ارتش سرخ دات کام

اخبار

نمایش هوشمندانه بردن در بهترین زمان ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 10 اظهار نظر

-

1 سال پیش

نمایش هوشمندانه بردن در بهترین زمان

ارتش سرخ دات کام :
نمایش هوشمندانه بردن در بهترین زمان
چرا برد مقابل گل‌گهر اینقدر اهمیت داشت؟ جوابش روشن است چرا که در هفته توقف استقلال و باخت سپاهان این برد می‌توانست دوباره پرسپولیس را به صدر جدول برگرداند. پرسپولیس موفق شد اختلاف با استقلال را دوباره به عدد 2 برگرداند و البته از سپاهان 5 امتیاز جلو بیفتد. گل‌گهر دیگر ضلع مدعیان قهرمانی بود که با یک بازی عقب افتاده و بازی در خانه می‌توانست خطرناک شود اما پرسپولیس با برد در این مسابقه، حریف را در همان امتیاز 24 نگه داشت. حالا اگر تیم قلعه‌نویی یک بازی عقب افتاده‌اش را هم ببرد باز دو امتیاز کمتر از پرسپولیس خواهد داشت و این یعنی که پرسپولیس اولین شانس قهرمانی نیم فصل است.
پرسپولیس در بهترین موقعیت و در بهترین زمان ممکن مقابل یکی از مهم‌ترین حریفانش پیروز شد. تصور کنید اگر شرایط برعکس می‌شد و پرسپولیس در این مسابقه می‌باخت چه اتفاقی می‌افتاد. گل‌گهر با یک بازی کمتر بالای سر پرسپولیس می‌ایستاد و شانس اول قهرمانی نیم فصل می‌شد ضمن اینکه سرخ‌ها پایین‌تر از رقیب سنتی قرار می‌گرفتند و به رده سوم جدول سقوط می‌کردند که این مسأله بعد از دو تساوی متوالی برای یحیی و تیمش خیلی بد می‌شد و به نوعی شرایط را نیمه بحرانی می‌کرد.

خدا بیرانوند را دوست داشت
بیرانوند می‌گوید خدا او را دوست دارد چرا که همیشه در بدترین موقعیت‌ها دستش را می‌گیرد و دوباره او را به اوج می‌رساند. هفته قبل بیرو برای یک مسأله حاشیه‌ای که از جام جهانی همراهش بوده به کمیته انضباطی باشگاه رفت. بیرو مقابل استقلال دو گل خورد و با اینکه در بازی با پیکان یکی دو بار دروازه تیمش را نجانت داد و کلین شیت کرد اما تساوی مقابل پیکان آنقدر دردناک بود که هیچ‌کس به سیوهای او اشاره‌ای نکرد. انگار بیرو برای بازگشت به جایی که دوباره دیده شود نیاز داشت تا در یک بازی بزرگ بدرخشد.
مهار پنالتی در دقایق ابتدایی بازی شش‌امتیازی همان اتفاقی بود که بیرو نیاز داشت تا نشان دهد ستاره است. شاید اگر بیرو آن پنالتی را مهار نمی‌کرد و پرسپولیس گل می‌خورد نتیجه برعکس می‌شد و مثلاً با باخت دو بر صفر دنیا سر یحیی و تیمش خراب می‌شد. حتماً به همین خاطر بود که گل‌محمدی در شروع صحبت‌هایش تشکر ویژه‌ای از بیرانوند کرد و به او لقب رهبر این پیروزی را داد.
برخی می‌گویند کاپیتان گل‌گهر پنالتی را جایی زد که برای گلرها بهترین‌جاست. در ارتفاع حدوداً نیم متری و جایی که زیاد گوشه هم نباشد و اینکه توپ به تیر عمودی دروازه خورد و گل نشد هم نشانه دیگری است که خدا بیرو را دوست داشته و کمکش کرده اما او در مجموع و بعد از این بازی شایسته ستایش بود. تمجیدها از یحیی در نشست خبری شروع شد و به رسانه‌ها رسید و حالا همه دوباره از این می‌گویند که بیرانوند با بیشترین تعداد کلین‌شیت تا اینجای فصل شایسته شماره یک تیم ملی است.

تغییرات درست یحیی و یک برد ویژه
یحیی گل‌محمدی از وقتی به پرسپولیس برگشته و هدایت این تیم را قبول کرده به قلعه‌نویی و تیمش نباخته است. یحیی طی سه فصل اخیر 7 بار مقابل قلعه‌نویی و تیمش بازی کرده که 4 بار برده و سه بار هم مساوی کرده است. اما این برد به خاطر اتفاقات دو هفته قبل و نتایجی که پرسپولیس را تحت فشار قرار داده (بخصوص بازی با پیکان) و البته حریفی که خودش مدعی قهرمانی است و شاید پرمهره‌تر از پرسپولیس باشد اهمیت دوچندانی داشت.
یحیی را اما نباید به خاطر آمار خوبش مقابل قلعه‌نویی بلکه به خاطر تغییرات شجاعانه‌اش در این بازی ستایش کرد. این بازی، بازی سروش رفیعی نبود و حتی کمال هم از ترکیب ییرون رفت تا سینا اسدبیگی فیکس شود. سینا سوپرگل زد و تیم را برنده کرد اما آنچه بیشتر به چشم آمد جنگندگی‌اش بود و اینکه در خدمت تیم بازی کرد. این اتفاق برای محمد عمری هم افتاد. او غیر از گل مهمی که زد نمایش مثبتی هم ارائه داد.
در مجموع پرسپولیس نمایش شکوهمندی در سیرجان نداشت اما فوق‌العاده هوشمندانه و حساب‌شده بازی کرد. تیم یحیی می‌دانست کی و چگونه دفاع کند و چطور ضدحمله بزند یا چگونه فوتبالش را به حریف دیکته کند. با اینکه پرسپولیس از کمترین موقعیت دو گل ساخت اما به حریف پرمهره‌اش هم اجازه خلق موقعیت نداد و شایسته این برد بود. بعد از بازی، مربی گل‌گهر تغییر سبک بازی پرسپولیس را ناشی از قدرت تیم خودش دانست اما همین انعطاف باعث رسیدن به گل اول و برد پرسپولیس شد.
انعطافی که یحیی با تغییر ترکیب و سبک بازی تیمش ایجاد کرد و حتی با یک تغییر اجباری هم ادامه یافت. وحدت هنانوف هم دیگر تغییری بود که جواب داد. شاید بازی دادن هنانوف در آن پست کمی عجیب بود اما وحدت غیر از تأثیرگذاری روی گل دوم تیم فوق‌العاده باانگیزه و پراشتیاق بازی کرد.
لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152719
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
ع حسین زاده

0

1

1 سال پیش

در هفته ای که استقلال و سپاهان امتیاز از دست دادن، بردن گل گهر که خودش هم مدعی قهرمانی هست، از نون شب برای پرسپولیس واجب تر بود، که البته بازیکنان پرسپولیس بخصوص جوانان تونستن این برد رو با غیرت خودشون بدست بیارن، دم همشون گرم.


kiasha.rahimi

-1

1

1 سال پیش

امپراطور یحیی❤️💚


احمد نوری اسرمی

0

6

1 سال پیش

با شکست گل گهر خیلی حال کردیم


علی کریمی

-1

2

1 سال پیش

این همه هافبک میخواد چیکار اخه


سید محمد سجادی مهر

0

3

1 سال پیش

❤❤❤❤❤❤


فرشاد شیخ الاسلامی

0

8

1 سال پیش

برد مقابل گل گهر شیرین تر از عسل بود . بموقع و در بهترین زمان نصیب ما شد . درود به یحیی . از میدان دادن به جوونای پرانگیزه ضرر نمیکنی یحیی جان . نشون دادی که چه در مستطیل سبز و چه در بیرون از زمین ، متفکر و الگویی. 🌹🌹🌹🌹❤❤❤❤❤


مرادسلمانی

0

5

1 سال پیش

امانوف بازیکن خوبی هست اکرباشگاه بتونی ازطریق هنانوف جذبش کنی چون دررادارساپنتونیست


سید ابراهیم غفاری نیا

0

7

1 سال پیش

خدا هم پرسپولیسیه❤️


ابوالفضل علی سهرابی

0

7

1 سال پیش

علی بیرو یه دونه


حسین هدایتی

0

10

1 سال پیش

سلام خدمت همه طرفداران پر افتخارترین تیم ایران و پر طرفدارترین تیم آسیا پرسپولیس بزرگ
در مطلب قبلی از اقا یحیی و اقای درویش خواهش کردم که دوتا مهاجم جذب کنند میدونم که عبدی و پاکدل رو خیلیا دوست دارن منم دوسشون دارم اما واقعا بعید میدونم این دوتا بتونن حتی یک گل برامون بزنن واقعیت اینه که به این دوتا یک لیگ و نیم چشم دوختیم و هیچ نتیجه ای نگرفتیم الان عیسی و شیخ رو داریم با دوتا مهاجم دیگه میشه چهارتا البته قطعا اگه عبدی بخواد میشه احیا بشه فقط خودش بخواد.
بازی با گل گهر کاملا علم و دانش یحیی عیان شد واقعا همون طور که دو هفته پیش گفتم علاج این بازی شوت پشت محوطه بود که خداروشکر برامون دوتا گل داشت،طرفداران پرسپولیس یحیی تیمی رو برد که واقعا فوتبال بازی میکنه و دقیقا روی توانایی فنی یحیی این برد به دست اومد،ترکیب عالی یحیی،آنالیز بی نظیر تیم امیر قلعه و حتی تعویض‌های به جای یحیی نشون داد وقتی اقا یحیی تمرکز داشته باشه هیچکی توی ایران نمیتونه مچش رو بخوابونه
امروز از ته دلم اینارو به فنی ترین مربی ایران اقا یحیی میگم
تا قله ها پرواز کن، راهی به فردا باز کن
بالا بلند استوار،آتشفشان عشق یار
نفرین به بدخواهان تو،لعنت به دژخیمان تو
چشم بد از تو دور باد،اهریمن تو کور باد
ماشاالله پرسپولیس ماشاالله ارتش سرخ آسیا

بازی های پرسپولیس

2-1

نساجی

پرسپولیس

دوشنبه, 17 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : وطنی

داور : موعود بنیادی‌فر

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر نساجی کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر - ملوان 17:15
مس رفسنجان - سپاهان 17:50
هوادار - پرسپولیس 18:20
آلومینیوم - صنعت نفت 18:30
تراکتور - گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن - پیکان 18:15
استقلال خوزستان - نساجی 19:30
استقلال - فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 26 21 57
2 پرسپولیس 26 21 56
3 سپاهان 26 21 47
4 تراکتور 26 14 46
5 ملوان 26 9 40
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 26 -2 33
9 آلومینیوم 26 -7 33
10 مس رفسنجان 26 -4 31
11 هوادار 26 -6 29
12 پیکان 26 -10 25
13 استقلال خوزستان 26 -10 22
14 نساجی 26 -16 22
15 فولاد 26 -21 22
16 صنعت نفت 26 -21 19
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال