ارتش سرخ دات کام

اخبار

مطهری: فجر خودش را بازسازی کرده بود ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 21 اظهار نظر

-

2 سال پیش

مطهری: فجر خودش را بازسازی کرده بود

ارتش سرخ دات کام :
مطهری: فجر خودش را بازسازی کرده بود
مربی تیم فوتبال پرسپولیس مدعی شد در مدت همراهی سرخپوشان پیشنهادات سرمربیگری داشته، اما با افتخار کنار یحیی گل‌محمدی و کادرش مانده است.

حمید مطهری پس از برتری تیم فوتبال پرسپولیس در آخرین دیدار بیست‌ویکمین دوره لیگ برتر فوتبال ایران اظهار داشت: به شما عزیزان رسانه‌ای خسته نباشید می‌گویم و امیدوارم در نشان دادن واقعیات به مردم و انجام رسالت خطیری که دارید، موفق باشید. فصل واقعاً فرسایشی شده و بسیار سنگین بود. امروز 10، 11 بازیکن خود را در اختیار نداشتیم و روز یکشنبه هم بازی کرده بودیم.

وی با بیان اینکه فجر سپاسی نسبت به پرسپولیس بیشتر به تیم خود رسیدگی کرده بود، گفت: فجری‌ها چهارشنبه هفته گذشته بازی کرده بودند و فرصت بیشتری برای آماده‌سازی خود داشتند. در نیمه اول بازی شناوری ارائه کردیم، پاس‌های زیادی به هم دادیم و جابه‌جایی‌های زیادی داشتیم. روی حرکت تاکتیکی زیبایی به گل رسیدیم، اما حریف در نیمه دوم بهتر از ما بود که بخشی از آن به خستگی‌مان برمی‌گشت.

مربی پرسپولیس با بیان اینکه شاگردان گل‌محمدی در نیمه دوم برای کنترل بازی تلاش می‌کردند، تصریح کرد: فجر سپاسی دنبال این بود که از ضربات ایستگاهی به گل برسد. ما هم بازیکنان سرزنی وارد زمین کردیم تا جلوی این حربه را بگیریم. به تیم خوب فجر سپاسی تبریک می‌گویم؛ نه بابت سقوط، بلکه بابت فوتبال خوبی که بازی کردند. فجر در بسیاری از بازی‌ها نتایج ضعیفی گرفت، اما فوتبال باکیفیتی ارائه کرد و در خیلی از دیدارها شایسته شکست نبود.

مطهری با تمجید از بازیکنان پرسپولیس خاطرنشان کرد: از همه آنها تشکر می‌کنم که با تمام وجود زحمت کشیدند؛ از سیدجلال حسینی که بزرگتر ماست تا محمد عمری جوان‌ترین بازیکن ما. همه آنها کاملاً در اختیار تیم بودند و به همه بازیکنان خسته نباشید می‌گویم. از هواداران خوب، واقعی، بااصالت و قدرشناس‌مان که از ما حمایت کردند، تشکر می‌کنم.

وی در مورد اعلام نشدن رأی پرونده دیدار تراکتور - پرسپولیس از سوی کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال بیان کرد: دوست داشتیم و انتظار ما این بود که رأی سریع‌تر اعلام شود، اما کمیته محترم انضباطی استدلا‌ل‌های خودش را بابت دیر اعلام کردن رأی دارد.

مربی پرسپولیس راجع به فصلی که بر سرخپوشان گذشت، عنوان کرد: زمانی که در پرسپولیس هستید، همیشه باید ذهن برنده‌خواهی داشته باشید و برای قهرمانی تلاش کنید. ما هم با تمام وجود کار کردیم. کمبودهایی چون پنجره بسته نقل‌وانتقالاتی و شرایط مالی وجود داشت و اینها بهانه نیست. با توجه به مشکلاتی که از آنها اطلاع داریم، نایب قهرمانی کمتر از قهرمانی نیست.

مطهری روند امتیازگیری پرسپولیس در لیگ بیست‌ویکم را ستود و اظهار داشت:‌ ما 60 امتیاز گرفته‌ایم که در صورت صدور پیروزی ما در پرونده بازی با تراکتور به 63 امتیاز می‌رسد. پرسپولیس در زمان برانکو با 61 امتیاز قهرمان لیگ برتر شد. پس تیم ما واقعاً توانا بوده و نمی‌دانم چرا این‌قدر فشار روی پرسپولیس ایجاد شده است. انتقادات را به روی چشم می‌پذیریم، اما می‌خواهیم تیم رو به جلو برود. انتقاد سازنده است که باعث پیشرفت می‌شود و ما به تخریب‌ها اهمیت نمی‌دهیم.

وی با اشاره به استراحت اعضای تیم پرسپولیس با پایان لیگ برتر گفت: یک فصل سخت را پشت سر گذاشتیم و به بازیکنان فشار زیادی وارد شد. نیاز داریم آرامش واقعی را تجربه و چند روزی استراحت کنیم.

مربی پرسپولیس درباره پیشنهادهایی که برای هدایت تیم‌های مختلف دریافت کرده است، تصریح کرد: حمل بر خودستایی نباشد، اما در این سه سال پیشنهادهایی داشته‌ام. با این حال اصول خودم را دارم که شاید برخی‌ها آن را نپذیرند. من به تیمم متعهد بوده‌ام و با افتخار کنار یحیی و گروه‌مان کار کردم. به خودم می‌بالم که بازیکن و مربی پرسپولیس بوده‌ام، اما باید ببینیم شرایط حرفه‌ای چگونه جلو می‌رود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/149561
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیرخاقانی

-1

2

2 سال پیش

جان مابارفتنت ماروخوشحال کن


یداله قنواتی

-4

1

2 سال پیش

مغز متفکر تیم بودی در کنار یحیی امیدوارم بار در کنار تیم باشی اگر هم رفتی هر کجا باشی موفق باشی


سرخدل عاشق

-1

3

2 سال پیش

حرف خوب زدن رو من هم بلدم آقای مطهری، مفت و مجانی با همین گوشی میتونستم راهکار بدم مثل آب خوردن دبل هتریک کنیم یک ریال هم نمیگرفتم نه چند میلیارد مرد حسابی از اول فصل هر بازی با یه سیستم نوین ثبات و شخصیت تیمو به هم ریختین با تعطیلی یک روز در میان تمرینات به آمادگی بازیکنامون لطمه زدین خودتونو با برانکو مقایسه نکنین برانکو نیم فصل درگیر لیگ و سوپرجام و نیمه نهایی یا فینال آسیا بود آخر فصل هم جام حذفی و لیگ و آسیا اونم با پنجره بسته با رقبای وحوش داخلی و پر قدرت خارجی، هم تیمش سر حال بود هم نتیجه میگرفت با اون پرس عالی و دوندگی زیادی که تیمش داشت نه مثل تیم شما که همه راه میرن و تیمهای بی کیفیتی مثل هوادار و پدیده و همین استقلال رو نتونستین ببرین در ضمن بازی آخر باید می شدین مثله تیم برانکو با اقتدار چهار تا به پدیده زد و جشن گرفت دم از بازسازی فجر برا توجیه نزن.‌‌..


بابک اعتمادیان

-1

4

2 سال پیش

پرسپولیسی متعصب قرارداد برانکو یک میلیون و صد هزار یورو بود با تمام اپشنها . برانکو از یک تیم داغون یه تیم پر از ستاره ساخت . ولی یحیی از یه تیم پر از ستاره فقط به بهانه های بنی اسرائیلی رو اورد . الان میگیم که اگه فصل بعد هم خراب کرد نگن ما بودیم که ازش طرفداری کردیم چون قبلن هم به ما گفتن چرا بهش میگفتیم امپراطور . در حالی که من هیچ وقت یحیی رو امپراطور نمیدونستم چون به مربی ایرانی اعتقادی ندارم


سرخدل عاشق
(در پاسخ بابک اعتمادیان)

0

3

2 سال پیش

آره بخدا مربی ایرانی مربی نیست کاش الان همین کالدرون رو می آوردن یه کم با تیم و فضای ایران آشنایی داره ببینین از وقتی اومد چه ایده ای داشت سروش رو گذاشت کنار فقط بخاطر همون ایده ای که تو ذهنش بود یعنی ضد حمله های برق آسا و گفتش سروش بخاطر ور رفتن زیادی با توپ به حرکت تیم سکته میده...


Hamid Aliyasi

-1

3

2 سال پیش

اره ارواح عمت همه تیم ها جلو شما خودشون باز سازی میکنن چرا نمیگی پرسپولیس ضعیف شده چرا نمیگی تیم در حد لیگ ۲ بستین چرا نمیگی دستتون برا حریف ها رو شده واقعا متاسفم


عشق فقط پرسپولیس

0

2

2 سال پیش

کیفیت اکثر بازی های پرسپولیس در فصلی که گذشت به همین شکل بود که انگار تیم ها خودشان را فقط برای پرسپولیس بازسازی کرده بودند ضعف مفرط حضرتعالی و افاضات صدمن یه غازتان سوهان روح هواداران شد


حسین

-1

5

2 سال پیش

آقای عزیز با کدام بازیکن میزد مگه بازیکن و بود که گل بزنه


علیرضا حسین پور

-1

5

2 سال پیش

تیم باید تقویت بشه از مربی گرفته تا بازیکنان


امید سرمدی

-4

6

2 سال پیش

عشق است گل محمدی وپرسپولیس و کادرفنیش


فردین کرمی

-2

11

2 سال پیش

اون مجیدی بی اصل ونسب امروزبه گواه تاریخ هفتمین باریه که تیم چستقلال وهوادارای بی منطقشوبخاطرپول عربارهامیکنه ومیره پی زندگیش ولی هرباربرمیگرده ازبارقبل بیشترحمایتش میکنن ویحیی که یک پرسپولیسیس متعصب وکاربلدهست ودوتاقهرمانی لیگ یک سوپرجام دونایب قهرمانی ایران واسیارابرامون اورده تودوسال اینطوری فحش میشنوه وهمین یحیی قبل فینال اسیایک پیشنهادسنگین ازلیگ چین داشت وبخاطرعرقوتعصبش به پرسپولیس نرفت درسته یحیی هم مثل تمام ادماکمی وکاستی هم داردولی به شزفم قسم میخورم بااختلاف بهترین مربی ایرانه ومابجای اینکه این مربی بادانش ومتعصب مال ماست وبایدخوشحال باشیم هماهنگ وبطورگسترده یکسره بهش توهین میکنیم خیلی دلم میسوزه برای خودمون وتیم پرسپولیس چون زمانی روتصورمیکنم که یحیی بره کنارواونوقت افسوس خواهیم خوردولی افسوس بیفایدس هواداران خواهش میکنم داشته هامونوتخریب نکنیم به قران تمام هوادارای استقلال اگه یکروزی بشنون که یحیی ازپرسپولیس رفته انگارازمادرمتولدشدن نمیدونم دیگه چی بگم فقط افسوس وصدافسوس


یاس کبود پرسپولیسی
(در پاسخ فردین کرمی)

-2

2

2 سال پیش

عالی بود... دوست عزیز ما همیشه تو طول تاریخ این مشکل رو داشتیم. یه سری هوادار داریم که به خاطر پول از یه نفر حمایت می‌کنند یا علیه یه نفر شعار میدن تا آدمی که هوای جیب شون رو داره بیاد راس کار حالا چه مربی چه بازیکن. اصلا هم پرسپولیس براشون مهم نیست. از یه طرف یه عده هوادار هم داریم که درک فوتبالی شون کمه و توجه نمیکنند تیم تو چه شرایطی است و گول 4 تا کانال فیک پرسپولیسی رو که واسه تیم‌های رقیبه و به ضرر تیم نظر میده رو می‌خورند. تیم ما این فصل با همه مشکلاتی که داشت عالی نتیجه گرفت اگر نصف امتیازاتی که سر سوتی های حامد لک از دست دادیم رو الان داشتیم با اختلاف قهرمان بودیم. ناگفته نمونه هر بازیکنی دچار افت میشه ولی زمانی که لک دچار افت شد گلر دوم مون رادو به خاطر بی پولی گذاشت رفت و واقعا بد آوردیم. مشکلات دیگه اعم از برنامه غلط ای اف سی تو اول فصل که نذاشت تیم دوره بدنسازی رو بگذرونه و خروج 5، 6 بازیکن اصلی و جذب بازیکنان اولویت پنجم و ششم مربی به خاطر بی پولی، افت حامد لک، رفتن رادو، نداشتن زمین تمرین و مشکلات مالی تو طول فصل َ، مصدومیت بازیکنان تو طول فصل، تو یه فصل 3 مدیر عوض کردیم و... هم تو طول فصل ترمز ما رو کشید. کادر هم اشتباهاتی داشت ولی خونه پرش شاید 10 درصد مقصر باشه اونم طبیعی است هر آدمی بالخره نقص هایی داره و بی عیب خداست


سرخدل عاشق
(در پاسخ یاس کبود پرسپولیسی)

-1

1

2 سال پیش

با حمایت کور کورانه امثال شماها دیگه باید عادت کنیم به بازیهای تشریفاتی آخر فصل و سر و صداهای الکی فصل نقل و انتقالات... برانکو کمترین تغییر رو تو تیمش میداد میگفت بازیکن جدید شش ماه زمان میبره تا با تیم هماهنگ و آشنا بشه بخاطر همین تیمش اینقد همدل بود این کادر فنی مفت خور اگه به همین عبدی چارچوب شناس به جای تمیروف کم تجربه و ناآشنا بازی میدادن سرنوشت لیگ چیز دیگه بود آقا از راه نرسیده تو دربی به این مهمی بازیش داد و چقد موقعیت خراب کرد خودشون عرضه ندارن سخت بگیرن بازیکن تمام وجودشو بزاره یه بازیکن گمنام و کم تجربه میارن بلکه بیشتر دوندگی داشته باشه تا ضعف آقایون رو پوشش بده یعنی عملا تجربه و هماهنگی رو از تیم گرفتن بخاطر همینه با ستاره ها مشکل دارن مشکل مربیه آقایون نیاوردن مربی خارجی یعنی خداحافظ درخشش تو لیگ و آسیا..‌.


مهرداد موری

-3

2

2 سال پیش

داداش تو چرا انقدر تو حاشیه‌ای با این حرفات فقط تیمو می‌بری توی حاشیه و ب گل میدی لطفا یا نظر نده یا درست نظر بده با این پیام تو کاری نمیکنن آقا اگه دروغ میگم و حرفم منطقی نیست همه دیس لایک کنید


بهنام علیزاده

-4

1

2 سال پیش

خداروشکر باز به عمری وشریفی بازی دادن بازیه اخر حیف این جوونا کیرمربیه ترسوافتادن


پرسپولیسی متعصب

0

5

2 سال پیش

آقای اعتمادیان ببخشیدا.. ولی از اول کار هی دارید میگید ۲۹ میلیارد 😐۲۹ میلیارد فقط برای یحیی که نیست..برای کل کاردفنیه..شما از کجا می دونید کادرفنی برانکو کمتر می گرفته؟اتفاقا از نظر من خیلی هم بیشتر می گرفتن..این ۲۹ میلیارد مال کل کارد فنیه و اگه بگیریم کادر ۱۰ نفر باشه، میشه نفری تقریبا سه میلیارد..خیلیه؟ مال کاردفنی برانکو خارجی بودن مطمئن باش صد برابر می گرفتن.. ببخشیدا ولی بار هزارمه این ۲۹ میلیارد رو میگید..می دونستید تیکدری به تنهایی ۲۱ میلیارد می گیره؟بازیکن مس..یا خیلیای دیگه از بازیکنای تیمای دیگه


بابک اعتمادیان

-3

4

2 سال پیش

به خبر دسته اول بدم به همه تون . جناب اقای حمید درخشان امروز همراه با تیم سایپا یک به صفر به تیم رایکا بابل باخته و اگر هفته بعد ببازه سایپا به لیگ دو سقوط میکنه . به افتخار اقای درخشان همه ایستاده ایشون رو تشویق کنین که یک روزی میگفت من تیم پرسپولیس رو تو اسیا صدرنشین تحویل برانکو دادم ولی برانکو حذف شد . لعنت به مربی ایرانی هیچ وقت اون تادئو تن لش رو فراموش نمیکنیم


بابک اعتمادیان

-6

7

2 سال پیش

به همه اعضای تیم خسته نباشید میگم . امیدوارم سال جدید یه کادر خارجی خوب بیاد و اگر هم به زور قرارداد وبال گردن ما موندن یه فکری به حال اون قرارداد 29 میایاردی بکنن و مبلغش رو پایین بیارن و با پولش مهاجم خارجی خوب بخرن . در ضمن اون فنایی و بدنساز رو بندازن بیرون وگرنه من به این کادر امیدی ندارم . امروز هم ظاهرن رضاییان مصدوم شد رفت بیرون . از هفته اول تا هفته اخر مصدوم دادین دستمریضاد کادر فنی عزیز


امین کریمی

0

13

2 سال پیش

نایب قهرمانی پرسپولیس به صدتا قهرمانی کیسه کشان ارزشمندتره( گاو که وارد قصر میشه پادشاه نمیشه، قصر طویله میشه) این حکایت مجیدی و هوادارش هست


e. gholami

-5

6

2 سال پیش

با اون تعویض های افتضاحات نشون دادی چی هستی.......... حداقل دوتا گل باید میزدین به فجر...


e. gholami

-7

8

2 سال پیش

افتصاح بودی چرت و پرت نگو

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال