ارتش سرخ دات کام

اخبار

محمدخانی: اگر پول حق پخش را بدهند ح ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

3 سال پیش

محمدخانی: اگر پول حق پخش را بدهند حاضرم مدیرعامل شوم

ارتش سرخ دات کام :
محمدخانی: اگر پول حق پخش را بدهند حاضرم مدیرعامل شوم
نادر محمد‌خانی مدافع پیشین پرسپولیس و تیم ملی معتقد است شرایط برای مبارزه در آسیا برای پرسپولیس نابرابر است و انتظار قهرمانی در آسیا و لیگ را توقعی چندان درست و منطقی با توجه به امکاناتمان نمی‌داند. در رابطه با قرعه پرسپولیس در آسیا و سایر موارد این تیم همچنین دیدار حساس تیم ملی کشورمان مقابل کره جنوبی و شانس صعود‌مان به جام جهانی با یکی از بهترین مدافعان میانی تاریخ فوتبال ایران و تیم ملی صحبت کردیم .

*قرعه رویارویی با تیم الهلال را با توجه به تیم‌های دیگر قرعه‌ای مطلوب و مناسب برای پرسپولیس می‌دانید؟
الوحده بهترین قرعه برای پرسپولیس بود اما با توجه به قدرت بیشتر دو تیم عربستانی من شخصاً الهلال را نسبت به النصر قرعه بهتر و مناسب‌تری برای پرسپولیس می‌دانم. اگر پرسپولیس طبق قرعه به النصر می‌خورد رویارویی با این تیم برای پرسپولیس بسیار سخت‌تر از الهلال بود.

*چطور؟
النصری‌ها در دور قبل به پرسپولیس باختند آن هم شکستی که برای آنها بسیار گران تمام شد‌. همه دیدند که تحمل آن باخت خیلی برای النصری‌ها دشوار بود آنقدر که یکی از مسئولانش قصد ترک زمین را نداشت و در درون دروازه تیمش نشست. این شکست موجب شد باشگاه عربستانی به دنبال لطمه زدن به پرسپولیس باشد و موارد مختلف را به عنوان بهانه از پرسپولیس برای شکایت مطرح سازد که هنوز هم پیگیر شکایتش است اما از آنجا که آنها ادعاهای واهی داشته‌اند نتوانسته‌اند به جایی برسند. تمام آن موارد و باخت انگیزه خیلی زیادی برای تیم النصر به وجود آورده و آنها شاید یکجورهایی منتظر بازی با پرسپولیس بودند که شاید دق و دلی آن باخت را سر پرسپولیس خالی کنند و انگیزه‌های خیلی زیادی داشتند. از همین رو بهتر شد که به الهلال خوردیم .

*اما الهلال هم بارها در بازی‌هایی که مقابل پرسپولیس داشته برای پرسپولیس مشکل‌ساز شده و همین چند روز پیش استقلال را هم از گردونه مسابقات حذف کرد .
بله الهلال بازیکنان خارجی خیلی خوب و چند ملی‌پوش با تجربه و سنگربانی مطمئن دارد اما در بازی استقلال مقابل الهلال ما شاهد بودیم که دو تزلزل بد از خط دفاعی استقلال موجب دریافت دو گل شد اما شرایط پرسپولیس از این حیث متفاوت است هر چند با تمام نقاط قوتی که پرسپولیس دارد من توقع قهرمانی در لیگ برتر و لیگ قهرمانان آسیا را با توجه به امکانات و بضاعتمان توقع چندان منطقی از تیم قهرمان ایران نمی‌دانم چون شرایط برای ما و حریفان در آسبا یکسان نیست .

*با توجه به میزبانی الهلال شانس این تیم را برای برد بیشتر می‌دانید؟
من به عنوان یک پرسپولیسی با تمام قلب و وجودم آرزو می‌کنم که پرسپولیس باز هم در آسیا موفق شود و مانند چند سال اخیر در آسیا باز هم بهترین نماینده باشد و به نوعی برای فوتبال کشورمان آبروداری کند اما بدون حمایت مالی لازم و ساپورت فدراسیون فوتبال و کمک نکردن به پرسپولیس در تمامی موارد که نمونه‌اش هم اجازه ندادن جذب حتی یک بازیکن خارجی بوده تا گرفتن حق میزبانی از پرسپولیس و بسیاری موارد دیگر موجب شده تا من کار پرسپولیس را بسبار دشوار بدانم و کار از آنجا خیلی دشوارتر شد که ما دیدیم چندین مهره کلیدی پرسپولیس که بازیکنان بسیار تأثیر‌گذاری بودند جدا شدند‌. نکته ای که شرایط پرسپولیس را برای بازی‌های آینده بسیار دشوار می‌سازد .

*در غیاب چند بازیکن جدا شده با وجود جذب چند بازیکن جدید شما معتقدید پرسپولیس نمی‌تواند جای خالی جدا شده‌ها را با جدیدها پر کند؟
سوپراستارها هم نمی‌توانند خودشان را در کوتاه مدت با تیم جدیدشان وفق بدهند. بدن یک بازیکن آماده هم اگر دو سه هفته تمرین خوب نداشته باشد از فرم خارج می شود‌. منظورم نداشتن بازی‌های لیگ برتر است که پرسپولیس را مجبور می‌سازد با انجام چند بازی تدارکاتی برای مرحله بعدی آسیا و رویارویی با الهلال آماده شود. چنین شرایطی هم موجب می‌شود تا من بگویم شاید انتظار قهرمانی از پرسپولیس در لیگ قهرمانان و لیگ برتر خیلی منطفی نباشد. در چنین مواقعی کادر فنی پرسپولیس باید برای خودشان اولویت بندی کنند و باید ببینند با توجه به شرایط و داشته‌هایشان تا چه اندازه می‌توانند در مسابقات آتی موفق شوند. در کنار این موضوع ما باید واقع بینانه فکر کنیم که بازیکن جدید برای جا افتادن و قرار گرفتن در شرایط آرمانی به یک سال یا یک فصل فوتبالی زمان نیاز دارد. از همین رو بازیکنانی مانند حامد پاکدل یا اسدی و دو مدافعی که پرسپولیس به خدمت گرفته قادر نخواهند بود کیفیت و هماهنگی کاملی با تیم داشته باشند. در این بین شاید جای خالی نوراللهی بیشتر به چشم بیاید چه بسا که احمد بازیکنی بود که بازی‌اش خیلی به چشم نمی‌آمد اما او خودش را کامل فدای تیم می‌ساخت و در واقع نبض تیم را در دست داشت و در تیم چه زمان حمله و چه دفاع بالانس و تعادل خوبی را برقرار می‌ساخت که بسیار مهم و حائز اهمیت بود. این موارد واقعا برای یک تیم موارد ساده و راحتی نیست که بتوان به راحتی از کنار آن گذر کرد. مثلاً ما شاهدیم تیم‌های بزرگی مانند پاری سن ژرمن در بعضی از بازی‌های باشگاهی‌اش از مسی استفاده نمی‌کند و ترکیبش در لیگ کشور فرانسه به نسبت لیگ قهرمانان آسیا متفاوت است به همین دلبل شاید بهترین راه این باشد که حتی پرسپولیس در بازی‌های دوستانه و تدارکاتی هم دستش را برای الهلال رو نکند و حتی ان‌شاءالله در صورت رد شدن از سد الهلال برای بازی‌های بعدی و داشتن قدرت کامل در آسیا با تیم دومش در لیگ برتر حاضر شده و در لیگ آسیا با تیم اصلی‌اش به میدان برود. در خط حمله هم پاکدل مهاجم بدی نیست و عبدی امیدواری بزرگ خط حمله است که خیلی خوب با تکضرب‌هایش به نظرم بهترین مهاجم پرسپولیس محسوب می‌شود که به نوعی بزرگترین دلخوشی یحیی در خط حمله محسوب می‌شود .

*برای لیگ برتر با توجه به اولویت‌بندی‌تان قاعدتاً نباید برای ششمین قهرمانی متوالی پرسپولیس حساب کرد .
من گفتم نه اینکه کاری ناشدنی باشد اما قهرمانی در دو جام سخت است و از آنجا که بیشتر هواداران پرسپولیس خواهان قهرمانی تیم محبوب‌شان در آسیا بعد از دو بار رسیدن به فینال هستند این بار باید تمام هم و غم پرسپولیس بر روی لیگ قهرمانان آسیا باشد. در چنین شرایطی قهرمانی در لیگ برتر هم برای پرسپولیس دشوار می‌شود. من توصیه می کنم پرسپولیس که انصافاً کادر فنی خوبی دارد دل‌هایشان را با کادر مدیریتی و هیأت مدیره یکی کنند و تصمیم‌گیری داشته باشند که می‌خواهند برای قهرمانی و تکرار موفقیت چکار کنند. شاید این موضوع برای امسال هم کمی دیر شده باشد اما برای فصل آینده بهترین برنامه ریزی و اولویت‌بندی را انجام دهند که بهترین ثمره را بگیرند. مثلاً مانند برانکو که بهترین برنامه ریزی را برای پرسپولیس انجام داد که شاید اثراتش تا به حال به شکل ملموس و محسوسی وجود داشته باشد یا ولاسکو که برای والیبال ما بهترین پایه گذاری را انجام داد و حاصلش را در والیبالمان به خوبی شاهد هستیم. پرسپولیس هم قبل از هر چیزی باید ثبات مدیریتی داشته باشد تا همه موارد تیم نکته به نکته رعایت شود نه اینکه هر چند ماه شاهد تغییر مدیریت باشیم که ضرر بسیار زیادی بر پیکره تیم و باشگاه وارد می سازد. متأسفانه همین ثبات نداشتن و ضعف مدیریت موجب می‌شود به عنوان مثال میزبانی را راحت از ما بگیرند تا عربستان به جای پرسپولیس میزبان شود. مشکلات واضح ما باید حل شود و حق پخش تلویزیونی که حق پرسپولیس و بقیه تیم‌های باشگاهی است به آنها داده شود چه بسا که با این پول خیلی از موارد باشگاه را پیش برد اصلاً اگر حق پخش تلویزیونی را بدهند من می‌توانم و قادرم که مدیر عامل باشگاه پرسپولیس شوم و کارها را خیلی خوب رتق و فتق کنم.

*حضور تماشاگر در بازی‌های لیگ برتر و ملی ما چقدر می‌تواند روی فوتبال ما و نتایج باشگاهی و ملی‌مان تأثیرگذار باشد؟
پرسپولیس پرهوادارترین تیم ایران است و دو سالی می‌شد که به دلیل کرونا، سرخپوشان از داشتن بزرگترین پشتوانه‌شان محروم بودند اما با برگزاری لیگ با تماشاگر فوتبال و پرسپولبس احیا می‌شود و بر روی نتایج و حتی تعداد گل‌های پرسپولیس تأثیر مستقیم می گذارد. در تیم ملی هم ما با حضور تماشاگران‌مان شک نکنید که کره را با نتیجه‌ای پرگل‌تر از دیدار با عراق شکست داده و روانه کشورش خواهیم ساخت.

*واقعا؟!
من شک ندارم تیم ملی ما با کادر فنی تراز اولی که دارد حتما به جام جهانی صعود خواهد کرد و اصلاً می‌تواند مانند بازی که محمد مایلی کهن سرمربی تیم ملی بود کره را شش تایی کند. من در این گفته‌ام شک ندارم چون معتقدم تیم ملی‌مان توانایی فردی و گروهی بالایی دارد و حتما با حضور تماشاگر در ورزشگاه پتانسیل و نیروی بازیکنان چند برابر خواهد شد. نتایج تیم ملی ما خصوصاً برد پرگلش مقابل عراق و سایر تیم‌ها همه آسیا را ترسانده به همین دلیل کره هم مانند بقیه تیم‌ها از ما می‌ترسد. واهمه‌ای که با حضور تماشاگر چند برابر خواهد شد. به همین دلیل هم می‌گویم با آرامش بیشتر ما می‌توانیم در آسیا اولی خودمان را حفظ کنیم و جزو بیست تیم برتر فوتبال دنیا باشیم چه بسا که در حال حاضر هم بحق اول آسیا هستیم در رده تیم‌های ملی هم در رنکینگ جهانی در رده بیست و دوم قرار داریم که کاملاً مستحقش بودیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/144535
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
یوسف فلاحی

0

2

3 سال پیش

خدایاشکرکه حق پخش نمی دن تواخه با کدام سواد مدیریتی می خوای مدیر پرسپولیس بشی عمووووووو. گرچه توایران از بالا تا پایین مدیران همشون سواداکابرهم ندارن فقط معجزه می کنن😛😛😛


محمد

0

2

3 سال پیش

نه پول پخش تلوزیونی رو میدن نه حمایت میکنن نه عرصه دارن پول و طلب پرسپولیس رو از ای اف سی بگیرن فقط بلدن جیب پرسپولیس رو خالی کنن و سنگ بندازن جلوی پای بازیکناش


مبینا امیری

0

2

3 سال پیش

کلا یه کاری کردن پرسپولیس همش مشکل داره از این مشکل خلاص میشه میره سراغ بعدی اصلا تمومی نداره 🤕


علی برموده

0

1

3 سال پیش

امیدوارم این مشکل حل بشه چون همه کشورهای سربالا


محسن شیرمحمدی

0

1

3 سال پیش

زحمت کشیدی واقعاً اگه این پولو بدن که من خودم مدیرعاملی رو قبول می کنم


احمد نوری اسرمی

0

1

3 سال پیش

مصاحبه زیاد بود نخوندم ولی سرش سلامت

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال