نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
16 سال پیش
مصاحبه با برخی بازیکنان در مورد بازی با ملوان
ارتش سرخ دات کام :
شيث رضايي پيرامون تساوي پرسپوليس مقابل ملوان گفت: ما قصد كسب 3 امتياز وارد زمين شديم اما داور با مكث هاي بي موردي كه به بازي داد شرايط روحي و رواني تماشاچيان را به هم ريخت و باعث به وجود آمدن اين اعتراضات پي درپي شد.
وي افزود: بازي در نيمه دوم به طور كامل دست پرسپوليس بود اما متاسفم كه گل تساوي را دير زديم و فرصت كافي براي كسب پيروزي و زدن گل برتري نداشتيم. معتقدم داور در صحنه اي كه پرسپوليس گل را دريافت كرد اشتباه فاحش داشت كه اگر آن اشتباه را نمي كرد پرسپوليس اكنون يك بر صفر بازي را برده بود.
همچنين ميثم بائو نيز گفت: پرسپوليس عملكرد خوبي در اين مسابقه داشت اما ضربات ما با بدشانسي وارد دروازه حريف نشد. فكر مي كنم ملوان هيچ شانسي براي پيروزي نداشت چرا كه اصلا آنها موقعيت خطرناكي روي دروازه پرسپوليس ايجاد نكردند و فقط روي يك اتفاق به گل رسيدند پس از آن هم با 11 بازيكن از دروازه شان دفاع مي كردند.
به گزارش ايسنا، مجتبي زارعي ديگر مهاجم پرسپوليس نيز گفت: بازي خوبي انجام داديم و حق ما برد بود. فكر مي كنم تنها به دليل بي دقتي بازيكنان نتوانستيم به پيروزي برسيم. پرسپوليس بايد حداقل با اختلاف دو گل ملوان را شكست مي داد.
زارعي درباره تعويضش در اين مسابقه افزود: بستگي به نظر سرمربي تيم دارد كه 90 دقيقه براي پرسپوليس بازي كنم يا خير به هر حال تابع نظر كرانچار هستم.
پژمان نوري بازيكن تيم ملوان و بازيكن سابق تيم پرسپوليس نيز پيرامون اين بازي اظهار كرد: در رويارويي مقابل تيم سابقم مقداري استرس داشتم و برايم سخت بود كه بخواهم مقابل پرسپوليس بازي كرده و حتي گل بزنم.
وي درباره عقب نشيني تيم ملوان پس از گل بازي گفت: طبيعي بود كه ملوان بعد از زدن يك گل برابر تيم بزرگي مانند پرسپوليس آن هم در ورزشگاه آزادي عقب بكشد. ما مي دانستيم پرسپوليس فشار زيادي را روي دروازه ملوان مي آورد.
وي درباره داوري بازي گفت: معتقدم داور تحت تاثير جو ورزشگاه يك پنالتي به سود پرسپوليس گرفت چرا كه بازيكن قرمز پوش خود سرش را به پايين آورد و به نوعي از داور پنالتي گرفت فكر مي كنم داور تحت تاثير فضاي ورزشگاه و تماشاچيان حريف قرار گرفته بود.
نوري درباره وضعيت پر سپوليس نيز خاطرنشان كرد: قطعا با آمدن حبيبي كاشاني در اين فصل از مدعيان قهرماني خواهد بود.
وي افزود: بازي در نيمه دوم به طور كامل دست پرسپوليس بود اما متاسفم كه گل تساوي را دير زديم و فرصت كافي براي كسب پيروزي و زدن گل برتري نداشتيم. معتقدم داور در صحنه اي كه پرسپوليس گل را دريافت كرد اشتباه فاحش داشت كه اگر آن اشتباه را نمي كرد پرسپوليس اكنون يك بر صفر بازي را برده بود.
همچنين ميثم بائو نيز گفت: پرسپوليس عملكرد خوبي در اين مسابقه داشت اما ضربات ما با بدشانسي وارد دروازه حريف نشد. فكر مي كنم ملوان هيچ شانسي براي پيروزي نداشت چرا كه اصلا آنها موقعيت خطرناكي روي دروازه پرسپوليس ايجاد نكردند و فقط روي يك اتفاق به گل رسيدند پس از آن هم با 11 بازيكن از دروازه شان دفاع مي كردند.
به گزارش ايسنا، مجتبي زارعي ديگر مهاجم پرسپوليس نيز گفت: بازي خوبي انجام داديم و حق ما برد بود. فكر مي كنم تنها به دليل بي دقتي بازيكنان نتوانستيم به پيروزي برسيم. پرسپوليس بايد حداقل با اختلاف دو گل ملوان را شكست مي داد.
زارعي درباره تعويضش در اين مسابقه افزود: بستگي به نظر سرمربي تيم دارد كه 90 دقيقه براي پرسپوليس بازي كنم يا خير به هر حال تابع نظر كرانچار هستم.
پژمان نوري بازيكن تيم ملوان و بازيكن سابق تيم پرسپوليس نيز پيرامون اين بازي اظهار كرد: در رويارويي مقابل تيم سابقم مقداري استرس داشتم و برايم سخت بود كه بخواهم مقابل پرسپوليس بازي كرده و حتي گل بزنم.
وي درباره عقب نشيني تيم ملوان پس از گل بازي گفت: طبيعي بود كه ملوان بعد از زدن يك گل برابر تيم بزرگي مانند پرسپوليس آن هم در ورزشگاه آزادي عقب بكشد. ما مي دانستيم پرسپوليس فشار زيادي را روي دروازه ملوان مي آورد.
وي درباره داوري بازي گفت: معتقدم داور تحت تاثير جو ورزشگاه يك پنالتي به سود پرسپوليس گرفت چرا كه بازيكن قرمز پوش خود سرش را به پايين آورد و به نوعي از داور پنالتي گرفت فكر مي كنم داور تحت تاثير فضاي ورزشگاه و تماشاچيان حريف قرار گرفته بود.
نوري درباره وضعيت پر سپوليس نيز خاطرنشان كرد: قطعا با آمدن حبيبي كاشاني در اين فصل از مدعيان قهرماني خواهد بود.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/2766
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
2-1
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 20:30
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
کدام گزینه رو مقصر اصلی در فصل ناگوار پرسپولیس میدانید؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | 1 - 2 | چادرملو | 20:30 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |