ارتش سرخ دات کام

اخبار

مثلث مهاجمان خارجی و دردسر تازه برا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

6 روز پیش

مثلث مهاجمان خارجی و دردسر تازه برای پرسپولیس

ارتش سرخ دات کام :
مثلث مهاجمان خارجی و دردسر تازه برای پرسپولیس
در فصول اخیر مهاجمان خارجی برای باشگاه پرسپولیس دردسرساز شده‌اند. آنتونی استوکس که خیلی زود و بعد از یکی دو بازی، پرسپولیس را رها کرد و رفت و حتی به اندازه آن 50 هزار دلاری که پیش گرفته بود برای تیمش بازی نکرد. بعدتر و چیزی حدود دو سال و نیم بعد این مهاجم شرور ایرلندی چیزی حدود 87 هزار دلار پرسپولیس را محکوم کرد و پرونده به دیوان عدالت اداری رفت.

در مورد جونیور براندائو که از همان بازی اول مشخص شد چیزی در چنته ندارد باشگاه مجبور شد برای جلوگیری از شکایت، رضایتش را جلب کند. این مهاجم بی‌کیفیت برزیلی جدا از پیش پرداختی که دریافت کرد 107 هزار دلار هم گرفت تا فسخ کند.

حتی کریستین اوساگوانا هم بی‌خیال شکایت نشد و با اینکه ابتدا گفته شد رقم ناچیز بوده و او برای پول مدیر برنامه‌اش، باشگاه پرسپولیس را به دردسر انداخته اما علیه باشگاه حدود 97 هزار دلار رأی گرفت.

اما یکی از تلخ‌ترین موارد مربوط به ماریو بودیمیر است. مهاجمی 50 هزار یورویی که بعد از شکایت علیه پرسپولیس در فیفا و بستن پنجره باشگاه سرانجام با دریافت 457 هزار یورو به عنوان اصل‌ طلب و 32500 یورو به عنوان جریمه رقمی میلیاردی از پرسپولیس گرفت و پول کلانی به جیب زد.

پرسپولیس از یورگن لوکادیا گلزن هم خیری ندید چرا که این مهاجم قبل از نیم فصل و پیش از دربی تیم را رها کرد و رفت و با اینکه پرسپولیس او را محکوم کرده هنوز نتوانسته مبلغ جریمه را از این مهاجم بگیرد.

آخرین موارد همین سه مهاجمی هستند که حالا پنجره باشگاه را بسته‌اند. از این جمع نبیل باهویی که نیم فصل برای پرسپولیس بازی کرد و یک گل زد اخیراً با جنجال در ماجرای مصدومیتش پرسپولیس را در یک پرونده دیگر متضرر کرده چرا که باشگاه متهم به جعل در تهیه اسناد مصدومیت او شده و باید یک میلیارد تومان بابت این حکم پرداخت کند.

غیر از باهویی که همین حالا هم تیم ندارد، شیخ دیاباته و لئاندرو پریرا هم با شکایت‌های خود پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه پرسپولیس در فیفا را بسته‌اند.

باشگاه پرسپولیس نزدیک به دو ماه قبل اعلام کرد در پرونده دیاباته شرح تفصیلی رأی را می‌خواهد و در مورد حکم پریرا لایحه داده است.

ابتدا گفته می‌شد‌ طلب پریرا از پرسپولیس 143 هزار دلار است اما بعدتر خبر آمد این بازیکن تقاضای 350 هزار دلار کرده که بعدتر با پرسپولیس بر سر دریافت 300 هزار دلار به توافق رسیده است که باید رقم جریمه را هم به این مبلغ اضافه کرد.

رضا درویش در دی ماه 1400 وقتی به مدیرعاملی پرسپولیس رسید که پنجره نقل و انتقالاتی باشگاه به خاطر پرونده اوساگوانا بسته شده بود. این اتفاق در بهار سال گذشته هم به خاطر پرونده 86 هزار دلاری استوکس رخ داد. زمستان سال قبل رادشوویچ پنجره پرسپولیس را بست و مدتی طول کشید تا باشگاه قرارداد خریدهای جدیدش مثل عبدالکریم حسن، عیسی آل‌کثیر و اورونوف را ثبت کند و در یکی دو بازی آنها را در اختیار نداشته باشد. حالا بعد از حل و فصل این پرونده‌ها رضا درویش در نقش مدیرعامل باشگاه برای چهارمین بار با این معضل مواجه می‌شود.

باشگاه پرسپولیس هیچ خبری از رقم‌ طلب باهویی نداده اما این بازیکن با پرسپولیس قراردادی 300 هزار دلاری بست و حالا رضا درویش باید برای بستن این سه پرونده و باز شدن دوباره پنجره نقل و انتقالاتی هزاران دلار دیگر هزینه کند در حالی که هر سه مهاجم سرجمع برای پرسپولیس 5 گل به ثمر رساندند!


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/162001
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
احسان آرمون

-1

0

3 روز پیش

هی اینور اونور سینه چاکان درویش جار میزدن که هیچ بدهی خارجی نداریم پس اینا چین اغلبش هم دستپخت شخص خودشه همین ژائویی تم که آورده و حتی نتونسته تو هیچ بازی یک حرکت مفید بکنه جز یه بازی که توپ از بین پاهاش رد شد😁 فردا بازی محکومان میکنه با ملیونها دلار.حالا بازیکن اس خوزستان رو ببینید پس بازیکن خوب هست شما وجودشو ندارید بخرید


فردین

0

1

4 روز پیش

این سه بازیکن در حدو اندازه پرسپولیس نبوده‌اند پرسپولیس مهاجم گلزن وششدانگ میخاهد انشالله این مشکل رفع بشه


رمضان روا

0

1

5 روز پیش

تف به اون شرفت انصاریفرد بی شخصیت پرسپولیس درطول سالیان درازی این همه بازیکن ترانسفر کرده این ادم بی شخصیت ارکدوم مکتب بیرون اومد اخه بی شرف این همه پول چجوری تونستی بخوری منه هوادریه رورغیبت میکنم ازشکم زن وبچهام میزنم بیام ورزسگاه هنجره ام پاره کنم بعد مدیر بی کفابتی چون انصاری فرد بشینه رومبل خونه اش به ریش امثال ما ها بخنده الهی به حق حضرت عباس گلوتو گیرکنه سرطان خانواده ات بشه الهی امین


kiya

-1

4

5 روز پیش

دقیقا یادمه مسئولین وقت پرسپولیس بعد از جدایی این سه بازیکن توی مصاحبه فرداش میگفتن با هر سه این بازیکن تسویه حساب کردیمو چیزی برای نگرانی نیست ،، خب پس چجوری رفتن شکایت کردن و حکم قطعی هم گرفتن ، چجوری تسویه کردی که حکم قطعی هم گرفتن ؟ آقای درویش بیا پاسخگو باش هم برای تسویه هم برای دروغی که گفتی .


حسن .جهان بخش

0

2

5 روز پیش

بازیکنانی مثل نبیل باهویی باید چیزی هم بدن تا اجازه چن دقیقه بازی برا پرسپولیس داشته باشند.نه اینکه تازه طلبکارم هم هست.اقایه درویش اینو رو چه حسابی جذب کردی.میشه بگی لطفاً


علی

0

2

5 روز پیش

افرادی که این اشخاص را میاورند دلال اند پول سیاه بیت المال مردم حق الناس لقمه حرام سر سفره بردن بترس مسئول حرام خور خدا از اعمالتان آگاهست


شمسعلی

0

1

5 روز پیش

تمامی این مصیبت‌ها باعثش مدیران خائن بی‌شرف مانند انصارفر هست وگرنه مثل معروفی هست می‌گویند ادم سالم‌ يک بار ازیک سوراخی گزيده می‌شود


حسن احمدی

0

1

5 روز پیش

اون هیچی نداری که اون باهویی بنجل و اورد پرسپولیس حالا بیاد جواب بده دیگه اینا پول نیست که میخورید اینا حق بیت الماله ماله ۸۵میلیون نفره همه این پولها تبدیل به غده سرطانی میشه براتون


جوادشیخی

0

1

5 روز پیش

خدالعنتشون کنه انشااله که این پولها ازگلویشان پایین نمیره ومثل استوکس به یه بلایی دچارمیشن


محمدبابایی

0

2

5 روز پیش

ای بابا تا کی بایدازاین مسئله هاببینیم ودرس بگیریم ،موندم بعداین همه قراردادبستن هنوزیادنگرفتن؟


omid

0

2

5 روز پیش

خریدهایی ازروی اجبار لج بازی بی برنامه اخرش میشه همین تاوان دادنا


ع حسین زاده

0

2

5 روز پیش

کلا مملکت ما شده بهشت بازیکنان بی کیفیت خارجی و از کار افتاده، بازیکنانی که هیچ تیمی مجانی اونا رو نمی‌خواد ولی تو ایران پول های میلیاردی گرفتن و از تيم ها شکایت کردن و رفتن، متأسفانه اگر پول این بازیکنان رو از مدیران وقت میگرفتن، دیگه هیچ مدیری با دلالی و لابی همچین بازیکنی رو جذب نمی‌کرد تا پول بیت المال رو به باد ندن، بدبختی ما اینه که مدیران و مسئولان ما پاسخگوی کثافت کاری و حرومزادگی خودشون نیستن و فقط وفقط از جیب مردم مایه میزارن، متأسفانه سازمان بازرسی و حراست وزارت ورزش هم خودشون رو به نفهمی و خواب زدن تا این مدیران و دلالان جولان بدن.

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 السد قطر 3 3 7
3 الاهلی عربستان 2 3 6
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 پاختاکور 3 -1 2
8 الشرطه عراق 3 -5 2
9 النصر عربستان 1 0 1
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال