ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

معجزه لیگ قهرمانان ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 37 اظهار نظر

-

10 ماه پیش

معجزه لیگ قهرمانان

معجزه لیگ قهرمانان
ارتش سرخ دات کام :
حدود دو ماه دیگر یعنی روز دوم شهریور ماه قرعه‌کشی لیگ قهرمانان آسیا برگزار خواهد شد. به نظر می‌رسد امسال سوپر لیگ یا همان لیگ نخبگان برگزار نخواهد شد و مسابقات با همان فرمت قبلی برگزار می‌شود اما بازه زمانی برگزاری مسابقات شبیه لیگ قهرمانان اروپا خواهد شد و این مسأله به سود تیم‌های غرب آسیا از جمله پرسپولیس خواهد بود. پرسپولیس در کنار دو باشگاه متمول و قدرتمند عربستانی و قطری در سید یک این رقابت‌ها قرار دارد و با اینکه بودجه، امکانات و شرایط تدارکاتی‌اش فرسنگ‌ها تا این باشگاه‌ها فاصله دارد اما به خاطر موفقیت‌های چند سال اخیر و شرایطی که در لیگ خودمان داشته در سید یک قرار می‌گیرد.

طی دو روز گذشته بهترین و بدترین قرعه ممکن در فصل آینده برای پرسپولیس بررسی شده و احتمال رویارویی با تیمی از عربستان بالاست. در بهترین حالت پرسپولیس می‌تواند در گروهی شامل نسف قارشی ازبکستان (سید2)، آهال ترکمنستان یا الفیصلی اردن، استقلال تاجیکستان یا بمبئی هندوستان (سید 3) و هر تیمی غیر از النصر عربستان به عنوان برنده بازی پلی‌آف (سید4) قرار گیرد. در بدترین حالت هم می‌توان با العین امارات و النصر امارات از سید 1 و 4 همگروه شد چرا که حریفان سید 3 اصلاً دشوار به نظر نمی‌رسند. از بین تیم‌های حاضر در پلی‌آف که تراکتور قطعاً در گروه پرسپولیس قرار نمی‌گیرد و از آنجایی که سه تیم پلی‌آف مشخص نشده و النصر عربستان، تراکتور و العربی قطر حریفان خود را نمی‌شناسند و یک تیم هم با نبرد الوکره قطر مقابل نوبهار (نوف باخور) ازبکستان بالا خواهد آمد شاید تقابل با یکی از همان سه تیم که از یک مرحله پایین‌تر بالا خواهند آمد برای پرسپولیس بهتر باشد.

اینکه پرسپولیس در کدام گروه حضور داشته باشد و مثلاً جذابیت تقابل با رونالدو و کانته در النصر را تجربه کند یا نه به کنار، آنچه حضور در لیگ قهرمانان را برای پرسپولیس پراهمیت جلوه می‌دهد در دو موضوع جدی نهفته است. اول اینکه حضور در لیگ قهرمانان آسیا و بازگشت به این تورنمنت قاره‌ای بعد از یک سال غیبت مهم‌ترین انگیزه برای تمدید قرارداد بازیکنان و مربیانی خواهد بود که شاید دوست داشته باشند به هر دلیلی حضور در تیم‌ها یا لیگ‌های دیگری را تجربه کنند و برای ماندن در پرسپولیس دودل هستند.

حضور در این تورنمنت برای بازیکنان داخلی و خارجی پرسپولیس و البته مربیان ایرانی و خارجی یک تجربه متفاوت و ویژه است و حتی اگر بازیکن یا مربی‌ای برای ادامه همکاری با این باشگاه دودل باشد، حضور در لیگ قهرمانان و تورنمنت بین‌المللی و تقابل با ستاره‌های خارجی می‌تواند تجاربی گرانقیمت و متفاوت برای آنها باشد. بنابراین این اتفاق ویژه را به نوعی آپشن می‌دانند. این مسأله برای باشگاه پرسپولیس هم یک مزیت است تا در فصل نقل و انتقالات کمتر از تیم‌هایی که در این مسابقات حضور ندارند ناز بازیکنان و مربیان را بکشد. چند روز قبل «په په لوسادا» مربی بدنساز پرسپولیس با یک نشریه اسپانیایی مصاحبه کرده و گفته بود بی‌صبرانه منتظر حضور در لیگ قهرمانان است. این یعنی که با وجود پیشنهاد از قطر و امارات، او با گوشه چشم پرسپولیس برای ادامه همکاری با آغوش باز پا پیش خواهد گذاشت و آماده است تا کار را آغاز کند.

هیچ بعید نیست همین مسأله برای یحیی گل‌محمدی هم مهم‌ترین دلیل و انگیزه برای بازگشت به پرسپولیس و ادامه همکاری‌اش باشد. طوری که یحیی از خستگی و حضور در تیمی دیگر حرف می‌زد هیچ کس تصور نمی‌کرد دنبال ادا و اطوار برای باشگاه است یا دوست دارد نازش را بخرند اما معجزه لیگ قهرمانان به کمک پرسپولیس آمد و یحیی با انگیزه حضور در این مسابقات و چالشی دیگر به کارش برگشت تا شاید کار نیمه‌تمامش را با تمام دشواری‌ها و موانع صعب‌العبور در آسیا تمام کند.

حضور در لیگ قهرمانان آسیا یک امتیاز ویژه و بزرگ دیگر نیز برای پرسپولیس خواهد داشت و آن ایجاد انگیزه برای مربیان و بازیکنان خواهد بود. با قهرمانی در هر دو جام لیگ برتر و جام حذفی و البته بردن اتوماتیک‌وار سوپرجام، حالا ایجاد انگیزه برای بازیکنان یکی از مهم‌ترین و جدی‌ترین چالش‌های کادر فنی خواهد بود و یحیی پیش خود به این فکر می‌کند که چطور بازیکنانش را برای موفقیت‌های بعدی تهییج کند اما حضور در لیگ قهرمانان مهم‌ترین و بزرگترین آپشنی است که می‌تواند بازیکنان را به سوی موفقیت‌های بعدی سوق دهد.

با در نظر گرفتن این دو امتیاز، راه یافتن به لیگ قهرمانان آسیا برای پرسپولیس این فصل حکم یک معجزه دارد و اینجاست که تلاش‌های صورت گرفته جهت محقق شدن امتیاز حرفه‌ای و آنچه باشگاه طی سه ماه گذشته انجام داد مهم‌تر و حیاتی‌تر به نظر می‌رسد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/155316
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مرتضی فریدونی

0

0

9 ماه پیش

جانم پرسپولیس


مرتضی فریدونی

0

0

9 ماه پیش

جانم پرسپولیس ❤️❤️


امیرمرصاد

0

2

10 ماه پیش

من تا ابد هوادار پرسپولیس هر کی هر چیزی پشت پرسپولیس با من طرف هست هوادار پرسپولیس


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

1

10 ماه پیش

وای خیلییییی موافقمممممم👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👏🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼👍🏼درود برشما 🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


قرمزته

-1

6

10 ماه پیش

یک ماه دیگه
تا شروع لیگ فرصت داریم

ولی
۱_هنوز قرارداد خیلی از اعضای کادر فنی تمدید نشده
مخصوصا عناصر کلیدی کادرمون مثل افشین خان و کریم خان

۲_ با خیلی از بازیکنان هم تمدید نشده و احتمال جدایی‌شون وجود داره

۳_ هنوز از فصل قبل بازیکنان و کادر فنی حدود ۲۰ تا ۴۰ درصد مبلغ قراردادشون رو طلب دارند

۴_ خبری هم از جذب بازیکن جدید و جذب لیست اعلامی سرمربی تیم نیست

۵_ یک ماه دیگه لیگ شروع میشه ، هنوز زمان شروع تمرینات مشخص نیست ، هنوز مشخص نیست مکان اردوی پیش فصل کجاست ،مشخص نیست تو اردوی پیش فصل چند بازی تدارکاتی باید انجام بدیم و با چه تیم‌هایی و ...

۶_ مدیر عامل تیم هم پاسخگو نیست
و هیچ کسی از باشگاه پاسخگوی هواداران نیست .
هر از چند گاهی یه نیمچه اخبار از باشگاه بیرون میاد
که فقط میگن همه چی ۲،۳ روز دیگه درست میشه .
و مشخص نیست این ۲،۳ روز دیگه چه زمانی است . !!!!

۷_ اونوقت به شخصه دلم میسوزه
میبینم هوادارانمون رویای قهرمانی آسیا رو تو سر دارند و با این رویا دارند شب و روز زندگی می‌کنند

اون هم لیگ قهرمانان آسیا امسال که حدود ۱۰ تا تیم سرمایه گذاری فوق العاده زیادی کردند
و قیمت یک بازیکن شون
۲۰ برابر هزینه یک فصل کل باشگاه پرسپولیسه.
حالا امکانات سخت افزاری شون مثل ورزشگاه ، زمین تمرین و ... به کنار .

۸_ واقعیت اینه
ما قبل از شروع لیگ قهرمانان آسیا
۱۰ هیچ ، از تیم‌های عربی و آسیای شرقی عقبیم

با شروع لیگ قهرمانان
اگه اوضاع تیم بر وفق مراد باشه
و همه ارکان باشگاه اعم از
مدیریت ، کادر فنی ، بازیکنان ، هواداران و پیشکسوتان
با هم متحد باشند و همه تمرکزشون رو بزارند رو موفقیت پرسپولیس
و همه منیت ها به ما تبدیل بشه
و همه پشت هم باشیم .
اونوقت تو فاصله برابر با تیم‌های عربی و آسیای شرقی هستیم.
مثل اون فصلی که السد ، ژاوی رو داشت و شکستش دادیم .
یا اون فصلی که با یحیی نائب قهرمان آسیا شدیم .

۹_ هر فصل فوتبالی
درست از زمان اتمام فصل قبل شروع میشه
که الان حدود یکماه از آخرین بازی فصل قبل گذشته .
و تو این یک ماه عملا هیچ کار مثبتی برای فصل جدید انجام نشده .

حالا خیلی خیلی خوش خیالی است که از الان با قاطعیت حرف از قهرمانی آسیا بزنیم .
اونوقت هم که با برانکو نائب قهرمان آسیا شدیم و تا یک قدمی جام رفتیم .
برانکو از اول فصلش هیج وقت قول قهرمانی آسیا رو نداد
و توجواب میگفت
قول قهرمانی نمیدم ولی قول میدم تا آخرین نفس برای قهرمانی آسیا بجنگیم .
در آخر هم با وجود اینکه قهرمان آسیا نشدیم ولی همه از پرسپولیس راضی بودند

بهتره به جای واژه قهرمانی آسیا
از کلمه حضور پرقدرت تو آسیا استفاده کنیم .


فرشاد شیخ الاسلامی

-2

6

10 ماه پیش

دو نفر با هم بحث میکردن و اختلاف نظر داشتن . اولی پرسید : فکر میکنی محیط کره زمین چند کیلومتره ؟ دومی در جواب گفت : خیلی اولی گفت : مثلا" چقدر ؟ دومی گفت : ۱۲۳۴۵۶۷۸۹ کیلومتر اولی گفت : اشتباه میکنی دومی گفت: اگه فکر میکنی عدد من اشتباهه برو خودت متر کن و اندازه بگیر اینو گفتم تا باین نتیجه برسم ، جناب آقای قرمزته در جوابیه ای که به کامنت بلند بالاشون دادم فقط یه جمله فرمودن : اشتباه کردی ، برو دوباره متن منو بخووون فکر کنم اونقدر بیکار نبودم که متن طویلتون رو بخونم و از سر بیکاری منم بشینم و با این حروف ریز ، براتون جواب بزارم . مطمئن باش از سر حوصله نه تنها پیام شما ، بلکه تمام کاربرای عزیز رو میخونم و برام ارزش داره . شما اگه لازم باشه که حتما" هم لازمه ، پیامت رو بازخونی کن


برای پرسپولیس

0

8

10 ماه پیش

کاربر امیرمهدی تو غلط کردی اینجور با بقیه حرف بزنی. حرف دهنت رو بفهم وگرنه بد می بینی. برو بچه جون درستو بخون. قرمزته هر حرفی هم بزنه بازم تو نباید به خودت اجازه ی همچنین غلطی رو بدی. آقای نویسنده این آدم به مادر فوت شده یکی توهین کرده بعد منتشر می کنید. ما یک حرف می‌زنیم منتشر نمیشه. خودتون خندتون نمی گیره؟ ای کاش عدالت رو اجرا کنید


حسین هدایتی
(در پاسخ برای پرسپولیس)

0

6

10 ماه پیش

سلام داداش منم براش جواب نوشتم ولی چاپ نشد اما هنوز مطلب این بی شرف هستش چقدر یه آدم میتونه وقیح باشه که به مرده یه آدم توهین کنه


مجتبی رضانژاد ٪﷼#

0

2

10 ماه پیش

به یاری خدا.


دختر پرسپولیس ❤🔥

-6

5

10 ماه پیش

😂😂😂😂😂


دختر پرسپولیس ❤🔥

-4

7

10 ماه پیش

بیا برو داداش انقد فاز منفی نده حوصله نداریم 😕


عمو آلیسون

-5

4

10 ماه پیش

داداش حوصله ندارم بخونم کم اما منطقی نظر بده


عمو آلیسون

-6

4

10 ماه پیش

داری دعا میخونی یا نظر میدی؟


فرشاد شیخ الاسلامی

0

7

10 ماه پیش

ارتش سرخ کنونی الان در بهترین زمان و حالت ممکن در زندگیشه ، تمدید با بازیکنان کلیدی و جذب دو و یا سه بازیکن خوب و کارساز میتونه قدرت اول فوتبال ما رو تو آسیا به حریفان دیکته کنه ، مدیریت درویش و رهبری فنی گلمحمدی و بازیکنایی که در بهترین شرایط روحی و جسمی و فنی قرار دارن و هارمونی بازی و اندکی تغییر در شکل و فرم تیم پرسپولیس ، میتونه رویای هواداران رو محقق کنه در کسب جام آسیایی. چرا باید ازین پرسپولیس در کسب جام آسیایی توقع نداشته باشیم ، آرزوی محالی هم نیست . پشتوانه نزدیک به پنجاه میلیون هوادار پشت این تیمه . اگه آرزوهای بزرگ نداشته باشیم مطمئن باشید به رویاهای کوچیکمون هم نمیرسیم.


فرشاد شیخ الاسلامی

-2

9

10 ماه پیش

برای کاربر قرمزته !!!! با احترام به شما ، در بعضی از نظرات با شما موافق هستم در خصوص کمبود بودجه ، نداشتن زمین مناسب برای تمرین و ...... اما در بسیاری از جاها با شما بسیار مخالفم ، توقع داشتن قهرمانی در آسیا از تیم پرسپولیس مدیریت ، سرمربی و بازیکنارو درسته تحت فشار روانی میزاره ولی از طرفی باعث میشه که باتوجه به درخواست هوادارا که سرمایه اصلی این باشگاه هستن تیمی قوی با بازیکنان زبده با کارایی مناسب جهت قهرمانی بسته بشه ، آرزوی قهرمانی در آسیا خواسته کلیت باشگاه باید باشه ، پرسپولیس در این ده سال اخیر شش بار قهرمان شده و یکی دو سال هم با توجه به مشکلاتی که همه واقفیم نائب قهرمان شده . ویترین پرسپولیس با داشتن قهرمانی در چمپیونز لیگ آسیا کامل میشه . ضمنا" در پایان کلامت فرموده بودی که مطمئن باشید اونا پرسپولیس رو از من و شما بیشتر دوس دارن !!!! بازم اشتباه میکنی دوست عزیز . هیشکی و هیشکی ، تاکید میکنم هیشکی پرسپولیس رو بیشتر از ما هوادارا پرسپولیس رو دوس نداره ، چون ما برای این دوس داشتن و عاشقی بدون دریافت هیچ مبلغی هزینه میکنیم و عمرمون رو و جوانی مون رو صرف این عاشقی میکنیم و اونها پرسپولیس رو دوس دارن اما برای این دوس داشتن مبالغ بالا هم دریافت میکنن و چه بسا چونه هم میزنن و بیشتر طلب میکنن . پس بین دوس داشتن ما و اونها فرق بزار . در پایان عرایضم : ما هیچوقت دست از رویاهامون نمیکشیم ، قهرمانی در چمپیونزلیگ رویای ما هواداراست، رویای کوچکی هم نیست ، اما اونقدر هم بزرگ و دست نیافتنی هم نیست . لطفا" سطح آرزوهامون رو پایین نیاریم ، ما آدمها با رویاهامون زندگی میکنیم .


قرمزته
(در پاسخ فرشاد شیخ الاسلامی)

-4

3

10 ماه پیش

پیامت رو خوندم
بهتره یه بار با دقت پیامم رو بخونی.
متوجه پیامم نشدی .
و زود قضاوت کردی .


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

5

10 ماه پیش

اگه همه ی دنیا بگن تو اشتباهی من هزاران بار تکرارت می کنم پرسپولیسم🫶🏼🥺⛓️❤


سیدنقی حسینی

-4

4

10 ماه پیش

با سلام بهتره تا پایان نقل انتقالات ما هواداران سکوت کنیم تا باشگاه بتونه بدونه فشار بازیکنان مورد نظرشو جذب کنه در حال حاضر بهترین کاری که میتونیم برای ا امشب باشگاه برزگ پرسپولیس انجام بدیم سکوت هسش به دور از هرگونه حاشیه


قرمزته

-17

5

10 ماه پیش

وظیفه خودم میدونم
تو این برهه از زمان چند تا نکته رو یادآوری کنم

۱_ لیگ قهرمانان آسیا
با سرمایه گذاری ای که تیم‌های عربی آسیای شرقی دارند می‌کنند و لیگ های حرفه ای که دارند
هر سال سخت‌تر داره میشه .

مشکلات پرسپولیس رو هم که همه میدونیم
هنور ۳۰ ، ۴۰ درصد از قرارداد فصل قبل بازیکنان و کادر فنی پرداخت نشده ،
مشکلات زیر ساختی دیگه ای هم مثل نداشتن زمین تمرین مناسب ، پیدا شدن گاه و بیگاه طلبکاران تو طول فصل ، عدم توانایی تو پرداخت حقوق بازیکنان و کادر و ...
هم چندین ساله باهاش دست به گریبان هستیم .

۲_ همه اینها رو گفتم
که بهتون بگم ، این که از الان فقط و فقط از پرسپولیس قهرمانی آسیا میخواهید .
فشار روانی بیش از حدی به تیم وارد میکنه که مطمئنا تاثیر منفی ای رو عملکرد تیم خواهد گذاشت .
توقع داشتن چیز بدی نیست
ولی توقع وقتی از توان طرف مقابل بیشتر باشه
ناخودآگاه باعث افت کارایی میشه .
نمیخام بگم
ما اصلا شانسی برای قهرمانی آسیا نداریم
اتفاقا شانس هم داریم امیدوار هم هستیم انشاالله با کمک خداوند هفت آسمون قهرمان آسیا هم میشیم .
ولی باید کمی شرایط رو هم درک کرد و فشار رو از رو تیم برداشت و توقعات مون از تیم در حد معقول باشه .
اینکه از الان فقط اصرار به قهرمانی آسیا دارید
فردا روزی لیگ شروع بشه و تیم دو تا بازی نبره
تیم میره تو حاشیه و هواداران میگن
ما توقع مون قهرمانی آسیا است این چه تیمی است که تو لیگ هم نمیتونه ببره و صاف میریم تو حاشیه .

قهرمانی تو آسیا اگه به این راحتی ها بود تو تقریبا ۳۰ سال گذشته یه تیم از ایران قهرمان میشد .
اونم با این شرایط و سرمایه گذاری های خرکي ای که دارند تیم‌های عربی و آسیای شرقی می‌کنند .

یه جور از الان توقع رو بستید رو قهرمانی آسیا
انگار هر سال داریم قهرمان آسیا میشیم و تیم‌های دیگه در سطح مالدیو هستند و ما در سطح برزیل .

اگه واقعا به مدیریت و کادر فنی اعتماد دارید ،
پس افسار رو بزارید دست خودشون و بزارید کارشون رو بکنند . مطمئن باشید با توجه به داشته های پرسپولیس ، تمام سعی و تلاششون رو برای موفقیت تیم انجام میدن .


۳_ باز هم فصل نقل و انتقالات شد و باز هم همه هوادارن دوست دارند بازیکنان مورد علاقه خودشون جذب بشه .
ولی چند نکته رو فراموش نکنید

۳_ الف ) بودجه باشگاه پرسپولیس محدوده و توانایی این رو نداریم هر بازیکنی با هر قیمتی رو جذب کنیم .
همون طور که می‌بینید تو هر فصل هم از پرداخت حقوق بازیکنان با این قیمت فعلی عاجز هستیم
چه برسه به اینکه بخایم بازیکنان تاپ لولی که بعضی از رسانه ها و هواداران انتظار جذبشون رو دارند ، بگیریم .

من هم دوست دارم آخرین مدل لامبورگینی رو سوار بشم و یه برج توی فرشته داشته باشم .
ولی شرایطم جوری است که
نهایت میتونم یه خونه تو منطقه ۱۵ بگیرم و نهایت یه ماشین تا سقف یک میلیارد تومن بتونم سوار بشم .
و باید خودم رو با این شرایط وفق بدم .
به قول معروف
وقتی کف دست مو نیست چه اصراری دارید که از کف دست مو بکنید .

این مثال رو زدم
که انشاالله بهتر متوجه منظورم بشید .

۳_ب) هر فصل این بساط رو موقع نقل و انتقالات داریم .
بعضی از رسانه ها و مطبوعات برای اینکه
تیراژ و ویو خودشون رو بالا ببرند .
میان یه اخبار فیکی درباره نقل و انتقالات پرسپولیس کار می‌کنند و توقع هواداران رو بالا می‌برند.
مثال واضحش همین امسال :
اول گفتند زلاتان میخواد بیاد پرسپولیس ، بعد گفتند میلاد و مهرداد محمدی میخوان بیان ، بعد نوبت بغداد بونجاح شد
، بعد هم گفتند حمدالله میخواد بیاد و ...

مخلص کلام اینکه
تو این برهه از زمان تا چیزی قطعی نشده باور نکنید .
ریش و قیچی رو بسپارید دست مدیریت و کادر فنی و آرامش خودتون رو حفظ کنید
مطمئن باشید با توجه به بضاعتی که داریم
بهترین ها رو جذب خواهند کرد

۳_ ج) بعلاوه بر سر بودن و نبودن یه بازیکن خاص ، با هم بحث و جدل بی مورد نکنید و جو هواداری رو بهم نزنید .
تیم مدیر ، سرمربی ، مربی و سرپرست داره
ماشالله هزار ماشالله
سابقه بازی و مربیگری افشین ، کریم و یحیی رو بزاریم رو هم دیگه
اندازه ۱۰ تا تیم لیگ برتری سابقه درخشان دارند .
پس ریش و قیچی رو بسپارید دست شون
و مطمئن باشید که اونها از من و شما بیشتر پرسپولیس رو دوست دارند
و بهترین کار ممکنه رو برای پرسپولیس انجام خواهند داد


آرین

-2

4

10 ماه پیش

سلام و درود بر حسین داداش عزیز.... داداش این چه حرفیه من نوکر شما و خاک پای شما هستم تا شما هستی خیال منم راحته و هر وقت دستور بدی منم هستم و هر وقتم دستور بدی میرم و غیب میشم... درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیسی.... داداش من همیشه از شما یاد میگیرم و افتخار میکنم در کنار شما هوادار تیم محبوبم پرسپولیس بزرگ هستم و این بزرگترین لطف خدا برای من هستش که در کنار شما هوادار تیم محبوبم پرسپولیس هستم.... از خدا میخوام همیشه شاد و سلامت باشی و در کنار پرسپولیس به قله های افتخار برسی شیر مرد پرسپولیسی ♥♥♥🌹🌹🌹


حسین هدایتی
(در پاسخ آرین)

-2

4

10 ماه پیش

ارین نوکرتم داداش،شما باعث دلگرمی همه هوادارها هستی،همیشه برات بهترین ارزوها و بهترین دعاهارو دارم،پشت پرسپولیس به امثال شماها گرمه🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹🌹


arsha

0

2

10 ماه پیش

راستی بحث var تو میزبانی آسیا چی میشه ؟؟؟ تیمای ایرانی که ندارن چجوری میخوایم میزبانی کنیم ؟؟؟؟؟


arsha

-1

1

10 ماه پیش

رونالدو ام تو پرسپولیس باشه تو اون شرایط دم فینال آسیا ول کنه بره جاش دیگه تو پرسپولیس نیست بیخود بخاطر علاقه شخصی به شجاع نظر ندید پرسپولیس مهم تر از هرچیزیه... اگه شجاع برمیگشت بعداز اینهم هر بازیکنی به خودش احازه میداد هر وقت دوست داره بره هر وقت دوست داره بیاد


امیرعلی دهرویه

-2

1

10 ماه پیش

رفته النصر داداش


آرین

-9

7

10 ماه پیش

خطاب به هوادارایی که مخالف اومدن شجاع بودن.... شجاع خلیل زاده به تراکتور پیوست این خبر رسمی هست... حالا راحت شدید پس دیگه برید راحت به کاراتون برسید دیگه ام دنبال توهین کردن به کسی نباشید شما پیروز شدید من و حسین داداش و بقیه هوادارا بهتون تبریک میگیم 🙏🙏🙏🙏


دکتر خلیلی

-5

7

10 ماه پیش

به شخصه با بازگشت شجاع بسیار موافقم.
لطفا برا یحیی تعیین تکلیف نکنید.
هر کی را آورد قدمش رو چشم. حتی کاپیتان استقلال یا سپاهان باشه.
یحیی باید برا قهرمانی آسیا وارد گود بشه نه لیگ ایران


جان محمد صالحی ریحانی

-2

5

10 ماه پیش

جواد نکونام خیلی دوام بیاره توی استقلال تا نیم فصله اگرماندنی شد بازهم دوم یاسومه نکو نام مربی خلاقی نیست فقط کپی میکنه


علیرضاهمتی نژاد

0

5

10 ماه پیش

بودجه +امکانات +برنامه ریزی مناسب =قهرمانی آسیا


آلفرد🤘🏼

-2

6

10 ماه پیش

آدم از این زورش میاد فینال آسیا رو بخاطر کسی باختیم که الان در صدد پوشیدن لباس تیم دوم پایتخته.بعد اون جریان که همین شیری تیشرت جردن با طرح معروفش رو تنش میکرد همه فهمیدن که اون کارش اصلا و ابدا غیرعمد نبودت.حیف لباس پرسپولیس که تن هاشمی نسب و شیری و امثالهم بوده👎🏼


آلفرد🤘🏼

-1

3

10 ماه پیش

کانته مگه نرفت الاتحاد؟ این متنا رو کی مینویسه؟حداقل قبلش اخبارو مطالعه کنه😒


آرین

-6

8

10 ماه پیش

واقعا اشتباهه... نباید اسیر حیله های سگپایان و کیسه بشیم... از هوادارا خواهش میکنم یکم فکر کنن ببینن با نیومدن شجاع به پرسپولیس چه کسی جز سگپایان و کیسه سود میکنن و چه کسی جز پرسپولیس ضرر میکنه.... سگپایان و کیسه از اینکه شجاع برگرده پرسپولیس هراس دارن و میدونن با برگشتن شجاع قدرت پرسپولیس توی دفاع دوبرابر میشه.... تورو خدا اسیر حیله های دشمن نشید بهتون قول میدم 90 درصدتون پشیمون میشید وقتی ببینید شجاع رفته توی تیم دشمنامون و داره میدرخشه.... من قول بهتون میدم اینایی که کمپین علیه شجاع راه انداختن 80 درصدشون پرسپولیسی نیستن و با اسمهای فیک اومدن دارن کاری میکنن تا هوادارا با دستهای خودشون ریشه پرسپولیس رو بزنن.... یه مثال براتون میزنم پارسال وقتی فرهاد مجیدی از استقلال رفت دیدید چقدر التماس نکونام رو کردن ولی نکونام نیومد و پول بزرگ فولاد و بازیهای آسیایی رو ول نکرد بیاد کیسه ولی الان بازم صد درصد هوادارای کیسه برای اینکه جواد بیاد دوباره حمایتش کردن و نزاشتن هیچ کسی ساز مخالف بزنه حتی جلوی مدیراشونم وایسادن..... حالا ببینید جواد نکونام هم از زمانی که اومده فقط داره با جون و دل از استقلال میگه و مطمئن باشید تمام توانشو میزاره تا جام بیاره... اونا هم میتونستن بعداز اینکه اولا مجیدی رفت اونو به فوش بکشن و دیگه بهش شاش فرهاد نگن و بعدشم نکونام رو دار بزنن که استقلال رو به پولهای فولاد فروخت و نیومد ولی دیدید که همشون پشت هم بودن تا تیمشون موفق بشه پس چرا ما نتونیم پشت بچه های خودمون که از ریشه پرسپولیس هستن باشیم... بهتون قول میدم این کمپین 80 درصدش از طرف کیسه و سگپایان داره اداره میشه و بعدش ضربه شو هوادارای مظلوم پرسپولیس و تیم محبوب ارتش سرخ میخوره.... فقط ازتون خواهش میکنم همه با هم یکپارچه از شجاع حمایت کنیم و بزاریم شجاع توی خونه خودش تنبیه بشه و نزاریم دشمنامون توی دعوای خانوادگیمون دخالت کنن و با مشت توی دهنشون بزنیم.... بچه ها اگه یکم فکر کنید و حرفهای حسین دادش رو گوش کنید به خود خدا قسم ضرر نمیکنید چون این به من ثابت شده نه یک بار بلکه صد بار بهم ثابت شده و مطمئن باشید تیمی میسازیم که تمام دشمنامونو از زیر تیغ رد کنه و بهتون قول میدم رکورد گل خورده کمتر رو هم از کیسه بگیریم و فصل بعد با کمترین گل خورده یعنی حتی نزاریم گلهای خورده پرسپولیس دو رقمی بشه یعنی زیر 10 گل فصل رو تموم کنیم... فقط تو رو خدا یکم بیشتر فکر کنید که از این جنجال ها چه کسایی بیشتر سود میبرن اونوقت به حرفهای داداش حسین و من حقیر میرسید که نباید پشت بچه های پرسپولیس که یه زمانی صورتشو جلوی توپ میزاشت تا دل ما هوادارا رو شاد کنه رو خالی کنیم.... من میدونم هوادارای با غیرت و با تعصب پرسپولیس هیچوقت پشت بچه های پرسپولیس رو خالی نمیکنن و حاضرم قسم بخورم 80 درصدشون هوادار ارتش سرخ نیستن چون هوادارای با غیرت ارتش سرخ با خون و جونشون از بچه های پرسپولیس حمایت میکنن حتی اگه اون بچه ناباب از آب دربیاد بازم پشتشو خالی نمیکنن چون هوادارای ارتش سرخ مرام و معرفت و مردانگی و پهلوانی توی وجودشون موج میزنه و هیچوقت نمیزارن بچه های پرسپولیس حتی اگه ناباب هم باشه و راه رو کج رفته باشه عذاب بکشه و قلبش بشکنه و توهین بشنوه چون اون پسر پرسپولیسه و هوادار پرسپولیس با خون و جونش ازش حمایت میکنه♥♥♥🌹🌹🌹 درود بر شما هواداران با غیرت و با تعصب پرسپولیس بزرگ که توی دنیا همتا ندارید و درود به شرف و غیرتت شیر هوادارای پرسپولیس بزرگ ♥♥♥♥♥♥


حسین هدایتی
(در پاسخ آرین)

-3

2

10 ماه پیش

ارین من نوکر شما هستم داداش،تا تو هستی این هوادارها هیچی کم ندارند دم معرفتت گرم که انقدر متعصب و دقیق برای تیم محبوبمون و برای هوادارهای این برنامه وقت میزاری سالار


احمد نوری اسرمی

-1

6

10 ماه پیش

بدجور دلمون برای چمپیونزلیگ تنگ شد . از شانس بدمون هنوز یک بازی محرومیت بدون تماشاگر ما سرجاش هست امیدوارم یه جوری تعلیق بشه


حسین هدایتی

-2

9

10 ماه پیش

به لطف و اراده خداوند بزرگ و مهربون با حفظ همه ستاره های تیم و جذب بازیکن خوب توی پستهای مورد نیاز به خصوص خط حمله با مدیریت درویش و قدرت فنی یحیی،پرسپولیس بزرگ که ابرقدرت فوتبال ایران زمینه میشه غول شکست ناپذیر فوتبال آسیا و قهرمان فوتبال آسیا میشیم انشاءالله الرحمان

بازی های پرسپولیس

-

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 3
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30
پیکان 0 - 1 آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 25 -3 31
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 26 -10 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال