ارتش سرخ دات کام

اخبار

مطهری: مقابل استقلال مبارز و جنگجو ...

نویسنده : امیرحسین قربانی

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

2 سال پیش

مطهری: مقابل استقلال مبارز و جنگجو خواهیم بود

ارتش سرخ دات کام :
مطهری: مقابل استقلال مبارز و جنگجو خواهیم بود
مربی پرسپولیس با حضور در سالن نشست خبری سازمان لیگ درباره شهرآورد اظهار نظر کرد.

در غیاب یحیی گل‌محمدی سرمربی تیم پرسپولیس، حمید مطهری دستیار او در نشست خبری پیش از بازی با استقلال حضور یافت و صحبت‌های مفصلی را در گفتگو با خبرنگاران انجام داد.

این در حالی است که تعدادی از اهالی رسانه به خاطر غیبت یحیی گل‌محمدی این نشست خبری را تحریم کردند اما با این حال حمید مطهری در مقابل برخی دیگر از خبرنگاران به سوالات آنها پاسخ داد.

فردا دربی است و بازی خاصی است. به نظر من این بازی در کتاب تاریخ فوتبال ثبت می‌شود و خیلی مهم است که قواعد فوتبال در این بازی رعایت شود و بتوانیم حس خوب و بازی خوبی را به بیننده های تلویزیونی و هواداران دو تیم ارائه بدهیم.

بابت تمرینات بسیار خوبی که بعد از بازی با نفت مسجدسلیمان داشتیم باید به بچه ها تبریک بگویم. ما یک گروه مبارز و جنگجو هستیم و فوق العاده از اینکه با هم هستیم لذت می‌بریم. خیلی خوب تمرین کردیم و خودمان را از هر نظر آماده این بازی کردیم.

امروز جلسه آخر آنالیزمان را در رابطه با بازی استقلال داریم. خیلی درباره جزییات آن صحبت نمی‌کنم و روز شنبه اینها را به وضوح در زمین بازی خواهید دید ولی دوست دارم که یک فوتبال قابل احترام و همراه با سه امتیاز را شاهد باشیم. می‌دانم که سه امتیاز این بازی برای هوادارانمان خیلی ارزشمند است ولی برای ما مهم تر بعد از سه امتیاز این است که یک فوتبال تماشاگرپسند و قابل احترام را ارائه بدهیم و هواداران از این بازی لذت ببرند.

من یک عذرخواهی هم می‌کنم. اگر آقای گل‌محمدی تشریف نیاوردند بخاطر این است که کسالت داشتند و من همینجا عذرخواهی می‌کنم و ایشان هم عذرخواهی کردند ولی موضوعی که باعث شد ایشان تشریف نیاورند بیماری و کسالتی است که داشتند.

این صحبت ها، صحبت های قشنگی نیست‌. من راجع به این موضوع خیلی می‌توانم صحبت کنم و صحبت های زیادی هم دارم ولی خودم را وارد این بازی و این صحبت ها نمی‌کنم چون احساسم این است که تیم حریف خوشحال خواهد شد از اینکه من به این موصوع بپردازم. من صحبتی ندارم ولی حرفی که می‌خواهم بزنم این است که ما همیشه حرفمان را داخل زمین زدیم نه بیرون از زمین. یکی از بزرگان هم یک صحبتی کرد؛ اینکه اگر شما می‌خواهید خواب هایتان تعبیر شود باید اول از خواب بیدار شوید.

ما برای فردا سید جلال حسینی و احسان پهلوان را به دلیل مصدومیت در اختیار نداریم. برای کمال هم دیروز یک مشکل کوچکی پیش آمد و باید امروز جواب MRI بیاید تا شرایط او مشخص شود.

اصلا اینطور نیست که در تمرینات از علیرضا ابراهیمی بعنوان مهاجم استفاده کنیم. ایشان را بعنوان یک مدافع خوب و کامل به خدمت گرفتیم و اصلا اینطور نیست.

مسائل حاشیه ای وجود ندارد. شروع فصل یک مشکل کوچکی وجود داشت که برطرف شد و ایشان سرحال و قبراق کارشان را انجام می‌دهند و ما هم استفاده می‌کنیم اما شرایط تاکتیکی و فنی تیم است که یک بازیکن حضور دارد و یک بازیکن حضور ندارد. تمام بازیکنان ما برای ما ارزشمند هستند و به تک تک بازیکنانمان بازی خواهد رسید و اینکه چه کسی بازی می‌کند فقط برای شرایط فنی است و مشکل دیگری نیست.

کادرفنی پرسپولیس کادر بانجابتی است و حجب و حیا دارد. شما این هفت هفته را مرور کنید و ببینید که چه تیمی از داوری ها سود برده و چه تیمی ضرر کرده است. خیلی مشخص و واضح است. یک درخواست دارم که VAR به فوتبال ما اضافه شود و در نهایت نفع این را هم داورها خواهند برد و هم تیم ها و حقی پایمال نخواهد شد و این به عهده متولیان ورزش فوتبال است که هم خریداری کنند و راه اندازی کنند. موضوع خیلی مهمی است و باید به آن اهمیت داده شود و این کار را انجام بدهند که مشکل داوری هم نداشته باشیم.

[از دست دادن موقعیت]طبیعی است. ما مربی ها بیشتر از هر کسی به مسائل فنی اشراف داریم چون با تیممان زندگی می‌کنیم. چنین مشکلی نیست. در ۷ بازی ۹ گل زده داریم ولی باز هم کار می‌کنیم که شرایطمان خیلی بهتر شود.

جابجایی ها و رفتن یک سری نفرات باعث شد که تغییراتی در فرم بازی و شکل بازی ما ایجاد شود و طبیعی است که این اتفاقات رخ بدهد. دو هفته گذشته را ما کلین شیت کردیم و این به دفاع تیمی شما بستگی دارد. با توجه به جابجایی نفراتی که داشتیم طبیعی بود مقداری ناهناهنگ باشیم ولی خدا را شکر در این دو هفته این اتفاق افتاده و گلی نخوردیم و روی این مساله کار می‌کنیم که شرایطمان بهتر شود.

دربی شرایط خاص خودش را دارد و بازی هواداران است و برای هواداران این سه امتیاز خیلی مهم است و به نظر من حتی این بازی می‌تواند قهرمانی را مشخص کند. البته نمی‌خواهم حساس کنم اما من همیشه گفته‌ام سه امتیاز دربی واقعا مهم است ولی مهم تر این است که شما یک فوتبال قابل احترام و تماشاگر پسند ارائه بدهید. درست است هواداران حضور ندارند اما خودمان را به جای آنها پای تلویزیون می‌گذاریم و دوست نداریم آنها عذاب بکشند و دوست داریم یک فوتبال خوب و رو به جلو ببینند و واقعا لذت ببرند و تیمشان را مثل همیشه حمایت کنند. من واقعا همیشه گفته‌ام از هوادارانمان لذت می‌برم چون انرژی مثبت می‌دهند و ما هم باید با بازی خوب و سه امتیاز بازی فردا این حس را به آنها انتقال بدهیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/145986
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
پرسپولیس.عشقی

0

0

2 سال پیش

خدایا شکرت ک ‌همچی مرتبه


علی فضلی

0

3

2 سال پیش

درد و بلات بخوره سر صادقی


💖ـ ـ فرزاد ـ ـ💖

0

3

2 سال پیش

حمید خان مطهری لطفا اعضای کادر فنی و بازیکنان از شما میخوام ک اصلا به چیز دیگه جزء قهرمانی فکر نکنید مثل فصل قبل بزار هرچی میخوان بگن کری بخونن هرکار میخوان بکنن برای خودشون حاشیه درست کنن ولی ما اونور تمرین میکنیم تلاش میکنیم به امید حق و خدا قهرمان هم میشیم


علی پیرایش

0

3

2 سال پیش

آقای مطهری عزیزفکرتان رادرگیرمسائل پیش پاافتاده نکنیدفقط تمرکرتان راروی بازی بگذاریدوبه چیزدیگری فکرنکنیدشماحمایت ماراداریدانشالله بایه بازی هحومی وبدون استرس سه امتیازازماخواهد خداوندباماست شمامیتونیدبرنده دربی باشیدماجلوی تیمهای قویترازاستقلال هم موفق بودم نوددقیقه ریلکس باشید حمله حمله حمله پرسپولیس کوبنده


سید محمد جلال نجفی

0

3

2 سال پیش

آخر مربی های بزرگان دنیا هستی حمید خان مطهری که هم مربی ن هم روانشناس🥰🥰🥰🥰🥰🥰


علی‌اصغر گلبهاری

0

3

2 سال پیش

مغز متفکر پرسپولیس=حمیدخان مطهری


احمد

-1

3

2 سال پیش

به امید برد


احمد

0

3

2 سال پیش

انشاءالله که امسالم قهرمانی لیگ مال ماست به افتخار ارتش سرخ


احمد نوری اسرمی

-1

3

2 سال پیش

دردد بر تو


رضا یوسفی

0

6

2 سال پیش

سلطان حمید مطهری به امید برد فردا مقابل تیم ۶ تاییها

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال