ارتش سرخ دات کام

اخبار

محمدی: دوست داشتم همچنان رئیس سازما ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

12 سال پیش

محمدی: دوست داشتم همچنان رئیس سازمان لیگ بمانم/تا آخر در انتخابات می مانم

ارتش سرخ دات کام :
محمدی: دوست داشتم همچنان رئیس سازمان لیگ بمانم/تا آخر در انتخابات می مانم

عزیزالله محمدی در گفت وگویی در مورد حضورش در انتخابات فدراسیون فوتبال گفت: من  4 سال در سازمان لیگ زحمت کشیده ام و کار های مثبت و خوبی هم در لیگ برتر انجام شد و بنا نداشتم برای ریاست فدراسیون فوتبال ثبت نام کنم. می خواستم چند سال دیگر در سازمان لیگ باشم و آن را سامان بیشتری بدهم.

وی ادامه داد: بحث حرفه ای شدن باشگاه ها، استانداردسازی ورزشگاه ها و باشگاه ها با قوانین AFC ، صدور پروانه حرفه ای برای باشگاه ها و حفظ سهمیه در لیگ قهرمانان آسیا کارهایی بود که می خواستم آنها را به سامان برسانم.

محمدی تصریح کرد: برنامه لیگ دوازدهم را روز شنبه به باشگاه ها ابلاغ می کنیم تا نظراتشان را به ما بگویند. چنین اتفاق هایی پیش از این در سازمان لیگ رخ نداده بود. ما برای انجام کارهای مثبت زحمت زیادی کشیده ایم. در سازمان لیگ درآمدزایی و از حقوق باشگاه ها دفاع کردیم، می توانید از هیئت های استان ها  باشگاه های لیگ برتری در این مورد سؤال کنید. ما شبانه روز به آنها پاسخگو بودیم.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به وضعیت ورزشگاه های کشور عنوان کرد: تمام ورزشگاه ها را مثل کف دستم می شناسم، از بس از آنها بازدید کرده ام با کلیه مسائل آنها آشنا هستم و به خوبی به مقررات و قوانین AFC و فیفا هم در مورد استانداردسازی باشگاه ها و ورزشگاه ها، کسب سهمیه در لیگ آسیا اشراف دارم.

وی تأکید کرد: تمایل داشتم چند سال دیگر در این سمت بمانم اما با اصلاح اساسنامه و انتخابی شدن نواب رئیس وضعیت فرق کرد. کفاشیان من را در فهرست خود قرار داده بود، تاج هم من را به عنوان نائب رئیس انتخاب کرد اما با اصلاح اساسنامه نواب رئیس انتخابی شد و من در فهرست نائب رئیس ی کفاشیان و تاج قرار گرفتم اما تصور می کردم تاج به نفع کفاشیان کنار برود و در لحظات آخر خود کفاشیان هم از حضور در انتخابات انصراف بدهد در آن صورت دیگر به طور اتوماتیک نام من هم از انتخابات کنار گذاشته می شود. مخصوصا اینکه قریب به عنوان گزینه نزدیک به وزارت ورزش در انتخابات فدراسیون فوتبال شرکت کرده است.

محمدی تاکید کرد: برای تمام دوستانی که در انتخابات ثبت نام کرده اند ارزش و احترام قائل هستم و به هیچکس بی احترامی و جسارت نمی کنم. افرادی که هم قریب به عنوان نائب رئیس معرفی کرده، آدم های خوبی هستند. اما من می خواهم مبارزه سالم با قریب و کفاشیان داشته باشم و تا آخر نیز در انتخابات خواهم ماند.

رئیس سازمان لیگ با اشاره به نظرسنجی برنامه 90 عنوان کرد: در آن نظرسنجی مشخص شد 75 درصد از مردم دوست دارند فدراسیون فوتبال مستقل باشد و به خاطر همین دلایلی که گفتم و همچنین نظر مردم تصمیم گرفتم خودم در انتخابات به عنوان رئیس شرکت کنم. مهدی تاج هم حرف هایم را منطقی دانست و از من خواست در انتخابات ثبت نام کنم.

نائب رئیس دوم فدراسیون فوتبال افزود: با حضور در انتخابات و در صورت کسب رای می توانم زحماتی که برای سازمان لیگ کشیده ام را ادامه دهم و شرایط را مطلوب تر کنم همچنین سرمربی تیم ملی که هماهنگی های زیادی با سازمان لیگ داشت، با من و یا کفاشیان بهتر می تواند کار کند و این هماهنگی ها ادامه پیدا کند. ضمن اینکه دوست نداشتم چشم انداز 20 ساله فدراسیون فوتبال ابتر بماند.

محمدی تاکید کرد: در صورتی که در انتخابات به عنوان رئیس انتخاب شوم از افرادی قدرتمندتر در کمیته های فدراسیون استفاده خواهم کرد و دست کمک به سوی تمامی اهالی فوتبال و نخبگان این رشته ورزشی دراز می کنم تا فوتبال هر روز وضعیتی مطلوب تر از گذشته داشته باشد. از رسانه ها هم می خواهم که با نقدهای منصفانه و راهکارهایی که به ما می دهند ما را در بهتر شدن شرایط فوتبال کمک کنند. من تصمیم گرفته ام و تا آخر در انتخابات فدراسیون فوتبال می مانم.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه امکان دارد اعضای مجمع با توصیه مسئولان وزارت ورزش رای خود را به نفع گزینه دولت در انتخابات بدهند یا نه، گفت: اعضای مجمع همگی آدم های عاقل و بالغی هستند و خودشان به درستی تشخیص می دهند که به چه کسی رای بدهند تا به سود فوتبال باشد. قطعا اعضای مجمع تصمیم خوبی برای فوتبال می گیرند.

وی در مورد اینکه منظورش از استقلال فدراسیون فوتبال چیست، گفت: اینکه می گویم فدراسیون مستقل باشد منظورم این است که مثل تمامی فدراسیون ها تحت نظر سیاست های کلان وزارت ورزش عمل کند و نظرات آنها را بپذیرد. اما پذیرش نظر به معنای دخالت در جزئیات امور نیست و فدراسیون در انجام امور خود به طور کاملا مستقل عمل می کند.

محمدی با اشاره به سوابق خود در فوتبال عنوان کرد: از سال 74 در باشگاه فجر سپاسی فعالیت خود را آغاز کردم و هیچ مدیری مثل من با جزئیات باشگاهداری حتی در تیم های پایه آشنایی ندارد.11 سال در فدراسیون فوتبال بودم. من پیش از دادکان و در زمان صفایی سرپرست تیم ملی جوانان بودم. در زمان ریاست دادکان هم مدیر تیم ملی امید بودم. سه سال عضو هیئت منصفه لیگ بودم و پیش از حضورم  به عنوان رئیس سازمان لیگ  از سال 74 عضو هیئت مدیره باشگاه فجر بودم و سال ها نیز عضو هیئت رئیسه سازمان لیگ بودم.کدام مدیر چنین سوابق فوتبالی دارد؟

وی تاکید کرد: با تیم فجر سپاسی در جام حذفی یک بار قهرمان و دو بار نائب قهرمان شدیم. یک بار مقام سومی لیگ را کسب کردیم و همچنین بهترین تیم اخلاق شدیم. من با داشتن همه این سوابق از همه سلیقه ها و همه کارشناسان فوتبال در فدراسیون استفاده خواهم کرد.

محمدی در مورد اینکه نواب رئیس او چه کسانی هستند، گفت: نائب رئیس دوم من سیدرضا افتخاری است که سال ها دبیر فدراسیون بوده و همچنین مدیر کل تربیت بدنی استان تهران هم بوده است.

رئیس سازمان لیگ در مورد اینکه تصور می کنم وزارت ورزش به کدام گزینه تمایل داشته باشد، گفت: وزارت ورزش دلسوز ورزش کشور است و شخص وزیر نیز می خواهد ورزش در همه سطوح پیشرفت کند هر چند به نظر من آن طور که از شواهد معلوم است آنها به قریب تمایل بیشتری دارند با این حال همان سالی هم که من به عنوان رئیس سازمان لیگ انتخاب شدم گزینه سازمان تربیت بدنی شخص دیگری بود اما در انتخابات پیروز و رئیس سازمان لیگ شدم.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/26702
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 27 23 59
2 استقلال 26 21 57
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 آلومینیوم 27 -7 34
9 ذوب آهن 26 -2 33
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال