ارتش سرخ دات کام

اخبار

ننکا: هواداران پرسپولیس بی‌نظیر هست ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 13 اظهار نظر

-

1 سال پیش

ننکا: هواداران پرسپولیس بی‌نظیر هستند

ارتش سرخ دات کام :
ننکا: هواداران پرسپولیس بی‌نظیر هستند
مربی دروازه‌بان‌های برزیلی تیم فوتبال پرسپولیس صحبت‌های جالبی را در مورد زندگی در ایران به زبان آورد و گفت: به عنوان یک خارجی احساس بسیار خوبی از زندگی در این کشور دارم.
وسلی ننکا مربی دروازه‌بان های تیم فوتبال پرسپولیس است که ابتدای فصل جای داوود فنایی به کادر فنی یحیی گل‌محمدی اضافه شد و با حضور او شرایط دروازه‌بان‌های تیم هم تفاوت زیادی پیدا کرد چرا که پرسپولیس تا الان بیشترین کلین شیت را به ثبت رسانده و همین موضوع موجب شد تا بیرانوند بار دیگر به عنوان بهترین بازیکن سال انتخاب شود
این مربی برزیلی در گفت‌وگویی متفاوت با ما در رابطه با زندگی در ایران، غذاهای ایرانی و ارتباطش با هواداران صحبت‌هایی را عنوان کرد که در زیر متن آن را می‌خوانید.

*به عنوان یک مربی خارجی که در چند کشور تجربه زندگی داری، زندگی در ایران را چطور می‌بینی؟
از اینکه به ایران آمدم خیلی خوشحالم و احساس بسیار خوبی دارم. حضور در ایران یکی از بهترین اتفاقاتی بود که در دوران ورزشی من افتاد. فضای کشور و رفتار مردم باعث شده تا به عنوان یک خارجی احساس خوبی در این کشور داشته باشم.

*در ابتدای حضورت، خانواده‌ات هم همراه تو بودند. حس و حال آنها از حضور در ایران چطور بود؟
احترامی که مردم می‌گذارند برای من مهمترین چیز است. حتی زمانی که خانواده من در تهران بودند، آنها به خانواده من نیز احترام زیادی می‌گذاشتند. همین شرایط موجب شد تا هم من و هم خانواده‌ام به عنوان یک خارجی از فضا لذت ببریم و احساس آرامش کنیم.

*خارجی‌هایی که به ایران می‌آیند معمولا از غذاهای ایرانی لذت می‌برند. تو چطور؟

غذایهای ایرانی واقعا بی‌نظیر هستند. وقتی به ایران می‌آیید باید خیلی مراقب خود باشید چرا که اگر حواستان نباشد، به سرعت چاق می‌شوید. این غذاها واقعا خوب بود. زمانی که در قطر بودم یک دروازه‌بان ایرانی (مسعود زارعی) داشتم که از سال‌ها قبل در مورد غذاهای ایرانی با شور و اشتیاق توضیح می‌داد اما وقتی به اینجا رسیدم، تازه متوجه شدم که او چه می‌گوید.

*ارتباط خوبی هم با هواداران داری. درست است؟
در مصاحبه اولم در بدو حضور در ایران گفتم که همیشه هواداران در ذهن و قلب من هستند. این را باز هم تکرار می‌کنم. هم امروز، هم فردا و هر زمان دیگری که در این باره از من سوال شود. آنها چیزی متفاوت‌تر از هوادار معمولی هستند و با تیم زندگی می‌کنند. عشقی که آنها به باشگاه دارند و احترامی که به اعضای تیم می‌گذارند، نشان می‌دهد که ما وظیفه سنگین‌تری پیش رو داریم و باید سخت‌تر کار کنیم تا آنها را خوشحال کنیم. من هم هیچوقت لطف آنها را فراموش نمی‌کنم.
لطف آنها ما را ترغیب می‌کند و انگیزه مضاعفی به ما می‌دهد که بیشتر کار کنیم و وظیفه سنگینی پیش رو داریم چرا که وقتی پا در زمین می‌گذارید می‌دانید که میلیون‌ها چشم شما را نگاه می‌کنند، با شادی‌تان شاد می‌شوند و با ناکامی شما اشک می‌ریزند. حمایت آنها نشان می‌دهد که ما باید همیشه بهترین خودمان را به نمایش بگذاریم. به همین خاطر هر چیزی که داریم باید برای موفقیت پرسپولیس با تمام توان بگذاریم. «بی نظیر» تنها واژه‌ای است که در توصیف هواداران پرسپولیس می‌توانم به کار ببرم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/154030
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
برای پرسپولیس

0

3

1 سال پیش

آقای صدقیانی لوکادیا هلندی بود ننکا برزیلی هست


آرین

0

11

1 سال پیش

چقدر صدا و سیمای کثیفی داریم واقعا از اینا منفور تر پیدا نمیشه.... روزنامه مارکا با اون همه عظمتش توی یه کشور غریب لگوی پرسپولیس رو به عنوان محبوب ترین تیم دنیا معرفی کرد ولی صدا سیمای کثیف ما توی هیچ کدوم از برنامه های فوتبالی حتی به روی خودشم نیاورد حتی توی اخبارهای ورزشی هم به روی خودشون نیاوردن آخه شما چقدر منفور و حقیر هستید و چقدر بهتون فشار وارد شده که نتونستید تحمل کنید که پرسپولیس به عنوان محبوب ترین تیم دنیا انتخاب شده حتی بالاتر از رئال مادرید ولی چقدر فرق شما با کشور های خارجی هست چون روزنامه مارکا مخصوص رئال مادرید هست ولی اونا با این که رئال از پرسپولیس توی نظر سنجی شکست خورد ولی بازم پرسپولیس رو بالاتر از تیم خودشون معرفی کردن ولی شماها چقدر کثیف هستید که چشم دیدن همچین افتخاری رو برای پرسپولیس ندارید واقعا خاک عالم بر سر شما آدم های کثیف و منفور.... اگه یه ذره شعور داشتید باید میفهمیدید که این افتخار تنها برای پرسپولیس نیست بلکه پرچم ایران رو بالا میبره... چقدر شما حسود و بدبختید که حتی افتخار ایران هم براتون مهم نیست چون این افتخارو پرسپولیس بدست آورده آدمهای لجن.... به امید قهرمانی پرسپولیس بزرگ و روسیاهی فدراسیون و تاج وساکت و کیسه کشا و سپاهان کثیف و اولیایی لجن و صداو سیمای کثیف( میثاقی و احمدی و توتونچی) منفور و لجن


پرواز

0

2

1 سال پیش

اگه بگی پریرا با ننکا می شه گفت هموطن. چون اصلیتی برزیلی دارند ولی منظور از لوکا اگه لوکادیا خدابیامرزه هلندی بود.و هموطن محسوب نمی شن.


پرواز

0

2

1 سال پیش

منظور شما رو از لوکا نفهمیدم.اگه منظورتون لوکادیاست که با ننکا هیچ ارتباط زبانی و هم وطنی ندارند.یکی از اروپا. یکی از آمریکا. یکی هلندی یکی برزیلی.


پرواز

0

4

1 سال پیش

خودتم بی نظیری. هم اخلاقی. هم فنی. و ممنونیم از زحماتی که برای تیم می کشی و بیشتر از اون چیزی که وظیفه ات هست وقت می ذاری و با دروازه بان ها کارمی کنی.تعطیلات و غیر تعطیلات و شب وروز هم نداره. مرسی ازاینکه هستی


رضا کرمی

-8

1

1 سال پیش

اینم اگه پرداختی حقوقش یکمی عقب بیفته بعدا مشخص میشه


احمد نوری اسرمی

0

8

1 سال پیش

ما ایرانیها مهمان نواز ترین انسانهای جهانیم


ابوالفضل سهرابی

0

5

1 سال پیش

سلام خیلی خوب هستی


برای پرسپولیس

0

8

1 سال پیش

شما هم بی نظیری


محسن ابراهیمی صدقیانی

-6

2

1 سال پیش

ای کاش هموطن ترسویت نیز مثل شما بود آقای ننکا. ایشان یعنی لوکا خیانت بزرگی به پرسپولیس و هوادارانش کرد ما پول دادیم تا مهاجم گل بزند ولی لوکا خیانت بزرگی به پرسپولیس کرد که هیچوقت بخشودنی نخواهد بود واز شما نیز بسیار ممنون هستیم که کارت درست هست ودر مسیر پیشرفت هستیدو ،به دروازه بان ها کمک زیادی می‌کنی امیدوارم خداوندعادل به پرسپولیس کمک کند تا قهرمان لیگ وجام حذفی باشد وبازهم معادلات را بر هم بزند و ما هواداران نیز تا ثانیه آخر بازیها از پشتیبانی و تشویق تیم محبوبمان دست بر نمی داریم تا آنها نیز انگیزه مضاعف پیدا کرده و با تلاش وکوشش خود هواداران را شادمان و سر بلند سازند انشالله به امید خدا روز پنجشنبه با غلبه وپیروزی بر تیم ملوان از کورس قهرمانی عقب نمانیم هنوز بازیه بالا و پایین زیادی در مسیر قهرمانی دارند پرسپولیسی که ۵یا۶ امتیاز با تیم دوم فاصله داشت الان چهار امتیاز عقب هست واین بامبول برای رقبا نیز اتفاق خواهد افتادشک نکنید بازم به امید برد به کمک خداوند می نشینیم


حسین هدایتی

0

11

1 سال پیش

سلام خدمت مدیر محترم سایت،من چرا هنوز پیامهام منتشر نمیشه؟این همه آدم هر چی دوست دارن میگن صدای همه هم دراومده انقدر توهین میکنن من همچنان بلاک هستم،اگه حرفی زدم چیزی گفتم که یادم نیست از همه معذرت میخوام به خصوص از ادمین سایت که همیشه اذیتش کردم لطفا این معذرت خواهی منو قبول کنید و از بلاکی درم بیارید


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

4

1 سال پیش

نظر لطفتونه 🌺🌺


آرین

0

8

1 سال پیش

درود بر تو مرد برزیلی پرسپولیس بزرگ

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30
پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال