ارتش سرخ دات کام

اخبار

پاسخ باشگاه به احمدزاده: قدر این پی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 7 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پاسخ باشگاه به احمدزاده: قدر این پیراهن را ندانستی

ارتش سرخ دات کام :
پاسخ باشگاه به احمدزاده: قدر این پیراهن را ندانستی
باشگاه پرسپولیس در جهت تنویر افکار عمومی به اظهارات فرشاد احمدزاده واکنش نشان داد و اعلام کرد؛ ادعاهای مطرح شده از سوی بازیکن مذکور مورد پیگرد حقوقی و قضایی قرار خواهد گرفت.

روابط عمومی باشگاه پرسپولیس در اطلاعیه ای در ارتباط با اظهارات و ادعاهای فرشاد احمدزاده مطلب زیر را منتشر کرد:

در پرسپولیس به اظهارات عجیب و هر از چند گاه دیگران عادت داریم. بازیکنان و مربیان و مدیرانی که هیچ‌گاه تجربه حضور در پرسپولیس را نداشته‌اند نیز به خوبی می‌دانند پرداختن به موضوعی چون پرسپولیس، آن‌ها را در رسانه‌‎ها مطرح می‌کند.

این روزها هم شاهد اظهارات یکی از بازیکنان سابق تیم هستیم که به باور ما وقتی در این تیم بزرگ حضور داشت قدر این پیراهن و هوادار را ندانست و خود را در مسیرهای دیگری قرار داد. حالا شاید مانند بسیاری دیگر که قدر این نعمت را ندانسته‌اند و گمشده خود را در هیچ جای دیگر نمی‌یابند پرسپولیس را آن هم در این شرایط حساس درگیر خود می‌کنند. پرسپولیس البته بزرگ‌تر از آن است که بخواهد تحت تاثیر چنین مسایلی قرار بگیرد. هرچند این باعث نمی‌شود که از کنار چنین مواردی به آسانی بگذریم و همان گونه که بسیاری از هواداران خواسته‌اند، باشگاه پرسپولیس در راستای صیانت از حقوق پرسپولیس و هواداران، پیگیری‌های حقوقی و قضایی را در دستور کار دارد و طرح شکایت در کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال به عنوان اقدام اولیه صورت می‌گیرد.

همچنین در جهت تنویر افکار عمومی و رفع تشویش اذهان عمومی اعلام می‌شود، طبق اسنادی که در باشگاه نیز موجود است، این بازیکن با رضایت کامل و به دلیل تامین نشدن نظر سرمربی از عملکرد فنی از پرسپولیس جدا شد که به عنوان حق بدیهی هر سرمربی شناخته می‌شود. این قانون غیر قابل خدشه‌ای است که وقتی یک مربی بازیکنی را از نظر فنی در حد استاندارد مورد نظر یا برنامه‌های خود نداند یا حضورش را باعث پایین آمدن توان فنی، ذهنی یا روانی تیم خود ارزیابی نماید، او را از برنامه‌های خود کنار می‌گذارد. در این مورد هم چنین اتفاقی افتاد. باشگاه بازیکن را کنار نگذاشت بلکه در نهایت دو طرف برای قطع همکاری توافق‌نامه‌ای را به امضاء رساندند که ملاک عمل قرار گرفت.

ذکر نکاتی در این رابطه خالی از لطف نیست؛ به عنوان نمونه رویکرد وی نسبت به پرسپولیس و هواداران زمانی عیان شد که پرسپولیس با پنجره‌های بسته روبه‌رو بود و مجموعه را ترک کرد. در مورد بعضی از بازیکنان چنین اقدامی با توجه به پیشنهادهایی که داشتند، قابل درک بود و این گونه نیست که هر جدایی در آن مقطع را به شکلی واحد ارزیابی کنیم. خیلی خوب می‌دانیم که پرسپولیس در آن زمان چه شرایط حساس و هواداران چه حالی داشتند. البته این هم حق بدیهی بازیکن است که در پایان هر قرارداد برای آینده خود تصمیم بگیرد. از این جهت جای اعتراض نیست، اما اظهارنظرها، انتظارها و ادعاهایی که مطرح می‌شود باید متناسب با رفتار و اتفاقاتی باشد که شاهد بوده‌ایم. آن هم از سوی بازیکنی که کشف، پرورش و معرفی خود به فوتبال را مدیون باشگاه پرسپولیس است. این اولین بار نیست که بازیکنانی در زمان حضور، قدر پرسپولیس را نمی‌دانند و بعدها چنین مسیر اشتباهی را انتخاب می‌کنند.

از سوی دیگر عجیب است که بر سر پرسپولیس و هوادار منت گذاشته می‌شود که خود بر سر همه ما منت دارند.

بار دیگر یادآوری می‌کنیم؛ این بازیکن وقتی به دلایل فنی، در پرسپولیس جایی برای خود ندید، برای جدایی با باشگاه مذاکره و توافق کرد. رضایت‌نامه مالی هم امضاء شد که بر اساس آن باشگاه نیز متقابلا از حقوق خود دست کشید تا بازیکن بتواند مسیر فوتبالی خود را در جای دیگر ادامه بدهد. اگر او نتوانست خود را در اندازه‌های حضور دگر باره در پرسپولیس نشان دهد، باشگاه و سرمربی مقصر نیستند. این بازیکن با وجود همه آن توافق‌ها حالا مدعی شده است و اکنون دعوای حقوقی را هم باخت. این که رای صادره باب میل وی نبوده است به باشگاه پرسپولیس ارتباطی ندارد. باشگاه در صدور رای دخل و تصرفی نداشته‌ و رای نیز بر اساس اسناد موجود صادر شده است.

همچنین برای باشگاه پرسپولیس جای سوال وجود دارد که چرا هر زمان پرسپولیس در زمین فوتبال و جدول مسابقات، عرصه را بر بعضی حریفان تنگ می‌کند، ناگهان عواملی از تیم‌ها چنین داستان‌ها و مسایلی را راه می‌اندازند. ما در فصل گذشته هم شاهد بودیم که وقتی پرسپولیس عرصه را برای کسب عنوان قهرمانی بر دیگران تنگ کرد اتفاقا بازیکنانی از گذشته پرسپولیس که در آن تیم‌ها حضور داشتند، بی مقدمه ادعاهای واهی را نسبت به پرسپولیس مطرح کردند، هرچند بوده‌اند بازیکنانی که با وجود فشارها برای گام نهادن در این مسیر، امتناع کرده و خود را وارد بازی جنگ با پرسپولیس نکرده‌اند.

ما قضاوتی درباره این که این افراد تحت تاثیر چه عواملی قرار می‌گیرند نداریم چون آموخته‌ایم درگیر کردن ذهن با این مسایل، تمرکز ما را از هدف اصلی منحرف خواهد کرد. این مقدار هم از باب روشنگری و توجه دادن هواداران و رسانه‌های محترم به زوایای ناگفته ماجرا است.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/145857
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
باراله نظری

-2

5

2 سال پیش

احمدزاده در موقع حساس پرسپولیس در شرایطی بازیکن کلیدی و کارآمدی بود رها کرد و رفت وقتی دیگه مشتری نداشت و رو فرم نبود به بهانه جبران خودش در پرسپولیس قالب کرد ولی دیگه بدرد نمی‌خورد شکایت کرد وقتی هم دید مبلغش کمه و شکست خورد بر سر هواداران منت گذاشت


alifrhbks

-2

4

2 سال پیش

داری پاتو از گلیمت دراز تر می کنی احترام خودت رانگهدار اقای احمد زاده پسر خوب ان رگ ما را بالا میار


احمد نوری اسرمی

-3

6

2 سال پیش

حالا من میگم سر مار باید تو بچگی زد تا افعی نشه بعضیها تو همین سایت چپ و راست بهم منفی میدن. اقا اینا فقط پرسپولیس و هوادارانش رو به عنوان سکوی پرتاب میخوان ولی جایی که پرسپولیس بهشون نیاز داره برای ما ادا در میارن میگن فوتبال حرفه ایه باید به فکر زندگی خودمون باشیم . جان مادرتون از این و شجاع خائن دفاع نکنین من هنوز دارم از فینال پارسال و کارای شجاع مارمولک میسوزم . نویسنده دمت گرم حرف دل من زدی خدا بهت هزار سال عمر بده


سید محمد جلال نجفی

-7

1

2 سال پیش

بیانیه ای بی انصافانه ای بود وقتی که احمد زاده جبران مافات کرده به جبران رفتن به لهستان فصل گذشته ساعت آخر نقل و انتقالات حاضر شد قرار دادش را فسخ کند جبران کرده پس بیانیه بی انصافانه است این بیانیه


مجتبی خلیلی

-2

5

2 سال پیش

احمدزاده هم پسر خوب و با شخصیتی بود از لحاظ فنی هم خوب کار کرد .کادر فنی نخواست این بازیکن را


عشقم احمد نوری اسرمی

-2

6

2 سال پیش

بازیکن بدی نبود


امیرحسین گنجی

-2

7

2 سال پیش

آقای احمدزاده خودت خودتو نابود کردی سر یک لج و لجبازی بچگانه سو سخت ترین شرایط از پرسپولیس جدا شدی و رفتی به لیگ لهستان کاملاً واضح بود که جنابعالی پیشنهاد آنچنانی نداشتی فقط برای خودنمایی که بگویی من هم لژیونر هستم و سر لج و لجبازی با هواداران پرسپولیس به لیگ لهستان رفتی در واقع شما روبروی هوادارانی قرار گرفتی که تورو مثل پدرو مادر بزرگت کردن خواستی بزرگی رو به هوادارانی نشون بدی که بزرگت کردن ولی شما بزرگ که نشدی هیچ کوچیکی هم شدی این سرنوشت همه آن کسانی است که نمک میخورن و نمکدان می‌شکنند

بازی های پرسپولیس

2-0

هوادار

پرسپولیس

شنبه, 22 اردیبهشت
ساعت 18:20

ورزشگاه : پاس قوامین

داور : حسن اکرمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر هوادار کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 عیسی آل‌کثیر 6
3 گئورگی گولسیانی 5
4 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
5 اوستون ارونوف 4
6 مهدی ترابی 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 27 لیگ برتر

شنبه, 22 اردیبهشت

شمس آذر 1 - 0 ملوان 17:15
مس رفسنجان 1 - 1 سپاهان 17:50
هوادار 0 - 2 پرسپولیس 18:20
آلومینیوم 1 - 1 صنعت نفت 18:30
تراکتور 2 - 0 گل گهر 18:50

دوشنبه, 24 اردیبهشت

ذوب آهن 1 - 0 پیکان 18:15
استقلال خوزستان 1 - 4 نساجی 19:30
استقلال 1 - 0 فولاد 19:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 27 22 60
2 پرسپولیس 27 23 59
3 تراکتور 27 16 49
4 سپاهان 27 21 48
5 ملوان 27 8 40
6 شمس آذر 27 5 38
7 گل گهر 27 5 36
8 ذوب آهن 27 -1 36
9 آلومینیوم 27 -7 34
10 مس رفسنجان 27 -4 32
11 هوادار 27 -8 29
12 پیکان 27 -11 25
13 نساجی 27 -13 25
14 استقلال خوزستان 27 -13 22
15 فولاد 27 -22 22
16 صنعت نفت 27 -21 20
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال