ارتش سرخ دات کام

اخبار

مشکلات پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 12 اظهار نظر

-

1 سال پیش

مشکلات پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای حل شد

ارتش سرخ دات کام :
مشکلات پرسپولیس برای اخذ مجوز حرفه‌ای حل شد
مدیر امور بین‌الملل و مسوول کمیته اخذ مجوز AFC باشگاه درباره اخذ مجوز حرفه‌ای این باشگاه توضیحاتی ارائه کرد.

امیر علی حسینی در گفت‌وگویی، گفت: کمیته اخذ مجوز حرفه‌ای ۵ اردیبهشت سال ۱۴۰۱ تشکیل شد که مسوولیت این کمیته از سوی آقای درویش به بنده محول شد. از همان روز کلیه ارکان باشگاه در کنار دیگر وظایف خود، برای این منظور فعالیت‌های مرتبط را آغاز کردند. به این ترتیب جمع آوری مدارک و اسناد، قبل شروع رسمی مراحل صدور مجوز و باز شدن سامانه، در باشگاه پرسپولیس آغاز شده بود. چندین جلسه آموزشی و توجیهی هم از سوی سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای باشگاه ها ترتیب داده شد و در ادامه نیز از مشورت‌ها استفاده می‌کردیم.

وی ادامه داد: جلسات ما در باشگاه به صورت هفتگی دنبال می‌شد. در وهله اول مطالعه و بررسی دقیقی روی نقاط ضعف و دلایلی داشتیم که باعث عدم دریافت مجوز در دوره قبلی شده بود. ما نه فقط روی معیارهای درجه A بلکه روی معیارهای درجه B و حتی درجه C که عدم تحقق آن‌ها باعث جریمه هم نمی‌شود، حساس بودیم. بخشی از موارد باید در باشگاه انجام می‌شد و بخشی نیز همان‌طور که قبل از این مطرح بود باید توسط حوزه‌های بالادستی پیگیری می‌شد که هیأت‌ مدیره و مدیرعامل بسیار پیگیر این موضوعات بودند.

حسینی در پاسخ به انتشار بعضی شایعات و ادعاها در این باره افزود: هواداران اطمینان داشته باشند در اخذ مجوز تردیدی نیست. در فرم ارسالی کنفدراسیون فوتبال برای فدراسیون آمده است، ۱۶ باشگاه از ایران خواهان مجوز بودند که ۶ باشگاه موفق به اخذ آن شده اند.

مدیر امور بین‌الملل باشگاه اضافه کرد: حجم بالایی از کارها باید انجام می‌شد. به عنوان نمونه ما فقط حدود دو هزار و ۲۰۰ صفحه مدرک و سند در امور ورزشی و ۳۵۰ صفحه در بخش پرسنلی بار گذاری کردیم. تازه بعد از آن با توجه به درخواست‌های کنفدراسیون یا کمیته بدوی، توضیحات و مدارک ثانویه ارسال می‌شد.

حسینی خاطرنشان کرد: یکی از چالش‌های بزرگ ما اثبات عدم بدهی و تسویه با طلبکاران بود. آخرین مهلت برای این امر نیز، دهم فروردین بود . اگر تا آن‌زمان برای تسویه و بارگذاری مدارک مرتبط اقدام نمی‌کردیم در عمل شانس خود را تا حد زیادی از دست می‌دادیم. تکلیف بدهی‌های زیادی به استادیوم، فدراسیون، بازیکنان و مربیان سابق و پرونده‌های متعدد باید روشن می‌شد. مدیریت باشگاه تلاش زیادی برای پرداخت این بدهی‌ها با وجود هزینه‌های جاری کرد. در چنین شرایطی، ناگهان روز اول سال، یعنی یکم فروردین بود که رای قطعی بدهی میلیاردی به مرحوم ژلکو میاچ هم آمد. شرایط طوری شد که وقتی برای تبریک سال نو به آقای درویش زنگ زدم، حامل این پیام هم بودم. به این ترتیب روز دوم فروردین بر سر کار حاضر بودیم. باید پول و راه انتقال آن پیدا می‌شد و بعد باید می‌دیدیم این پول به چه طریقی و به چه کسی باید پرداخت شود که مورد قبول کنفدراسیون و ارکان فیفا باشد.

مدیر امور بین‌الملل و مسوول کمیته اخذ مجوز باشگاه تصریح کرد: از روزی که کنفدراسیون، اخذ مجوز را برای حضور در لیگ قهرمانان به عنوان یک الزام مطرح نمود، افتخار داشتم برای این منظور به پرسپولیس خدمت کنم. بر این اساس باید تاکید کنم بیشتر از هر دوره‌ای در باشگاه، کار و تلاش و مدرک و سند بارگذاری شد. باید به سهم خودم از تمام کسانی که زحمت کشیدند، هیأت مدیره و مدیر عامل محترم، مدیران، معاونان و کارکنان باشگاه، مدیران، مربیان و بازیکنان تیم و از مسوولان کمیته صدور مجوز در سازمان لیگ و فدراسیون قدردانی کنم. تشکر ویژه‌ای هم باید از آقای درویش داشته باشم که شاهد بودم با چه تلاشی پیگیر حل مسایل بود. همچنین از همکارانم در امور بین‌الملل باشگاه که بسیاری اوقات حتی تا ساعت ۴ صبح مشغول به کار بودند، سپاسگزارم. بسیاری اوقات عشق به پرسپولیس و این که هواداران چه حس و حالی دارند، موتور محرک در باشگاه است. خوشحال هستیم که حاصل تلاش باشگاه و اعضای تیم برای حضور در لیگ قهرمانان آسیا، بی‌نتیجه نماند. این موفقیت را به هواداران و جامعه فوتبال هم تبریک می‌گوییم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155216
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
msa

0

1

1 سال پیش

خسته نباشید خدمت کادرمدیریت باشگاه


نیمازکی پور

0

3

1 سال پیش

بادرود . خداراشکر . چشم حسودان کور شد. وای ی ی ازکیسه سوزی


عباس کریمزاده

0

2

1 سال پیش

درود به شرافت ۰غیرت۰همه عزیزان سرخ دل وخسته نباشی به تمامی عزیزانی که شبانه روزی تلاش کردند۰تا ارتش سرخ باتمام قوا آسیایی شود درراس امور ۰آقای درویش۰آقای حسینی عزیز۰درود بر هواداران عزیز۰هیچ کس از عزیزان کاربر حق ندارند درمورد ۰بازیکنان۰کادر فنی واعضای هیئت مدیره توهین ۰یا تخریب کند ۰۰همه زحمت کشیدند ۰خداقوت۰❤❤❤❤❤❤🙏🙏🙏🙏🙏🙏


شاهین پرسپولیسی

0

2

1 سال پیش

واقعا دستتون رو به گرمی میفشاریم. خسته نباشید. سرخدلان


پرواز

0

2

1 سال پیش

باتبریک و تشکر از تمام ارکان باشگاه که از بالا تا پایین شبانه روزی تو مدت این یک سال با وجود مشکلات انباشته شده زیاد تو این ۴۰سال بعد انقلاب و نبود امکانات نرم افزاری و سخت افزاری آنچنانی تو کشور و فوتبال ایران و همکاری نکردن فدراسیون فوتبال و وزارت برای رفع کوچکترین موانع برای گرفتن مجوز. صادقانه و خالصانه از صمیم قلب از طرف خودم و همه هواداران ارتش سرخ از همه کسانی که برای گرفتن مجوز حرفه ای و آسیایی برای حضور پرسپولیس کبیر در رقابت های امسال باشگاهی آسیا با وجود تمام مشکلات ونبود امکانات و همکاری نکردن ها و سنگ اندازی ها وناملایمات از طرف داخلی و خارجی و ارکان فدراسیون.مجوز حرفه ای و وزارت و مخصوصا خصوصی سازی و تاج و کیسه کشها حضور پرسپولیس رو تو رقابت های امثال تثبیت کردند قدردانی و تشکرمی کنیم.و همانطور که موجب خوشحالی هواداران و طرفداران شدند خدا بهشون اجر بده.


سید محمد سجادی مهر

0

2

1 سال پیش

درود بر درویش مرگ بر انصاری فر


پرواز

0

2

1 سال پیش

باسلام و تبریک بسیار زیاد به هواداران ارتش سرخ بابت حضور پرسپولیس کبیر در رقابت های باشگاهی آسیا.چون آسیا خودرا محروم کرده بود از حضور تیم پر قدرت و پر هوادار و بزرگ پرسپولیس ایران.قطب جدا نشدنی قدرت باشگاهی آسیا و یکی از فینالیست ها و شانسهای اصلی برای فینالیست شدن و قهرمانی در هردوره. وبا تشکر بسیار بسیار زیاد از ته قلب و از طرف همه هواداران از تمام عزیزان و ارکان بالا از بالا تا پایین که تومدت این یک سال تمام تلاش خودرا شبانه روزی با وجود این همه مشکلات انباشته شده تو این ۴۰سال و این


احمد نوری اسرمی

0

3

1 سال پیش

تبرییییییک . دمت گرم درویش حالا یه تیم خوب میخوایم تا چمپیونزلیگ رو بترکونیم


مرادسلمانی

0

1

1 سال پیش

مشکل ازباشگاه نیست .کاراجنه هست ‌


آرین

0

3

1 سال پیش

خدایا شکرت.... خدایا شکرت..... درود بر درویش و هیئت مدیره متعصبش که بزرگترین دقدقه هواداران رو حل کردن دمتون گرم..... تبریک به هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس ♥♥♥♥♥♥


نیمازکی پور

0

2

1 سال پیش

بادرود. خداراشکر بترکه چشم حسودان


میرسالاری

0

2

1 سال پیش

الهی شکر

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس برابر شمس‌آذر به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال