ارتش سرخ دات کام

اخبار

نشست خبري سرمربي پرسپوليس ...

نویسنده : ارتش سرخ

-

نظرات : 0 اظهار نظر

-

14 سال پیش

نشست خبري سرمربي پرسپوليس

ارتش سرخ دات کام :
نشست خبري سرمربي پرسپوليس

علي دايي در نشست خبري امروز باشگاه پرسپوليس به سؤالات خبرنگاران پاسخ داد:

* خليلي نظرش را گفته است

در ابتدا بايد از تمام بازيكناني كه فصل گذشته با من در تيم پرسپوليس بودند و اكنون در تيم ما نيستند تشكر كنم. محسن خليلي نيز در مورد اينكه من سرمربي پرسپوليس نباشم نظرش را گفته و نظرش هم محترم است. همانطور كه من نظرم را اعلام كرده‌ام و كادر فني پرسپوليس را به اين شكل بستم.

* پرسپوليس در هر 3 جام حرف براي گفتن دارد

در مورد سيستم بازي پرسپوليس بايد بگويم ما سيستم‌هاي مختلفي را در تمرينات مرور كرده‌ايم و بسته به شرايط مسابقه سيستم تيم ما فرق خواهد كرد. مسائل فني را هم اكنون نمي‌توانم بگويم و در جريان مسابقات شاهد آن خواهيد بود اما پرسپولس طوري بسته شده كه در هر 3 جام حرف براي گفتن داشته باشد. ما در هر پست حداقل 2 بازيكن خوب داريم كه مي‌توانيم از آنها استفاده كنيم.

* دوست دارم عبدي در كنار ما باشد

دوست داشتم عبدي در اين فصل كنار ما باشد زيرا فصل گذشته كاري را با هم شروع كرديم كه در كمال تفاهم آن را به سرانجام رسانديم و وظايفمان كاملا مشخص بود. اكنون نيز دوست دارم از عبدي استفاده كنم اما ايشان از نظر مالي با باشگاه به توافق نرسيده است. 2 روز پيش من با حسين عبدي نيم ساعت حرف زدم تا بتوانم او را بگردانم. عبدي از بچه‌هاي خوب و با ادب است كه شعور فوتبالي بالايي دارد. خوشحال مي‌شوم كه حسين دوباره به كادر ما برگردد. اگر عبدي بيايد من عبدي، تارتار، يحيوي، مولايي، عاليپور كه آناليزور ما است كادر فني پرسپوليس را تشكيل مي‌دهيم كه 4 نفر از آنها روي نيمكت حاضر مي‌شوند و آنهايي كه روي نيمكت حضور ندارند معنايش اين نيست كه كمتر از ما براي تيم زحمت مي‌كشند. شايد آنها زحمتشان بيشتر از ما باشد.

* تعطيلي ليگ و اردوي بي موقع تيم ملي به ضرر باشگاه ها است

تعطيلي ليگ به ضرر تمامي باشگاه‌ها از جمله پرسپوليس خواهد بود. متاسفانه اين تعطيلات به ليگ ما صدمه مي‌زند. ما زماني تيم ملي قوي خواهيم داشت كه اختلاف در ليگ نباشد. اگر دقت كنيم تيم هاي آسيايي كه در جام جهاني موفق شدند ليگ هاي قوي‌ داشتند. ژاپن و كره جنوبي ليگ‌هاي قوي دارند بنابراين تعطيلي بي موقع و اردوي بي موقع تيم ملي به ضرر تمام باشگاه‌ است.

* فيفا به راي كميته استيناف توجهي ندارد

شكايت من از فدراسيون به حيطه كاري ‌ام در پرسپوليس مربوط نمي‌شود. آن مسئله امري جدا است كه افراد ديگر آن را پيگيري مي‌كنند و روي پرسپوليس تاثيري نخواهد داشت. متاسفانه پس از كنار گيري من از تيم ملي فدراسيون به تعهدش عمل نكرد و من مجبور به شكايت شدم. تا آخر ايستاده‌ام و اين شكايت را پيگيري مي‌كنم و گذشت هم نمي‌كنم. اميدوارم در مملكت خودم به حقم برسم. تمام مدارك و قرار دادها و متمم‌هاي قرار داد موجود است و تمامي آنها دال بر حقانيت من دارد. فكر نمي‌كنم كميته استيناف به نفع من راي صادر كند زيرا اين كميته زير مجموعه فدراسيون است اما بايد توجه داشت كه فيفا راي كميته استيناف را قبول نخواهد كرد. فدراسيون يك طرف اين پرونده است. آقايان يا از مسائل بين المللي چيزي نمي‌دانند يا به ضررشان است و خودشان را به راه ديگري مي‌‌زنند. من براي كميته انضباطي و كميته استيناف احترام قائلم و اين پرونده را پيگيري خواهم كرد.

* از نيامدن خلعتبري ناراحت نيستم

محمد رضا خلعتبري با حبيب كاشاني سرپرست باشگاه مذاكراتي انجام داد اما نمي‌دانم به چه علتي در باشگاه حضور پيدا نكرد اما من از اين موضوع ناراحت نيستم و اميدوارم وي در ذوب آهن و تيم ملي موفق باشد.

* برابر كفاشيان و تاج تا اعلام راي كميته استيناف سكوت مي‌كنم

علي كفاشيان رئيس فدراسيون فوتبال و مهدي تاج نايب رئيس نسبت به من لطف دارند و در بعضي مواقع اظهاراتي را در مورد من انجام مي‌دهند اما من وكيل دارم و او در اين زمينه پيگير مسائلي است. تا زماني كه كميته استيناف راي خود را صادر كند سكوت خواهم كرد.

* 80 درصد بازيكنان مد نظر را جذب كرده‌ايم

ما در فصل نقل و انتقالات بازيكنان خوبي را جذب كرديم و توانستيم 80 درصد افرادي كه مد نظرمان بود جذب كنيم. ملحق نشدن مهدي رحمتي، محمد رضا خلعتبري، حسن اشجاري و سيد جلال حسيني مسائلي داشت. من قصد جذب اين افراد را داشتم اما اين بازيكناني را كه جذب كرديم بسيار خوب هستند و مي‌توانند يك پرسپوليس قدرتمند را در دهمين دوره ليگ برتر به نمايش بگذارند. اين افراد همگي ليگ برتري بودند و من نمي‌توانستم تمام آنها را جذب كنم. اگر چه نتوانستيم يكي دو بازيكن را جذب كنيم اما در مجموع تيم خوبي بستيم و يك پرسپوليس قدرتمند را در ليگ شاهد خواهيد بود.

*در فوتبال اروپا به هيچ عنوان بحث منشور اخلاقي مطرح نيست

در مصاحبه‌اي خواندم كه عليپور اعلام كرده از دايي بپرسيد كه آيا در بايرن مونيخ نيز منشور اخلاقي هم وجود نداشته است؟ من بايد به آقاي عليپور بگويم كه در 5 سال حضورم در اروپا هيچ گاه بحث منشور اخلاقي و اين موضوعات مطرح نشد. در فوتبال حرفه‌اي همه چيز رعايت مي‌شود ولي افراد و مسئولان به فعاليت‌هاي شخصي بازيكنان كاري ندارند. اگر بازيكني با رفتارهاي بد مواجه شود باشگاه او را جريمه مي‌كند تا به فوتبال ضربه نزد اما بحث منشور اخلاقي مطرح نيست. اين موضوع براي من تازگي دارد و براي اولين بار است كه در ايران آن را مشاهده مي‌كنم. شايد عليپور قبل از من در ليگ اروپا فعاليت داشته و بازي كرده و اين حرف را زده است اما در زماني كه من در فوتبال اروپا فعاليت داشتم بحث منشور اخلاقي مطرح نبود.

در دين ما نيز تلاش مي‌شود با آبروي افراد بازي نشود و تمام بزرگان ما يادآوري مي‌كنند كه آبروي افراد را نبريم اما متاسفانه منشور اخلاقي دست به چنين كاري زده و من در هيچ جاي دنيا چنين موضوعي را مشاهد نكردم. اگر رفتاري انجام مي‌دهيم كه به فوتبال ضربه مي‌زند بايد محروم شويم اما نبايد به ليگ‌هاي پايين تر و پايه فرستاد شوند زيرا اين ليگ‌ها نيز باعث پيشرفت و رشد فوتبال مي‌شود و بايد شرايط را يكسان انجام داد.

* مسائل اردوي آلمان درون خانواده پرسپوليس حل شد

در اردوي آلمان به هيچ عنوان با مشكلي مواجه نشديم و بازيكنان به خوبي تمرينات خود را انجام دادند اما متاسفانه برخي افراد يك موضوع كوچك را بزرگ مي‌كنند و باعث حاشيه سازي در باشگاه مي‌شوند. ما اگر در اردوي آلمان با مشكلي برخورديم آن را در درون باشگاه حل كرديم و تمام بازيكنان با انگيزه تمرينات خود را انجام دادند و به تمام اهداف خود در اين اردو دست يافتند. اگر موضوعي بوده ستاد منشور اخلاقي به آن رسيدگي و بازيكن را محروم خواهد كرد اما هيچ مسئله‌اي به وجود نيامده و اردوي آلمان را در بهترين شرايط به پايان رساند.

* اعتقادي به سيستم چرخشي ندارم

در اين فصل در 3 جام شركت خواهيم كرد و تلاش كرده ايم كه بازيكنان مورد نظر خود را جذب كنيم و با تمام نيرو برابر حريفان ظاهر شويم اما هيچ اعتقادي به سيستم چرخشي ندارم. ملاك من استفاده از بازيكنان قدرتمند و توانمند است. فشار زيادي را در اين ليگ متحمل خواهيم شد اما تلاش خواهيم كرد كه با تمام قوا ظاهر شويم و به اهداف خود دست پيدا كنيم.

* دفاع پرسپوليس هيچ مشكلي ندارد

وضعيت خط دفاعي پرسپوليس بسيار مطلوب است و با جذب بازيكنان جديد توانسته‌ايم مشكلات فصل گذشته را برطرف كنيم. در فصل گذشته پرسپوليس از خط دفاعي متضرر شد اما با شروع ليگ دهم خود شما نيز شاهد خواهيد بود كه بهترين خط دفاع را پرسپوليس خواهد داشت. فقط وظيفه خط دفاعي اين نيست كه دفاع كند بلكه تمام تيم بايد در كار دفاعي شركت كنند تا تيم بتواند نتايج مطلوب را كسب كند.

* پرسپوليس از وجود باقري به خود افتخار خواهد كرد

حضور افرادي مانند باقري در پرسپوليس مايه افتخار است و او مي‌تواند كمك شاياني به تيم انجام دهد. اميدوارم با كمك تمام بازيكنان بتوانيم يك پرسپوليس ايده آل را فراهم كنيم و تمام تماشاگران از آن راضي باشند.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/11192
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال