‌هایی که در آسیا هستند برای مقابله با تیم‌های بزرگ اگر ممکن است سهمیه‌های خارجی‌شان اضافه شود.

وی در مورد تاریخ دقیق اردوی هلند گفت: اول باید تیم شکل بگیرد و تکمیل شود و پس از آن کار اعزام انجام می‌شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160840
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
erfan

0

1

2 ماه پیش

اگر جذبش کنید واقا به پرسپولیس کمک میکنه انشالله قهرمان میشیم به امید جذب علی قلیزاده


زردکوه

0

1

2 ماه پیش

اگربیاد.عالی.میشه.پرسپولیس.همین.الان.بازیکنهای.خوبی.داره


محمد امین احمدی

0

2

2 ماه پیش

ناموسن جذبش کنید


علی ورزیده

0

5

2 ماه پیش

ای همه ترابی ترابی نکنید مگه قحطی بازیکن هست مردکه گوش دراز نیم فصل شل کرد ه بود چند ماه پیش هنوز بازیهاتمام نشده بود با تراکتور زد بند داشت


امیداربابی

0

6

2 ماه پیش

به امیدخداجذب میشه باخداباش پادشاهی کن.


سعید براهویی

0

6

2 ماه پیش

قلی زاده عالیه حتی از ترابی ام سره❤️❤️❤️❤️


نظری

0

4

2 ماه پیش

قلی زاده از تمام بازیکنان مد نظر کادر فنی مهمتر و از الویت خاصی برخوردار است. جذب این بازیکن از نان شب هم واجب تر است


امیرحسین ۹۲

0

10

2 ماه پیش

کاربر محترم آقای مجتبی خلیلی ، پرسپولیس برای حفظ پرستیژ قوی بودن به چند ملی پوش بزرگ‌ نیاز دارد احمدزاده نه ملی پوش است و نه در حد قلی زاده و در ضمن‌ پستش با قلی زاده فرق میکند در ضمن باید کسی هم باشه که جای ترابی را پر کند.


donya

0

3

2 ماه پیش

قلی زاده بیاد عالی میشه


محمدبابایی

0

8

2 ماه پیش

همون موقع که قلی زاده سایپابازی میکردمن عاشق بازیش شدماگرتوجوونی وهمزمان باترابی میومدپرسپولیس مسیرفوتبالیش خیلی تغییرمیکردحالاهم خداکنه بتونن بیارنش اون زنوزی بی شرف تافهمیدپرسپولیس اقدام کرده برای رضایتنامش نامه زده به باشگاهش که بازهم داستان رضایتنامه سعیدعزت اللهی پیش بیادوباشگاهش رقم قراردادشوبالاببره که پرسپولیس نتونه پرداخت کنه ومنتفی بشه خدالعنتش کنه شله زردوسوراختورهرغلطی دلشون میخوادمیکنن سقفم ندارن تاهمین العان سقفوصدباره ردکردن حتماخیالشون راحته وبافدراسیون وتاج دزدهماهنگن


مجتبی خلیلی

-10

1

2 ماه پیش

احمدزاده رو گرفتین چ پس


رضاآذری

0

3

2 ماه پیش

باید بشه،چون تیم بزرگ بازیکن بزرگ میخواد،امیدوارم جذب بشه که خیلی بهتراز ترابی میتونه به تیم کمک کنه،پرسپولیس همیشه لیاقتش بهترینابوده😍😍😍😍🫡🫡🫡


شش تایی خا

0

5

2 ماه پیش

آقای درویش هوادار جز ب جذب قلی زاده و بالاتر از ایشون راضی نیست! تو باید هنرت در جذب اینا باشه ن دیپورتی های پرسپولیس و بقیه تیم ها....قرار نیست بازیکن خودش بره رضایت نامه بگیره تا برات بازی کنه مهم اینه ک شما جیگر داشته باشی ک بتونی بازیکن تاپ انتخاب کنی مگه کیسه و شله و ترتر ک تیم های پایین شما هستن هر جوری دوست دارن هزینه نمی کنند ک کف اون تیما سقف تیم شماست.....


آقای کیسه سوز

0

4

2 ماه پیش

پرسپولیس داره تغییر می کند انشاالله که اين تغييرات اتفاقات خوبی رقم بزند

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال