نویسنده : ارتش سرخ
-
نظرات : 0 اظهار نظر
-
15 سال پیش
نصرتی:استیلی هنوز ترکیب اصلی را پیدا نکرده است/قول می دهم خوب نتیجه بگیریم
ارتش سرخ دات کام :
این روزها بازیکنان پرسپولیس از رفتار هواداران تیمشان به شدت ناراحتند و به نظر می رسد که این بحران تمام شدنی نیست.آنها حتی تیم ته جدولی مس سرچشمه را هم شکست ندادند تا اوضاع بحرانی پرسپولیس ادامه داشته باشد.محمد نصرتی در مورد این بازی و مسائل دیگر به سوالات پاسخ می دهد.
باز هم یک نتیجه بد.چرا پرسپولیس اینطوری شده؟
به هیچ وجه شروع خوبی نداشتیم و همان ثانیه های اول غافلگیر شدیم. آن گل زودهنگام مس شیرازه تیم ما را به هم ریخت و دیدید که تا به خود بیاییم گل دوم را هم خوردیم.جو سنگینی در ورزشگاه بود ولی نسبت به بازی های قبل خوب بازی کردیم. در شرایطی که هواداران اعتراض می کردند تمرکز کردیم و به بازی برگشتیم. اگر کار ما به نیمه دوم می کشید، خیلی سخت می شد. توپ های ما به گل تبدیل نشد وگرنه 4، 5 موقعیت خیلی خوب داشتیم که هدر رفت.
دلیل این بحران چیست؟
دست مربی تیم بسته است. مجموعه کامل بچه ها تازه 18 روز است کنار هم تمرین می کنند. هنوز سرمربی ارنج تیم را پیدا نکرده است . تغییرات در ترکیب تیم باعث می شود هماهنگی دیر حاصل شود ولی یقین بدانید و قول می دهم که در بازی بعدی هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه خوبی بگیریم.
ولی صبر هوادران پرسپولیس تمام شده...
هواداران باید صبور باشند و به تیم وقت بدهند. هرتیمی جلوی ما بازی می کند با انگیزه مضاعف می آید. مس سرچشمه خیلی وقت کشی هم می کرد مخصوصا وقتی 10 نفره شدیم، خیلی خود را زمین می انداختند و به مساوی راضی بودند. متاسفانه یک عده دوست ندارند، پیشرفت پرسپولیس را ببینند. می خواهند تمرکز تیم را به هم بزنند تا نتوانیم روی بازی تمرکز کنیم. حالا با این اتفاقات بازیکنان ما باتجربه شدند . همه تلاش خود را می کنیم که در بازی های بعد این نتایج را جبران کنیم. این شعارها و اعتراضات روی بازیکنان تاثیر می گذارد و نمی توانیم حتی بازی معمولی خود را انجام دهیم.
نظرت در مورد اخراج کریمی چیست؟
داور بازی متوسط بود. خیلی از خطاهای ما را نگرفت. کریمی در آن صحنه ابتدا توپ را زد و بعد نمی دانم به پای بازیکن خورد یا نه. کارتی که باید می گرفت زرد بود نه قرمز. اگر او بود بازی را می بردیم،شک نکنید.
بعد از اخراج کریمی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بستی.در این مورد صحبت کن.
عده ای فقط منتظرند ببینند در تیم چه اتفاقی می افتد تا با پرداختن به آن حاشیه درست کنند. نمی دانم چرا کاپیتان شدم. این را می توانید از مسئولین باشگاه و سرمربی تیم بپرسید. کاپیتان شدن من نظر استیلی بوده و بس
باز هم یک نتیجه بد.چرا پرسپولیس اینطوری شده؟
به هیچ وجه شروع خوبی نداشتیم و همان ثانیه های اول غافلگیر شدیم. آن گل زودهنگام مس شیرازه تیم ما را به هم ریخت و دیدید که تا به خود بیاییم گل دوم را هم خوردیم.جو سنگینی در ورزشگاه بود ولی نسبت به بازی های قبل خوب بازی کردیم. در شرایطی که هواداران اعتراض می کردند تمرکز کردیم و به بازی برگشتیم. اگر کار ما به نیمه دوم می کشید، خیلی سخت می شد. توپ های ما به گل تبدیل نشد وگرنه 4، 5 موقعیت خیلی خوب داشتیم که هدر رفت.
دلیل این بحران چیست؟
دست مربی تیم بسته است. مجموعه کامل بچه ها تازه 18 روز است کنار هم تمرین می کنند. هنوز سرمربی ارنج تیم را پیدا نکرده است . تغییرات در ترکیب تیم باعث می شود هماهنگی دیر حاصل شود ولی یقین بدانید و قول می دهم که در بازی بعدی هم خوب بازی کنیم و هم نتیجه خوبی بگیریم.
ولی صبر هوادران پرسپولیس تمام شده...
هواداران باید صبور باشند و به تیم وقت بدهند. هرتیمی جلوی ما بازی می کند با انگیزه مضاعف می آید. مس سرچشمه خیلی وقت کشی هم می کرد مخصوصا وقتی 10 نفره شدیم، خیلی خود را زمین می انداختند و به مساوی راضی بودند. متاسفانه یک عده دوست ندارند، پیشرفت پرسپولیس را ببینند. می خواهند تمرکز تیم را به هم بزنند تا نتوانیم روی بازی تمرکز کنیم. حالا با این اتفاقات بازیکنان ما باتجربه شدند . همه تلاش خود را می کنیم که در بازی های بعد این نتایج را جبران کنیم. این شعارها و اعتراضات روی بازیکنان تاثیر می گذارد و نمی توانیم حتی بازی معمولی خود را انجام دهیم.
نظرت در مورد اخراج کریمی چیست؟
داور بازی متوسط بود. خیلی از خطاهای ما را نگرفت. کریمی در آن صحنه ابتدا توپ را زد و بعد نمی دانم به پای بازیکن خورد یا نه. کارتی که باید می گرفت زرد بود نه قرمز. اگر او بود بازی را می بردیم،شک نکنید.
بعد از اخراج کریمی بازوبند کاپیتانی پرسپولیس را به بازو بستی.در این مورد صحبت کن.
عده ای فقط منتظرند ببینند در تیم چه اتفاقی می افتد تا با پرداختن به آن حاشیه درست کنند. نمی دانم چرا کاپیتان شدم. این را می توانید از مسئولین باشگاه و سرمربی تیم بپرسید. کاپیتان شدن من نظر استیلی بوده و بس
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/21103
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اولین نفری باشید که نظرش را ثبت می کند.
بازی های پرسپولیس
-
استقلال خوزستان
پرسپولیس
یکشنبه, 24 اسفند
ساعت 19:30
ورزشگاه : غدیر اهواز
داور : ؟؟؟
-
پرسپولیس
چادرملو
جمعه, 5 تیر
ساعت 18:45
ورزشگاه : پاس قوامین
داور : موعود بنیادیفرد
نظرسنجی
پرسپولیس برابر چادرملو به چه نتیجهای دست پیدا خواهد کرد؟
برنامه بازی ها
هفته 23 لیگ برتر
پنجشنبه, 07 اسفند
| تراکتور | 1 - 0 | گل گهر | 19:15 |
جمعه, 08 اسفند
| خیبر خرمآباد | 0 - 2 | چادرملو | 19:00 | |
| شمس آذر | 0 - 2 | فولاد | 19:00 | |
| پیکان | 0 - 0 | سپاهان | 19:00 | |
| استقلال | 2 - 1 | فجرسپاسی | 19:15 |
شنبه, 09 اسفند
| مس رفسنجان | - | آلومینیوم | تعویق | |
| ذوب آهن | - | پرسپولیس | تعویق |
یکشنبه, 10 اسفند
| استقلال خوزستان | - | ملوان | تعویق |
یک هشتم جام حذفی
پنجشنبه, 27 آذر
| تراکتور | 1 - 1 | پرسپولیس | 16:15 |
هفته 1 تعیین سهمیه آسیایی
جمعه, 05 تیر
| پرسپولیس | - | چادرملو | 18:45 |
جدول مسابقات
| رده | نام تیم | بازی | تفاضل | امتیاز |
|---|---|---|---|---|
| 1 | استقلال | 22 | 13 | 41 |
| 2 | تراکتور | 22 | 18 | 39 |
| 3 | سپاهان | 22 | 11 | 39 |
| 4 | گل گهر | 23 | 7 | 39 |
| 5 | پرسپولیس | 22 | 4 | 34 |
| 6 | چادرملو | 22 | 1 | 32 |
| 7 | فولاد | 22 | 5 | 31 |
| 8 | خیبر خرمآباد | 23 | -2 | 29 |
| 9 | ملوان | 22 | -8 | 29 |
| 10 | فجرسپاسی | 23 | -1 | 28 |
| 11 | پیکان | 23 | -6 | 24 |
| 12 | استقلال خوزستان | 22 | -7 | 22 |
| 13 | آلومینیوم | 22 | -7 | 22 |
| 14 | شمس آذر | 23 | -4 | 19 |
| 15 | ذوب آهن | 21 | -8 | 17 |
| 16 | مس رفسنجان | 22 | -16 | 15 |