ارتش سرخ دات کام

اخبار

مطهری:‌ مهمترین نکته حفظ تمرکز بالا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 9 اظهار نظر

-

2 سال پیش

مطهری:‌ مهمترین نکته حفظ تمرکز بالا در این مسابقه است

ارتش سرخ دات کام :
مطهری:‌ مهمترین نکته حفظ تمرکز بالا در این مسابقه است
مربی تیم فوتبال پرسپولیس گفت:‌درباره بازی فردا مهمترین نکته حفظ تمرکز بالای ما برای این بازی است. نباید به اطراف تیم را نگاه کنیم.

حمید مطهری مربی تیم فوتبال پرسپولیس در نشست خبری پیش از دیدار این تیم مقابل پیکان در هفته بیست و پنجم لیگ برتر در خصوص این بازی گفت: در ابتدا عید سعید فطر را به همه تبریک می‌گویم. آرزوی سلامتی و سعادت برای هموطنان دارم. درباره بازی فردا مهمترین نکته حفظ تمرکز بالای ما برای این بازی است. نباید به اطراف تیم را نگاه کنیم.

وی ادامه داد:‌پیکان تیم دونده و قابل احترامی است که دفاع تیمی خیلی خوبی دارد اما ما هم برای این بازی راهکار داریم و می‌خواهیم در زمین حریف بازپس‌گیری کنیم. آنها از نظر تیمی عملکرد خوبی دارند و ما باید خیلی خوب عمل کنیم تا ضربه نخوریم. راهکارهای رسیدن به گل در بازی فردا را مرور کردیم و از پیکان شناخت خوبی داریم. قطعا فوتبال قابل احترامی را ارائه خواهیم داد تا نتیجه خوبی بگیریم. تیم ما مبارز و جنگجو است و در تمرینات این مسأله را خیلی خوب نشان می‌دهد. بازیکنان ما باانگیزه کار می‌کنند و امیدوارم که فردا روز خوب ما باشد. ما فردا بند کفش‌هایمان را محکم‌تر از همیشه می‌بندیم و فکر می‌کنیم که بازی فردا آخرین بازی عمر ما است و با تمام صلابت بازی خواهیم کرد.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص اینکه اعلام شده در صورت هم امتیاز بودن مدعیان قهرمانی در هفته آخر لیگ، تفاضل گل ملاک می‌شود افزود: درست است که ما مربیان همه جوانب را در نظر می‌گیریم اما نگاه ما به بازی فردا با پیکان است و بازی به بازی پیش می‌رویم.

مطهری در پاسخ به سؤالی مبنی بر اینکه پیکان در خارج از خانه تا اینجا نباخته افزود: در شروع صحبت‌هایم گفتم که این تیم دو آیتم خیلی خوب دارد اما راهکار برای ضربه زدن به این تیم زیاد است. ما این مسائل را در تمرینات مرور کردیم و امیدوارم که فردا با حوصله باشیم و ریتم خوبی هم داشته باشیم. باید مثل موج گاهی پرفشار به سمت ساحل بیاییم و گاهی آرام باشیم. باید با حوصله باشیم تا سه امتیاز را بگیریم.

وی درباره تغییراتی که در ترکیب پرسپولیس در بازی‌های اخیر انجام شده اظهار داشت: پرسپولیس یک تیم به تمام معناست و کار تیمی حرف اول و آخر را در تیم ما می‌زند.در این سال‌ها جابه‌جایی‌هایی در پرسپولیس انجام شده و برخلاف اینکه می‌گویند پرسپولیس ثبات دارد اما چنین چیزی نیست. ما بهانه نمی‌آوریم اما هر کسی که در پازل تاکتیکی تیم باشد بهترین خودش خواهد بود و همه بازیکنان در خدمت تیم هستند. در فوتبال چنین تغییراتی طبیعی است و گاهی بر اساس آمادگی بازیکنان یا شرایط حریف این تغییرات صورت می‌گیرد.

مطهری در مورد نبودن مهدی ترابی و وحید امیری در بازی فردا خاطر نشان کرد: ما همیشه به کار تیمی اعتقاد داریم اما واقعاً امیری و ترابی فوق‌العاده و تأثیرگذار هستند و عملکرد آنها در این سال‌ها نشان داده بازیکنان مهمی برای تیم به حساب می‌آیند به خصوص اینکه نبردهای یک به یک را با موفقیت پشت سر می‌گذارند. با این همه باید بازی بدون آنها را تجربه کرده و بازی را در بیاوریم.

مربی تیم پرسپولیس در خصوص فشاری که روی داوران در هفته‌های پایانی است و اینکه شما چه توصیه‌ای برای داوران دارید،‌گفت: دوست ندارم راجع به داوری صحبت کنم اما در این 6 هفته انتظار تیم‌های بالای جدول و حتی پایین جدول این است که داوران با نهایت دقت قضاوت کنند و عادلانه سوت بزنند. این توقع بی‌جایی نیست و امیدوارم بگونه‌ای قضاوت کنند که مشکلی پیش نیاید و عدالت برای همه تیم‌ها رعایت شود.

وی در خصوص تعطیلی برخی از تمرینات پرسپولیس و انتقادهایی که در فضای مجازی به این مسأله می‌شود، تصریح کرد:‌ این یک موجی است که یکسری از آقایان در فضای مجازی به راه می‌اندازند اما مردم علم تمرین را نمی‌دانند. آنها نمی‌دانند که یک بازیکن چه زمانی نیاز به بازسازی دارد تا با انرژی بیشتر کار را انجام دهد. در یک لیگ فرسایشی هر چه به آخر لیگ نزدیک می‌شویم این مسائل بیشتر می‌شود. بازیکنان آدم آهنی نیستند و بالانس تمرینی لازم است. مگر قبلاً این مسائل وجود نداشت؟ مگر همین تیم قهرمان نشد؟‌ این سؤالات سطحی است و برخی به صورت حساب شده موجی به راه می‌اندازند. ما در نهایت دقت و علم تمرینات را برگزار می‌‌کنیم و هر زمان که تیم نیاز به استراحت داشته باشد این کار را خواهیم کرد.

مربی پرسپولیس در مورد آخرین وضعیت سیامک نعمتی و همچنین حواشی که برای مهدی عبدی به وجود آمد، اظهار داشت: شرایط سیامک نعمتی بهتر شده اما برای اینکه همان سیامک واقعی شود نیاز به تمرین بیشتر دارد اما او فردا در لیست ما حضور خواهد داشت.درباره مهدی عبدی هم باشگاه شفاف‌سازی لازم را انجام داد و عبدی اجازه حضور در ورزشگاه آزادی را نداشته است. مهدی بازیکن خوش قلبی است و به تیم شهرش علاقه داشته اما کار او اشتباه بود و آقای گل‌محمدی او را در اختیار باشگاه قرار داد و عبدی سه جلسه تمرین نکرد. باشگاه هم در نهایت او را جریمه کرد. مهدی و همه بازیکنان مثل برادران و اعضای خانواده ما هستند. از خودم شروع می‌کنم و به همه می‌گویم ما باید قدر و جایگاه پرسپولیس را بدانیم چرا که در این باشگاه اسطوره‌هایی مثل علی پروین حضور داشته است. باید به این لگو و این پیراهن احترام گذاشت. باید بدانیم که در چه باشگاه بزرگی حضور داریم و بازیکنان در همه این سال‌ها این مسائل را با قهرمانی و تعهد می‌دانند اما به هر حال گاهی این مسائل پیش می‌آید.

وی درباره بازی با سپاهان و اینکه محل میزبانی از این دیدار هنوز مشخص نشده ادامه داد:‌باشگاه نامه‌نگاری‌های خود را در این خصوص انجام داده و ما ورزشگاه امام رضا (ع) مشهد را به دلیل چمن مناسبش انتخاب کرده‌ایم. سپاهان هم تیم قابل احترامی است اما نمی‌دانیم که قرار است این بازی در نهایت کجا انجام شود. در هر حال مشهد اولویت ما است اما گزینه‌های دیگری هم داریم.

در پایان کنفرانس خبری مسؤول رسانه‌ای پرسپولیس درباره اظهارات شب گذشته سهیل مهدی مسؤول برگزاری بازی‌های لیگ برتر که گفته بود تفاضل گل در صورت هم‌امتیاز شدن تیم‌ها تعیین‌کننده قهرمان لیگ خواهد بود، افزود: از این صحبت‌ها تعجب می‌کنیم چرا که خود آقای مهدی پیش از این در خصوص جزئیات نحوه انتخاب قهرمان گفته بود که کاملاً متفاوت با صحبت‌های شب گذشته بود. بازی رودررو در لیگ قهرمانان انجام می‌شود اما گل زده در خانه حریف دیگر ملاک نیست و عجیب است که چرا سهیل مهدی یک شبه حرف خود را عوض کرد. ما این مسأله را پیگیری می‌کنیم. درباره محل بازی با سپاهان هم نامه‌نگاری انجام شده و منتظر جواب هستیم هر چند که با رأی کمیته انضباطی این پرسپولیس است که ضرر کرده چرا که یک تیم دیگر حاشیه‌ساز شد و هوادارانش آن کارها را انجام دادند. با این همه و با وجود این مسائل ما به دنبال برگزاری بازی با حضور هواداران‌مان خواهیم بود.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148930
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علی اصغر یزداندوست

0

1

2 سال پیش

مطهری و گل محمدی کجا ... کالدرون و کریم باقری کجا... موقعی که یحیی و حمید به تیم نیومده بودن ما نتیجه می گرفتیم و تیم حاشیه نداشت ولی با اومدن این دوتا نقش کریم اقا کم شد و ما در حاشیه غوطه ور شدیم


ali mehri

0

1

2 سال پیش

اقا همه حرفاتون قبول هوادار حق داره از تیم و مربی انتقاد کنه ولی الان وقتش نیست ۶ بازی مهم داریم لطفا بزاری این ۶ بازی تموم بشه بعد هرچی خواستین‌ بگین الان فقط با اتحاد و همدلی منم مثل شما خیلی حرف دارم ولی الان نه ممنون


سرخدل عاشق

0

2

2 سال پیش

تو همین شش بازی اگه دوندگی بالایی داشته باشیم بازم قهرمانیم این استقلال تیم نیست فقط منطق دفاعی رو داره اگه ما بازیامونو ببریم فشار رویش میاد پر ریسک تر بازی میکنه راحت تر گل میخوره گل زدنم که بلد نیست راحت وا میده


بابک اعتمادیان

0

2

2 سال پیش

احسنت سرخدل عاشق . باید با این ادما مناظره گذاشت تا معلوم بشه کت تن کیه


سرخدل عاشق

-3

6

2 سال پیش

خسته نباشی شما همون نبودی که گفتی چلسی سه چهار سه نوینی بازی میکنه یا اون یحیی قبل یه بازی راحت گفتش سه پنج دو بازی میکنیم و نیاز به زمان داریم نتیجه هم نمیگرفت بازم می رفت رو سیستم برانکو چون بازیکنای باتجربه یاد گرفته بودن اون سیستم رو و هماهنگ بودن چشم بسته همدیگه رو پیدا میکردن بحث سیستم به کنار شما تو روانشناسی و بدنسازی هم افتضاحید تیم باید تمریناتش ریتم داشته باشه تا به قول معروف موتورش گرم باشه انتقادپذیر هم نیستین برانکو تیمشو برد فینال آسیا پرسیدن چطور با پنجره بسته معجزه کردی گفت معجزه ما اینه دیروز دو جلسه تمرین داشتیم امروز هم دو جلسه فردا هم دو جلسه معجزه ما اینه کار و تلاش میکنیم بعد آقا میگه ما تیممون نوین تمرین میکنه تو بحث روانشناسی هم محو حرف قشنگ زدن و تاکتیک و ... هستین ولی تیم برانکو میرفت همون اول بازی یکی دو تا رو بزنه نذاره کارش سخت بشه یعنی از همون دقیقه یک میرفت برا بردن همون نیم فصل تکلیف لیگو مشخص میکرد می چسپید به بقیه رقابتها فقط سال آخر درگیر بازیهای آسیایی بود رقابت به آخر لیگ کشید ولی بازم دبل کرد چون زحمت میکشید مربی مفت خور ایرانی فقط بلده حرف قشنگ بزنه عمل صفر خواهشا ارتشیا ثبت کنین نظرمو کاش تو کنفرانس بودم با دمپایی میزدم این مطهری رو...


بابک اعتمادیان

-4

7

2 سال پیش

مصاحبه کامل این جنتلمن قلابی رو تو ورزش سه خوندم برگشت گفت اگه بخوایم بازم تمرین تعطیل میکنیم چون علم روز دنیا رو داریم پیاده میکنیم . اقای مطهری منم بهت میگم بخاطر همین علم روز دنیاست که دارین نیمه دوم تو زمین راه میرین خاک تو سرت . نصف تیم رو امسال مصدوم کردین . سیامک و عالیشاه هفتاد درصد لیگ رو مصدوم بودن بقیه لیگ هم اماده نبودن . شما تیم رو نابود کردین ولی دم از علم روز دنیا میزنین . اگه مرد هستی این شش بازی رو ببر تا به حرفات ایمان بیاریم بسم اله


مسعود

0

9

2 سال پیش

به امید خدا برد باماست خداره چه دیدی


رضا توانا

-4

5

2 سال پیش

مربی با لج کزدن با بازیکن تمرکز تیم رو میگیره تو این مدت اول حامد لک بعد عبدی بود شما دو نفر اومدنتون به تیم با حاشیه بود ادامه کارتونم حاشیه داره. کی دست از،سر این تیم برمیدارید هوادار ی نفس بکشه.


مسلم علیپور

-8

5

2 سال پیش

تو هم هیچی نیستی آقای مطهری همش بلوف است اگر پرسپولیسی بودی نمیزاشتی تیمت به این حال و روز بیفته الکی حرف نزن همش بلوفه به عنوان یه هوادار هیچ کدومت را قبول ندارم فقط تیمم را نابود میکنید کادرتون خیلی ضعیفه داش یکم از فرهاد کیسه یاد بگیرین و سلام

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی - تراکتور 16:30
استقلال - شمس آذر 18:00
فولاد - مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 24 20 52
2 استقلال 23 19 50
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 23 13 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 23 4 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 آلومینیوم 23 -6 29
10 مس رفسنجان 23 -4 27
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 23 -18 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 23 -18 16
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال