نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 22 اظهار نظر

-

1 سال پیش

ناامید نشو

ناامید نشو
ارتش سرخ دات کام :
شکست مقابل النصر ناراحت‌کننده بود و کلی اتفاق بد داشت. بدی‌ها و زشتی‌ها از حاشیه‌های استقبال از حریف عربستانی شروع و با مصدومیت ستاره‌های پرسپولیس و مصاحبه‌های تلخ بازیکنان تیم رقیب درباره چمن ورزشگاه آزادی ادامه یافت. بازی با النصر هیچ دستاورد مثبتی برای پرسپولیس نداشت و در یک فضای سرد و بی‌روح با شکست خانگی توأم شد و تیم یحیی را در هفته نخست لیگ قهرمانان به قعر جدول گروه E فرستاد.

مصاف با النصر، حاشیه و اتفاقات تلخش اما هر چه که بود تمام شد و رفت. خیلی‌ها دوست داشتند تا ماجراهای مربوط به حواشی این مسابقه ادامه پیدا کند یا به خاطر ضعف تیم یحیی در مصاف با حریف تا بن‌دندان مسلحش چیزی برای بولد کردن بسازند اما همه این حرف و حدیث‌ها بالاخره باید جایی تمام می‌شد که شد.

پرسپولیس خودش مأموریت داشت به این حواشی پایان دهد. از فردای بازی با النصر و بعد از ریکاوری همه اعضای کادر فنی و بازیکنان هر آنچه در بازی با النصر گذشته را فراموش کردند و پشت سر گذاشتند. البته که این مصاف با وجود نتیجه بد و اتفاقات نگران‌کننده، کلی تجربه و نکته فنی خوب برای پرسپولیس داشت و تیم یحیی را هوشیارتر و آگاه‌تر آماده مصاف با الدحیل کرد.

پرسپولیس و سرمربی‌اش از قطر و دوحه تجربیات متفاوت و خاطرات تلخ و شیرین زیادی دارند. پرسپولیس چهار بار به الدحیل در دوحه باخته که دوبارش مربوط به همین تیم یحیی گل‌محمدی بوده اما در همان مسابقات سه فصل قبل گل‌محمدی تیمش را به فینال رسانده است. پرسپولیس فقط یک بار در دوحه حریفش را شکست داده که مربوط به شش سال قبل است؛ وقتی الدحیل اینقدر پرستاره نبود و لخویا نام داشت.

پرسپولیس از قطر خاطرات شیرینی هم دارد. سه سال قبل وقتی بازی‌ها به خاطر شیوع ویروس کرونا متمرکز برگزار شد تیم یحیی بعد از باخت مقابل الدحیل و شارجه قبل از انتشار ویروس، با ناامیدی به دوحه رفت اما با سه برد و یک باخت دیگر در مرحله گروهی به مرحله بعد رفت و در دور حذفی تیم‌های السد، پاختاکور و النصر را در همین دوحه شکست داد و به فینال رسید.

به خاطر تمام دستاوردهای قبلی و روح بزرگ پرسپولیس که در آسیا بازیابی شده این تیم حق ناامید شدن ندارد و بازی با الدحیل شروع یک مبارزه تازه برای صعود از مرحله گروهی خواهد بود. الدحیل کلی ستاره خارجی دارد، در خانه بازی می‌کند، در شرایط مسابقه است و حداقل اینکه بازی اولش را نباخته و خارج از خانه امتیاز گرفته است. آنها در لیگ قطر هم شرایط نسبتاً خوبی دارند و برای کسب اولین برد خانگی‌شان وارد این میدان خواهند شد اما پرسپولیس با تمام مشکلات و دل‌نگرانی‌هایش حق ناامید شدن از پیروزی در این مسابقه را ندارد؛ کما اینکه می‌دانیم چنین روحیه‌ای نزد اعضای تیم و کادر فنی این تیم هرگز وجود نداشته و هر آنچه به تیم تلقین می‌شود غالباً از دل مصاحبه‌ها و مطالب بعضاً بی‌پایه و اساس و در فضای مجازی است.

پرسپولیس در صورت غیبت دو ستاره مهم خود امیری و ترابی مشکلاتی اساسی برای مصاف با الدحیل خواهد داشت و از آن سو بازگشت مصدومان مهم تیم قطری می‌تواند نکته مثبت دیگری با تیم کرسپو باشد اما پتانسیل‌های پرسپولیس را هیچ‌گاه از یاد نبرید. این همان تیمی است که با پنجره بسته و بازیکنانی مثل حسین‌پور، طاهرخانی، علوان‌زاده، آدام همتی و مصلح روی نیمکتش به فینال آسیا رسید. این تیم همان مجموعه‌ای است که طی بازی‌های فشرده سه چهار روز یک بار در دوحه و در ایام کرونا السد و پاختاکور و النصر را با تمام ستاره‌هایش شکست داد و فینالیست شد.

این تیم پرسپولیس حتی با در نظر گرفتن برخی جزئیات نگران‌کننده پتانسیل‌های بسیاری دارد. خوشبختانه یحیی و کادرش این پتانسیل‌ها را بهتر از همه ما می‌شناسند و خبری از ناامیدی و منفی‌گرایی در این تیم نیست پس لطفاً از اینجا تا دوحه موج منفی ارسال نکنید و بگذارید این تیم با تمام داشته‌ها و نداشته‌هایش دنبال برداشتن گام اول و هدف‌گذاری برای صعود از گروهش باشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/156685
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
بهزادسلیمانی

0

1

1 سال پیش

به امید پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل پیکان تهران و استقلال تاجیکستان وبقیه تیم‌های همگروه پرسپوليس وبقیه تیم‌های لیگ برتر خودمون.


بهزادسلیمانی

0

1

1 سال پیش

باسلام:نا امید نشو به امید پیروزی پرگل پرسپولیس مقابل پیکان تهران و استقلال تاجیکستان وبقیه تیم‌های همگروه پرسپوليس وبقیه تیم‌های لیگ برتر خودمون.


هوادار

0

2

1 سال پیش

باخت پرسپولیس به النصرپنجاه درصدبه جهت ازخودیبخودشدن اقای درویش و.......جهت امدن رونالدوبتهران بود


فردین کرمی

0

3

1 سال پیش

مرام پرسپولیس یک مرام پاک استوارومقدسه خواهشابه همدیگه توهین نکنیدسروران عزیز


برای پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

آقای هدایتی تا وقتی اینجا به روز نشه و مشکلاتی که گفتم درست نشه، پیام دادن موجب اعصاب خوردیه. وقتی بعضیا میان با اسم یکی دیگه پیام می ذارن و جای اون حرف می زنن، نشون میده این مشکل بی اهمیت نیست. اولین بار نیست این اتفاق میفته چند بار این اتفاق افتاده. وقتی یکی با صد تا اکانت میاد و اینجا موجب دعوا میشه، نشون میده مشکلاتی که میگم جدی هستند. همه ی اینا یه روزی میان و سریع میرن اما این وسط ما داریم خودمون رو کچل می کنیم. بازی پرسپولیس رو کامل دنبال می کنم اما ترجیح میدم تا زمانی که اینجا درست نشده، فعلا چیزی نگم. پیاما رو گاهی می خونم و گاهی شاید پیام بذارم اما خیلی کم. از بعد قهرمانی تیم کلا خیلی کم اومدم چون این مشکلات به شدت رو مخم بوده. کاش مدیر یا مسئول این برنامه، یکبار جواب می داد و میومد حمایت می کرد یا حداقل می گفت که می خوان درست کنند. فعلا که ما چیزی ندیدیم. تنها چیزی که من فهمیدم اینه که تمام کسایی که کارشناسی شده نظر می دادن رفتن جز دو سه نفر. و این برنامه شده فقط پیام های احساسی و بی منطق. و همه هم واسه همین مشکلات رفتند. یادش بخیر یه زمان هرچی بحث می کردیم بازم ناراحت نمی شدیم چون بحث ها کارشناسی شده و فوتبالی بود!


برای پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

آقای هدایتی تا موقعی که اینجا به روز نشه و مشکلاتی که گفتم درست نشه، موندن توش موجب اعصاب خوردی میشه


برای پرسپولیس

0

5

1 سال پیش

آقای هدایتی مشکلات زیادی هست. یکی اینکه یکی می تونه بیاد اسم یکی دیگه رو بذاره و به زبون اون بیاد اینجا حرفایی رو بزنه‌. مثل همین کاری که با قرمزته کردن. درحالیکه باید کاری کنند نشه اسم تکراری گذاشت. دوم اینکه تو این برنامه شماره ی الکی وارد کنی هم می تونی ثبت نام کنی. اینجوری موجب میشه یکی تا بیست تا حساب هم داشته باشه درحالیکه باید پیام تایید واسه شماره ها می فرستادن تا فقط شماره های واقعی ثبت بشن و هرکس یک یا نهایت دو اکانت داشته باشه. طبق چیزی که من بهش رسیدم، چند تا آدم بیکار هستند که با هفت هشت تا اکانت میان و پیام می ذارن و هرکدوم هم یک اسمه. این افراد هم بعد از دو هفته میرن و فقط تو این دو هفته دعوا می کنند. چیزی که تو این دو سال خیلی دیدم. و مشکل بعدی اینکه یکی ممکنه هزار تا توهین بکنه اما پیامش منتشر بشه اما یک نفر دیگه اگه یکچی بگه پیامش منتشر نمیشه. این بخشی از مشکلات هست. فونت متن خیلی کوچیکه و باید بزرگتر باشه. اینو دو سال ما گفتیم که به روز کنند این برنامه رو و این مشکلات رو برطرف کنند، اما هنوز هیچ اتفاقی نیفتاده


حسین هدایتی
(در پاسخ برای پرسپولیس)

0

4

1 سال پیش

سلام،اره واقعا داداش این مشکلات باید برطرف بشه،اما قوربون روی ماهت بشم سالار من شما قوت قلب همه ما هستید شما اینجا هستی دل ما یه شما گرمه،بیا تا قهرمانی اسیا همه کنار هم باشیم و از تیم حمایت کنیم تا بتونیم توی این تاریخ سازی بزرگ باشگاه سهم داشته باشیم و کنار همدیگه جشن بزرگ رو بگیریم،من بازم از کاربر قرمزته خواهش میکنم که بیاد و پیام بزاره واقعا جای خالیه شماها به هیچ وجه پر نمیشه
کاربر قرمزته عزیز
الماس پرسپولیس
لطفا بیاین و دوباره پشت ما باشید که بدون شما واقعا پشتمون خالیه،لطفا دوباره پیام بزارید خواهش میکنم


برای پرسپولیس

0

4

1 سال پیش

قرمزته منم چند وقتیه دیگه خیلی کم میام. این برنامه مشکلاتی داره که تا وقتی که درست نشه و به روز نشه، نمیشه توش پیام گذاشت‌


حسین هدایتی
(در پاسخ برای پرسپولیس)

-1

4

1 سال پیش

سلام داداش،تو دیگه چرا؟چه مشکلاتی داره الان که با نبودن تو رفع میشه؟؟؟؟؟؟تو بگو مشکلات رو


مهرداد

-1

3

1 سال پیش

ناامید دشمن خداست


محمد طاها نظریان

-1

2

1 سال پیش

من شب و روز ایرانی هارو لعنت می کنم (بلانصبت شما و کسایی که به فرودگاه نرفتن) چون روحیه رونالدو رو بردن بالا بابا رونالدو خدا که نیست. تو کلیپه ماموره رونالدو رو دیده می گه الله اكبر


آرین

0

5

1 سال پیش

درود بر حسین داداش عزیزم.... درود بر شرف و غیرتت شیر مرد پرسپولیس... مثل همیشه عالی گفتی و باید حرفهاتو با طلا نوشت.... دقیقا همینطور هست چون تمام ایران بسیج شدن تا تیم پرسپولیس رو به حاشیه ببرن و به هدف کثیفشون برسن.... تمام ایران واقعا بسیج شدن چون هر جا و هر اخباری که میخونم در مورد حاشیه سازی برای پرسپولیس هستش و نقشه شونم اینه که هوادارا رو جلوی پرسپولیس قرار بدن و پرسپولیس بزرگ رو به دست همین هوادار ها نابود کنن به خدا قسم هر جا اخبار خوندم فقط در مورد کارهای منفی مدیریت و بازیکنا و مربی بوده و میخوان با مظلوم جلوه دادن خودشون هوادارا رو جلوی مدیریت و مربی و بازیکنا قرار بدن و به هوادارا بگن دیدید ما به فکر شما هستیم و براتون کلیپ درست کردیم که چرا بیرو اونطوری حرف زد .... این کلیپ رو دقیقا شبکه خبر 20 بار بخش کرده و داره تیشه به ریشه پرسپولیس میزنه اونم به دست خودمون...... این آدمهای خوک صفت کسایی نیستن جز صدا و سیمای کثیف و فدراسیون که هر روز تاج داره با جواد چکش جلسه میزاره و وزارت ورزش که وزیر درخواست درویش رو رد میکنه و میگه نمیخوام ببینمت و سازمان لیگ که تمام بازیهای لیگ رو نابود کرده تا پرسپولیس بزرگ بدون انجام بازی و نبودن توی شرایط بازی به جنگ غول های بزرگ آسیا برن و این یعنی باخت این یعنی قرار دادن هوادار جلوی کادر فنی و بازیکنا و مدیریت.... پس دیدید این گروه کثیف جوری برنامه ریزی کردن که ما هوادارا خودمون ریشه پرسپولیس رو بزنیم ولی تمام این نقشه ها و زمینه سازی هاش کار همین آدمهای خوک صفت هستش که شمیشر رو علنی از رو بستن و میخوان همه ما و پرسپولیس رو نابود کنن چون با نابود کردن پرسپولیس یعنی میلیون ها هوادار نابود میشن...... پس حالا دیدید این آدمهای خوک صفت چقدر کثیف و منفور هستن که دست به هر جنایتی برای بالا بردن خودشون میزنن... ♥🌹♥♥♥ درود بر شرف و غیرت هواداران پرسپولیس که با خونشون با تیم بزرگ پرسپولیس عهد و پیمان بستن و همیشه عین کوه پشت کادر فنی و مدیریت و بازیکنا هستن و نمیزارن یه سری آدم از خدا بی خبر به هدف کثیفشون برسن♥🌹♥♥♥


حسین هدایتی

-4

6

1 سال پیش

سلام خدمت استاد و داداش خودم کاربر قرمزته،داداش چرا اخه؟شما نباشی اینجا صفایی نداره،همیشه پرقدرت و واضح مینویسی،داداش نزن این حرفهارو حتما باش.من یکی با افتخار کلی ازت چیز یاد گرفتم،دست بوستم سالار من،لطفا تجدید نظر،به خاطر تمام کسایی که اینجا دوست دارند،به خاطر تعصبی که به پرسپولیس داری لطفا تجدید نظر کن،
احمد رضا تو خیلی کوچیک و حقیر تر از این حرفهایی که در مورد کاربر قرمزته اینجوری حرف میزنی خاک بر سرت کنن که معلومه چقدر ضعیف تربیت شدی،از خوب بودن و صالح بودن کاربر قرمزته همین بس که یکی مثل تو دشمنشه.
کاربر قرمزته،لطفا دشمن شادمون نکن،بمون و پرقدرت بنویس


قرمزته

-15

3

1 سال پیش

بنده تقریبا
حدود ۲ سالی میشه که
با نام مستعار قرمزته و یاس کبود پرسپولیسی
در این سایت در خدمت شما بودم و پیام میزاشتم .
ولی بنا به دلایلی
رفته رفته
شرایط به سمتی پیش رفت
که به این نتیجه رسیدم
بهتره دیگه تو این سایت حضور نداشته باشم
و
از این به بعد هم‌
دیگه تو این سایت پیام نخواهم گذاشت .

ناگفته نمونه
چند وقتی هم هست
یه کاربری با نام قرمزته پیام میزاره تو سایت
که چندین بار هم
زیر پیامهاش بهش اشاره کردم که داره از نام کاربری بنده حقیر استفاده میکنه و ... .

توجه داشته باشید
اگه کسی هم ممبعد از این ۲ نام کاربری استفاده کرد
مطمئن باشید
بنده حقیر نیستم

اگه تو این مدتی هم که
تو این سایت در خدمت شما بزرگواران بودم
ناخواسته
باعث آزرده خاطر شدن یا رنجش کسی شدم
از صمیم قلب ازش معذرت میخام و ازش حلالیت میطلبم .

به امید موفقیت روز افزون ارتش بزرگ سرخ آسیا

قرمزته __ یاس کبود پرسپولیسی


احمد رضا بزرگی
(در پاسخ قرمزته)

-10

0

1 سال پیش

چقدر خوبه که دیگه پیام نمیزاری همش حرف مفت مینوشتی تازه حکومتی و جیره خور هم بودی اما من یکی حلالت نمیکنم چون واقعا کثیف هستی،به امید موفقعیت خودت زندگی کن چون ارتش سرخ با حمایت مردم واقعی همیشه موفقه و نیازی به امثال تو نداره


احمد رضا بزرگی
(در پاسخ قرمزته)

-8

0

1 سال پیش

چقدر خوبه که دیگه پیام نمیزاری همش حرف مفت مینوشتی تازه حکومتی و جیره خور هم بودی اما من یکی حلالت نمیکنم چون واقعا کثیف هستی،به امید موفقعیت خودت زندگی کن چون ارتش سرخ با حمایت مردم واقعی همیشه موفقه و نیازی به امثال تو نداره


احمد رضا بزرگی
(در پاسخ قرمزته)

-9

0

1 سال پیش

چقدر خوبه که دیگه پیام نمیزاری همش حرف مفت مینوشتی تازه حکومتی و جیره خور هم بودی اما من یکی حلالت نمیکنم چون واقعا کثیف هستی،به امید موفقعیت خودت زندگی کن چون ارتش سرخ با حمایت مردم واقعی همیشه موفقه و نیازی به امثال تو نداره


محمد رحیمی

0

4

1 سال پیش

سلام دوستان وهواداران عزیز ارتش سرخ آسیا انشاالله بایه بردشیرین ودلچسب بچه‌های ارتش‌ آسیایی برمیگردن ایران حمایت حمایت حمایت خواهشاً و التماس دعا ممنون ♥️♥️♥️♥️♥️♥️


جواد طه

0

5

1 سال پیش

اگر این موضوع را فهمیده باشیم باید بدانیم پرسپولیس همیشه پرسپولیس هست چه در شرایط مسابقه باشد چه نباشد که این گونه رفتن پرسپولیس به بازی‌ها نتیجه برنامه ریزی های به اصطلاح آقازاده‌هایی هست که چشم دیدن موفقیت ما را ندارند ولی قول میدم به شما که همین ادحیل با کلی ترس حتی اگر آگاه باشه که پرسپولیس توی فرم بازی نیست به مقابل ما میاد . چرا که اونها بیشتر به این فکر میکنن که بازی طوری پیش نره که باعث بشه پرسپولیس با روحیه فداکاری برای هم بازی کنه که اون موقع خودشون هم میدونن حریف ما نیستن . از همین راه دور دست به دعا هستم که انشالله پرسپولیس در روز بازی در بهترین شرایط روحی و روانی باشه تا به خواست خدا دیگه در شرایط بازی بودن زیاد مهم نخواهد بود . وسلام . یاشاسین پرسپولیس


احمد نوری اسرمی

0

5

1 سال پیش

یا علی گویان میریم برای شکست الدحیل تو خاک قطر . انسان با امید زندست


omid soror

0

5

1 سال پیش

یادش بخیر چه لذتی داشت النصر رو بردیم و رفتیم فینال

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر - الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال - النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر - الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 السد قطر 3 3 7
3 الاهلی عربستان 2 3 6
4 استقلال 2 1 3
5 الغرافه قطر 2 -1 3
6 الوصل امارات 2 -1 3
7 پاختاکور 3 -1 2
8 الشرطه عراق 3 -5 2
9 النصر عربستان 1 0 1
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 1 -2 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال