ارتش سرخ دات کام

اخبار

همه منتظر پاسخگویی انصاری‌فرد، آقای ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 14 اظهار نظر

-

2 سال پیش

همه منتظر پاسخگویی انصاری‌فرد، آقای مدیر در لاک سکوت

ارتش سرخ دات کام :
همه منتظر پاسخگویی انصاری‌فرد، آقای مدیر در لاک سکوت
محکومیت پرسپولیس در پرونده استوکس در دادگاه عالی ورزش (CAS) برگ دیگری به افتضاحات دوران مدیریتی محمدحسن انصاری‌فرد اضافه کرد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، شاید مطلب نوشتن در مورد پول‌های عجیب و غریبی که در فوتبال کشورمان ردوبدل می‌شود موضوعی تکراری باشد اما ماجرای جنون آمیز قراردادهای مسئله‌دار در فوتبال ایران پایانی ندارد و تا زمانی که اصولی برای عقد قرارداد در قوانین فوتبالی کشورمان جاری نشود برای این مطالب هم پایانی نیست.

به نظر می‌رسد باشگاه پرسپولیس از موارد ثابت برای بررسی این شرایط وحشتناک است. باشگاهی که در یک دهه گذشته مدیران مختلفی را به خود دیده و به جرأت می‌توان گفت مدیری در دهه اخیر نبوده که بابت مسائل مالی زخمی به تن سرخپوشان نزده باشد و از همه تأسف بارتر اینکه فردی که بر مسند مدیریت جلوس کرده قبلی‌ها را عامل مشکلات مالی دانسته است. برای ریشه‌یابی آنچه بر پرسپولیس گذشته شاید اول از همه باید یقه مسئولان وزارت ورزش از گذشته تا حال را گرفت که چطور با بی‌تدبیری‌های خود و عدم نظارت صحیح بر دست نشانده‌هایشان چنین وضع فاجعه آمیزی را رقم زده‌اند.

در بین مدیران پرسپولیس، آنکه بیش از همه این باشگاه را زخمی کرده کسی نیست جز محمد حسن انصاری‌فرد و عجبا که مدیری فوتبالی این همه نتایج تأسف بار مالی را رقم زده و با جذب بازیکنان مورد دار و قراردادهای باورنکردنی بار مالی زیادی را به باشگاه وارد کرده است.

البته که موضوع در مورد مدیریت انصاری‌فرد فقط به موارد جذب بازیکن برنمی‌گردد و ماجرای رفتن کالدرون و محکومیت پرسپولیس در این پرونده و رضایت‌نامه یحیی گل‌محمدی و قول و قرار عجیبی که او با مالک باشگاه شهر خودرو گذاشته در نوع خودش بی‌نظیر است. اینکه مدیری قبول کند بابت هر روز تأخیر در پرداخت پول رضایت‌نامه دیرکرد آن را باشگاه بدهد در زمره تصمیماتی است که شاید فقط دشمن یک تیم برایش بگیرد نه مدیرعاملش آن هم با آن شرایط بد مالی.

قرارداد 300 هزار دلاری اوساگونا در سال 98، قرارداد مالی عجیب با استوکسِ مسئله‌دار که امتحانش را در تراکتور پس داده بود و مدیرعامل وقت سرخ‌ها بدون در نظر گرفتن همه این شرایط اقدام به جذب این بازیکن کرد. او در همان اول راه 150 هزار دلار هم در جیب بازیکن گذاشت تا بعد از 63 دقیقه بازی به راحتی به بهانه کرونا تیم را تنها بگذارد و اکنون هم طالب 86 هزار دلار پول ناقابل باشد.

موضوعی که هنوز هم ابهام دارد این است که چرا انصاری‌فرد در همان روزهایی که استوکس بدون دلیل موجه تیم را ترک کرد از وی به فیفا شکایت نکرد تا الان پرسپولیس طلبکار ماجرا باشد و چرا باید همیشه باشگاه‌های ما در ارائه مدارک برای دفاع از خود دچار کمبود مدرک و سند باشند؟ چه اتفاقاتی در این باشگاه رخ می‌دهد که این چنین بی‌حساب و کتاب در تمامی پرونده‌های فیفا بازنده می‌شود؟

قرارداد سه ساله با رادوشوویچ با افزایش رقم قرارداد هم از دیگر دسته گل‌هایی است که در زمان مدیریت انصاری‌فرد رخ داده اما موضوع کنونی، تکرار این مسائل اعصاب خردکن نیست. سؤال از مسئولان و مرجع رسیدگی به این مسائل است که چرا به این همه تخلف مدیریتی رسیدگی نمی‌شود؟ چرا یک بار برای همیشه گفته نمی‌شود کدام مسئولی مرجع رسیدگی به تخلفات مدیریتی و مالی مدیران سرخابی‌ها هستند؟ وزارت ورزش از گذشته تا کنون چرا در چنین مواقعی این قدر منفعل است و چرا شفاف سازی مالی مدیرانی که انتخاب کرده‌اند را جدی نمی‌گیرند؟ فوتبال ایران تا چه زمانی باید به پای چنین مدیریت‌های «زهوار در رفته‌ای» بسوزد و پول این مردم در جیب افرادی قرار گیرد که کارآیی هم برای فوتبال‌مان نداشته‌اند. چه زمانی قرار است بساط دلالانی که به راحتی مدیران بر مسند نشسته سرخابی‌ها را دوره می‌کنند جمع شود؟

کاش محمد حسن انصاری‌فرد که در چنین مواقعی سکوت می‌کند از لاک دفاعی‌اش بیرون بیاید و توضیح دهد که چه بر سر پرسپولیس آورده است؟ چه کسی به او گفت با چنین مدل قراردادهایی می‌تواند تیمش را قهرمان کند؟ اکنون باشگاه پرسپولیس با انبوهی از مشکلات روبه‌رو است که حاصل تصمیمات انصاری‌فرد است اما آیا محکمه‌ای برای رسیدگی به اتفاقات دوران مدیریت او وجود دارد؟ البته که عملکرد سایر مدیران دیگر سرخپوشان هم باید مورد بررسی قرار گیرند اما کاش روزی برسد که نهادهای نظارتی به صورت شفاف به مردم بگویند عاقبت اینگونه مدیریت‌ها چه می‌شود نه اینکه با انتخاب این مدیران در پست‌های دیگر نمک به زخم هواداران بپاشند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/148720
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
سجاد جهانبخشی

0

0

2 سال پیش

یک سوال چند ساله تو ذهنمه. کلا علت رفتن کالدرون چی بود؟ چون استراماچونی از اسدغلال رفته بود وزارت دستور داد کالدرون رو هم از پرسپولیس فراری بدن؟ و این بی وجود هم بی چون و چرا سرمربی موفق تیم رو فراری داد؟؟ این بوده چند سال حمایت وزیر از پرسپولیس ؟؟؟؟ چرا کسی جواب نمیده ماجرا چی بوده؟ اگه این اسمش حمایته خدا کنه صدتا از این حمایتها واسه اسدغلال وحود داشته باشه.


جواد حتملو

0

0

2 سال پیش

آقای انصاریفر بترس ازآه هوادار .اگه اندازه یک دانه جو غیرت داشتی واصلا معنی مردانگی رو میفهمیدی پرسپولیس رو به این روز نمی انداختی عدم نتیجه گیری درجام حذفی حواشی این آقا بود کاری که انصاریفر بر پرسپولیس کرد آمریکا در هروشیما وناکازاکی نکرد.گند کاریهای انصاریفر یکی یکی ازراه میرسن حالا حالا تمامی هم نداره........................از قوه قضاییه عاجزانه درخواست داریم نسبت به پرونده رادو واستوکس وچند پرونده ورود کرده وجرایم موجود ازحلقوم شخص انصاریفر بیرون کشیده وبرخورد قانونی نسبت به حیف ومیل بیت المال بانمبرده صورت پذیرد درانتظار برخوردقاطع قوه قضاییه باانصاریفر هستیم.


منصورنادری

0

4

2 سال پیش

این بی شرف توی ۶ماه بلایی سر پرسپولیس آورد که اسراییل توی ۶۰ سال نتوانسته همچنین بلایی سر فلسطین بیاره تو دیگه کی هستی انطر


غلام نبی درزاده

0

5

2 سال پیش

تخلف ازاین بالاتر اونم توباشگاه بزرگ پرسپولیس.. خیانت به تیم وبیت المال کارهایی که خیلی واضحه ازروی دشمنی انجام شده... حداقل اینه که وزیراحضارش بکنه وازش جواب بخواد... کو گوش شنوا؟


یداله قنواتی

0

3

2 سال پیش

تمام این خسارتهای که در زمان انصاری فر بر سر پرسپولیس آمده باید از جیب این آقا در بیاد محاکمه بشه تا درس عبرتی برای کسانی بشه که غیر از دغل بازی چیز دیگری ندارن


مهدی صحراگرد

0

4

2 سال پیش

بخدا آه این هوادارایی که فوت کردن و فرزندوهمسرانشان تاابدمحروم شدن یقه شونو هم این دنیا هم آخرت میگیره
یعنی ضربه ای نموند که این دوبرادر برپیکرتیم نزده باشن
ازکت وشلوار بگیر تاقرارداد درمرغداری و فراری دادن سرمربی و فقط باکودن بازی ایشون کمرتیم رو شکوندن
خدالعنتشون کنه
من جای مربی باشم رادو رو برمیگردونم وقراردادمیبندم بخدا احترام ببینه میاد
مشکلات راحت حل میشن به شرط مغزهای متفکر اقتصادی وحقوقی قوی


جواد حتملو

0

6

2 سال پیش

چرا به تخلفات مدیران رسیدگی نمیشود چرا هر مدیری هرسازی بزنه باید همه سکوت کنن .ازآقای درویش انتظار داریم برای رسیدگی پرونده های دوره انصاریفر رادراختیار قوه قضاییه قرار دهد.


جوادشیخی

0

6

2 سال پیش

البته مسولین هم عرضه ندارن وگرنه بایداین بیشعورمحاکمه بشه که چرااین قردادها رابسته


عباس عبدلی

0

6

2 سال پیش

خدا ازت نگذره میمون


p.b

0

6

2 سال پیش

اکه یکی ار اینها محاکمه شده بود به اشد مجازات مابقی بخودشون اجاز نمیدادن از این گوها بخوردن با ید پول از جیب خودشبدن تادرس بشه برا سایرینوقتی بیخیال ازبقلشون ردبشی مابقی هم میان روند اینهرا ادمه میدن


حسینعلی حسینی راد

0

6

2 سال پیش

خدا ازت نگذرد بافجایعه ای که دراین بوجودآوردی


علی پیرایش

0

6

2 سال پیش

حروم خوربی وجودکلاهبردارمافکرمیکردیم توآدم پاک وباصداقتی هستی نمیدونستیم گرگی درلباس میش چرامثل ترسوهاخودت قایم کردی یه ذره مردانگی تووجودت نیست بیایی جواب آشغال عوضی گداوگشنه


بابک اعتمادیان

0

7

2 سال پیش

تا الان چند هوادار با تعصب جونشون از دست دادن ولی اینا هیچی شون نمیشه . یه ضرب المثلی میگه ظالم باش سالم باش . الهی بمیری انصاریفرد


محمد رحمتی

0

10

2 سال پیش

لعنت به تو لعنت به تو🐵🐵🐵🐵🐵

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال