ارتش سرخ دات کام

اخبار

مطهری: هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 6 اظهار نظر

-

2 سال پیش

مطهری: هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی‌ام می‌جنگیم

ارتش سرخ دات کام :
مطهری: هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی‌ام می‌جنگیم
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت: همیشه پرسپولیس تیمی جنگجو و مبارز است؛ هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی‌ام می‌جنگیم.

حمید مطهری، مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از بازی مقابل هوادار در هفته بیست و چهارم لیگ برتر فوتبال ایران اظهاراتی داشت که گزیده آن را در زیر می‌خوانید:

*بازی رفت با هوادار خیلی اکتیو و فعال بود. برخی نقاط تاریک هم داشت که چندان نمی‌خواهم به آن بپردازم. آن مسابقه خیلی پرانرژی بود، اما خیلی نمی‌خواهم به نقاط تاریک آن بپردازم. شروع کار ما بعد از دربی است. پنج روز تعطیل کردیم و از سوم فروردین کار خود را شروع کرده و تمرینات پرفشاری را گذراندیم. خیلی خوب کار کردیم. بازی دوستانه‌ای هم با تیم امید داشتیم. برنامه ریزی ما این بود دیدار با هوادار پیک کار باشد و همین طور ادامه فصل تیم خوب و آماده‌ای داشته باشیم.

*هوادار تیم پرتلاش و دونده‌ای است. سعی دارد بازی را خوب ببندد و قفل کند. گل‌های خورده این تیم هم بیانگر این موضوع است، اما ما هم پرسپولیس هستیم و روی تنوع تاکتیکی در بخش حمله خیلی خوب کار کردیم. سعی داریم فوتبال قابل احترام و رو به جلویی را مثل همیشه به نمایش بگذاریم.

*روی نقاط ضعف و قوت حریف تمرین کرده‌ایم و سعی داریم با تنوع تاکتیکی در بخش حمله از این بازی با دست پر خارج شویم. همیشه پرسپولیس تیمی جنگجو و مبارز است. هیچ وقت تسلیم نمی‌شویم و تا هفته سی‌ام می‌جنگیم. خیلی هم امیدوار به قهرمانی هستیم. در این سال‌ها نشان داده‌ایم بچه‌های ما و تیم پرسپولیس ژن قهرمانی دارد. روی برخی مسائل مثل DNA قهرمانی همیشه تاکید دارم و اگر درباره برخی مسائل زمانی صحبت می‌شود دنبال این نیستیم که بهانه بیاوریم.

*با وجود مشکلات زیادی که امسال داشتیم خیلی خوب نتیجه گرفتیم. از فصل گذشته در همین موقع بیشتر امتیاز جمع کردیم و سعی داریم در ادامه راه هم بهترین نتایج را بگیریم.

*آدم‌های موفق همیشه افرادی هستند که وقتی آجر‌هایی به سمت‌شان پرتاب می‌شود از آن‌ها پایه و اساس محکمی برای خود درست کنند. در این سال‌ها خیلی به سمت پرسپولیس از این آجر‌ها پرتاب شده، اما سعی کردیم با پنج قهرمانی پی در پی ساختمانی با نمای پنج قهرمانی داشته باشیم. امیدوارم با حمایت هواداران و تلاش و همت بچه‌ها از طبقه ششم این ساختمان رونمایی کنیم.

*دلیل کنار گذاشته شدن حامد لک از تمرینات پرسپولیس؟ مشکل خاصی نیست. طبق تصمیم کادرفنی قرار است لک چند جلسه با تیم تمرین نکند. همه از دروازه‌بان‌های پرسپولیس توقع بالایی دارند و ما، کادرفنی، هواداران و رسانه‌ها از لک توقع بالایی دارند. سال گذشته بهترین دروازه‌بان آسیا شد، اما باید خودش را نشان داده و دل به تمرین بدهد. طبق تصمیم کادرفنی او چند جلسه با تیم تمرین نخواهد کرد.

*نبود هوادران در بازی با هوادار؟ وقتی هوادار باشد فوتبال رنگ و بوی خاصی دارد. تعجب می‌کنم چرا هواداران نیستند. ما از بودن هواداران انرژی می‌گیریم، اما از نبود آن‌ها محروم بودیم. به غیر از چند بازی هواداران را نداشتیم و خواهش می‌کنم کمک کنند هواداران بیایند. فوتبال ما جنگ شده و این خوب نیست. ما به عنوان بازیکن و مربی باید از فوتبال لذت ببریم و نباید مثل جنگ باشد.

*دوست ندارم درباره جزییات بازی فردا صحبت کنم، اما آن‌ها خوب بازی را می‌بندند. آن‌ها از انتقال دفاع به حمله خوب هستند و در بخش ضربات ایستگاهی هم خوب کار می‌کنند. باید هوشمندانه بازی کنیم. ما "فری فرم" بازی می‌کنیم و باید خودمان را به تیم هوادار تحمیل کنیم.

*وضعیت وحید امیری؟ او در بازگشت از تیم ملی مصدوم شده و دو هفته او را در اختیار نداریم. سیامک نعمتی هم مصدوم است. همیشه بازیکنانی را به تیم ملی دادیم، اما با مصدومیت برگشتند. ام آر آی آل‌کثیر می‌گوید رباط او پاره شده است، اما برخی می‌گویند می‌تواند ادامه بدهد. او تمرین می‌کند و امیدوارم تصمیمی بگیرد که بتواند به فوتبالش ادامه بدهد.

*زوج خط دفاع پرسپولیس؟ یکی از دلایل موفقیت تیم‌ها ثبات است. ما در دفاع وسط چند گزینه داریم. خیلی‌ها با تیم ما زندگی نمی‌کنند. ما شرایط بازیکنان را به خوبی بررسی می‌کنیم، اما به این حال به زوج ایده‌ال خودمان نرسیده‌ایم. ان‌شاالله به هماهنگی لازم می‌رسیم.

*من درباره داوری داربی فقط یک نکته را می‌گویم. داوری داربی باید کسی باشد که بهترین و سرحال‌ترین فرد باشد. تصمیمات عجولانه باعث می‌شود به داور لطمه زده شود و تیم‌ها ضرر می‌کنند. همه چیز فوتبال در زمین رخ می‌دهد و حالا اگر کسی کاری می‌کند به خودش مربوط است.

*وضعیت قرعه ایران در جام‌جهانی؟ جام‌جهانی رویداد بزرگی است و تیم‌ها در سطح بالایی هستند که به آن‌جا می‌رسند. گروه ما نسبت به گروه‌های دیگر آسیایی بهتر است، اما انگلیس تیم بسیار خوبی است، آمریکا هم همین‌طور است. باید برنامه‌ریزی خوبی برای لیگ داشته باشیم تا بازیکنان در آمادگی کامل به تیم ملی اضافه بشوند. همیشه در آخر فصل جام‌جهانی برگزار می‌شد و بازیکنان خسته و مصدوم به تیم ملی اضافه می‌شدند، اما الان این‌گونه نیست.

*انگلیس سال‌هاست ساختار فوتبال خود را تغییر داده از فوتبال سنتی و ارسال توپ‌های بلند به کار‌های روی زمین رسیده است. با این حال تیم ملی می‌تواند از گروهش صعود کند. این جوی که علیه کادر فنی تیم ملی وجود دارد حس خوبی نیست. آن‌ها زحمت کشیده‌اند و تیم را به جام جهانی برده‌اند و این که ۵۰ - ۵۰ درباره‌شان صحبت می‌کنند خوب نیست.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148389
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیر امیری

0

2

2 سال پیش

یحیی در حد پرسپولیس نیست تاحالام هرچی بوده اثرات برانکو بوده


امیر امیری

0

2

2 سال پیش

شما اگه اون امتیازهای مفت رو از دست نمیدادی الان با اختلاف صدر نشین بودی و لازم به جنگیدن نبود شما باید با نابلدی خودتان در چینش ترکیب و تعویض و اماده سازی تیم بجنگین


یداله قنواتی

0

2

2 سال پیش

آقای مطهری درود برت شما که مربی با کلاس و دانشی هستی تیم را هجومی با دو فوروارد به زمین بفرستید نتایجش هم خواهید دید


اکبر بازی

0

3

2 سال پیش

آقا حمید کاش دربی وبازی بانفت آبادان را می بردید تا دیگه هرچقدر فرهاد مجیدی از نیرنگ داوران وپودر نیروزا استفاده می کرد نمی توانست جلوی قهرمانی ما را بگیرد مطمئن باشید با حمایت وزیر حرومزاده ورزش وبقیه فدراسیون نشین‌ها کسی نه تست دوپینگ از تیم فرهاد مجیدی می گیرد وداوران را هم آماده حمایت از کیسه می کنند


احمد قمی اوین

-5

3

2 سال پیش

یحیی همیشه و در همه حال و با هر شرایطی چه میزبان یا میهمان همیشه با دو هافبک دفاعی بازی میکنه و این نشان از ترس و احتیاط این مربی هست .. ما حتی زمانی که تو آزادی میزبانیم و اگه دو هیچ هم جلو باشیم تیم نمیره برا زدن گل سوم و دنبال حفظ نتیجه هست . تو تمام این بیست و سه هفته با اختلاف یک گل همیشه بردیم بجز یکی دوتا بازی .. تا زمانی که با ترس و احتیاط بازی کنیم و با ی مهاجم از قهرمانی دورتر میشیم .. بهترین و بزرگترین تیم ایران با ی مهاجم و دو هافبک دفاعی آخه؟؟؟؟؟؟؟


ساسان رحمتی

0

9

2 سال پیش

بیاید و این هفت هفته رو امتحانی هم شد هجومی 4_3_3,بچینید ببینید تیم چقد خوب میشه

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال