نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
14 سال پیش
مجتبی محرمی: باشگاه پرسپولیس در داربی یاد فریبرز مرادی را زنده نگه دارد
ارتش سرخ دات کام :
مجتبی محرمی در گفت و گویی افزود: داربی که می شود خبرنگاران می آیند سراغ امثال من و درباره داربی و خاطراتی که از ما به جای مانده سوال می کنند. از جنجال ها می پرسند و آن لحظات خاص اما از همه رسانه ها درخواست می کنم این یکی دو روز به مرور خاطرات و عملکرد آنهایی بپردازند که زمانی در داربی ها بهترین عملکرد را داشتند اما حالا در میان ما نیستند. من این روزها در ذهنم خاطره ای که با زنده یاد فریبرز مرادی داشتم را مرور می کنم.
محرمی در ادامه افزود: فریبرز غریبانه از میان ما رفت و متاسفانه پس از رفتن او در سالروز درگذشتش هم آنطوری که باید رسانه ها و ما پیشکسوتان و حتی باشگاه و فدراسیون فوتبال یاد فریبرز مرادی را گرامی نداشتیم. این کم لطفی همه ما بوده، فریبرز بازیکنی بود که چه از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی ممتاز بود. من امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورتی که برای آنها مقدور است شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان پرسپولیس با عکس فریبرز وارد میدان شوند.
مجتبی محرمی تصریح کرد: یادم هست اولین دیداری که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم داربی بود. اواخر دهه شصت بود و فینال جام حذفی. قلعه نوعی و شکورزاده تازه به استقلال آمده بودند. من و کریم باوی هم همین طور، آنها از ابتدا به میدان رفتند اما من و باوی نیمکت نشین بودیم. در آن بازی که پرسپولیس در ضربات پنالتی برنده شد. فریبرز مرادی دقیقه 60 مصدوم شد و من به جای او به زمین رفتم. فریبرز دفاع راست بود و من مدافع چپ اما هر دوی ما در آن بازی در پست هافبک دفاعی بازی کردیم.
محرمی در ادامه خاطر نشان کرد: الان که این حرف ها را می زنم یاد پاس گل های فریبرز مرادی در داربی به فرشاد پیوس و رضا عابدیان می افتم. پاس گل هایی که باعث شد پرسپولیس یکی از این داربی ها را ببرد و در یک داربی دیگر هم به نتیجه مساوی دست پیدا کند. امیدوارم این حرف ها بهانه ای باشد برای زنده نگه داشتن نام فریبرز مرادی که واقعا از نظر اخلاقی نمونه بود اما متاسفانه کم لطفی ها باعث شده تا یادی از او نشود.
محرمی درباره بازی روز جمعه گفت: 99 درصد هم نه. ما صد در صد داربی را می بریم. شک نکنید پرسپولیس برنده بازی خواهد شد. به این موضوع که پرسپولیس در فصل جاری نتیجه نگرفته هم توجه نکنید. مگر پرسپولیس فصل گذشته نتایج خوبی می گرفت؟! پارسال هم اوضاع مناسب نبود اما دیدید که پرسپولیس ده نفره و در شرایطی که دو بر صفر عقب بود، داربی را برد.
مدافع اسبق تیم ملی در پایان گفت: پرسپولیس بهترین ها را دارد. ما مدافعان تیم ملی، گلر تیم ملی و بهترین مهاجمان ایران را در اختیار داریم. این بچه ها باید خودشان را باور کنند. آنها می توانند در این بازی دل هواداران را شاد کنند. من که خیلی امیدوارم این بازی را با یک نتیجه خوب به پایان برسانیم.
محرمی در ادامه افزود: فریبرز غریبانه از میان ما رفت و متاسفانه پس از رفتن او در سالروز درگذشتش هم آنطوری که باید رسانه ها و ما پیشکسوتان و حتی باشگاه و فدراسیون فوتبال یاد فریبرز مرادی را گرامی نداشتیم. این کم لطفی همه ما بوده، فریبرز بازیکنی بود که چه از نظر فنی و هم از نظر اخلاقی ممتاز بود. من امیدوارم مسئولان باشگاه پرسپولیس در صورتی که برای آنها مقدور است شرایطی را فراهم کنند که بازیکنان پرسپولیس با عکس فریبرز وارد میدان شوند.
مجتبی محرمی تصریح کرد: یادم هست اولین دیداری که پیراهن پرسپولیس را بر تن کردم داربی بود. اواخر دهه شصت بود و فینال جام حذفی. قلعه نوعی و شکورزاده تازه به استقلال آمده بودند. من و کریم باوی هم همین طور، آنها از ابتدا به میدان رفتند اما من و باوی نیمکت نشین بودیم. در آن بازی که پرسپولیس در ضربات پنالتی برنده شد. فریبرز مرادی دقیقه 60 مصدوم شد و من به جای او به زمین رفتم. فریبرز دفاع راست بود و من مدافع چپ اما هر دوی ما در آن بازی در پست هافبک دفاعی بازی کردیم.
محرمی در ادامه خاطر نشان کرد: الان که این حرف ها را می زنم یاد پاس گل های فریبرز مرادی در داربی به فرشاد پیوس و رضا عابدیان می افتم. پاس گل هایی که باعث شد پرسپولیس یکی از این داربی ها را ببرد و در یک داربی دیگر هم به نتیجه مساوی دست پیدا کند. امیدوارم این حرف ها بهانه ای باشد برای زنده نگه داشتن نام فریبرز مرادی که واقعا از نظر اخلاقی نمونه بود اما متاسفانه کم لطفی ها باعث شده تا یادی از او نشود.
محرمی درباره بازی روز جمعه گفت: 99 درصد هم نه. ما صد در صد داربی را می بریم. شک نکنید پرسپولیس برنده بازی خواهد شد. به این موضوع که پرسپولیس در فصل جاری نتیجه نگرفته هم توجه نکنید. مگر پرسپولیس فصل گذشته نتایج خوبی می گرفت؟! پارسال هم اوضاع مناسب نبود اما دیدید که پرسپولیس ده نفره و در شرایطی که دو بر صفر عقب بود، داربی را برد.
مدافع اسبق تیم ملی در پایان گفت: پرسپولیس بهترین ها را دارد. ما مدافعان تیم ملی، گلر تیم ملی و بهترین مهاجمان ایران را در اختیار داریم. این بچه ها باید خودشان را باور کنند. آنها می توانند در این بازی دل هواداران را شاد کنند. من که خیلی امیدوارم این بازی را با یک نتیجه خوب به پایان برسانیم.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/32238
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |