ارتش سرخ دات کام

اخبار

مطهری: از یحیی حمایت شود پرسپولیس ف ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 31 اظهار نظر

-

2 سال پیش

مطهری: از یحیی حمایت شود پرسپولیس فصل بعد قهرمان خواهد شد

ارتش سرخ دات کام :
مطهری: از یحیی حمایت شود پرسپولیس فصل بعد قهرمان خواهد شد
مربی تیم فوتبال پرسپولیس این ادعا را مطرح کرد که در صورت حمایت از یحیی گل‌محمدی این تیم فصل بعد مجدداً قهرمان لیگ برتر می‌شود.

حمید مطهری در نشست خبری پیش از دیدار تیمش مقابل فجر سپاسی اظهار داشت: دوست داریم بازی‌های لیگ را خیلی خوب و با بالا‌ترین امتیاز تمام کنیم. فجر یک تیم ارزشی است و به نظرم این تیم در خیلی از بازی‌ها به چیزی که لایقش بود نرسید. فجر تیمی قابل احترام و ارزشی است. برنامه‌ریزی خوبی برای این بازی داریم، ولی فکر می‌کنم 12، 13 بازیکن‌مان را به دلایل مختلف در اختیار نخواهیم داشت، اما پرسپولیس به معنی واقعی تیم است و همیشه سعی کردیم تیمی کار‌مان را جلو ببریم. شناخت خوبی روی فجر داریم و سعی می‌کنیم سه امتیاز بازی فردا را کسب کنیم.

وی در پاسخ به این پرسش که «پرسپولیس در این فصل به چند درصد از اهدافش رسید؟»، تصریح کرد: بعد از پنج دوره قهرمانی امسال نیز برای قهرمانی کار کردیم و واقعاً هدف‌مان این بود، ولی در این مسیر اتفاقاتی رخ داد که نمی‌خواهم به آنها ورود کند. با شرایطی که وجود داشت این نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست. هواداران برای این نایب قهرمانی ناراحت شدند، چون به قهرمانی عادت داشتند، ولی به آنها قول می‌دهیم اگر تمام ارکان باشگاه از آقای گل‌محمدی حمایت کنند، همه چیز فراهم باشد و در نقل‌وانتقالات خوب عمل کنیم سال بعد دوباره پرسپولیس قهرمان خواهد شد. بیهوده از کسی تعریف نمی‌کنم، ولی گل‌محمدی یک سرمربی مشتاق، فنی و باانگیزه است. اگر از گل‌محمدی حمایت شود این تیم دوباره قهرمان می‌شود. می‌خواهم خط و نشان بکشم و بگویم پرسپولیس با گل‌محمدی دوباره قهرمان خواهد شد، به شرط اینکه باشگاه و هواداران حمایت کنند.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس درباره وضعیت رامین رضاییان برای فصل آینده هم اشاره کرد: الان کنفرانس بازی با فجر است و دوست داشتم راجع به این بازی سؤال می‌کردید. رامین ارزش‌‌هایش را نشان داده، ولی این مسئله‌ای است که باید بعد از بازی‌ها بررسی شود. ما مجموع فراینده بازیکنان را بررسی می‌کنیم، در دفاع، حمله و دیگر آیتم‌ها. حرفه‌ای نیست به این سؤال پاسخ بدهم. این بازی باید تمام شود و بعد گل‌محمدی تصمیم خواهد گرفت.

مطهری درباره اینکه گفته می‌شد کادر فنی در این فصل انتقادات را قبول نمی‌کرد، یادآور شد: همیشه گفتم اگر نقدی منصفانه باشد ما پذیرا هستیم، چون انتقاد منصفانه باعث پیشرفت در کار خواهد شد. من به‌عنوان کسی که 30 سال است در فوتبال حرفه‌ای هستم اگر شما راه بروی هم می‌فهمم چه می‌گویی، ولی تخریب خیلی متفاوت است و آدم‌های 15 ساله در فضای مجازی و پیج‌های خاص مطالب تخریبی می‌گذارند. انتقاد منصفانه منجر به رشد می‌شود و اگر مثل کبک سر‌تان را زیر برف کنید چیزی عایدتان نمی‌شود. می‌دانم خیلی‌ها سازماندهی‌شده انتقاد کردند و انتقادات‌شان تخریبی بوده است. آمار همه آنها را دارم، ولی بازی فردا با فجر است و نمی‌خواهم کام هواداران را تلخ کنم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس در واکنش به اینکه بیان می‌شود این تیم با مشکل بدنسازی دست به گریبان بوده است، گفت: این کادر چه مشکلی در بدنسازی داشته است؟ طوری صحبت می‌کنید که انگار تیم به دسته دوم رفته است. الان تیم 57 امتیاز دارد و هنوز سه امتیاز بازی با تراکتور هم هست و به 60 امتیاز می‌رسد و فردا هم اگر فجر را شکست دهیم، 63 امتیاز می‌شود. فرمولی که برای قهرمانی وجود دارد، هر بازی دو امتیاز است. کجای این تیم مشکل بدنی داشته است؟ تیم قهرمان هم 68 امتیاز گرفته که می‌دانیم دو امتیازش برای چه اتفاقاتی بوده است. با این حساب اختلاف می‌شود سه امتیاز. تیمی که در دقیقه 85 گل می‌زند کجا مشکل بدنی دارد؟ این موجی است که در فضای مجازی راه انداختند و از آن بهره‌برداری می‌کنند، چرایش، بماند برای بعد.

وی در مورد وضعیت خودش برای فصل بعد نیز تصریح کرد: دوست ندارم پیش از بازی با فجر درباره پیشنهاد حرف بزنم، ولی اگر بگوییم پیشنهادی نیست دروغ گفتم. در این دو سال و نیم پیشنهاد داشته‌ام، ولی برای اصول خودم قبول نکردم. شاید بعضی‌ها طور دیگری فکر کنند، ولی به دلیل تعهد و رفاقتی که با گل‌محمدی داشتم، ماندم. من بازیکن و مربی پرسپولیس بودم و به این موضوع می‌بالم و سال‌ها به آن افتخار می‌کنم. در مورد اینکه در آینده چه اتفاقی رخ می‌دهد، الان نمی‌توان چیزی بگویم. من در عمل مرام و معرفتم را نسبت به پرسپولیس و گروهم نشان دادم، ولی هنوز به پیشنهادی فکر نکردم، چون حرفه‌ای نیست و ان‌شاءالله بعد از بازی بهتر می‌توانم در این باره صحبت کنم.

مربی پرسپولیس در واکنش به طرح این موضوع که ممکن است گل‌محمدی با کادر جدید در پرسپولیس به کارش ادامه دهد، گفت: این مسئله‌ای است که فضای مجازی و بعضی از رسانه‌ها راه انداخته‌اند. بروید از آقای درویش یا گل‌محمدی سؤال کنید. این حق طبیعی آقایحیی است، ولی اصلاً اینطور نیست. این مسئله‌ای است که در فضای مجازی راه انداخته‌اند. کجای دنیا دیده‌اید که دو سال و نیم یک کادر دو قهرمانی لیگ، یک قهرمانی سوپرجام، یک نایب قهرمانی آسیا و یک نایب قهرمانی لیگ برتر داشته باشد، بعد بگویند این کادر ضعیف است؟! این خنده‌دار است. نه اینکه من در این کادر باشم، من دارم از مربی بدنساز تیم آقای رحیم‌پور و مربی دروازه‌بانان‌مان آقای فنایی حمایت می‌کنم. کارنامه این افراد مشخص است و زشت است که این فضا را راه می‌اندازند. در نهایت این حق طبیعی گل‌محمدی است که با هر کسی بخواهد کار کند، ولی این خبر از پایه و اساس غلط و جوسازی است.

«شاید هر مربی طول عمری در یک تیم داشته باشد.»، خبرنگاری با یادآوری این موضوع نظر مطهری را جویا شد که وی اظهار داشت: من با حرف شما موافق نیستم. مربیان زیادی در ادوار مختلف و تاریخ بودند که مثل فرگوسن 24، 25 سال در یک تیم کار کردند. واقعاً مربیان قبلی پرسپولیس فوق‌العاده بودند و همیشه از آنها تمجید کردیم، ولی در منچستر چرا میراث فرگوسن به مربیان بعد از او نرسیده است؟ چرا هر کسی بعد از او آمده است نمی‌تواند منچستر را جمع کند؟ ما میراث‌دار مربیان بعدی هستیم؟ عیب ندارد هر چه دوست دارد بگویند،‌ ما عادت داریم آدم‌های موفق را در فوتبال‌مان بزنیم. گروه خودمان را نمی‌گویم، من مثال‌های زیادی دارم؛ مثل علی دایی یا کسانی دیگر.

مطهری ادامه داد: ما عادت‌مان است و دوست داریم آدم‌هایی را که موفق می‌شوند، بزنیم؛ حالا در هر صنفی، ورزش یا اقتصاد. این خوب نیست، این تفکرات را باید دور بریزیم. پرسپولیس پنج سال قهرمان شده است. ما اصلاً توقع تبریک و تونل افتخار نداشتیم. پنج سال این تیم را می‌زنند و قهرمانی را به چیز‌های دیگر ربط می‌دهند. حتی رسانه ملی ما می‌گوید اینتر به آث میلان تبریک گفت؛ ما غیر از احترام چیزی نمی‌خواستیم، ولی چرا این باور را پخش می‌کنید. آقای رسانه ملی! چرا بین هواداران و باشگاه‌ها نفرت پراکنی می‌کنی که هواداران و تیم‌ها را مقابل هم قرار دهید. بارها گفتم حلقه مفقود شده فوتبال ما احترام متقابل و اخلاق‌مداری است. اینها قشنگ نیست؛ چرا به جان هم افتادیم. به خدا فلسفه فوتبال لذت بردن و احترام متقابل است. ما با فضای مجازی و این صحبت‌های سطحی فوتبال‌مان را به ناکجاآباد می‌بریم.

مربی پرسپولیس در واکنش به سؤالی درباره اینکه نظرش در مورد برنامه‌ریزی سازمان لیگ در فصل جاری چیست، تصریح کرد: علیرغم اینکه تمام گروه‌ها سعی کردند بهترین عملکرد را داشته باشند، واقعاً شما به بازی‌های پرسپولیس نگاه کنید. بازی‌های ما یک‌ دفعه بدون تماشاگر می‌شود، یک دفعه به زمین ثالث می‌رود و ... . بازی در اصفهان برگزار شده است، اما پرسپولیس محروم می‌شود! اگر باشگاه من خوب دفاع نکرده گناه هوادار و کادر فنی نیست. یا اینکه صبح یک دفعه بازی با تماشاگر می‌شود. من این انتقاد را به سازمان لیگ دارم. چرا این اتفاقات باید برای پرسپولیس بیفتد؟! الان شاید بگویند من بهانه می‌آورم، صحبت‌های من هم بُلد می‌شود. من همیشه گفتم ما باید قوی‌تر از بهانه‌های‌مان باشیم. الان هم می‌گویم، ولی این بهانه نیست. این واقعیتی است که اتفاق افتاده است. من دوست دارم در فصل بعد لیگی داشته باشیم که از لحاظ برنامه‌ریزی فوق‌العاده باشد و عدالت هم برای همه تیم‌ها رعایت شود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149534
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
منوچهر

0

1

2 سال پیش

پرسپولیس فقط مربی خارجی میخواد حمایت بسه تیم میبره دسته دوم فقط گمشو یحیی برو بیرون


باران یهاری

0

1

2 سال پیش

واقعا حوصله دارن بعضیا اینقد طولانی نظر میزارن😀


سینا توحیدی

0

1

2 سال پیش

آقای مطهری شما برید کاری هم به گل محمدی نداشته باشید زیرا امسال بیشتر تصمیم های گرفته میشد مال خود یحیی نبود مال مشاورت


Hamid Aliyasi

0

1

2 سال پیش

دیگ خالمون به هم زدین با این همه بهونه


سیاوش بختیاری

0

1

2 سال پیش

اگه قراره کادر جدید از ایران باشه همین کادر بهترین کادره در ایران دم اقای مطهری گرم من یکی نوکرشم


پرسپولیسی متعصب

0

4

2 سال پیش

آقای اعتمادیان ببخشید ولی خب زیاد خوب نیست اینجور بگید..حتی مربی های ایرانی خیلی بد هم باشن بازم خوب نیست درمورد هموطن هاتون اینجور حرف بزنید..البته ببخشید دخالت می کنم ولی زیاد کار درستی نیست اینجور درمورد پیشکسوتانمون حرف بزنیم


احمدعلی عباسی

-4

0

2 سال پیش

👇👇👇👇👇👇👇

دستیار گلمحمدی می گوید
👈👈 باید از یحیی حمایت کنید تا فصل بعد قهرمان شود! ⛔⛔⛔⛔⛔
با اینهمه حمایت در فصلی که گذشت چرا قهرمان نشد؟

اگر فقط با حمایت قهرمان میشوند پس یک کادر ارزان‌تر به خدمت بگیریم نه اینکه ۳۰ میلیارد هزینه کنیم
و در برابرشان محکوم به سکوت هم باشیم! 👉👉👉
مدیران تحت حمایت ِ خود گل محمدی در فصلی که گذشت کم حمایتش کردند؟👉👉👉
قراردادش چند برابر نشد؟👉👉👉

پاداشش دو برابر بیشتر از بازیکنان نشد؟ 👉👉👉
هواداران با هر بار استعفایش تجمع نکردند؟👉👉👉

*چقدر بی چشم و رو بودید و نمیدانستیم...*


بابک اعتمادیان

-3

2

2 سال پیش

دقیقن یحیی مطهری شدن مجیدی چند سال قبل تو کیسه که همیشه قهر میکرد


پرسپولیسی متعصب

0

3

2 سال پیش

آقا محمد..ببینید امسال پرسپولیس از اول فقط خیلی مشکل داشت..و خیلی اشتباهات بد کرد.. مطمئن باشید سال بعد با درس گرفتن از امسال خوب میشه..به نظرم امسال یکم مغرور شده بودیم به خاطر پنج قهرمانی و از اول کار درست بازی نکردیم..سال بعد با درست کردن همه ی مشکلات و خرید بازیکنان و کامل کردن کادر فنی و عوض کردن بدنساز خیلی خوب میشیم ❤️


پرسپولیسی متعصب

0

4

2 سال پیش

آقای فرزین..یحیی و مطهری اگه با رامین مشکل داشتن، تو تمام بازی ها از وقتی که اومده تو ترکیب اصلی نمیذاشتنش..و مطمئنم امسال هم اگه رامین بخواد باهاش قرارداد می بندن


پرسپولیسی متعصب

0

4

2 سال پیش

آقای مطهری بهترین حرف رو زدید..با اینکه خودتون میگن می خواید برید نساجی ولی حمایت از یحیی بهترین کار برای پرسپولیسه


نویان پرسپولیسی

-3

1

2 سال پیش

برادر من خواهشا‌ دیگه بسه از یاوه گویی‌ هاتون‌ بعد این دو بازی هم خودت هم یحیی و رفقاش‌ بااااااااااید از پرسپولیس برید چون پرسپولیس جای شما نیست پرسپولیس کبیر مربی کبیر میخواد مثل برانکو


بابک اعتمادیان

-4

2

2 سال پیش

بار مطهری ابلح متاسفم . حالا ما شدیم پانزده ساله دیگه . بهترین پرسپولیس تاریخ رو گرفتین کارتون به جایی رسید که هوادار و پدیده رو هم نمیتونین ببرین . تمام جوونا رو فراری دادین میانگین سنی تیم بردین بالا . تمام ستاره ها رو مصدوم کردین . تو دو سال و نیم یه ستاره نساختین امسال فقط استعفا دادین و یه مشت ابلح مثل خوتونو سرکار گذاشتین تا بیان شما رو برگردونن ولی الان با پررویی میگین استعفا نمیدین . اگه راست میگی برو همون پدیده ببینم میتونی سهمیه بگیری ببینم میتونی قهرمان لیگ بشی ببینم میتونی بری فینال اسیا . فقط بگو از پدیده چقدر دستمزد میگرفتی ولی اومدی اینجا چقدر میگیری . لعنت به ایرج عرب و انصاریفرد مربی ایرانی رو وبال گردن هواداران بدبخت پرسپولیس کردن . برای پرسپولیس هیچی نکاشتین ولی تا دلتون بخواد برداشت کردین برای پشتوانه خودتون . الان هم دنبال ستاره های لیگ هستین تا نتیجه بگیرین . اقای جنتلمن قلابی شما برای پرسپولیس تو این سه سال حتی یه ستاره هم نساختین . خدایی خیلی پررویی . مرگ بر سلطانیفر مرگ بر ایرج عرب مرگ بر انصاریفرد مرگ بر مربی ایرانی بهانه گیر حقه باز پررو جلب مفت خور


فاطمه

-1

2

2 سال پیش

باید کادر فنی عوض بشه حداقل اگه یحیی نمیره مربی بدنسازی و مربی دروازه بانا و بقیه رو عوض کنین


علیرضا حسین پور

-2

2

2 سال پیش

مطهری درست میگه


محمود تاجدینی

-1

8

2 سال پیش

دوستان فوتبال همین است اینها اگر کاربلد نبودند امسال با این همه ظلم در سه امتیازی تیم اول نایب قهرمان نمی شدند شماها یا کیسه کش هستید یا با احترام از فوتبال چیزی نمیدانید البته ناراحتی شما از قهرمان نشدن ستودنی ست چون بد عادت شده اایم ولی اگر پرسمولیسی هستید خدا رو هم در نظر داشته باشید و انصاف دلشته یاشید


فرزاد فرزین

-4

1

2 سال پیش

پرسپولیس بازیکن بزرگ و کادر قوی و با کارنامه بین المللی میخواد که امثال یحیی و شما....مشکل شما با رامین متعصب چیه آقای مطهری


فرزاد فرزین

-5

2

2 سال پیش

تیم برانکو نابود کردید،کل هوادرها میدونن رامین یه پرسپولیسی تمام عیاره،مشکلتون با رامین چیه،که میخواید حذفش کنید...آقای گلمحمدی و کادرش چشم دیدن بازیکن قوی و متعصب نداره فقط بازیکن ضعیف قبول دارید


دکتر خلیلی

-1

4

2 سال پیش

ببین آقای مطهری عزیز
اولا بابت تلاشتون ممنون
ولی برادر من تیم یا بازیکن بزرگ میخواد که شما عرضه خرید و انتخابش را به هر دلیل نداشتید.
یا اینکه هنر داشته باشی و از چوب خشک بازیکن بزرگ بسازی مثل برانکو و امثال نوراللهی و شجاع و انصاری و علیپور و.. که این را هم شما عرضه و علمش را نداشتید.
لذا خواهشمند است که از حیثیت و سابقه خودتون و پرسپولیس دفاع کنید
و اولا به هر قیمت بازیکن بزرگ و درخور پرسپولیس بگیرید. و ماها هم حمایت کنیم تا انشاالله قهرمانی...


hasannejadhe

-3

4

2 سال پیش

خوب بلدی حرف های باکلاس بزنی آقای مطهری ولی در عمل چیزی نیست این همه مصدوم یا بازیکنا بعد از نیم ساعت نفس نفس میزنن اینا از بدنسازی خوب نیست پس چیه یا تمرین کم و هر دو روز تعطیل امسال تیمتون در کدام بازی با برنامه و با تاکتیک عمل کرد هر وقت نتیجه نگرفتین گفتین نمیزارن قهرمان بشیم کی نمیزاره چرا اسمشونو نمیبرین چرا اگه واقعا یه نفر هست که نزاشت تیم قهرمان بشه باید اسمشو میگفتین اگه نیست خیلی بی جا میکنین هوادار رو مسخره میکنین این حرفارو برانکو هرگز نگفت نمیزارن قهرمان بشیم اگه هم گفت گفت اما ما قهرمان خواهیم شد اگه کل دنیا هم به قهرمان نشدن یک تیمی جبهه بگیرن من بازم اعتقاد ندارم چون نتایج داخل زمین توسط خود تیما مشخص میشه حالا داور یه پنالتی برای حریف بگیره یا نگیره اگه تیم باقدرت بازی کنه داور هم حریفش نمیشه مثل تیم برانکو


روناز یوسفوند

-3

5

2 سال پیش

یه صحبت کوچکی با آقای مطهری داشتم. جناب مطهری شما چرا همیشه سعی به فرار روبه جلو دارین؟ چرا به جای معذرت خواهی از هواداران یا شرمندگی انقدر حرف های پوچ و به درد نخور میزنید؟ شما از اول فصل تا الان حتی ترکیب ثابت تیم رو پیدا نکردین. هر وقت هم که از شما یا جناب گل‌محمدی نقد میشه سعی میکنید به جای اینکه از این انتقادات عبرت بگیرین ، هواداران رو بی سواد نشون بدین. آقای مطهری عزیز من ۴۰ سال سن دارم از پنج شش سالگی بازی های پرسپولیس رو دنبال میکردم. تک تک بازی های دهه هفتاد و هشتاد رو خاطرمه. هواداران پرسپولیس انقدر فهیم هستن که بفهمن امسال واقعا گند زدین به تیم چه ده ساله چه پنجاه ساله. از اول فصل هم کاری جز حمایت نکردیم اما آخرش شد این که با دستای خودتون جام رو بدین با تیم مجیدی. من چندین ساله یکی از مربی های آکادمی فوتبال نونهالان شهرستان خودمون هستم پس سواد ما رو دست کم نگیرید. اصلا شما فرگوسن و ما بیسواد ولی چند سوال از شما دارم که جوابش رو نگرفتم ... چرا با گذشت یک فصل کامل هنوز به ترکیب ثابت تیم نرسیدین؟ چرا با وجود سروش رفیعی و فرشاد احمدزاده که یکی از بهترینای سپاهان بودن و بازیکن آزاد هم بودن به سراغ بازیکنان بنجل رفتین؟ چرا با کادر فنی ناکار آمد مثل داوود فنایی عدم همکاری نمیکنید و گفتید که فصل بعد هم قراره بمونن؟ چرا بدنسازی تیم انقدر افتضاحه که هر دفعه بازیکنای کلیدی به مصدومیت طولانی مدت دچار میشن؟ نمونش سیامک نعمتی و آل کثیر و وحید امیری... چرا وقتی هواداران یه باشگاه که سرمایه اصلی باشگاه هستن وقتی از سرمربی تیم انتقاد میکنن سرمربی به جای اینکه نقد پذیر باشه و با هواداران ارتباط برقرار کنه صفحه اینستاگرامش رو غیر فعال میکنه که هواداران نتونن کامنت بدن؟ چرا باید مدیریت انقدر ضعیف باشه که شاهکارش شده بسته شدن پنجره به مدت طولانی، حذف از رقابت های آسیا، بدهی های هنگفت به امثال جونیور و استوکس و بودیمیر... و خیلی از چرا های دیگر،،،، از اول فصل با همه بهونه هاتون ساختیم ولی دیگه نمیشه. این تیم نیاز به افراد کاربلد داره. پس اگه یه کم فکر کنید می بینید که بعضی وقتام حق با شما نیست اگر قراره فصل بعد همین آش و همین کاسه باشه لطفا هم خودت هم گلمحمدی و کادرش جمع کنن برن. مطمئنم خیلیا با نظر من موافقن ، ممنون که مطلب رو خوندین ارادتمند شما یوسف‌وند


داوود اسدی

-4

2

2 سال پیش

بذار بره گم بشه یحیی از دستش راحت بشیم


خ.S

-3

5

2 سال پیش

به کادرجدیدنیازداریم


اکبر بازی

-3

2

2 سال پیش

مربیان استقلالی لیگ همه ششش امتیاز تقدیم مجیدی کردن از قلعه نویی تا رحمتی بی تجربه اینور از بی عرضگی شما کادر فنی بی عرضه همه مربیان استقلالی ازتون امتیاز گرفتنتا کیسه قهرمان بشه


اکبر بازی

-3

6

2 سال پیش

عرضه نداشتید تیم هوادار کم تجربه ومهدی رحمتی بی تجربه راشکست بدید علی رضا منصور یا ن به همه باخت غیر از پرسپولیس


عشق فقط پرسپولیس

-2

5

2 سال پیش

اگر قراره یحیی بمونه باید متوجه بشه که خودش بیشترین ضربه را به قهرمان نشدن پرسپولیس زد ، محکم بچسبه به تیم و تفکراتی که برای قهرمانی به آن نیاز داره ، بهانه گیری ها و قهرکردن ها بلای جان پرسپولیس خواهد بود هیچ اتفاق خاصی در رابطه با منابع مالی پرسپولیس نیفتاده اگر تحمل دور شدن و تاخیر در پرداخت های دستمزد میلیاردی خودش را ندارد از همین فردای اتمام لیگ بکشه کنار


احمدعلی عباسی

0

5

2 سال پیش

آقای مطهری برو بسلامت خدابهمرات
باشه چشم حمایتش می کنیم
مثل چشامون ازش نگهداری می کنیم
مربی نترس ، باهوش و ...... هستن


محمد

-2

4

2 سال پیش

والا ما این فصل از اولش از یحیی حمایت کردیم ، نتیجشم شد این :/ ..... ولی چه کنیم اینجور درویش گفت یه فصل دیگه هم میمونه پس چاره ای جز حمایت ندادیم ، امیدوارم نتیجه حمایت هامون رو بده و مثل این فصل نشه.........


رضا توانا

-8

7

2 سال پیش

مردک لمپن علم تمرین شما و این کادر دیدیم چطوری تیم رو داقون کرد بازکن تو کورس جا میمونه فضای کنار و پشت دفاع اتوبان شده از دقیقه ۶۰ به بعد هم کسی نای راه رفتن نداره چه برسه که بخواد تاکتیکای فوق پیشرفته شما رو هم پیاده کنه


منوچهربختیاری

-8

7

2 سال پیش

آقای مطهری توواون یحیی دیگه چیزی واسه پرسپولیس نزاشتیدامسال باکمک توبودکه قهرمانی رادودستی تقدیم استفراغ کردید.الان هم بازیکنهارایامصدوم کردیدیامحرومند.چه بلایی سرارتش سرخ آوردید.ارتشی که درهمان نیمه اول لرزه براندام اونهامینداخت..واقعاشرم برتوویحیی.بهترکه بری همون نساجی.اوناراهم بیچاره میکنی....


پرسپولیس

-8

8

2 سال پیش

برو بابا فقط بلدی لاف بزنی هیچی تو کیسه ات نبود ، شما و غر زدنهای گل محمدی و اعتراضات بی مهابا او جام قهرمانی را از پرسپولیس گرفت....... اعتراض به عرب اعتراض به رسول پناه اعتراض به داور بازی..اعتراض به فدارسیون فوتبال و مردگان توی قبرستان ، جالب اینجاست کسی که از جان مایه گذاشت برای پرسپولیس در این چند سال با او حاشیه درست کرد جلال حسینی عزیز و دوست داشتنی که امید ما هواداران در مستطیل سبز است ،، آقای گل محمدی شما مریض هستی و توهم داری برو پزشک متخصص اعصاب روان و مشاور و الا امسال برگردی پرسپولیس هوچی میشی ، مرتکه مزخرف..........

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی - تراکتور 16:30
استقلال - شمس آذر 18:00
فولاد - مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 24 20 52
2 استقلال 23 19 50
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 23 13 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 23 -18 16
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال