نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 60 اظهار نظر

-

2 سال پیش

مـرد بازنـده

مـرد بازنـده
ارتش سرخ دات کام :
نخستین شکست فصل پرسپولیس در روزی به ثبت رسید که سرخ‌ها تمرکز کافی در میدان مسابقه نداشتند و نتوانستند فوتبال مورد انتظار را بازی کنند. پرسپولیس قبل از وقفه لیگی با چهار پیروزی پیاپی به صدر جدول رسیده بود، اما عصر یکشنبه در ورزشگاه آزادی با یک گل مغلوب تراکتور شد. سرخ‌پوشان البته هنوز با ۱۴ امتیاز در رده اول قرار دارند، اما حالا استقلال را هم‌امتیاز با خود می‌بینند و سپاهان هم به ۲ امتیازی آنها رسیده است. در روزی که شروع بازی پرسپولیس و تراکتور با حواشی بسیار زیادی همراه بود و آنچه اختلال در نورافکن‌های ورزشگاه اعلام شد، شروع بازی را عقب انداخت، پرسپولیس پس از هشت سال یک بازی خانگی را به تراکتور واگذار کرد. بازنده بزرگ این بازی اما مهدی ترابی بود که در آخرین دقایق یک ضربه پنالتی را از دست داد.

تیم سر به هوا
در نمایش پرسپولیس برابر تراکتور، نشانی از طراوت و تمرکز به چشم نمی‌خورد و این موضوع قبل و بعد از بازی از سوی سرمربی و برخی بازیکنان تیم مورد گوشزد قرار گرفت. یحیی گل‌محمدی پس از پایان مسابقه اعلام کرد دلایل عدم تمرکز تیمش را نمی‌تواند عنوان کند و تنها از معرفت و مردانگی بازیکنانش تشکر کرد. آنچه در زمین دیده می‌شد هم همین موضوع را ثابت می‌کرد. پرسپولیس در طول بازی نمایش خوبی نداشت و تنها موقعیت خطرناک قرمزها توپی بود که یورگن لوکادیا از زاویه بسته به تیر دروازه زد. گل‌محمدی در پایان بازی گفت تراکتور شایسته پیروزی بود و می‌توانست حتی گل‌های بیشتری به ثمر برساند.

روز بد ترابی
در بدترین و بی‌تمرکزترین روز پرسپولیس اما باز هم این تیم می‌توانست دست خالی میدان را ترک نکند و دست‌کم یک امتیاز به دست بیاورد. در آخرین دقایق مسابقه موعود بنیادی‌فر یک پنالتی عجیب و غریب برای پرسپولیس گرفت که روشن نبود دلیلش چیست. مهدی ترابی هم توپ را برداشت تا در شرایطی که تیمش با یک گل عقب بود کار را به تساوی بکشاند. با این حال وقفه رخ داده از زمان اعلام پنالتی تا زده شدن ضربه که به دلیل اعتراض تراکتوری‌ها بود، تمرکز او را از بین برد. در نتیجه ترابی ضربه‌اش را به بدترین شکل ممکن، وسط دروازه زد تا محمدرضا اخباری برای دفع آن کار سختی نداشته باشد و هر سه امتیاز در جیب تراکتور باقی بماند. عملکرد ضعیف ترابی در مورد این پنالتی حساس شاید حتی باعث تغییر پنالتی‌زن اول قرمزها شود، مخصوصا که آنها لوکادیا را هم دارند که به خوبی از پس انجام این کار برمی‌آید.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/151422
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
علیرضا

0

2

2 سال پیش

سلام بر طرفداران واقعی پرسپولیس ❤من... بااکثر طرفداران تیم بزرگ وپرطرف دار پرسپولیس فکرمیکنیم بعضی ازهواداران فقط اینجا ین بخاطر تخریب تیم ویاتخریب مربی محترم تیم اگرواقعان طرفدار هستید انتقاد خوب است. اگراهل فوتبال هستید نظری مثبت دارید انهم همه ای ماطرف داران رو خوشحال میکند. ولی اگر امدید. که توهین کنیدیاحرفهای به مربی یابازیکن تیم محبوب مابزنید. فکرکن هرتوهین یاحرفی که به مربی. یا بازیکن ما حتی اگربازیکن ذخیر ماباشدنیمکت تیم ما باشد. ماطرفداران که کنارت نیستیم که به بهترین روش جوابت بدهیم. ولی اول نگاه کن حتماً بزرگتری ازخودت یاخانوادت کنارت هست انگار. که نه باورداشته باش که داری به خانواده خودت به بزرگترخودت بی احترامی وخیانت میکنی ازطرف تمامی طرفداران ارتش سرخدل. وامیدوارم که طرفداران ارتش سرخ مراببخشنداگرجای ازدستم ناراحت شدند... به امید قهرمانی پرسپولیس کبیر..


نادریان

0

1

2 سال پیش

فوتبالو هزاران اتفاق عجیب


ابوالفضل شریفی

0

2

2 سال پیش

امیدوارم به دوران اوجش برگرده


یاس کبود پرسپولیسی

0

8

2 سال پیش

خطاب به سرخدل عاشق :
1_ اگر واقعا پرسپولیسی هستی اینو باید خوب بدونی
یحیی تو دوران بازیش حدود 10 سال بازیکن و کاپیتان پرسپولیس بوده و تو دوران بازیش هم بازیکنی با تعصب و باهوش و از لحاط فنی هم جزو بهترین مدافعان تاریخ ایران بوده.
تو بازی های ملی هم حدود 70 بازی ملی و سابقه کاپیتانی تیم ملی رو داشته.
اونقدر باید درک داشته باشی که بدونی آدمی با این رزومه (فقط تو دوران بازیش) قطعا تو بین 40، 50 میلیون پرسپولیسی، طرفداران زیادی داره.
شما وقتی به ایشون توهین میکنی یعنی داری به طرفدارانش توهین میکنی یعنی داری به پرسپولیسی‌ها توهین میکنی یعنی داری به پرسپولیس توهین میکنی، یعنی داری باعث آزرده خاطر شدن خیلی از پرسپولیسی‌ها میشی، دقیقا کاری که دشمنان ما می‌کنند رو داری میکنی با این فرق که فقط اسم پرسپولیسی داری.
2_ ما هم عاشق برانکو هستیم و مدیونش هستیم، ولی
الف) برانکو بارها مصاحبه کرده و گفته پرسپولیس و طرفدارانش رو دوست نداره بلکه عاشقشونه، ولی به خاطر مشکلات عدیده ای که فوتبال ایران و پرسپولیس داره حاضر نیست دیگه به پرسپولیس بیاد
ب) بهت توصیه میکنم، تو گوگل سرچ کنی قسمت یحیی زنون برنامه ورزش و مردم و اون رو خوب ببینی. فقط گزیده بهت بگم تو این برنامه، آمار یحیی و برانکو رو مقایسه کردند که یحیی از برانکو آمار بهتری داشته
3_ شما میگی یحیی با این همه ستاره چرا با تفاضل از استقلال بالاست؟
الف) همه تیم‌ها ستاره دارند و امسال حدود 5،6 تیم هستند که یه دو جین بازیکن خوب دارند و فقط پرسپولیس به قول شما ستاره نداره.
ب) به قول شما این ستاره های پرسپولیس هم 12 تاشون امسال تازه به تیم اضافه شدند، از این 12 ستاره هم، 8 تا 9 تاشون بازیکنان ثابت ما هستند و هماهنگی تیم با این همه تغییرات زمان‌بر هست(تازه پورعلی و لوکادیا از هفته چهارم، پنجم به ما اضافه شدند و امیری هم یه مرتبه فیکس بوده، به طور میانگین هم از اول فصل 3،4 بازیکن محروم و مصدوم داشتیم و ایضا اردوهای تیم ملی هم تو روند آمادگی مون تاثیر داشته) و خود فرگوسن هم نمیتونه کاری بکنه که تو 5، 6 هفته یه تیم با این همه تغییرات مثل هفته بیستمش بازی بکنه، فوتباله خم رنگرزی که نیست، بازیکنان رو بندازی داخل دیگ هماهنگی و بهشون بگی هماهنگ شو، بعد اونها هم هماهنگ بیان بالا.
ب) همون استقلال که داری میگی این فصل خوب بازی میکنه تو 4،5 بازیش میانگین تو هر بازی 2،3 موقعیت گل داشت در صورتی که پرسپولیس از اول فصل تا الان به طور میانگین تو هر بازی 6،7 موقعیت گل داشته. فقط استقلال به زور سوتی های تیم های حریف و گل به خودی‌ها و پنالتیهای مشکوک تونسته امتیاز جمع کنه.
ج) شمامیگی یحیی 3 ساله مربی تیمه و به خاطر این ازش توقع داری، اینم بگو تو این 3،4 سال هر فصل حدود 4،5 بازیکن اصلیش از تیم جدا شدند و به استثنا امسال هر فصل که لیست میداد برای جذب بازیکن میرفتن اولویت های هفتم، هشتمش رو جذب می‌کردند، همون فرناز ماچیدنی فصل پیش گفت اگه این بازیکنان رو که میگم جذب نکنید من مربی نمیشم، که همه رو هم جذب کردند.
4_ یحیی نگفت حوصله بازی نداریم گفت تمرکز نداریم، اونم به خاطر مشکلاتی بود که قبل، بین دو نیمه و بعد بازی برای تیم به وجود آوردند، در ضمن کدوم بازیکن ضعف بدنی داره میشه بگید، یحیی همیشه تو طول دوران مربیگریش به این معروف بوده که تیم‌هاش از نظر بدنی عالی بودند و به خاطر همین مزیت همواره تو نیم فصل دوم تیم‌هاش بهترین نتایج رو گرفتند نسبت به نیم فصل اولش.
5_ شما یحیی رو با دایی، درخشان، استیلی مقایسه میکنی.!!!!!!!!!!!!!؟
الف) یحیی 2 قهرمانی لیگ رو برامون آورد، یه نائب قهرمانی لیگ که ارزشش کمتر از قهرمانی نبود چون اگه 2امتیاز معیشتی که به کیسه دادند رو کسر کنی با اختلاف 3 امتیاز نایب قهرمان شدیم و حدود 12 امتیاز رو به خاطر سوتی های لک از دست دادیم اگر رادو به خاطر بی پولی نمی‌رفت و گلر دوم مطمئن داشتیم عمرا استقلال قهرمان میشد ، و تو طول فصل با بدشانسی چند تا از بازیکنان مون مصدوم شدند.
ب) یه مرتبه هم نایب قهرمان آسیا شدیم و ایضا یه مرتبه هم تا جمع هشت تیم برتر آسیا پیش رفتیم و اگه برنامه ریزی غلط ای اف سی نبود و بلافاصله بعد از اتمام لیگ مون بازی های حذفی مون با استقلال تاجیکستان و الهلال عربستان برگزار نمیشد قطعا میتونستیم به مراحل پایانی صعود کنیم.
ج) میدونم میخوای بگی اون موفقیت هایی که یحیی برای پرسپولیس آورد به خاطر تیمی بود که کالدرون و برانکو ساختند، عکس آخرین تیم برانکو رو بزار جلوی تیمهایی که یحیی تو هر فصل قهرمان کرد ببین چند تا بازیکن شون تو اون تیم بودند، و ایضا تیمی که از کالدرون تحویل گرفت، زمانی که کالدرون گذاشت رفت هیچ کسی خایه نمی‌کرد بیاد سرمربی پرسپولیسی بشه که 3 مرتبه پشت هم قهرمان شده بود و چیزی کمتر از قهرمانی هواداران رو قانع نمی‌کرد و اگه قهرمان نمیشد با اعتبار خودش بازی می‌کرد ولی یحیی اینکار رو کرد
در ضمن یحیی حدود 15سالی هست تو فوتبال ایران مربیگری میکنه و هر تیمی رو تحویل گرفته باعث تحول و پیشرفت زیاد اون تیم شده تیم ته جدولی تحویل گرفته میانه جدولی تحویل داده، میانه جدولی تحویل گرفته نائب قهرمان تحویل داده و...
شما توقع داری شهر خودرو و نفت رو هم قهرمان می‌کرد!
میشه بگی این تیم‌ها قبل از یحیی چند بار قهرمان شدند؟
میشه بگی این تیم‌ها قبل از یحیی چه مقامی داشتند و بعد از رفتن یحیی چه مقام هایی آوردند؟
6_ ابتدای این فصل، مدیرعامل مون یه خریتی کرد قرارداد یحیی رو لو داد ولی تیم‌های دیگه قرارداد مربیان شون رو لو ندادند.
جالبه بدونی
مربی ای با رزومه یحیی امسال تو لیست گرون ترین مربیان لیگ پنجمین مربی لیگ است و سال پیش هم چهارمین مربی لیگ بود.
توقع ندارید مربی ای با این رزومه در حد مربی تیمهای لیگ یک و ته جدولی قرارداد ببنده.
7_ زمان برانکو بعضی از هوادارن به سبک بازی برانکو انتقاد کردند که چرا همه بازی ها رو بااختلاف یک گل میبری، اول بازی گل می‌زدند و بعد سیستم دفاع ضد حمله بازی می‌کردند که خودش برای خودش سبکی بود و انتقادی هم بهش نیست و بهش میگن فوتبال منطقی، که مخالف فوتبال ریسکی و احساسی است . بعد شما چه جوری میگه تیم‌های برانکو زیبا بازی می‌کردند؟.


برای پرسپولیس

-1

6

2 سال پیش

سرخدل آخر فصل هم بیا پیام بده خداحافظ


برای پرسپولیس

-2

6

2 سال پیش

سرخدل پینگت ضعیفه دو هفته عقبی. اون مال دو هفته قبل بود. در ضمن برو ببین بازیکنا دقیقه ی نود استارت می زنن کجایی؟ شادابه. فعلا که شماها که می گفتید مربی خارجی بهتره دارید می بینید کل مربی های لیگ زیر یحیی هستند


سرخدل عاشق
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-9

1

2 سال پیش

یعنی تو توقعت از یحیی که این همه ستاره گرفته سه ساله مربی تیمه با فوتبال ایران شناخت کامل داره همینه که با تفاضل گل از تیم کیسه با اون مربی نامتعادل و ناآشنا و تازه وارد جلوتر باشه تازه تیم کیسه متاسفانه سرحال تره و جنب و جوش و میل هجومی بیشتری داره یادت باشه اونا زمان میبرن تا به بهترین فرمشون برسن تیمای برانکو و استرا که یادته اولاش رفتن قعر ...امان از نادانی...حیف چشمام که کامنتای تو رو می بینه...


برای پرسپولیس

-1

7

2 سال پیش

سرخدل دلقک بودن هم خوبه همیشه نباید آدم جدی باشه🤣😆شعر گفتم. شعر به این خوبی. تو کز محنت دیگران بی غمی، گمونم پسرعمه ی شلغمی:) من باهات مشکلی ندارم. تنها دلیل اینکه بحث می کنم باهات اینه عاشق برانکو شدی نه پرسپولیس. من یحیی رو هیچوقت تو عمرم از نزدیک ندیدم اما همیشه حمایتش می کنم تا زمانی که مربی پرسپولیس باشه. مربی بعدی بیاد از اون حمایت می کنم. گفتم چون عاشق پرسپولیس هستم نه فرد خاصی و هرکس زحمت بکشه برای همیشه حمایت میشه. البته حمایت کورکورانه هم خوب نیست اما شماها تخریب می کنید. فقط تعداد کمی هستند تو این برنامه که درست انتقاد می کنند. با ادب. نه یکی مثل شما که به مربی تیم و حمایت کنندگانش میگی مفت خور


سرخدل عاشق
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-8

1

2 سال پیش

باشه چشم مربی ای که میگه حوصله بازی کردن نداریم و ضعف بدنی بازیکناش مشهوده تیمش شاداب نیست به نظرت چی بهش بگم؟


حسیین دلیری

-4

3

2 سال پیش

پرسپولیس قهرمان باید قهرمانه بازی کنه پیروزی بایه گل حاشیه امنی نیست برای پرسپولیس


برای پرسپولیس

-3

7

2 سال پیش

برو تو غارت. مگه قبلا نگفتی نظر نمیدی. اون زمان که کاربر ارتش سرخ آسیا هم نظر می داد. برو دیگه. چیشد می گفتی یحیی بده الان ضایع شدی فشاری شدی؟ دو بازی نتیجه نگرفتیم خوشحال شدی الان دوباره فشار بخور. فشاری فشاری، نشسته پیش بخاری


سرخدل عاشق
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-7

1

2 سال پیش

تو چهل و چهار سالته داری دلقک بازی در میاری؟
حتما با پفک بزرگ شدی


برای پرسپولیس

-2

7

2 سال پیش

سرخدل من همه جا گفتم ۴۴ سالمه حالا شما فکر کن ده سالمه اهمیت نداره واسم. تویی که یحیی رو با درخشان و استیلی مقایسه می کنی نگاه به صدر جدول بکن تا بفهمی. زمان درخشان صدر جدول بودیم؟ مفت خور باباته. فکر نکن همه مثل پدرت هستن. برو مردک فشاری. داری فشار می خوری از برد پرسپولیس


برای پرسپولیس

-2

7

2 سال پیش

سرخدل تو دهنتو ببند. همین برانکویی که میگی هجومی بازی می کرد هر بازی یک گل میزد. مقابل تیم ته جدولی با یک گل می بردیم. یکجای دیگه نوشته بودی به مربی و کسی توهین نکنیم اما خودت به یحیی میگی مفت خور. همون برانکو که ازش حرف می زنی تو عمان یا الاهلی چیکار کرد؟ میگی برانکو ته جدول بود گفت قهرمان میشیم شاید باورش برات سخت باشه اون فصل دوم شدیم. کالدرون که تو رویاش یحیی رو می بینه. برانکو هم کمتر از یحیی نباشه بیشتر نیست. تو برو عاشق برانکو بشو عاشق تیم ملی عمان بشو تا پرسپولیس. بدبخت. با یحیی قهرمان میشیم چشت در آد. امیدوارم آخر فصل هم اینجا باشی. گرچه تا اون زمان خودکشی کردی احتمالا. گفته بودی از بردن پرسپولیس خوشحال میشی اما خیلی معلومه. پرسپولیس برده فشاری شدی. جای اینکه از مربی فعلی حمایت کنی از برانکو حمایت می کنی. اگه یحیی در حد سوم یا چهارم کردن هست، برانکو در حد ته جدول بردن هست. برانکو الاهلی رو برد ته جدول. طرفدار برانکو بودم و هستم. اما من در اصل عاشق پرسپولیس شدم و نه فرد خاصی و همیشه هم عاشق پرسپولیس می مونم و از کسی حمایت می کنم که عضو تیم باشه نه رفته باشه و قبلا بوده باشه. شما عاشق برانکو شدید نه پرسپولیس. من زمان سرمربیگری برانکو از اون حمایت کردم زمان مربیگری کالدرون از کالدرون حمایت کردم و الان هم از یحیی حمایت می کنم. اگه چیزی بشه و یحیی بره هم از مربی جدید حمایت می کنم و کسی بخواد اون رو با یحیی مقایسه بکنه باهاش مخالفم. چون باید از مربی حمایت کرد. انتقاد درسته اما تخریب نه. برانکو زحمت کشید برای پرسپولیس ولی الان دیگه رفته. شمایی هم که فکر می کنی همچی به تمرین هست، بفرما سرمربی بشو. شما که فرگوسن هستی. تمام


سرخدل عاشق
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-7

2

2 سال پیش

تموم شد اصلا هم تاثیر گذار نبود 😂😂😂...
تو برادر سن و سالت قد نمیده که بدونی ما با دایی و درخشان و استیلی و ... راهی که این یحیی میره آخر و عاقبتش همینه... نمیدونم چقد میگیری که بدون دلیل همه اش نظرات سطحی رو بدون دلیل و منطق تکرار میکنی شایدم بچه ای سطح درکت همینه...به هر حال تو هم معلومه مثل یحیی مفت خوری...


امیررر

-1

6

2 سال پیش

ترابی پسرخوبیه


علی پیروندی

-6

2

2 سال پیش

وقتی گل محمدی در کنفرانس خبری زد به دنیای سیاست گفت این روزها صحبت از فوتبال بیهوده است چون جال مردم خوب نیست آنهم با بیان برمقی و سستی بازیکنا هم عین صحبتهای دین محمدی بازی کردن


رضایی

0

5

2 سال پیش

درست میشه ایشالا


محمد فاروق دهبالایی

-4

6

2 سال پیش

ترابی بازیکن خیلی خوبیه نمیشه بخاطر یک اشتباه قضاوتش کرد ترابی عشق


محمد فاروق دهبالایی

-2

7

2 سال پیش

ترابی خیلی بازیکن خوبیه


فردین کرمی

-3

5

2 سال پیش

سرخدل ابیدل بیشتربهت میادداداش


حبیب الله شهریاری نوگورانی

0

7

2 سال پیش

جناب ترابی اگر موقعیت شناس بود ، در اون زمان بازی ، به هیچ وجه پشت این پنالتی نباید میرفت ، در بازی نفت مسجد هم ایشان بلافاصله پس از اعلام پنالتی ، تصمیم جدی برای زدن پنالتی داشت ، ولی با تصمیم سرمربی ، این مسئولیت مهم به عهده لوکا گذاشته شد ، درس بزرگی که آقا مهدی ما باید از تجربه تلخ باخت به تیم زباله کش تبریز و حومه بگیره ، اینه که به نصایح بزرگترهای تیم کمی توجه کنه ، تا بتونه در آینده با پختگی بهتر برای تیم ما مثمر ثمر باشه


اصغر صمدی

-5

4

2 سال پیش

الان وقت بازی دادن به محمد عمری..پسری با انگیزه، با تکنیک و محصول آکادمی پرسپولیس.بازیکنان بفهمن که هر اشتباهی میتونه براشون زنگ خطر باشه..عالیشاه و نعمتی رو فاکتور بگیر..یحیی میترسه به جوون ها میدون بده.دفاع علی نعمتی!؟ برای وقتی که نیروهای اصلی محروم باشن به اون جوان جویای نام خش آتیه بازی بده. بعدشم وظیفه شما داخل زمین و احترام به تمام هواداران نه آعتشاشات بیرون زمین. اون موضوع وقتی به شما مربوط میشه که از وظیفه اصلی کوتاه نیای. کم کم داری دل رو میزنی..حواست به خودت باشه.


رضایی

-1

4

2 سال پیش

اشکال نداره


امیر حسین محمدی

0

3

2 سال پیش

دقیقاً


عماد جهانی

0

5

2 سال پیش

خوب میشه انشالله


برای پرسپولیس

-3

7

2 سال پیش

سرخدل عاشق شعور داشته باش. مردی مدرک بیار یحیی یک فصل سی میلیارد می گیره. یحیی یک فصل ۱۳ میلیارد می گیره. همه می دونیم ده برابر این پول واسه پرسپولیس آورده. شمایی که میگی نمک نشناس نباشیم بهتره خودت هم اینجور نباشی. منم خجالت می کشم که آدمایی مثل تو طرفدار پرسپولیسن. اگه نمک نشناس نبودی، نایب قهرمانی یحیی رو یادت می موند. همون برانکو که ازش میگی میشه لطفاً بگی تو تیم هایی مثل عمان چیکار کرد؟ پرسپولیس رو به اوج رسوند اما جوری از برانکو میگی انگار یک زمانی گواردیولا یا فرگوسن مربیمون بودن. الاهلی قطر که تو لیگ قهرمانان بازی می کرد رو برده بود ته جدول. نمی دونم چند سالته بچه ای یا نه اما اگه بچه ای و اولین سال برانکو یادت نیست بدون همون برانکو هم تا زمان فوت کردن هادی نوروزی تیمش ته جدول بود


سرخدل عاشق
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-5

3

2 سال پیش

تیمش ته جدول بود اگه شعور داری یادت باشه با ناداوری رفت ته جدول توپ یه بازی به سر رامین خورد پنالتی گرفتن یه بازی به سینه بنگر خورد همینطور... بعدش تیم برانکو جذاب و هجومی بازی می‌کرد برانکو وقتی ته جدول بود هم گفتش ما قهرمان میشیم کل لیگ رو شخم زد کیسه رو لت و پار کرد اومد صدر دهنتو ببند برانکو رو با این مفت خور مقایسه نکن این آقا مربی خوبیه در حد سوم چهارم لیگ چون همون تیم‌های پدیده و ذوب و نفت رو اگه عرضه داشت و جلو تیم‌های بزرگ نمی‌ترسید راحت قهرمان می‌کرد ولی شخصیتش همین حد هست بیشتر از این بارش نیست...


hamid

-9

6

2 سال پیش

ترابی همع چیز رو باخت و نشون داد چقدر از مردمش دوره


سرخدل عاشق

-9

6

2 سال پیش

با سلام خیلی زشته سایت هواداری میاد بازیکن نجیب و بی حاشیه رو اینجور سلاخی میکنه یادتون باشه لیگ هفدهم یا هجدم ترابی اضافه شد به تیممون یه تنه خیلی جور تیمو کشید تو تیم کالدرون هم بهترین بازیکن تیممون بود خیلی نمک نشناسید واقعا بعد از بازی تراکتور برای اولین بار از طرفداری پرسپولیس پشیمان شدم متر و معیار قضاوت ما جوگیری نباید باشه هميشه باید رضایت اون بالایی رو در نظر بگیریم و خویشتندار بشیم منم موافقم تو جمهوری اسلامی به اسم دین یه دیکتاتوری انحصاری تو همه عرصه ها بوجود اومده خون مردم رو تو شیشه کردن همین فوتبال رو ببینین تا چه حد به لجن کشیدن سالها خون دل خوردیم یه مربی نجیب عزت و افتخار رو بهمون برگردوند با اینکه چند برابر درآمدش آورده مالی و ارزی بابت ترانسفر بازیکن و پاداش لیگ قهرمانان داشت حقشو ندادن بر خلاف خواسته هوادارا فراریش دادن یه انقلابی به وجود آورد تو فوتبال باشگاهی ما...قبل برانکو این همه هزینه فوتبال میشد بخدا از دیدن یه کار ترکیبی عادی عاجز بودیم مربیان مفت خور ایرانی فقط لاف میزدن و پول حرام میگرفتن ادعای مسلمانیشون هم میشه ببینین خدا علی دایی و قلعه نوعی و ... چطور زمین زده اینقد عقده ای شدن الانم این مربی مفت خور ما به جای کار کردن و تمرکز رو فوتبال تمرکز تیمشو بهم میزنه قبل بازی تراکتور میگه درباره فوتبال حرف نمیزنم غلط میکنی چنین حرفی میزنی سی میلیارد برا یه فصل میگیری که این مسخره بازی ها رو دربیاری امروزم سرشو تراشیده به دنبال شومن بازیست عاقبت همینا که براشون دم تکون میدی شوتت میکنن بیرون اگه شومن بازی عاقبت خوبی داشت منصوریان شش تایی و خار و ذلیل نمیشد قدرت خدا خیلی زیاده حیفه پرسپولیس که تو مربیشی...مهدی ترابی خیلی گلی...


ابوعلی
(در پاسخ سرخدل عاشق)

-5

2

2 سال پیش

کاملا درسته


(◠‿◕) (-_(-_(-_-)_-)

-1

0

2 سال پیش

دقیقا👌👌


اتابک

-4

9

2 سال پیش

ترابی عشقه❤


اتابک

-2

5

2 سال پیش

با یاری خدا🤲🏻


اتابک

-2

7

2 سال پیش

اشکال نداره دوباره همه چیز عالی میشه همه یادشون میره👌🏻


اتابک

-3

4

2 سال پیش

باید به بازیکنان تیم ملی استراحت میداد


علی حیدری

-4

3

2 سال پیش

خود خوا


ابوعلی

-6

7

2 سال پیش

کاملا مشخص بود که یحیی و برخی از بازیکنا نمیخواستند تیم ببره و حتی امتیاز بگیره. تعجب می کنم همش گفته میشه فوتبال از سیاست جداست و سیاسیون نباید دخالتی تو فوتبال کنند. چطوره که فوتبالیها تو همه چیز دخالت می کنن واز قضا بیشتر موارد هم بر علیه مملکت خودشون. چه صنمی بیت این افراد و اون خارج نشین ضد مردم هست که اینطور با هم تو یه بوق می دمن.
ترابی بهترین بازیکن پرسپولیسه و الماس تیم کیروش هم هست. واقعا چون از لحاظ اعتقادی با شما یکی نیست باید تخریب بشه؟
چقدر پذیرش صدای مخالف براتون مهمه؟
بنده خدا تو این چند روز به دلایل مختلف ناسزا شنیده. چرا؟ چون نخواسته برای کشته شدگان کوموله مرثیه سرایی کنه و یا با پان ترکها هم صدا بشه.؟


فردین کرمی

0

7

2 سال پیش

بجزتکوتوکی ازاین بچه هابیشترصاحبان این نظرات روی هرچی منافق وتماشاگرنماروسفیدکردین بعضی ازاینامثل این الیاسی که مطمانم عادی راه رفتنش هم مشکل داره کارشناس شده وخیلی قشنگ چرتوپرت میگه دقیقابه این حرفم توجه کنیدالبته روی صحبتم باهواداران واقعی هستش ازهفته های بعدی که به امیدخداوقدرت یحیی وپرسپولیس یکی یکی رقباراازپیش روبرمیداریم ببینیدچه جوری خیلی ازایناکه کیسه کش حقیرهستن دیگه پیداشون نیست ودمشونومیذارن روکولشون وازاین سایت میرن وخداخدامیکنن که بصورت اتفاقی ناکامی داشته باشیم بعدش سرازیرمیشن اینجااین خط این نشون


جواد محمدی

0

8

2 سال پیش

کسی که واقعا پرسپولیسی باشه با ی باخت برا تیم محبوبش حاشیه درست نمیکنه بعدشم همون بهتر ک این پنالتی گل نشد وگرنه اخر فصل ایشالا ک قهرمان شدیم بقیه تیم‌ها از زورشون شروع به حرف و حدیث‌های بیخود میکنن میگن پرسپولیس با پنالتی‌ و اشتباهات داوری امتیازات‌معیشتی قهرمان شده بخاطر ک روی اشتباهات خودشون سرپوش بزارن مثل همیشه دنبال بی‌ارزش کردن قهرمانی‌های پرسپولیس هستن


جاسم بمپوری

-5

3

2 سال پیش

اعلان چند تا بازی گندترین بازیکن زمینه یک سامتر درست حسابی نمی تونه بکنه یه بازی بذار نیمکت


حفیظ الله چوبکی ریگی

-5

7

2 سال پیش

اگه لوکادیا هم میزد شاید خراب میشد به بازیکنی که تو بازی های مهم پرسپولیس را نجات داده نباید بخاطر یک اشتباه ازش متنفر بشیم ترابی نماد تعصب وغیرت است ترابی فقط میخواست خودشو به ما ثابت کنه در ضمن پرسپولیس نیازی به پنالتی های معیشتی نداره باخت بهتر از مساوی معیشتی داور است با تشکر


سید هادی

-1

9

2 سال پیش

وقتی لوکادیا مهار میشه باید یه بازیکن ریز نفش مثل عمری باید بازی کنه شوت بزنه اصلا امار شوت پرسپوایس خوب نیست


مهدی نوحیان بیدگلی

0

2

2 سال پیش

حالا تثو فکر میکنی ترابی میاد میبینه


مهدی نوحیان بیدگلی

-7

5

2 سال پیش

ترابی بازیکن عشق من بود حا نشق منم نیست اگه میداد لودکادیا قطعا گل بوذ


ع حسین زاده

-5

3

2 سال پیش

این آقا باید رو نیمکت بشینه تا تو زمی


محمد حسن زاده

-1

8

2 سال پیش

خبر نداشتم انقدر کارشناس و تحلیلگر فوتبال تو ایران هست،لطفا از چیزی خبر ندارین الکی حرف نزنین،بازی بعدی به امید خدا به کوری چشم یه مشت بی ارزش که دیدن سربلندی پرسپولیس کبیر ندارن سپاهان میبریم،زنده باد ارتش سرخ زنده باد پرسپولیس کبیر


محمد حاجی پور

-1

3

2 سال پیش

صادق گواردیولا عمری از دقیقه ی شصت بازی کرد اتفاقا تا اومد چند دقیقه بعد گل خوردیم


حمید محمدی

-4

14

2 سال پیش

نیتش کج بود پنالتی گل نشد میخواست از عوامل سرکوب حف طرفداری کند


صادق درستکار

-9

4

2 سال پیش

این بازی نشان داد گل‌محمدی چقدر ترسو و بزدل است چرا از عمری با استعداد استفاده نکرد


محمد حاجی پور

-6

5

2 سال پیش

این حمید الیاسی معلومه یک کیسه کش حقیر و بدبخته. احمد نور زمان یحیی شد بهترین گلزن فصل پرسپولیس‌. ترابی وقتی رفت خارج داغون شد. کالدرون که اسمشو میاری هم از تراکتور باخت. بیشرف کیسه کش


سید ابراهیم غفاری نیا

-4

9

2 سال پیش

هر شخصی روز خوب و بد داره،اشکال نداره و نباید روحیه ترابی رو ضعیف کنیم


آراد اشکان

-1

2

2 سال پیش

بلهآیکاش لوکادیا پنالتی رامیزد


آراد اشکان

-2

4

2 سال پیش

بله آیکاش لوکادیاپنالتیرا میزد


آراد اشکان

-1

3

2 سال پیش

آیکاش


آراد اشکان

-1

3

2 سال پیش

بیروهی بود بخاترهمین پنالتیرا آزدستدادی


آراد اشکان

-4

0

2 سال پیش

بیروهی بودی بخاترا


Hamid Aliyasi

-8

6

2 سال پیش

مقصر سرمربیه نه شما یادمون نرفته زمان کالدرون از شما و احمد نور چه زیبا بازی میگرفت مربی اگه بلد باشه ترکیب رو بچینه و از بازیکن خوب بازی بگیره بازیکن هم برای تیم میدرخشه من اصلا اقای ترابی رو مقصر نمیدونم


علیرضا حسین پور

0

10

2 سال پیش

ای کاش لوکادیا پنالتی رو میزد،


احمد نوری اسرمی

-7

9

2 سال پیش

بدجور رسوای عالم شد . یادمون نرفت همین اقا دو سال پیش بخاطر صدوبیست میلیون تومن سی و پنج درصد حق ترانسفر پرسپولیس رو بالا کشید ولی با گریه برگشت . یحیی اگه عاقل باشه این بازی نیمکت نشینش میکنه تا به خودش بیاد

بازی های پرسپولیس

0-1

پرسپولیس

مس رفسنجان

شنبه, 12 خرداد
ساعت 19:00

ورزشگاه : آزادی

داور : امیر عرب براقی

نظرسنجی

موافق جدایی ستاره‌هایی که ارقام نجومی از باشگاه طلب می‌کنند هستید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 7
2 گئورگی گولسیانی 6
3 شهاب زاهدی 6
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 6
5 اوستون ارونوف 6
6 مهدی ترابی 2
7 دانیال اسماعیلی‌فر 2
8 علی نعمتی 1
9 سعید صادقی 1
10 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
11 یاسین سلمانی 1
12 محمد عمری 1
13 امید عالیشاه 1
14 نبیل باهویی 1
15 مسعود ریگی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 30 لیگ برتر

شنبه, 12 خرداد

پیکان 0 - 2 استقلال 19:00
استقلال خوزستان 3 - 1 هوادار 19:00
ملوان 1 - 1 آلومینیوم 19:00
صنعت نفت 0 - 3 تراکتور 19:00
گل گهر 1 - 2 ذوب آهن 19:00
سپاهان 4 - 1 شمس آذر 19:00
پرسپولیس 1 - 0 مس رفسنجان 19:00
نساجی 0 - 1 فولاد 19:00

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 پرسپولیس 30 27 68
2 استقلال 30 25 67
3 سپاهان 30 27 57
4 تراکتور 30 21 56
5 ذوب آهن 30 0 42
6 ملوان 30 5 41
7 شمس آذر 30 0 39
8 آلومینیوم 30 -7 38
9 گل گهر 30 2 36
10 مس رفسنجان 30 -5 35
11 نساجی 30 -9 29
12 هوادار 30 -17 29
13 فولاد 30 -20 29
14 استقلال خوزستان 30 -11 28
15 پیکان 30 -13 27
16 صنعت نفت 30 -25 21
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال