ارتش سرخ دات کام

اخبار

ممبینی: پرسپولیس با امیدها هماهنگ ا ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 1 اظهار نظر

-

7 ماه پیش

ممبینی: پرسپولیس با امیدها هماهنگ است

ارتش سرخ دات کام :
ممبینی: پرسپولیس با امیدها هماهنگ است
دبیرکل فدراسیون فوتبال گفت: اهمیت بازی‌های سه تیم ایرانی در لیگ قهرمانان از مسابقات تیم ملی امید کمتر نبوده و سعی کردیم با بهترین شرایط و هماهنگی، کاری کنیم تا هر دوطرف متضرر نشوند.

هدایت ممبینی، دبیرکل فدراسیون فوتبال توضیحاتی را در خصوص شرایط تیم ملی فوتبال امید و تجهیزات VAR مطرح کرد.

*3 بازیکن پرسپولیس با هماهنگی از چین به قطر رفتند

ممبینی درمورد عدم حضور سه بازیکن در اردوی تیم ملی فوتبال امید گفت: باتوجه به اینکه مسابقات هانگژو در مقطع فیفا دی وجود ندارد، به دلیل مشکلات و بیماری کرونا این مسابقات از سال 2022 به 2023 موکول و باعث شد تا تیم ملی فوتبال امید بلافاصله بعد از رقابتهای المپیک در ازبکستان به چین سفر کند.

وی ادامه داد: همزمانی برگزاری مسابقات لیگ برتر، مسابقات مقدماتی لیگ قهرمانان آسیا و بازیهای تیم ملی امید در هانگژو باعث شده تا مشکلات این چنینی ایجاد شود. پیش از اعزام تیم به کشور چین طبق توافقاتی که با سرپرست تیم و باشگاه پرسپولیس صورت گرفت، در صورت لزوم، باشگاه می تواند از بازیکنان خود استفاده کند. تعاملی که بین باشگاههای حاضر در لیگ قهرمانان آسیا با تیم ملی امید است، جای تشکر و قدردانی دارد. اهمیت بازی‌های سه تیم ایرانی در لیگ قهرمانان از مسابقات تیم ملی امید کمتر نبوده و سعی کردیم با بهترین شرایط و هماهنگی، کاری کنیم تا هر دوطرف متضرر نشوند.

دبیرکل فدراسیون فوتبال عنوان کرد: در همین راستا طبق برنامه ریزی و زمان مسابقاتی که وجود داشت، مقرر شد تا سه بازیکن پرسپولیس به تیم خود در قطر ملحق شوند و پس از پایان بازی و درصورت اعلام نیاز سرمربی تیم ملی فوتبال امید، این بازیکنان مجددا به هانگژو سفر کنند. می دانیم که شرایط سختی برای بازیکنان به دلیل مسافت و رفت آمد ایجاد می شود اما به خاطر فشردگی مسابقات و وضعیتی که وجود دارد، این شرایط ایجاد شده است. به صورت کلی باشگاهها این حق را دارند که از بازیکنان خود استفاده کنند. در همین راستا بار دیگر از تعاملی که تمامی باشگاهها مخصوص پرسپولیس، نساجی و سپاهان با تیم ملی فوتبال امید داشته اند، تشکر می کنم.

* بازیکنان تیم امید پاداش گرفتند

ممبینی در ادامه درخصوص حضور تیم ملی فوتبال امید در مرحله یک چهارم بازی‌های آسیایی گفت: یکی از بهترین تیم ملی فوتبال امید را در ادوار گذشته در اختیار داریم. برترین‌ها در این تیم حضور دارند و با غیرت و انگیزه بالا برای مصاف مقابل هنگ کنگ آماده می شوند تا با افتخار آفرینی، در جمع 4 تیم نهایی قرار بگیرند و دل مردم ایران را شاد کنند. بازیکنان این تیم پتانسیل بالایی دارند و آینده تیم ملی بزرگسالان هستند. بدون شک در آینده ای نه چندان دور، باید منتظر درخشش این ملی پوشان در فوتبال ملی بزرگسالان باشیم.با تلاش فدراسیون،در روزهای گذشته به بازیکنان تیم امید پاداش داده شده و طبق برنامه تا قبل از بازی بعدی هم پاداش بعدی داده خواهد شد. همچنین بر اساس تفاهم قبلی قرار است کمیته ملی المپیک پاداش بردهای آتی را پرداخت کند.

* تیم امید با درخشش در جمع 4 تیم برتر بازی‌هایی آسیایی ماندگار می‌شود

وی افزود: با تلاش بازیکنان موفقیت طلایی به دست می آید و تیم امید در بین 4 تیم نهایی مسابقات المپیک آسیایی می درخشد و در تاریخ فوتبال کشورمان ماندگار خواهد شد. نگهداری سرمایه ها بر عهده فدراسیون فوتبال است. این بازیکنان سرمایه های ایران هستند. این تیم برای ما از اهمیت بسیار بالایی برخوردار است. در همین راستا رییس فدراسیون فوتبال اکنون همراه ملی پوشان بوده و برای موفقیت آنها از هیچ تلاشی دریغ نمی کند.

*با تلاش فدراسیون، مصوبه هیات رییسه AFC تغییر کرد

دبیرکل فدراسیون فوتبال درخصوص میزبانی ایران در رقابتهای لیگ قهرمانان آسیا گفت: کار بسیار بزرگی در فوتبال ایران صورت گرفت. با تلاش مجموعه فدراسیون و در راس آن مهدی تاج، میزبانی از تیم های عربستانی در ایران رخ داد. طبق مصوبه ای که در سال 2016 در هیات رییسه AFC مقرر شده بود تا میزبانی تیم های ایران برای لیگ قهرمانان آسیا به کشوری دیگر داده شود. اما با پیگیری و تلاش این امر لغو شد. پروسه سختی بود که با مکاتبات و پیگیری مستمر به نتیجه رسید.

* سعی می‌کنیم تجهیزات VAR در ایران بماند

ممبینی درمورد پروسه ورود تجهیزاتVAR و نصب آن در ورزشگاه های آزادی و نقش جهان گفت: پس از موافقت با میزبانی تیم های ایرانی، با کنفدراسیون فوتبال آسیا و دیگر مجموعه ها وارد مذاکره شده و ظرف مدت یک هفته این تجهیزات را با تمام مشکلاتی که وجود داشت، وارد ایران کردیم. پس از نصب تجهیزات VAR در آزادی و برگزاری دیدار تیم های پرسپولیس و النصر، AFC بابت راه اندازی، وصل سیستم و فعالیت‌هایی که در این زمینه صورت گرفت، تقدیر کرد.

وی توضیح داد: تجهیزات VAR طی دو روز گذشته در ورزشگاه نقش جهان نیز نصب شده و مشکلی وجود ندارد. برای نگهداری تجهیزات VAR در ایران باید اقدامات و مکاتبات مختلفی صورت گیرد، مجوزهای لازم صادر شود تا بتوانیم از این سیستم در رقابتهای لیگ برتر در آینده‌ای نه چندان دور استفاده کنیم. سعی ما بر این است با ایجاد شرایط مناسب و گرفتن مجوزات مد نظر از این پس ورزشگاه هایی که شرایط داشتن تجهیزات VAR را دارند، این تجهیزات در ایران بماند.

* هر احتمالی درمورد پرونده سپاهان در کمیته استیناف وجود دارد

ممبینی درمورد فرجام خواهی باشگاه سپاهان نسبت به رای کمیته انضباطی، تصریح کرد: باشگاه سپاهان پس از رای اخیر کمیته انضباطی، در مهلت قانونی نسبت به ثبت درخواست استیناف اقدام کرد. روشن است که ارکان قضایی فدراسیون مستقل هستند و رای خود را از مجمع گرفته اند و هر تصمیمی در این باره و سایر موارد گرفته شود ابلاغ خواهد شد.

وی درباره اینکه آیا امکان تغییر رای کمیته انضباطی درباره باشگاه سپاهان در کمیته استیناف وجود دارد یا نه,گفت:در این باره من نمی توانم اظهارنظر کنم اما هر احتمالی در تصمیم گیری های ارکان قضایی وجود دارد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156688
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
رضا شیرخانی

0

2

7 ماه پیش

آفرین به شما آقای ممبینی، می شما رو مدیر کرده ما این مربی به دو دوم مقدماتی المپیک نرفتم، بعد می گی ملت تیم بره جز چهار تیم خوشحال میشن، آقای ممبینی از موتوری جنس نگیر، اخدایی تا حالا با این تیم های بازی کرده باید پاداش بدید تیم محله ما هم به این تیم ها نمی باخت،

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر 2 - 1 پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار 2 - 1 صنعت نفت 17:00
تراکتور 0 - 0 استقلال 17:00
مس رفسنجان 1 - 1 گل گهر 17:45
ذوب آهن 0 - 2 نساجی 18:00
استقلال خوزستان 1 - 1 ملوان 18:15
آلومینیوم 1 - 1 فولاد 18:15
پرسپولیس 0 - 0 سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال