ارتش سرخ دات کام

اخبار

هدایتی: بیرانوند افترا زده و ادعایش ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 16 اظهار نظر

-

4 هفته پیش

هدایتی: بیرانوند افترا زده و ادعایش خلاف واقع است

ارتش سرخ دات کام :
هدایتی: بیرانوند افترا زده و ادعایش خلاف واقع است
معاون حقوقی پرسپولیس در واکنش به شکایت علیرضا بیرانوند از این باشگاه به اتهام جعل اسناد گفت: این موضوع کاملاً خلاف واقع است.

هومن هدایتی معاون حقوقی باشگاه پرسپولیس در گفت‌و‌گویی درباره شکایت علیرضا بیرانوند از باشگاه پرسپولیس به اتهام جعل اسناد مالی او اظهار داشت: در مورد شکایت جعل، موارد مختلفی وجود دارد که عمده آنها مربوط به این است که معمولاً معدود افرادی سعی می‌کنند با توسل به مراتب گوناگون، مانند شایعه‌سازی و ساختن ابهام، در جستجوی راه حل‌هایی برای فرار از مقررات باشند. از طریق رسانه‌ها از خبر شکایت مطلع شدم و یادآوری می‌کنم که مدت‌ها قبل نیز این بازیکن در مصاحبه‌ای اعلام کرد به وکیل خود دستور داده که برای مطالباتش به کمیته محترم وضعیت دادخواست بدهد ولی در عمل ملاحظه شد که این موضوع نیز صرفاً جنبه رسانه‌ای داشته است.

وی افزود: آنچه برای باشگاه پرسپولیس اهمیت دارد این است که هم‌اکنون تمام ارکان باشگاه در بخش‌های مختلف مشغول به ایفای وظایف خود هستند و تا آنجایی حرفه‌ای و مسئولیت‌شناس هستند که علاقه ندارند وارد مسائل حاشیه‌ای شوند. به طور قاطع می‌گویم آقای «علیرضا صفربیرانوند» اگر شکایت یا شکایات متعدد و گوناگونی هم داشته باشد، ما وظیفه داریم به موضوعات ابلاغی پاسخ بدهیم ولی جهت استحضار هواداران محترم اعلام می‌کنم که این موضوع کاملاً خلاف واقع است و اینجانب، حق باشگاه را برای طرح مدعیاتی مبتنی بر افترا محفوظ می‌دارم.

«آیا شکایت جدید علیرضا بیرانوند از پرسپولیس می‌تواند منجر به تأخیر در صدور رأی پرونده او شود؟» معاون حقوقی پرسپولیس در پاسخ به طرح این سؤال گفت:‌ به هیچ وجه این اتفاق نمی‌افتد. مطمئناً کمیته‌های فدراسیون فوتبال حرفه‌ای هستند و هیچ شایعه و طرح شکایتی نمی‌تواند مانع جریان دادرسی و ابلاغ احکام شود.

هدایتی در پاسخ به این پرسش که سرانجام چه زمانی رأی نهایی پرونده شکایت پرسپولیس از بیرانوند بابت فسخ قرارداد صادر خواهد شد، خاطرنشان کرد: ما هم خبری در مورد رأی نداریم و صرفاً در معاونت حقوقی باشگاه منتظر ابلاغ رأی نهایی هستیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/161748
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیر سروری

0

1

3 هفته پیش

صفر بیرانوند😂😂😂😂


mohsen ebrahimi sadagiani

0

1

3 هفته پیش

کسی که پرسپولیس برای او خیلی زحمت کشید تا از گمنامی ،برود در مقابل پرتغال و رونالدو پنالتی شأن بگیرد او باید می‌دانست که هر چی داره از صدقه سر پرسپولیس و هواداران سرخ دارد او باید قدر آن روزها را درک میکرد ولی نکرد زیرا نمک نشناس هست او می‌توانست توسط هواداران پرسپولیس به اسطوره ای هم طراز عابدزاده بزرگ تبدیل شود و پس از پایان بازیگری اش تا ابد در ذهن هواداران چهل میلیونی پرسپولیس بعنوان قهرمان شناخته و ابدی گردد ولی متاسفانه گول مدیر ترختور را خورد و همه زحمات پرغرا به هدر داد او نم داند باشگاه ترختور یک اسطوره برای ارائه ندارد فردای بازنشستگی از یادها خواهد رفت و الان هم بجای معذرت خواهی از هواداران پرسپولیس ،هر روز افترای جدیدی به پرسپولیس میزند تا منفور تر از روزهای قبل باشد کسی که.ریشه نداشته باشد از پایتخت میبرند تو تبریز می‌کارند. ولی نمی دانند او مجال شکوفایی نخواهد داشت چون ریشه ندارد و محکوم به خشیکیدن و بدرد هیزم سوزاندنی خواهد شد


جاوید دلاور

-2

1

3 هفته پیش

صفر بیرانوند منقاروند بدبخت یک ضرب المثل معروف. می گوید .چو در تاس لغزنده افتاد مور ره چاره باید نباید زور ، ای احمق الاغ هنوز نفهمیده ای که خودت را تی چه باتلاقی فرو برده ای و هر چه بیشتر تقلا کنی دوست وپا بزنی بیشتر فرو می روی راه نجاتت اینه که بری تلویزیون. و در برنامه اخبار سرتاسری ده معذرت خواهی کرده وبگویی. گوه خوردم به همراه وکیلم و مرتیکه بکوزی مالک سوراخ تور گاوآهن که اغفالم کرد تازه شاید شامل رفعت پرسپولیس بزرگ بشوی با اون دماغ کلنگیت


msa

0

2

3 هفته پیش

نکونام بعدازدربی گفت پارسال قهرمان شدیم اخه احمق خجالت نمیکشی فقط بلدی حرف مفت بزنی ارزوی قهرمانی به دلت میماند انشالله


محمدجلیل کوشکی

-1

3

3 هفته پیش

جناب هدایتی عزیز؛ اگر شکایت صفر بیرانوند خلاف واقعه هست، آیا پرسپولیس می‌تواند دوباره برای این افترا زدن به باشگاه و مدیر عامل محترم پرسپولیس، از صفربیرانوند شکایت کند؟؟ ممنون میشم در این باره هم توضیح دهید.


بابک اعتمادیان

-1

1

3 هفته پیش

این بشر هرروز داره منفورتر میشه


رضا توانا

-1

2

3 هفته پیش

وقتی می گین افترا زده و تو رسانه ها هم مضاحبه کرده چرا ازش شکایت نمی کنید؟ نباید اجازه بدید هر حرف مفتی بزنه باید شکایت کنید از چند طرف بزارید تحت فشار تا از این فوتبال محو بشه.


عباسی

0

2

3 هفته پیش

واقعا آدم تعجب می کند
از بی قانونی درایران!
درکل دنیا چنین بی برنامگی و شلم شوربا نیست


عباسی

-1

5

3 هفته پیش

بنظرم پرسپولیس باید پرونده رابه فیفا بکشاند تاهم درسی بشودبرای فدراسیون هم برای تیمهایی مثل تراکتورسازی که چندین هفته ازبازیکن خلاف کار استفاده نکند


محسن فلاحی

-1

1

3 هفته پیش

خداوند خیلی بیشتر از ظرفیت بیرانوندبه اولطف کردوحالا بیرون سرش گیج رفته،ازباشگاه تقاضا داریم نزارن آدمهای کوچک جلوی نام پرسپولیس قراربگیرندوحق هوادار روتاآخر ازش بگیرند


ع حسین زاده

-1

3

4 هفته پیش

آقای هدایتی جنابعالی و تیم حقوقی پرسپولیس برای اینکه درستی و اعتبار کار خودتون رو نشون بدین ،و همچنین منافع پرسپولیس و هوادارانش رو حفظ کنید، باید تو این پرونده برنده بشیم، حتی اگر لابی گری تاج بی‌شرف و همدستانش مانع این حکم بشن، باید این پرونده رو به فیفا بکشونید حتی به قیمت تعلیق طویله فدراسیون کثیف فوتبال، این تاج بی‌شرف و همدستانش فعلا با پول های زنوزی دارن این پرونده رو ماستمالی می‌کنن، تا نکنه تهدید زنوزی بی شرف عملی بشه، ولی این پرونده برای ۴۰،۵۰ میلیون هوادار پرسپولیس حیثیتی شده و آروم نمیشن، پس خواهشا تمام روزنه های فرار این گداوند بی غیرت و اون وکیل بی شرفش رو ببندین.


اسماعیل خواجه گیری

-1

1

4 هفته پیش

علیرضا -صفر-بودبااین کارهاش صفرهم به پیشوندش اضاف کرد،اخرش بایدحکمت اجرابشه دور وزود داره اما سوخت وسوز نداره


حجت

-1

1

4 هفته پیش

خدا لعنتشون کنه که رای صادر نمی کنه منشا فساد وا قعا همین ها هستند


ع حسین زاده

-1

2

4 هفته پیش

آقای هدایتی خواهشا در مورد همین تهمت و افترا این بی غیرت گدا صفت هم از حق و حقوق پرسپولیس و هوادارانش دفاع کنید، چرا که این بی خاصیت چشم کثیفش رو روی این همه محبت و اعتباری که هواداران پرسپولیس بهش دادن بسته، و هر روز توسط اون وکیل بی شرفش برای فرار از قرارداد یک کثافت کاری دیگه رو میکنه، شما غیرت ندارید اگر این بی خاصیت رو سر جاش ننشونین.


رضا پوراسما

-1

2

4 هفته پیش

بیرانوند را من قشنگ به یاد دارم اودرنفت تهران بازی میکرد من به خودم میگفتم یه روزی میشه اون بیاد پرسپولیس طوری بازی میکرد میرفت بیرون انگاری حرف زدن هم بلد نبود بازی بزرگی ندیده بودقهرمانی ندیده بودکه اومدیون پرسپولیسه اولها خیلی خوشم میامد خیلی مغرور شد لحنش درست نیست جایگاهش بلدنیست به خووش ضربهمحکمی میزند از عالیشاه یاد بگیره


حامد33

0

2

4 هفته پیش

از لباس مشکی خوشیم نکونام چخبر؟

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال