ارتش سرخ دات کام

اخبار

معادله چند مجهولی خط آتش پرسپولیس ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 16 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

معادله چند مجهولی خط آتش پرسپولیس

ارتش سرخ دات کام :
معادله چند مجهولی خط آتش پرسپولیس
ارنج خط حمله پرسپولیس و مشخصاً آنچه در اسکواد این تیم برای فصل آینده در مورد پست مهاجم نوک وجود دارد، می‌تواند یکی از معادلات مربوط به این تیم در فصل نقل و انتقالات باشد. معادلاتی که با در نظر گرفتن اخبار، شایعات و تحرکات اخیر مربوط به بازیکنان در روزهای اخیر فوق‌العاده پیچ خورده و مبهم دنبال می‌شود.

واقعیت اینکه در سیستم مد نظر خوان کارلوس گاریدو که به احتمال فراوان 3-3-4 خواهد بود پرسپولیس یک مهاجم نوک کلاسیک بیشتردر ترکیب اصلی نیاز ندارد اما طبق قاعده حداقل باید یک مهاجم شاخص دیگر نیز روی نیمکت باشد تا در موقع لزوم به کمک تیمش بیاید و گره کار را باز کند.

باشگاه پرسپولیس به عنوان اولین گزینه شهریار مغانلو را هدف گرفت اما خیلی زود پی برد که او به امارات خواهد رفت. پرسپولیس ابتدا سراغ بازیکنانی در خط میانی و به صورت مشخص وینگر رفت اما بعد از چند روز بحث جذب مهاجم هم پیش آمد. با این وجود درست به موازات شروع مذاکره با علی علیپور، سر و کله مهدی عبدی هم در ساختمان باشگاه پیدا شد. با این حال از آنجایی که عبدی با باشگاه پرسپولیس قرارداد دارد فعلاً او تنها مهاجم نوک شناخته شده سرخ‌ها به حساب می‌آید. در عین حال دایره مهاجمان نوک پرسپولیس با در نظر گرفتن اینکه بحث تمدید با عیسی آل‌کثیر مطرح است، مذاکره با علی علیپور ادامه دارد و اخیراً صحبت از جذب محمدرضا آزادی مطرح شده می‌تواند جذاب اما پردردسر باشد.

جذاب از این جهت که هوادار پرسپولیس پیش خودش فکر می‌کند چقدر خوب می‌شود که اگر هر چهار مهاجم نامبرده را در اسکواد فصل داشته باشیم اما پردردسر اینکه نه سیستم نه لیست بزرگسال پرسپولیس چنین اجازه‌ای به مدیران باشگاه نمی‌دهد.

در عین حال پیرامون هر کدام از این مهاجمان و ادامه همکاری با آنها مشکلاتی وجود دارد. عیسی آل‌کثیر پول بیشتری می‌خواهد و خواستار این است تا به اندازه بازیکنان رتبه یک تیمش پول بگیرد. علی علیپور نیز بالاتر از سقف باشگاه می‌خواهد و دنبال اعدادی نزدیک به آنچه ظاهراً تیم‌های دیگر به او پیشنهاد داده‌اند، می‌گردد. در مورد مهدی عبدی و آینده‌اش هنوز ابهام وجود دارد و شاید به همین خاطر است که پرسپولیس دنبال محمدرضا آزادی رفته است. مهاجمی که نیم فصل لیگ بیست وسوم هم دنبالش رفت اما نتوانست با مبلغ درخواست نساجی و تقاضای این باشگاه کنار بیاید.

حالا جدا از مسأله دروازه‌بان اصلی، مدافع راست و تکمیل ترکیب مدافعان میانی، پرسپولیس در خط حمله هم دچار مشکل است و با توجه به گره خوردن مذاکرات با علیپور و انفعال در مورد آل‌کثیر و عبدی، این تهدید وجود دارد که در صورت به بن‌بست رسیدن مذاکره با آزادی ماجرای تکمیل کادر مهاجمان تیم چطور پیش خواهد رفت.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/160656
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حسین رستمی

0

2

2 ماه پیش

گرصبرکنیدزغوره حلواسازندهمه چی درست میشه نگران نباشید ،‌عشق به پرسپولیسی‌ها سرخ دل


جوادشیخی

0

2

2 ماه پیش

بایدیه مهاجم مثل لوکادیا داشته باشن باوجوداورونوف وعیسی اگه ازادی رابیارن خیلی بهتره پرسپولیس بایدبه فکردفاع راست رامین رضائیان وفرشاداحمدزاده رابیاره وبقیه راازتیم امیدبیارن که بازیکنای خیلی خوبی هستن


حسین دهنوی

0

2

2 ماه پیش

بابا یه ۲تا مهاجم خوب خارجی بگیرید ایرانی نمیخواهیم علی پور چیه .عيسی چیه عصبانی شدیم به خدا قسم به فکر هوادار باشید .ممنون


وحید موید

-1

3

2 ماه پیش

سلام دوستان علیپور یه زمانی خوب بود اما الان نه


ابراهیم بزرگ امید

0

3

2 ماه پیش

فقط محاجم خارجی وگرنه اینها دیگه اون کیفت ندارند


خسرووفاٸی نژاد

0

2

2 ماه پیش

دوستان یه کم تو تایپ کردن پیام‌ها دقت کنید اینطوری باید یه معلم فارسی بیاریم سپاس پرسپولیسی قدیمی


امیرحسین ۹۲

-2

1

2 ماه پیش

با این وضعیت فاجعه باری که درویش و بادامکی بار آوردندمنتظر بنجلی بدتر از نبیل باهویی باشید شاید اونم نباشد و تیم بدون مهاجم و دروازه بان و دفاع و...به بازیها گام گزارد.


محمد

0

1

2 ماه پیش

چرا هیچ کدام ازاین بازیکنان معلوم نیست در پرسپولیس بازی کنند


فرهادنصوری

0

6

2 ماه پیش

بہ نامرد بگویید بہ تسمیمش احترام بگزاریم عوضی تو جشن قھرمانی چی گفتی حالا دم از اھترام میزنی تو مدیون پرسپولیسی چون ادم کرد اگہ ھمان موقعہ بیاد بیار کی بودی الان کی ھستی اگہ تو انسانیت سرد میشد حتی اگہ ماھی 10میلیون پرسپولیس بھد میداد بایید نمیرفتی چون ھر چی داری از پرسپولیسہ بخدا رفتی 5سال دیگہ میبینی کہ از یادھا رفتی چون باپرسپولیس بزرگ بودی


علی اصغرزارعی

0

7

2 ماه پیش

یه مهاجم خوب ششدانگ میخواداینابه دردنمیخورن عیسی مهاجم فرصت طلبی هست قدرت دریبل زدن نداره علیپورهم زیادکیفیت نداره مهاجم بایدمثل ارونوف باشه قدرت دریبل زدنش عالی طریقه گل زدن هم بلده نه فقط شوت میکنه که آیاگل بشه یانشه


محمدبابایی

0

7

2 ماه پیش

آل کثیراز۶تاتوپ تک به تک یدونه گل میکنه بعدبهش میگن چرا؟میگه مگه بسکتباله همه توپهاگل بشه لوکادیابسگتبال بازی میکرد؟بعداباکلی غرورمیگه من فلان تومن پول میخوان بخداهمون ابوالفضل بابایی بهش میدون بدن بازازاینهاسرتره یابادپاکه اینقدرتاپه چرابهش میدون نمیدن حالافلوارد درجه یک که بخوره توسرتون.


محمدبابایی

0

3

2 ماه پیش

نمیدونم تیم به این بزرگی چرااینقدرکوچیک فکرمیکنه عوض اینکه۲تامهاجم جرفه ای بیاره که توآسیاحرفی براگفتن داشته باشه دنبال اسم های پیروغیرحرفه ای میگرده مگه آسیا مثل ایرانهاز۲۰تاموقعیت برافلوارد۲تاشوگل کنه بگن بهبه چه فلواردی؟باشئورهواداربازی نکنیدتوایران یدونه شهریارخوب بودکه عرضه خریدنداشتیداین همه فلواردتاپ خارجی هست دنبال چی میگردید؟تراکتوروخیلی تیمها پولهای میلیون دلاری میدن ازتیمهای بزرگ مهاجم میخرن حرفی ازسقف بودجه نیست بعدجناب درویش بااین سقف بودجه همه بازیکنهاروازدست میده کی بایدبه دادمابرسه ازدست شمابسته دیگه.


محمدرضایی

-1

2

2 ماه پیش

عبدی نمیخادولی ازادی بازیکن خوبی هستش عیسی بماندعلی علیپوربیادکارعالی میشه 🙏❤️🙏🙏🙏🙏❤️❤️❤️❤️❤️❤️♥️♥️♥️♥️♥️


محمد

0

2

2 ماه پیش

چرا هیچ کدام ازاین بازیکنان معلوم نیست در پرسپولیس بازی کنند


بهروز

0

3

2 ماه پیش

سلام. پرسپولیس در این چند سال اخیر مشکل گلزنی داشته آن هم بخاطر نداشتن مهاجم خوب وطراز اول که درحدونام پرسپولیس باشد دقت کنید ۹۰درصد گلها توسط مدافعان وهافبکها زده شده. آوردن علیپور اشتباه بزرگی است چون در این دو سه سال در پرتقال موفق نبوده عبدی هم درحد یک مهاجم شش دانگ نیست برای موفق شدن در مسابقات پیش رو هم درلیگ هم آسیا نیاز به مهاجم بین المللی وباتجربه دارد به عقیده من برای نتیجه گرفتن بایستی دو مهاجم خارجی بگیرد که اعتماد بنفس تیم بالا برود.


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-2

4

2 ماه پیش

اگر عیسی موندنی که بهتر علیپور را هم بیارند البته با قراردادی معقول.... نهایتاً مبلغ قرارداد عیسی و علیپور نباید از کاپیتان امید و وحید و کنعانی و پورعلی و حتی سروش بیشتر باش....اگر چه هیچکدوم از این بازیکن ها حاضر نیستن به اندازه کاپیتان امید قرارداد ببندن....آخ امید همیشه کمتر از بقیه میگیره و بیشتر از همشون هم پایبند به اخلاق و تعصب... البته آقا وحید هم دمش گرم

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

فولاد

جمعه, 9 شهریور
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادگان قزوین

داور : پیام حیدری

نظرسنجی

از عملکرد بازیکنان پرسپولیس در سه بازی اول راضی بودید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 1
2 ایوب العملود 1
3 وحید امیری 1
نام بازیکن تعداد گل
برنامه بازی ها

هفته 4 لیگ برتر

جمعه, 23 شهریور

سپاهان - ملوان 18:45
شمس آذر - استقلال خوزستان 18:45
تراکتور - ذوب آهن 19:30

شنبه, 24 شهریور

چادرملو - نساجی 19:30
آلومینیوم - هوادار 19:30
فولاد - خیبر خرم‌آباد 19:00

شنبه, 19 آبان

گل گهر - پرسپولیس 16:15
استقلال - مس رفسنجان 18:30

هفته 1 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 26 شهریور

العین امارات - السد قطر 19:30
الشرطه عراق - النصر عربستان 19:30
الاهلی عربستان - پرسپولیس 21:30
استقلال - الغرافه قطر 21:30

سه‌شنبه, 27 شهریور

پاختاکور - الوصل امارات 17:30
الریان قطر - الهلال 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 3 4 9
2 تراکتور 3 6 7
3 ملوان 3 3 7
4 گل گهر 3 2 6
5 پرسپولیس 3 2 5
6 استقلال 3 0 4
7 مس رفسنجان 3 0 4
8 خیبر خرم‌آباد 3 0 4
9 فولاد 3 -1 4
10 استقلال خوزستان 3 -1 4
11 ذوب آهن 3 0 3
12 آلومینیوم 3 -2 2
13 نساجی 3 -2 1
14 چادرملو 3 -4 1
15 هوادار 3 -5 1
16 شمس آذر 3 -2 -2
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال