ارتش سرخ دات کام

اخبار

مطهری: آقای عنایتی ۲۵ دقیقه وقت تلف ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

2 سال پیش

مطهری: آقای عنایتی ۲۵ دقیقه وقت تلف کردید!

ارتش سرخ دات کام :
مطهری: آقای عنایتی ۲۵ دقیقه وقت تلف کردید!
مربی پرسپولیس در گفت‌وگو با برنامه فوتبال برتر به محرومیت یحیی گل‌محمدی و صحبت‌های سرمربی تیم هوادار واکنش نشان داد.

ساعتی پس از اعلام حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت 6 جلسه‌ای یحیی گل‌محمدی از همراهی پرسپولیس در بازی‌های لیگ برتر، حمید مطهری در گفت‌وگویی با محمدحسین میثاقی در واکنش به این رای گفت: من همین الان حکم را می‌شنوم. همیشه برای کمیته انضباطی احترام قائل بودیم و هستیم ولی فکر می‌کنم خیلی مواقع همین اتفاقات افتاده اما هیچ واکنشی از سوی کمیته انضباطی ندیدیم. امیدوارم که همیشه عدالت رعایت شود.

مطهری در واکنش به اظهارات رضا عنایتی و دلخوری او از صحبت‌های پرسپولیسی‌ها و ادعای آنها در خصوص وقت‌کشی تیم هوادار عنوان کرد: اینکه می‌گویند وقت‌کشی نکرده‌اند عیان است و من اصلا صحبتی در این مورد ندارم؛ بیننده‌ها می‌توانند درباره آن قضاوت کنند و ببينند اما من راجع به سبک فوتبال صحبت کردم؛ متاسفانه ایشان متوجه توضیحاتی که من می‌دهم؛ نمی‌شوند یا بد متوجه می‌شوند یا بد به ایشان می‌رسانند. من گفته‌ام هر تیمی سبک خودش را دارد و برای ما قابل احترام است. اینطور نبوده که بخواهیم به سبک تیمی بی احترامی کنیم و کنفرانس من هم موجود است و کاملا واضح است. گفتم سبکی است که اینها انتخاب کرده‌اند و ما به آن احترام می‌گذاریم.

او افزود: ما باید شرایطی را ایجاد می‌کردیم که بتوانیم به‌ این تیم گل بزنیم. متاسفانه ایشان بیشتر از اینکه به دنبال متن ‌باشند، دنبال حاشیه هستند‌. نمی‌دانم دنبال چه چیزی هستند؛ وقت تلف کرده‌اند و نمی‌دانم الان چه می‌گویند. اما در نهایت باز هم من در کنفرانس گفتم که ما به هر سبکی احترام می‌گذاریم.

مربی پرسپولیس درباره دو تساوی اخیر این تیم برابر استقلال و هوادار گفت: ما دو بازی با استقلال و هوادار مساوی کردیم. درست است که در نیمه دوم بازی با هوادار باید منطقی‌تر و بهتر بازی می‌کردیم اما سبک تیم آقای عنایتی مدلی است که تیم‌های مقابل را عصبی می‌کند؛ منتها این اتفاق نباید برای بازیکنان تیم بزرگی مثل پرسپولیس رخ بدهد که عجولانه و یک جاهایی بدون تمرکز بازی کنند. این دلایل باعث شد که ما مساوی کنیم؛ مشکلی نیست و ما کارمان را می‌کنیم و قوی وارد بازی‌های باقی‌مانده می‌شویم و به قهرمانی هم امیدواریم هستیم.

وی در واکنش به صحبت‌های مجری برنامه فوتبال برتر درباره بازی‌های باقی‌مانده پرسپولیس و استقلال در لیگ برتر گفت: همه بازی‌های لیگ سخت و دشوار است و این‌طور نیست که شما بتوانید روی کاغذ خودتان را از پیش برنده بدانید و بگویید با تیم‌های ته جدولی یا بالای جدولی بازی دارید. بازی‌های لیگ فوق‌العاده سخت هستند و تیمی می‌تواند در این 6 بازی آخر سربلند بیرون بیاید که تمرکزش را حفظ کند و بتواند روی مسائل فنی و تاکتیکی تمرکز بگذارد و کارش را جلو ببرد.

مطهری سپس در پاسخ به این سوال که آخرین وضعیت حضور تماشاگران برای بازی جام حذفی پرسپولیس چیست؛ بیان کرد: من هیچ اطلاعی ندارم؛ در بازی با هوادار هم دیدید که ما تماشاگر نداشتیم. فوتبال با هوادارانش قشنگ است و حضور هواداران انرژی مثبت و خوبی به تیم‌ها می‌دهد. باید شرایط طوری باشد که عدالت برقرار شود و تمام تیم‌های لیگ بتوانند از تماشاگران استفاده کنند.

او در ادامه در مورد آخرین وضعیت حامد لک توضیح داد: بعد از اتفاقاتی که افتاد، کادرفنی تشخیص داد که ایشان به تنهایی تمرین کنند و هر زمانی هم که کادرفنی و آقای گل‌محمدی صلاح بدانند به تیم اضافه می‌شوند.

مطهری در پایان بار دیگر تاکید کرد: در خصوص اینکه آقای عنایتی گفته‌اند وقت تلف نکرده‌اند، باید بگویم فقط در‌ نیمه اول بازی ۱۲ دقیقه وقت تلف شده داشته است. روی هر ضربه ایستگاهی داور هم دو دقیقه صحبت می‌کردند. در نیمه دوم ۱۳ دقیقه وقت تلف شد اما آقای عنایتی می‌گویند ما وقت تلف نکردیم. ما که در کنفرانس هم چیزی نگفتیم؛ فقط گفتیم سبک تیم هوادار این‌طور است و ما هم احترام می‌گذاریم. زشت است و وقتی آمار هم هست نباید این‌طور صحبت کنند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148489
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
iman

0

2

2 سال پیش

عنایتی زیبای خفته برای استفراغ بازی کرد نه خودش. مثل علی کچل


امین کریمی

0

4

2 سال پیش

جناب مطهری پرسپولیس ۲۵۰ دقیقه هم ادامه میداد گل نمیزد. اگه واقعا خوب بازی می‌کردید باید هر ۲۵ دقیقه دوتا گل به هوادار میزدید، اون ۲۵ دقیقه هم که عنایتی تلف کرد برا خودش میزاشتید


سینا توحیدی

0

4

2 سال پیش

به قول خود حمید مطهری نباید جلوی چنین تیم هایی که اینگونه بازی می‌کنن عصبی بشویم و تمرکز تیم نباید از دست بره


عباس سعادتمند

-2

4

2 سال پیش

واقعاً خنده داره!!!کادر فنی پرسپولیس مواقعی که نتیجه نمیگیرند همه چیز وهمه کس را مقصر می دانند به غیر از خودشان!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! یعنی یک بار نشد اینا بیان بگن به دلیل ضعیف بودن عملکرد کادر فنی نتیجه نگرفتیم به دلیل اینکه گل محمدی ترکیب چیدن و تعویض کردن بلد نیست نتیجه نگرفتیم به دلیل اینکه گل محمدی لجباز و بزدل و ترسو هست نتیجه نگرفتیم به دلیل اینکه تیم خوب تمرین نمی کند نتیجه نگرفتیم به دلیل اینکه بدنسازی تیم مناسب نبوده و نیست نتیجه نگرفتیم به دلیل اینکه کمک مربیهای گل محمدی (به غیراز آقا کریم) با یه خیار یا سیب زمینی یا یه تیکه چوب خشک فرقی ندارند نتیجه نگرفتیم بابا خجالت بکشید همه مشکل پرسپولیس فقط وفقط شما هستید کادر فنی بی خاصیت و بی ریشه برید گم شید دست از سر ما و پرسپولیس بردارید همه موهای من سفید شد از بس که از دست شما حرص خوردم و جوش کردم و اعصابم خرد شد برید بزارید این تیم به نفس راحت از نبودن شما بکشه.


مجتبی خلیلی

0

4

2 سال پیش

کلا 10 دقیقه بازی شد


یداله قنواتی

0

4

2 سال پیش

هوادار تیم دوم اشتغال بهشون از یک روز قبل میگن هرطور شده نباید پرسپولیس برنده بشه خودکشی میکنن که از پرسپولیس امتیاز بگیرن


احمد نوری اسرمی

0

4

2 سال پیش

دم حمید مطهری گرم خوب جواب اون دماغ دراز بی قواره رو تو برنامه فوتبال برتر داد


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

0

2

2 سال پیش

از روزی که شیری رفته رو ضربات ایستگاهی 2تا پاس گل داده... که همه پرسپولیسی ها اعتقاد داشتن سانتر کردن بلد نیست. البته سانتر تو حرکت نمیتونه بکنه.. وگرنه ضربات ایستگاهی و کرنر خیلی بهتر ترابی میزنه....... حالا گیریم هوادار 25 دقیقه وقت تلف کرده باش که نهایتا 10 دقیقه بود... 65 دقیقه دیگه چرا ما گل نزدیم..... اون سانتر دقیقه 94 ترابی هم مقصر وقت کشی تیم هوادار... اینکه رامین و ترابی بعد دقيقه 70 حال راه رفتن نداشتن هم مقصر تیم عنایتی.. بجای این حرفها دفاع راست تاجيک دقیقه 70 بیارید جای رامین.. ترابی و پهلوان و مهاجم خارجی راهم قبل دقيقه 70 تعویضشون کنید.. تا تیم تازه نفس بشه


hasannejadhe

0

10

2 سال پیش

پرسپولیس نباید به این راحتی درمقابل تیمای متوسط مثل هوادار یا پدیده امتیاز از دست بده ونباید به بم بست تاکتیکی بخوره درسته مقابل هوادار کمی از جناحین سانتر کرد و یکی دو شوت زد ولی باید پرقدرت و هدفمند بازی میکرد خوبه که کیسه نبرد ولی ماباید طوری میبودیم که خدا خدا نمیکردیم کیسه مقابل حریفان ببازه یا امتیاز از دست بده

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال