ارتش سرخ دات کام

اخبار

محمد منصورى: از گلزنى براى پرسپوليس ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

محمد منصورى: از گلزنى براى پرسپوليس لذت مى برم

ارتش سرخ دات کام :
محمد منصورى: از گلزنى براى پرسپوليس لذت مى برم
 حساسيت اين ديدار از آن جهت براى سرخ ها دوچندان است كه شاگردان منصور ابراهيم زاده يكى از تيم هاى بالاى جدولى است و پيروزى پرسپوليس و كسب هر ۳ امتياز در اين ديدار يعنى جلوگيرى از صعود و ادامه روند روبه رشد يكى از مدعيان كسب عنوان قهرمانى؛ محمد منصورى هافبك جوان اما پرانگيزه سرخپوشان كه در نيم فصل دوم جايگاه خود را در تركيب سرخ ها تثبيت كرد در پاسخ به سؤالاتى كه در خصوص اوضاع كنونى پرسپوليس از او داشتيم جواب هاى جالبى داشت. ماحصل اين گفت وگو در قالب يك مصاحبه آمده است كه خواندن آن را به شما هم پيشنهاد مى كنيم. با ما همراه باشيد:
• پرسپوليس با شرايط جديدى كه به دست آورده چقدر آماده است؟
- تغييروتحول كادر فنى به خصوص سرمربى معمولاً به زمان نياز دارد تا تيم را از حالت قبلى بيرون برده و به شرايط جديد و مربى جديد وفق پيدا كند اما اين مسأله حداقل در اين تغيير و تحول سرمربى پرسپوليس كمتر به چشم مى خورد و اين موضوع به خاطر شناخت ويژه و خوبى است كه سرمربى جديد ما از قبل از تيم داشته و مشكلات ناشى از اين مسأله را به حداقل رسانده است. على دايى فوتبال ايران و پرسپوليس را از قبل خوب مى شناخته و اين شناخت قبلى فاكتور خوب و مهمى براى ماست تا زودتر از حد تصور انديشه ها و تفكرات سرمربى جديد در تيم عملى شود و در نهايت تيم زودتر به آمادگى روحى و فنى ايده آل برسد.
• يكى ديگر از نقاط قوت على دايى اعتقاد ويژه به جوانان است. اين مسأله تا چه حد مى تواند در رساندن پرسپوليس به شرايط ايده آل كمك كند؟
- صددرصد. تيم ما امسال تلفيقى از ياران باتجربه و جوان و باانگيزه دارد. باتجربه هايى مثل آقا كريم، حسين بادامكى و ... كه حضورشان براى هر تيمى يك نكته مثبت است . وقتى بازيكن جوانى كه تلاش كرده و به پيراهن با ارزش پرسپوليس رسيده دوست دارد در اين تيم فرصت حضور در ميدان را به دست آورد و وقتى سرمربى مثل على دايى به جوانان نگاه و نظر ويژه اى دارد، انگيزه اين نفرات براى تلاش بيشتر دوچندان مى شود و اين مسأله در نهايت به نفع تيم و در نگاهى وسيع تر به سود فوتبال ما و ليگ ماست.
• شرايط فعلى خودت در پرسپوليس چطور است؟
- خوشبختانه همه چيز روبه راه است. من هم مثل ساير بازيكنان در اردوى دوبى برنامه تمرينى خوب و منظمى را پشت سر گذاشتم و چه از نظر بدنى و چه از نظر روحى، روانى در شرايط خوبى هستم و اميدوارم بتوانم در ادامه بازى هاى پرسپوليس مهره مثمرثمرى براى تيم باشم.
• چقدر اميدوار هستى درست مثل نيم فصل دوم جايگاه ثابت و تقريباً پررنگى در تركيب پرسپوليس داشته باشى؟
- اين فقط عقيده من نيست، همه مى دانند كه على دايى به تمرين و تلاش همه بازيكنان بها مى دهد. من در نيم فصل اول با وجود تلاش ويژه اى كه داشتم كمتر به بازى گرفته شدم اما با وجود اين مسأله اصلاً نااميد نشدم و تلاشم را دوچندان كردم تا بتوانم نظر كادر را جلب كنم كه خدا را شكر در نيم فصل دوم مزد زحماتم را گرفتم الان هم اوضاع به همين منوال است. سعى دارم با كوشش و تلاش دوچندان بتوانم نظر و اعتماد كادرفنى جديد را نيز جلب كنم تا بتوانم جزو ياران اصلى پرسپوليس لقب بگيرم.
• در آخرين بازى دوستانه اى كه پرسپوليس در امارات داشت با گلى كه به ثمر رساندى مانع شكست تيم شدى ،چقدر اميدوارى روند گلزنى ات را در بازى هاى رسمى نيز داشته باشى؟
- مهمترين و اصلى ترين هدف از برگزارى بازى هاى دوستانه، شناخت نقاط ضعف و قوت تيم است و نتيجه در رده بعدى اهميت قرار دارد. در آن بازى هم من به عنوان يار ذخيره به تيم اضافه شدم و خوشبختانه روى پاس خوبى كه محمد پروين به من داد موفق به گلزنى شدم و خوشحالم كه اين گل را به ثمر رساندم. به هر حال اگر در بازى هاى رسمى هم چنين فرصت هايى نصيبم شود دوست دارم براى پرسپوليس گلزنى  كنم و از لذت ويژه اى كه اين كار دارد برخوردار شوم و بتوانم شادى و خوشحالى هواداران را از نزديك لمس كنم.
• با توجه به صحبت هايى كه داشتى خيلى اميدوارانه از آينده پرسپوليس مى گفتى .آيا واقعاً بايد به آينده اين تيم اميدوار بود؟
- بله، حتماً. درست است كه فرصت باقيمانده نسبت به اول فصل كم است و شايد هم فاصله ما تا صدر جدول زياد اما نااميدى در پرسپوليس جايى ندارد. ما اگر بتوانيم ذوب آهن را شكست دهيم يكى از حريفان را از ادامه روند رو به رشد خود متوقف كرده ايم و بعد از آن هم نوبت سپاهان است. در اين بين مطمئن باشيد رقباى ما هم  امتياز از دست مى دهند آن وقت است كه سرنوشتمان دست خودمان است و با كسب حداكثر امتيازات در بازى هاى بعدى مان مى توانيم همچنان شانس خود را براى قهرمانى امتحان كنيم.
• پيش بينى  ات از بازى مقابل ذوب آهن چيست؟
- بزرگترين مسأله اى كه ما را اميدوار مى كند كه در اين ديدار پيروز شويم برخوردارى از امتياز ميزبانى است. ما با حضور پرشور و پرتعداد هوادارانمان و استفاده از حمايت آنها اين امتياز را داريم كه بهترين  نتيجه ممكن را در اين ديدار كسب كنيم ذوب آهن تيم خوب و پرمهره اى است اما غيرقابل شكست نيست. ما با تمام وجود و تلاشمان براى كسب هر ۳ امتياز اين ديدار به ميدان مى رويم و مطمئن هستيم نتيجه اين تلاشمان را به بهترين  نحو خواهيم گرفت.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/1764
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال