ارتش سرخ دات کام

تحلیل ها

وینگرهای ویرانگر کلید موفقیت و ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 21 اظهار نظر

-

2 ماه پیش

وینگرهای ویرانگر کلید موفقیت و تماشایی شدن پرسپولیس

وینگرهای ویرانگر کلید موفقیت و تماشایی شدن پرسپولیس
ارتش سرخ دات کام :
دو وینگر تکنیکی و گلزن پرسپولیس این تیم را تبدیل به تیمی جذاب و تماشایی کرده‌اند.

آنچه بعد از برد مقابل فولاد هواداران پرسپولیس را بیشتر خوشحال کرد نه کسب سه امتیاز و ادامه رقابت با استقلال در کورس قهرمانی بلکه تداوم بازی‌های جذاب تیم محبوبشان بود.

پرسپولیس در این مسابقه دو بار عقب افتاد اما سبک بازی تیم اوسمار و مدلی که سرخ‌ها ارائه می‌کردند نشان می‌داد این تیم قابلیت بازگشت و حتی رسیدن به یک برد پرگل و ایجاد اختلاف با رقیب را دارد که همین‌گونه هم شد.

پرسپولیس در این مسابقه به اندازه کافی خلق موقعیت کرد و یکی از نمایش‌های جذابش در فصل جاری را ارائه داد به‌طوری که شاید اگر اشتباهات داوری نبود و مهاجمان این تیم کمی دقیق تر بودند یا کنت از شرایط آرمانی دور بود، این برد با اختلاف گل بیشتری رقم می‌خورد.

این درست که فولاد چیزی حدود سی دقیقه ده نفره بازی کرد، اما حتی در زمان تقابل یازده به یازده هم کیفیت بازی پرسپولیس چشمگیر بود و خلق موقعیت و بازی روان و ریتم مناسب این تیم در فاز حمله کاملا به چشم می‌آمد.

اما آنچه به زیباتر شدن نمایش پرسپولیس کمک کرد درخشش دو وینگر چپ و راست این تیم بود که باعث شد کیفیت کار تهاجمی سرخ‌ها بالا رفته و موقعیت‌ها یکی پس از دیگر خلق شود.

مهدی ترابی و اوستون اورونوف بدون شک ستاره‌های این بازی در ترکیب پرسپولیس بودند و غیر از گلزنی در این مسابقه به خاطر پایه‌گذاری حرکات تهاجمی و خلاقانه می‌توان آنها را از بقیه نفرات تیم جدا کرد و نمره‌ای بالاتر برایشان در نظر گرفت.

گل اول پرسپولیس با توپگیری مسعود ریگی و سپس همکاری این دو بازیکن تکنیکی به دست آمد. در صحنه به ثمر رسیدن این گل غیر از هماهنگی جالب و یک و دوی بین این دو نفر، تاچ فوق العاده اورونوف با قسمت خاصی از پای خود که توپ را به ترابی پاس داد حتی از ضربه نهایی این بازیکن که بسیار نرم و فنی نواخته شد و دروازه کنت را باز کرد ، جذاب تر بود.

گل چهارم پرسپولیس هم یک سوپرگل بود.از آن گل‌هایی که ترابی در فصل اول و دومش در پرسپولیس زیاد می زد و به عنوان یک بازیکن شاخص تفاوت ایجاد می کرد. حرکت در عرض و ضربه با پای مخالف و فرستادن توپ به جایی که دروازه بان دیگر برای شیرجه زدن توانی پیدا نمی کند همان کاری است که بسیاری از بازیکنان برتر دنیا در آن تبحر دارند و ترابی هم یکی از آنها را به شکلی تماشایی نواخت.

غیر از این دو گل تماشایی ترابی و اورونوف بارها برای تیم خود خلق موقعیت کردند. نمونه آن پاس بی‌نظیر دقیقه 82 اورونوف به عیسی که او را با کنت تک به تک کرد و آل‌کثیر می‌توانست گل پنجم تیمش را به ثمر برساند که از پس کنت برنیامد. درمورد ترابی هم غیر از آن گل استثنایی‌اش می‌توان به حرکات تکنیکی و فضاسازی‌های فوق العاده برای دیگر بازیکنان، حضور در موقعیت گلزنی و زدن به قلب دفاع که به کرات اتفاق افتاد اشاره کرد. همین مسئله در مورد اورونوف هم مصداق داشت و او نیز بارها در همکاری با عبدالکریم حسن در کارهای ترکیبی موفق بود و موقعیت گل ساخت که اگر به نتیجه می‌رسید، آمار شماره 70 پرسپولیس نیز بهتر از یک گل در این بازی بود و در گل‌سازی هم سهمی برای خود برمی‌داشت.

درخشش اورونوف و ترابی در این مسابقه در ادامه روند مثبت آنها طی سه بازی اخیر اتفاق افتاد و حاصل شروع یک پروسه جذاب بود. ترابی در شروع فصل با مصدومیت سختی مواجه شد و بعد از بازگشت از مصدومیت انگار از نظر بدنی شرایط جالبی نداشت و بعضا در بیست دقیقه آخر تعویض می‌شد. ترابی در نیم فصل اول با آن بازیکن شاخص تاثیرگذار فصول قبل تفاوت داشت اما از شروع نیم فصل دوم بازی به بازی بهتر شده. او در اراک نمایش قابل قبولی ارائه کرد که زیر شکست تلخ گم شد. در مصاف با تراکتور عالی بود و گل هم زد. در فولاد شهر هم نمایش چشم نواز شماره 9 ادامه پیدا کرد که البته با بدشانسی با پاس گل یا گل همراه نشد. ترابی در بازی جام حذفی هم موفق به گلزنی شد و این مهم را در دیدار با فولاد نیز تکرار کرد ضمن اینکه نمایش خیره کننده‌ای هم ارائه داد.

به موازات ترابی، وینگر تکنیکی ازبک سرخ‌ها که دو بازی اول نیم فصل را به خاطر پنجره بسته باشگاه از دست داده بود، اولین بار به عنوان ذخیره در فولادشهر به میدان آمد و در همان دیدار با ذوب آهن نشان داد چه بازیکن توانمندی است. بیرون آوردن توپ از فضاهای تنگ با حرکات تکنیکی و خلق موقعیت از این بازیکن همراه با ضربات نرمی که به توپ می‌زند نمایش او را علی‌رغم اینکه گل و پاس گلی برایش ثبت نشد تبدیل به امیدوارکننده‌ترین خرید سرخ‌ها کرد.

اورونوف در بازی جام حذفی هم درخشید اما در دیدار با فولاد و در شراطی که اولین بار در ترکیب اصلی سرخ‌ها در یک بازی لیگ برتری قرار می‌گرفت اولین گل خود را با هنرمندی تمام به ثمر رساند و در فاز تهاجمی یکی از بهترین‌های تیمش شد تا کار برای سعید صادقی در ادامه فصل بسیار دشوار شود.

با نمایش ویژه از این وینگرهای فوق العاده در ترکیب پرسپولیس هواداران این تیم شاید یاد زوج استثنایی فرانک ریبری- آرین روبن در بایرن مونیخ دهه گذشته بیفتند. دو بازیکنی که مثل ترابی و اورونوف در پست وینگرهای چپ و راست بازی می‌کردند و تبدیل به کشنده‌ترین وینگرهای چپ و راست اروپا شدند تا جایی که بخشی از افتخارات و قدرتمندی بایرن طلایی آن سال‌ها که منجر به کسب سه گانه شد متکی به قدرت این دو بازیکن تکنیکی – سرعتی و گلزن بود.

گل چهارم پرسپولیس مقابل فولاد که با حرکت در عرض و شوت فنی با پای مخالف به ثمر رسید شباهت زیادی به گل‌های آرین روبن و ریبری در بایرن داشت که در آن تخصص داشتند و بارها از آنها دیده بودیم.

زوج ریبری و روبن که لقب «ری-رو» را به خاطر ابتدای نام‌هایشان گرفته بودند در حرکات ترکیبی، خلق موقعیت، فرارهای سرعتی و گلزنی جزء بهترین‌های بایرن مونیخ طلایی سال‌های گذشته که سه گانه برد و همواره از قدرت‌های برتر فوتبال اروپا به حساب می‌آمد، قرار می‌گرفتند و حالا اورونوف و ترابی می‌توانند همان نقش را در پرسپولیس ایفا کنند و چنانچه درخشش آنها تداوم داشته باشد، تیم اوسمار هم به ارائه بازی‌های جذاب در فاز تهاجمی ادامه خواهد داد هم می‌تواند به کسب موفقیت‌های تیم قدرتمند فصل قبل یحیی امیدوار باشد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/159142
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امین محمدی

-1

2

4 هفته پیش

اورنوف بهترین بازی کن پرسپولیس در حال حاضر است ارونوف نقطه قوت پرسپولیس است


مهدی

0

0

1 ماه پیش

مهاجم خارجی نمی‌خوایم اون هزینه گزاف فصل بعد محمد مهدی محبی مس رفسنجان محمد عسگری فولاد و میلاد سرلک خودمون بگیرین


سرخدل عاشق

0

1

1 ماه پیش

اگه تیمهای ضعیف رو می بردیم و امتیاز مفت از دست نمیدادیم سر و کله با بازی چرک رقیب نمی زدیم واقعا مربی ایرانی بهانه گیره اون سال قهرمانی مفتکی تقدیم تیم مجیدی کردیم امسال هم این تیم چرک نکونام شاخ شده بابا قطعا استقلال امتیاز از دست میده مهم اینه خودمون امتیاز از دست ندیم ولی امتیاز از دست دادن جلو تیمهایی مثل استقلال خوزستان و ... هیچ توجیهی نداره


محمد

0

0

1 ماه پیش

دا ارونوف تا یک و نیم فصل قرار داد داره


محمد

0

0

1 ماه پیش

به مولا حرف حق گفتی


میجانی

0

1

2 ماه پیش

بازیسازی عبدالکریم حسن و پاسکاری با استون ارونوف نقطه قوت پرسپولیس و انشاالله پاشنه آشیل دربی خواهد بود شک نکنید ما برنده دربی خواهیم بود


روزیه نوری

0

1

2 ماه پیش

در کل با متن تحلیلی فوق موافقم اما نویسنده متن نقش هافبک های طراح تیم سروش و عالیشاه را فراموش کرده که این دو وقتی همزمان به بازی گرفته شدند چه قدرت ویران کننده ای در مرکز زمین ایجاد کردند . پشت اینها فقط یک هافبک دفاعی مثل ریگی است که بازیکن کارگر به شمار می آد و بسیار زحمتکش است و خیال سروش و عالیشاه را راحت کرده ولی بازی اش به چشم نمی آد . عبدالکریم حسن حرفی برا گفتن باقی نگذاشته و عالی است . از اول فصل منتقد دانیال بودم و هنوز هستم ولی در بازی با فولاد کمی بهتر شد اما هنوز سانترهاش مناسب نیست .
اما در مورد علی بیرو عزیز پرسشی دوستانه ازش دارم . فکر نمی کنی از وقتی داری ادای نوکیسه ها و تازه به دوران رسیده ها رو در می آری دیگر دعای خیر مردم ایران و همچنین هواداران پرسپولیس ایران پشت سرت نیست ؟ کمی به خودت بیا و همان لر صاف و بی ادعا و دوست داشتنی قبل شو


اصالت* پرسپولیس* دیار هخامنش

0

3

2 ماه پیش

1:ترابی+ اورونوف =ترااور 2 : اورونوف +ترابی=اورترا ۳:اورتر فکر میکنم دومی قشنگتره اورترا .پرسپولیس کشتی عشق است یارب ناخدایش باش


Reza❤💖❤Foulladi

-2

2

2 ماه پیش

تبریک میگم این برد شیرین و دلچسب رو به تمامی هواداران با غیرت و باشرف پرسپولیس بزرگ....دیروز استادیوم بودم جای تک تک هوادارای عزیز خالی بود واقعا هوادارایی که اومده بودن چه خانم ها و چه آقایان کولاک کرده بودن نیمه دوم هیچکس روی پاهای خودش نبود اصلا صندلی ها هیچ معنایی برای نشستن نداشت چون همه روی هوا بودن واقعا شیر پسران پرسپولیس کولاک کردن دمشون گرم البته داور نامرد هم به نامردی و نادرستی دفاع اصلی تیم رو از ما برای بازی دربی گرفت هم گل درست عبدالکریم حسن که خیلی واضح بود آفساید نیست رو مردود اعلام کرد.... چقدر کمیته داوران کثیف و منفوری داریم که بازی قبل از دربی میان داور کیسه کشا رو موعود بنیادی فرد رو میزارن که توی بازی رفت علنی نشون داده که کیسه کش هستش حتی لعنتی یه کارت بازی با خوزستان به کیسه کشا نداد که یه وقت محروم نشن ولی اومدن بازی پرسپولیس رو یه داور احمق و کثیف دیگه گذاشتن که خیلی اشتباه توی قضاوتهاش داره تا خیلی راحت کنعانی از بغل بازیکن حریف رد بشه و کارت زرد بگیره تا دربی رو محروم بشه پس دیدید چقدر فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته انضباطی و کمیته داوران کثیفی داریم که هیچوقت فوتبال ایران در صورت وجود این گروه کثیف پیشرفت نخواهد کرد مگر اینکه خدای بزرگ دست همه اینها رو از فوتبال قطع کنه و نابودشون کنه.... هوادارای عزیز درسته ما دفاع های اصلیمونو نداریم ولی پرسپولیس بزرگ بزرگترین قدرتش توکل به خدا و حمایت بی دریغ هواداراش هست یعنی ما هوادارا قدرت اصلی پرسپولیس هستیم بهتون قول میدم اگه عین همیشه حمایت کنید و شوق و اشتیاق برای جنگیدن به بازیکنامون بدید حتی بدون دفاع هم میتونیم کیسه کشارو نابود کنیم قول میدم خدا دوباره کمکمون میکنه ورزشگاه رو روی سر کیسه کشای کثیف که فقط میخوان با کثیف بازی امتیاز بگیرن رو خراب کنیم و دوباره جشن قهرمانی بگیریم پس ازتون خواهش میکنم چند برابر قبل از تیم و اوسمار و بچه ها حمایت کنید که این تیم لایق بهترین هاست واقعا شما اگه دیروز استادیوم بودید حرفهای من رو تایید میکردید که این تیم عجوبه هست واقعا بچه ها صد در صد خودشونو توی زمین میزارن و به خاطر تیم و هوادارا دارن جون میدن درود بر شرف و غیرت شیر پسران پرسپولیس... درود بر اوسمار و کادر فنی با غیرتش.... درود بر هوادارای با غیرت و با شرف و متعصب پرسپولیس بزرگ،، همه با هم میریم برای حمایت جانانه از پرسپولیس بزرگ و شیر پسرا ن پرسپولیس تا دشمنای پرسپولیس نابود بشن انشاالله 🙏🙏🙏❤❤❤💖💖💖


یداله قنواتی

0

2

2 ماه پیش

واجت تر از نون شب برای هوادارها سه امتیاز که از کیسه کشای جواد چکش بگیریم


پیمان چراغی

0

3

2 ماه پیش

ایول ایول دمتون گرم واقعا هوادارن خوشحال کردین با این بازی زیبا انشالله موفق باشین و همیشه بدرخشین،❤️❤️❤️❤️❤️👏👏


اکبر بازی

0

4

2 ماه پیش

خدا کنم جلو استقلال با غرور وارد نشویم استقلال تو این دو بازی که ضعیف عمل کرد بخاطر این بود که فقط به فکر آنالیز کردن پرسپولیس بودند زیادی روی آنالیز آن دوتیم زیاد کار نکردند فقط نکونام می خواهد به هر قیمتی باشدازپرسپولیس نتیجه بگیرد انشاالله مربیان پرسپولیس تیم کیسه را بخوبی آنالیز کند هر تیمی در این بازی نتیجه بگیرد قهرمان است


جوادشیخی

0

4

2 ماه پیش

انشااله توی دربی استقلال راکیش ومات کنن


omid soror

0

4

2 ماه پیش

آخر فصل باید با ارونوف تمدید کنن نزارن بمونه واسه سال دیگه، این تیم اگه ی مهاجم در حد لوکادیا بگیره میشه بهترین پرسپولیس تاریخ، خیلی وقت بود پرسپولیس زلزله رو ندیده بودیم، الان تیم جوری تو خط جلو بازی میکنه که آدم دوس نداره بازی تموم بشه


امین وثوق ارج

-6

0

2 ماه پیش

من که اصلاخوشم از ترابی نمیاد.هرچقدربازیکن خوبی باشه من قبولش ندارم چون خایمال.بیشرف.تاحالاندیدم یه دونه سانتردرست حسابی بکنه


اصغر صمدی

-3

1

2 ماه پیش

خبر اومده که با عبدالکریم حسن ارتباط خوبی ندارین و در زمین حمایت نشده..حواستون باشه اینجا خانه خاله نیست..هز کی توانایی بالاتری داره تو زمین هستش..این خبر راست نباشه که روزگارتون سیاه..کسی بازی میکنه که در بهترین حد خودش هستش.کسی جز کادر فنی حق اظهارنظر نداره...الان گفتیم که حواستون جمع باشه..


داود تیزروش

0

3

2 ماه پیش

واقعا عالی بودید مرسی به امید پیروزی در دربی


سعیدکرمانی

0

2

2 ماه پیش

انشاالله این درخشش ها،بردهاوبازی قشنگ و تماشایی بچه ها ادامه دار باشه و درنهایت منجر به قهرمانی ارتش سرخ بشه،امیدوارم تودربی،کیسه زباله روهم مثل فولاد،باهنرمندی این دو بازیکن والبته همه بازیکنا،کیسه روسوراخ سوراخ کنیم


وحید

0

2

2 ماه پیش

خیلی ترابی خوب شده ..ارونوف هم کع فوقذالعاده هست


محمد جمعه زاده

-1

1

2 ماه پیش

اخ داغوم سی کیسه کشا مصاحبه جواد چکش بعد از بازی دیشب گویا همه چی بود مثل سگ ترسیدن


Reza❤💖❤Foulladi

-1

3

2 ماه پیش

تبریک میگم این برد شیرین و دلچسب رو به تمامی هواداران با غیرت و باشرف پرسپولیس بزرگ....دیروز استادیوم بودم جای تک تک هوادارای عزیز خالی بود واقعا هوادارایی که اومده بودن چه خانم ها و چه آقایان کولاک کرده بودن نیمه دوم هیچکس روی پاهای خودش نبود اصلا صندلی ها هیچ معنایی برای نشستن نداشت چون همه روی هوا بودن واقعا شیر پسران پرسپولیس کولاک کردن دمشون گرم البته داور نامرد هم به نامردی و نادرستی دفاع اصلی تیم رو از ما برای بازی دربی گرفت هم گل درست عبدالکریم حسن که خیلی واضح بود آفساید نیست رو مردود اعلام کرد.... چقدر کمیته داوران کثیف و منفوری داریم که بازی قبل از دربی میان داور کیسه کشا رو موعود بنیادی فرد رو میزارن که توی بازی رفت علنی نشون داده که کیسه کش هستش حتی لعنتی یه کارت بازی با خوزستان به کیسه کشا نداد که یه وقت محروم نشن ولی اومدن بازی پرسپولیس رو یه داور احمق و کثیف دیگه گذاشتن که خیلی اشتباه توی قضاوتهاش داره تا خیلی راحت کنعانی از بغل بازیکن حریف رد بشه و کارت زرد بگیره تا دربی رو محروم بشه پس دیدید چقدر فدراسیون و سازمان لیگ و کمیته انضباطی و کمیته داوران کثیفی داریم که هیچوقت فوتبال ایران در صورت وجود این گروه کثیف پیشرفت نخواهد کرد مگر اینکه خدای بزرگ دست همه اینها رو از فوتبال قطع کنه و نابودشون کنه.... هوادارای عزیز درسته ما دفاع های اصلیمونو نداریم ولی پرسپولیس بزرگ بزرگترین قدرتش توکل به خدا و حمایت بی دریغ هواداراش هست یعنی ما هوادارا قدرت اصلی پرسپولیس هستیم بهتون قول میدم اگه عین همیشه حمایت کنید و شوق و اشتیاق برای جنگیدن به بازیکنامون بدید حتی بدون دفاع هم میتونیم کیسه کشارو نابود کنیم قول میدم خدا دوباره کمکمون میکنه ورزشگاه رو روی سر کیسه کشای کثیف که فقط میخوان با لجن بازی امتیاز بگیرن رو خراب کنیم و دوباره جشن قهرمانی بگیریم پس ازتون خواهش میکنم چند برابر قبل از تیم و اوسمار و بچه ها حمایت کنید که این تیم لایق بهترین هاست واقعا شما اگه دیروز استادیوم بودید حرفهای من رو تایید میکردید که این تیم عجوبه هست واقعا بچه ها صد در صد خودشونو توی زمین میزارن و به خاطر تیم و هوادارا دارن جون میدن درود بر شرف و غیرت شیر پسران پرسپولیس... درود بر اوسمار و کادر فنی با غیرتش.... درود بر هوادارای با غیرت و با شرف و متعصب پرسپولیس بزرگ،، همه با هم میریم برای حمایت جانانه از پرسپولیس بزرگ و شیر پسرا ن پرسپولیس تا دشمنای پرسپولیس نابود بشن انشاالله 🙏🙏🙏❤❤❤💖💖💖

بازی های پرسپولیس

4(5)-4(6)

آلومینیوم

پرسپولیس

جمعه, 7 اردیبهشت
ساعت 18:15

ورزشگاه : امام خمینی اراک

داور : امیر عرب‌براقی

نظرسنجی

مقصر باخت پرسپولیس در جام حذفی را کدام گزینه می‌دانید؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال