ارتش سرخ دات کام

اخبار

همه «باید»های مفید برای گل‌محمدی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 22 اظهار نظر

-

1 سال پیش

همه «باید»های مفید برای گل‌محمدی

ارتش سرخ دات کام :
همه «باید»های مفید برای گل‌محمدی
حضور چهار پرسپولیسی در ترکیب تیم ملی، اتفاقی بد و در عین حال خوب برای این تیم است. بد برای اینکه به تمرینات آنها که پس از 10 روز تعطیلی از نو برقرار شده، لطمه می‌زند و غیبت چهار مهره مهم آنان ثمردهی تمرینات را کاهش می‌دهد و خب از آن رو که یحیی گل‌محمدی را قادر می‌سازد برخی نیروهای ذخیره و ظاهراً درجه دوم این تیم را بیش از پیش بسنجد و به آنها هویتی قوی‌تر برای کنار زدن رقبا و قرار گرفتن در ترکیب ثابت سرخ‌ها ببخشد.

تبدیل «شش» احتمالی به «چهار» قطعی
حذف شدن میلاد سرلک در واپسین روزهای برقراری اردوی تمرینی ملی‌پوشان در تهران سبب شد علیرضا بیرانوند، مرتضی پورعلی گنجی، مهدی ترابی و وحید امیری تنها نمایندگان صدرنشین لیگ بیست و دوم در جمع یوزها باشند و این در حالی بود که سرمربی پرسپولیس تا آخرین روزهای اردوی فوق این احتمال را قوی می‌پنداشت که سرلک هم از انتخاب‌های نهایی کارلوس کی‌روش باشد و حتی این احتمال اندک هم لااقل تا یک ماه پیش وجود داشت که یک نفر ششم (دانیال اسماعیلی‌فر) هم بار سفر به قطر را ببندد و تعداد قرمزها را در هیأت اعزامی ایران به جام جهانی بیست و دوم به رقم 6 برساند. گل‌محمدی حالا شادمان است که تیمش به جای پنج یا 6 نماینده در تیم منتخب کی‌روش، فقط چهار نفر را در لیست نهایی وی می‌بیند و می‌تواند تمرینات تیمش را برای بازگشایی لیگ برتر در دهه سوم آذرماه با تعداد بیشتری از بازیکنانش برگزار کند و به تبع آن به نتایج و راهبردهای بهتری نائل شود.

سنجیدن دوباره نعمتی و فرجی
همسو با خوب شدن نسبی مصدومیت مزمن عیسی آل‌کثیر، گل‌محمدی می‌تواند قابلیت‌ها و میزان آمادگی او را از نو بسنجد تا ضعف محسوس و عدم کارایی آشکار سایر مهاجمان تیمش در امر گلزنی که در جریان 11 هفته اول لیگ امسال کاملاً به چشم خورد، کاهش یابد و شمار گل‌های زده بسیار کم این تیم افزایش یابد. یحیی می‌تواند به عنوان زوج گئورگی گولسیانی در مرکز خط دفاعی علی نعمتی را (که این فصل بیشتر در پست مدافع چپ گمارده شده) از نو بیازماید و از این طریق بهره‌گیری از غیبت اجباری پورعلی گنجی را که به قطر رفته به ابعادی بالاتر برساند و این شامل فرشاد فرجی و وحدت هنانوف هم می‌شود.

سر و کله زدن با رفیعی و صادقی
با توجه به اینکه سروش رفیعی در همان غربال‌های اول از لیست کی‌روش خارج شد، مرد اول کادر فنی سرخ‌ها می‌تواند با او سر و کله بزند که چرا در یک سوم ابتدایی فصل جاری لیگ اینقدر زیر سطح خود توپ زد و مشابه این سؤال را از سعید صادقی هم بکند که بجز یک هفته و یک بازی در همه میادین دیگر هر چیزی بود الا سلطان پاس گل. گل‌محمدی باید به عبدی و پاکدل هم که زیر سایه بلند یورگن لوکادیا و شیخ دیاباته به کلی گم شده‌اند، نهیب بزند و آنها را از خواب غفلت بیدار کند و حالا که به نظر می‌رسد سیامک نعمتی برخلاف اخبار رایج از پرسپولیس نمی‌رود، او را شارژ روحی و با کار کشیدن بیشتر از وی در تمرینات و دادن روحیه لازم به او، وی را برای 19 هفته باقی مانده از لیگ بیست و دوم مهیاتر و تشنه‌تر کند.

ساختن «روشنایی» از «خاموشی»
گوهری هم باید با دریافت اطمینان‌های لازم از گل‌محمدی، مهیای روزهایی شود که «بیرو» به هر دلیلی غایب باشد و نتواند درون دروازه پرسپولیس حضور یابد و نمایش‌های امسالش را استمرار بخشد. بله، کلی کارهای لازم و «باید»های مفید و وظایف پرثمر و برنامه‌های آینده‌ساز پیش روی سرمربی قرمزها است تا با انجام آنها، دوره رکود فعلی لیگ را به ایامی پرتحرک برای تیمش تبدیل کند و از «خاموشی» لیگ برای سرخ‌ها «روشنایی» بسازد. آیا گل‌محمدی قدر این اوقات را می‌داند؟


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152048
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
غلامعلی رضائئان

0

1

1 سال پیش

کلاس عقیدتی اما توهین به هواداران پرسپولیس فقط همین ۷ نفر هوادار دارد خوب فعال هستند مابقی هیچ؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟؟،


zizi

-1

3

1 سال پیش

آقایحیی محکم وپرقدرت ادامه بده ماهوادارای مردمی کناروحامی شماهستیم فقط هوادارای جیره خواردولت ازتون انتقادوتوهین میکنن امپراطوری برازنده ی شماست امپراطوریحیی


zizi

-1

3

1 سال پیش

صادق رستگاری توازطرف خودت حرف بزن نمیخوادازطرف هوادارا حرف بزنی که همه امون حامی یحیی هستیم


ایمان زنگویی

0

4

1 سال پیش

جالبه قبل ازاینکه کاربربهزاد چنین گستاخیش چاپ بشه من ازش تعریف کردم.خودت ببینوخجالت بکش


بهزاد

-6

1

1 سال پیش

مصاحبه کارلوس کیروش رو با خبرنگار اسکای دیدم واقعا کیف کردم کارلوس تو عالی هستی و تیم با تو صعود میکنه


محمد حسن جلالی

0

6

1 سال پیش

امیدوارم یحیی تا زمان دربی تمام تلاششو بکنه که کیسه کشها حتی نتونن سمت دروازه ارتش سرخ بیان هجومی با لوکادیا وشیخ دیاباته و عیسی آل کثیر


یاس کبود پرسپولیسی

-1

4

1 سال پیش

از طرفی
یه مشکل اساسی که ما ایرانی ها داریم اینه که
اگر کسی رو دوست داشته باشیم کورکورانه هر نظری که بده در هر زمینه ای که تخصصش نیست رو به راحتی قبول میکنیم و حتی براش سرو دست می‌شکنیم، که این هم بر میگرده به احساسی بودن مون.
مثلا : طرف تو دوران فوتبالش بازیکن خوبی بوده و کلی باعث موفقیت تیم مون شده، اون طرف تو زمینه پزشکی، سیاسی، اقتصادی، فرهنگی و... هر حرفی بزنه به راحتی قبول میکنیم.
یا مثلا : طرف خواننده خوبی است و با آهنگ هاش کلی خاطره داریم، به حدی به اون طرف علاقه پیدا میکنیم که تو هر زمینه ای حرف بزنه چشم بسته قبول میکنیم.
اما واقعیت ماجرا اینه که
هر کسی این حق رو داره که تو هر زمینه ای اظهار نظر کنه، ولی ما باید تو هر زمینه ای سراغ متخصص اون موضوع بریم و باز هم نیاز به تحقیق و تفحص هست و نباید چشم بسته حرف کسی رو قبول کنیم.
خود ما هم اگه مشکل معده داشته باشیم پیش متخصص گوش، حلق و بینی نمیریم. از چندین نفر و از چندین و چند جا آمار میگیریم که بهترین متخصص گوارش چه کسی است. و به اون رجوع میکنیم.

متاسفانه خیلی از سلبریدی های ما (خواننده، بازیگر، ورزشکار و...)
هم آدمهای دو رویی هستند و جلوی دوربین یه شخصیت دارند و تو زندگی واقعی شون یه شخصیت دیگه دارند ، و هم بیشتر براشون منافع خودشون و اطرافیان شون مهمه تا مردم کشورشون، و حتی برای رسیدن به منافع خودشون حاضرند کشورشون و مردم شون رو به فنا بدند.
بدبختانه خیلی از مردم ما هم چشم وگوش بسته از این جماعت پیروی می‌کنند.
تا وقتی هم که خود ما تو فرهنگ هواداری مون تجدید نظر نکنیم، و برای علایق مون حدو مرز نزاریم. شک نکنید باز هم از علایق ما سواستفاده خواهندکرد


mostafa

-7

1

1 سال پیش

یحیی فقط یه خائن همین ،حالم از آدمایی که به وطنشون خیانت میکنن بهم میخوره ،خونی که امشب از مردم بیگناه ایذه ریخته شد و یه کودک هم بینشون بود به گردن یحیی و امثال این آدمای پست هست ،مطمئنن این پست فطرت هیچ واکنشی نشون نمیده چون اصلا مردم براش مهم نیست فکر و ذکرش پول سعودیهاست... چگوارا حرف قشنگی میزنه میگه اگه تونستید به مگس بفهمونید که گُل از زباله بهتره میتونید به خائن هم فهمونید که کشورت از ثروت بهتره ...!


یاس کبود پرسپولیسی

-1

5

1 سال پیش

کاربران محترم پرسپولیسی
به نظر بنده حقیر
یا اصلا گفتگو سیاسی و اعتقادی نکنید
یا اگه میخواید تو این سایت گفتگو سیاسی و اعتقادی کنید، به هم و به اعتقادات هم توهین نکنید و باعث رنجش هم نشید و ایضا باعث نفاق و چند دستگی تو تیم نشید.
بعلاوه
اگر واقعا دلتون به حال سرزمین تون و مردم تون میسوزه و نگران اونها هستید بهترین راه تبادل نظر در آرامش و احترام متقابله.
بدترین راه هم توهین و جبهه گیری به کسانی است که مخالف نظرتون هستند.

به نظر بنده حقیر هم
نیت اصلی این وقایع اخیر این است که ایرانی‌ها رو به دست خودشون نابود کنند و مردم رو از هم متنفر کنند.
گاه با جریان مذهبی و غیر مذهبی _ گاه با جریان شیعه و سنی _ گاه با جریان ایرانی بودن و مسلمان بودن _ گاه با درگیری قومیت ها _ گاه با بحث افاغنه و ایرانی ها _ گاه با جریان چپی و راستی و...

بعضی از کاربران هم که واقعا دلسوز تیم هستند چندین بار گفتند بحث سیاسی و اعتقادی نکنید که باعث ایجاد نفاق تو ارتش سرخ میشه،
ولی با توجه به وقایع اخیر، واقعا امکانش نیست بحث سیاسی و اعتقادی نکرد، چون همون طور که می‌بینید تو چند ماه گذشته روزی نیست که خبری بیاد بیرون و جنبه سیاسی نداشته باشه.
از طرفی ارتش بزرگ سرخ هم حدود 40 الی 50 میلیون هوادار داره که هر کدوم گرایشات اعتقادی و سیاسی مختلفی دارند.
پس بهتره
تا حد امکان اولا : از بحث های سیاسی و اعتقادی چه تو استادیوم و چه تو فضای مجازی دوری کنید. دوما : اگر مجبور شدید بحث سیاسی و اعتقادی کنید آرامش خودتون رو حفظ کنید، بهم احترام بگذارید، وسروقت و تو فرصت مناسب که دو طرف حوصله داشتند سعی کنید طرف مقابل تون رو با دلیل و منطق قانع کنید نه با توهین و دادو بیداد و زور و... .

ما هر چی نباشه با هر اعتقاد و هر منشی هموطن هم هستیم، اگر خدایی نکرده تو این مملکت زلزله یا سیل و... بیاد و طرف زیر آوار باشه، شما نمیری به طرف زیر آوار بگی شیعه هستی یا سنی، چپی هستی یا راستی و... . به دور از هر اعتقاد و گرایشی که طرف مقابلت داره، بهش میگی ایرونی دستت رو بده به من. شده از شکم خودت و زنو بچه ات میزنی ولی به هموطنت که دچار مشکل شده کمک میکنی.

اسم ایرونی رومون هست و ادعای چند هزار سال تمدن داریم، از اصول ایرونی بودن به دوره و زشته که بخواید با هموطن خودتون با زور و توهین تبادل نظر کنید


Rohollah Mousavi

-5

2

1 سال پیش

یحیی ترسو


پرسپولیس

0

5

1 سال پیش

سالاری یحیی جان ❤


ایمان زنگویی

-1

3

1 سال پیش

کاربربهزاد بهم یاددادن همه مادراوهمه دختران ایران زمین ناموس خودم هستندواگرفوش یاتوهین به کسی بکنم به خودم کردم بندخداپدرمن بخاطرناموس وغیرت رفت وجونشوفداکرد پدرمن مارابانون هلال بزرگ کرد من عیبم میادجواب توهین توراباتوهین بدم معلوم خیلی بچه هستی که به من کودکیهایم توهینی کردی بچه جون ناشناس اربده کشیدن کارمردنیست فقط ادرست به توچه میدونی پرسپولیس چی من به خاطراین تیم که همه زندگیمه وروش تعصب دارم بخاطرپرسپولیس ودرگیری توکشورعربها به خاطرتوهین به ارتش سرخ بازداشت شدم زندگیمومیدم برای پرسپولیس انوقت تویک الف بچه که معلومه ازحرف زدنت چی هستی داربه من بختیاری توهین میکنی.بدبخت ناموس من ناموس تواست ناموس توناموس من است چهارتامثل توبودن که باصدام دستشون تویک کاسه بودکه داشتن خوزستان باغیرت رانابودمیکردن که امسال همین غلام رضاییان وپدربنده وخیلیهای دیکه جلوشون ایستادن.اقای رضاییان برای این الف بچه تعریف کن ناموس چی یابهزادخودبرواصلابه بابات یامادرعزیزت بگوفوش ناموسی دادم خداساهدشک ندارم تاشنیدن تف توصورتت میندازن که توبچشون هستی.وهروقت بزرگ شدومردشدی ادرست بده هرجابگی تنهامیام.ودرمورد دخالت بندخدامن یامنوچهریاقرمزته یابرای پرسپولیس یااسرمی یاکرمی یاصلاخودشما بیاونزارکسی به پرسپولیس توهین کن من وشمانداره هممون ماهستیم حامیان ارتش سرخ ایران کمی بشین وباخودت فکرکن بفهم که معنی ناموس چی اگرواقعامردهستی


منوچهربختیاری

-1

4

1 سال پیش

ماهوادارهای واقعی هوادارنمایی نمیخواهیم که به ناموس مردم بدوبیراه میگه.امروزبه من وایمان گفت باورکنیدفرداهم به شماخواهدگفت..درقبال اینطورهواداران که آب به آسیاب دشمن میندازن جواب کوبنده بدهیدتاحساب کاردستشان بیاد..اگرهم میخواهیدسکوت کنیدجاده صاف کن این افرادبی ارزش وجاهل خواهیدشد.حالاخوددانید..ازماگفتن وازشماشنیدن...


ایمان زنگویی

0

4

1 سال پیش

اقامن یک سوال ازهمه دارم.این کاربر عزیز اقابهزادکجای کامنتش حرف خراب یاازکسی بدحرف زدیاهربیان بدی گفت که این کسی که بهش منفی دادراسوزنده؟؟؟؟؟؟؟فقط یهیی رافراتراز دلغک ششتقلال عنوان کرد.پس نتیجه میگیریم که ازپلشتای خاعن اینجاهستندوبددارن میسوزند ازحمایت ماازتیممون.همه باهم محکم همینطوری ادامه میدیم تاازسوختن خاکستربشن.بسوزیدپلشتاتاقیامت


یداله قنواتی

0

4

1 سال پیش

تا مادامی که ارتش سرخ دست گل محمدی است هوادارها هیچ غمی نداشته باشن


علیرضا سارانی

0

2

1 سال پیش

دقیقا


صادق درستکار

-4

1

1 سال پیش

آقای گل محمدی فکر نکن خبری شده پس بهتره عقائد خودت برای خودت باشه از پرسپولیس برو بعد هر غلطی خواستی بکن هربیانه خواستی بده اینجا پرسپولیس است نه خونه خاله


صادق درستکار

-5

1

1 سال پیش

ما هوداران پرسپولیس اجازه به آقای گل محمدی نمی دهیم علیه نظام موعظه بگیرند بهش تذکر بدهید پایش را پیش از گلیمش دراز نکنه


احمد نوری اسرمی

-5

1

1 سال پیش

ظاهرن درویش یحیی رو بخاطر اظهارنظر سیاسی بیست درصد جریمه کرده


ایمان زارعی

-5

13

1 سال پیش

بازیکنان تیم ملی بدونن اگه همراه مردم و همصدای مردم باشن بک ملت پشت آنها خواهد بود


بهزاد

-8

14

1 سال پیش

یحیی با قدرت تیم رو رهبری میکنه و توی دربی همه میبینیم فرق یحیی با ساپینتو چیه دربی رو میریم مثل آب خوردن


فردین کرمی

-3

11

1 سال پیش

ماپرسپولیسیم وعادتمون سروری کردنه پس هیچ چیزمانع پیشروی ارتش سرخ نخواهدشد

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال