ارتش سرخ دات کام

اخبار

پاکدل: خدا خیلی رحم کرد، از این مصد ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 25 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پاکدل: خدا خیلی رحم کرد، از این مصدومیت قسر در رفتم!

ارتش سرخ دات کام :
پاکدل: خدا خیلی رحم کرد، از این مصدومیت قسر در رفتم!
پرسپولیس یک برد ارزشمند را مقابل مس رفسنجان به دست آورد. آنهم در شبی که حامد پاکدل بابت یک مصدومیت شدید این بازی را از دست داده بود و در غیاب او با درخشش مهدی عبدی این برد به دست آمد.
پاکدل که می گوید لطف خدا در این مصدومیت شامل حال او شده و توانسته به قولی قسر در برود، از بهتر شدن شرایط خودش بعد این مصدومیت می‌گوید. این بازیکن می‌گوید به زودی به تمرینات بر می‌گرد‌د تا در آستانه سال جدید و بازی آخر امسال که دربی است، همراه شاگردان یحیی باشد. پاکدل که از خبرهای مربوط به جدایی اش در نیم فصل متعجب است، از روزهای سختی می گوید که برای پوشیدن پیراهن پرسپولیس تحمل شده و می‌گوید نیامده نمیخواهد برود و لحظه شماری می‌کند تا جام قهرمانی را در اولین سال حضورش در پرسپولیس بالای سر ببرد چون او این تیم را شایسته ترین و لایق ترین تیم برای قهرمانی می‌داند.

*در تمرین پرسپولیس مصدومیت بدی نصیب تو شد اما خدا را شکر بخیر گذشت.اوضاع چطور است؟‌
شرایط خدا را شکر خوب است و هر روز شرایطم بهتر می‌شود و به وضعیت عادی نسبت به قبل خیلی نزدیک‌تر شده‌ام. مصدومیت شدیدی بود و اصلا نفهمیدم چه اتفاقی افتاد. بعد از به هوش آمدن متوجه شدم که روی یک ارسال که به دنبال ضربه سر زدن بودم با احمد گوهری برخورد پیدا کردم و بعد بیهوش شدم. ضربه شدیدی به سرم خورده بود که طبق تعریف نزدیکان فکم قفل و سرم شکسته شده بود و خدا خیلی رحم کرد که قسر در رفتم.

*کی به تمرینات اضافه می‌شوی؟‌
فعلا که دکتر استراحت مطلق داده است و دو، سه روز دیگر همچنان باید استراحت داشته باشم تا شرایط جسمانی‌ام به وضعیت نرمال برسد و بعد از بررسی‌های کادر پزشکی اجازه حضور در تمرینات را پیدا کنم.

*مصدومیت بدی نصیب تو شد اما در نبود تو پرسپولیس یک برد ارزشمند را مقابل مس رفسنجان به دست آورد و اختلافش با صدر کم شد.
به هرحال طبیعی است که از این پرسپولیس با قدرت که بدون شک بهترین تیم فوتبال ایران است، چیزی جز قهرمانی انتظار نمی‌رود. شرایط خدا را شکر خوب است و توانستیم یک برد مهم و ارزشمند را مقابل تیم خوب مس رفسنجان به دست بیاوریم. 3 امتیاز این بازی خیلی مهم بود که خدا را شکر به دست آوردیم و توانستیم اختلاف خودمان را با صدر جدول کم کنیم. 10 بازی دیگر باقی است که هرکدام برای ما حکم فینال را دارد و قطعا هیچ مسابقه‌ای راحت نیست. کار سختی داریم و باید با تمرکز بالا این روند خوب خودمان را ادامه دهیم تا ان شاء ا... آخر فصل جام قهرمانی را برای بار ششم بالا ببریم.

*خیلی دیر به ترکیب اصلی رسیدی اما در همین چند بازی حسابی تاثیرگذار عمل کردی و حسابی محبوب هواداران پرسپولیس شدی؟
متاسفانه مصدومیت ابتدای فصل که من را دو ماه از میادین دور کرد و یکی از مصدومیت های بدی بود که یک فوتبالیست می تواند نصیبش شود مرا حسابی عقب انداخت. مصدومیتی که می توانست بدتر باشد اما لطف خداوند شامل حالم بود و توانستم خودم را برسانم. این مصدومیت در هفته های ابتدایی و در بازی با پیکان برای من اتفاق افتاد که خیلی طول کشید تا برگردم و بازی با نساجی بود که توانستم بازی کنم و کمتر به آن پرداخته شد و خیلی ها فکر می کردند که به خاطر مسائل فنی بازی نمی کنم. به هرحال این برگشتنم و اینکه توانستم در این چند بازی به پرسپولیس کمک کنم را به فال نیک می گیرم و امیدوارم در نیم فصل دوم همچنان شرایط برای من خوب باشد و دوباره دچار مصدومیت نشوم.

*این مصدومیت و این شرایطی که داشتی باعث شد حرف از جدایی تو در نیم فصل و برگشتنت به آلومینیوم خیلی جدی مطرح شود اما ماندی و کار را دست گرفتی.
در نیم فصل درخواست زیاد بود و پیشنهادهای خوبی داشتم. هواداران هم که از شدت مصدومیت من خبر نداشتند فکر می کردند که من از نظر فنی به مشکل خوردم و قرار است جدا شوم. با این حال اصلا چنین بحثی نبود و چرا باید جدا می شدم وقتی که تازه بعد از این همه سختی به جایی آمدم که سال هاست به عشق آن تلاش می کردم. این حرف ها همه شیطنت های فضای مجازی بود و من اصلا قصدی برای جدایی نداشتم. به قولی مفت پیراهن پرسپولیس را به دست نیاورده بودم که مفت از دست بدهم.

*فکر می کنی بعد این مصدومیت بتوانی بازهم شرایط خوبی که در این چند هفته داشتی را دوباره ادامه دهی؟‌
ما بازیکنان پرسپولیس در تیمی بازی می کنیم که جدا از نام بزرگ، شخصیت بالایی دارد و هواداران آن هم استثنایی هستند. این عوامل همه به هر بازیکنی انگیزه می دهد که خودش را نشان دهد و مثمرثمر باشد. قطعا بعد از رهایی این مصدومیت با تمام قدرت و توان در خدمت تیم خواهم بود تا بتوانم هم نیم فصل اول را جبران کنم و هم اینکه در ادامه در مسیر قهرمانی به تیم کمک کنم. واقعا هدف همه ما خوشحالی هواداران و تکرار قهرمانی های متوالی چند سال اخیر است.

*تا دربی می رسی پس؟
ان‌شاءا... تا آن موقع شرایطم خوب خواهد شد اما در نهایت تصمیم آخر را کادرپزشکی می گیرد تا کی و چه موقع به تمرینات اضافه شوم.

*به دربی برسی برای بازی در این مسابقه و گلزنی در آن برنامه‌ای داری و به قولی شادی گل خاصی را از حالا برای خودت آماده کردی؟‌
در بالا هم به این مطلب اشاره کردم که 10 بازی پیش رو همه برای ما مهم است و حق اشتباه نداریم تا بتوانیم به آن چیزی که برایش بابت خوشحالی هواداران زحمت می کشیم، برسیم. تمام بازی های نیم فصل دوم حکم فینال را دارد و دربی هم یکی از این بازی های مهم اما با درجه حساسیت بیشتری است چون می‌توانیم در کورس خودمان را جلو بندازیم. قهرمانی واقعا زیبنده پرسپولیس و نام بزرگ آن است و بدون شک در این مسیر انرژی همه ما مضاعف است. بازی به بازی جلو می رویم و امیدوارم نتایج لازم را به دست بیاوریم. اگر قرار به بازی کردن باشد تمام تلاش خودم را می کنم تا زحمات بچه‌ها را به ثمر برسانم و توپ‌هایی که به من می رسد را به گل تبدیل کنم. دوست دارم در دربی اتفاقات خوبی برای من بیفتد و بتوانم دل هواداران را شاد کنم. برای شادی گل هم هنوز فکری نکردم اما قطعا به آن فکر خواهم کرد. با این حال تصمیم نهایی را کادرفنی می گیرد اما قول می دهم در هر مقطعی اگر صلاح باشد در این مسابقه حضور پیدا کنم برای موفقیت پرسپولیس همه تلاش خودم را به کار خواهم بست.

*چقدر امیدوار به بالا بردن جام قهرمانی با پرسپولیس هستی؟‌

قبلا هم گفتم پرسپولیس‌ لایق‌ترین تیم برای قهرمانی است و این موضوع را نه من بلکه همه کارشناسان و حتی هواداران تیم‌های دیگر هم به آن اذعان دارند. نوع فوتبال، انسجام تیمی و کادرفنی و بازیکنان که یکدل و یکصدا کاررا پیش می‌برند بخشی از عواملی است که پرسپولیس را مستحق به تکرار قهرمانی و دبل هتریک کرده است. قطعا برای من لحظه شادی‌بخشی است که در اولین سال حضورم در تیمی که عاشق آن هستم این لذت را تجربه و جام قهرمانی را بالای سر ببرم. امیدوارم به این خواسته برسیم و در پایان لیگ یک هدیه خوب را به هواداران تقدیم کنیم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/147914
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
حمیدرضا عرب تیموری

0

0

2 سال پیش

خداروشکر دعای چندمیلیون هوادارم دلی پشتته چون بوسه هایی که بر لگوی پرسپولیس میزدی دلی بود و اومدنتم دلی بود


مهدی زارعی

0

1

2 سال پیش

ایشالا همیشه سلامت باشی❤❤❤


علی پیرایش

0

1

2 سال پیش

آقای پاکدل انشالله هرچه زودترآماده بشی وتودربی یه گل خوشگل برامون بذاری کناراحمدگوهری چه خبره هنوزنیومده تلفات بمون میدی این جسارتودربازی بذارنه درتمرین


p.r.s

0

1

2 سال پیش

خدا کنه عالیشاه عزیز هم بتونه جلوی نفت استارت بزنه و آتیش به پا کنه..


داود تارات

0

1

2 سال پیش

آرزوی سلامتی هر چه سریع تر داریم تا بازهم در تیم محبوبمان بدرخشی


مهدی‌قزوین

0

2

2 سال پیش

انشاله میمونیو با جام شیشم که باارزش‌ترین جام برای تاریخ پرسپولیسه عکس میگیری.....


p.r.s

0

3

2 سال پیش

خداروشکر که بخیر گذشته..امیدوارم همون حامد سه بازی اخیر باشی..


ayub_balooch

0

2

2 سال پیش

سلام خدمت عشقپولیسیا حامد پاک دل عبدی تیموروف عیسی اینا همه فصل بعد واسه پرسپولیس طلا میشن وحید امیری ترابی خداکنه مص برانکو یحیی نزاره اینا برن مشکلات مالی برطرف شه قراداد ببندن تا اسکلت تیم بهم نخوره


p.r.s
(در پاسخ ayub_balooch)

0

1

2 سال پیش

فعلا که درویش بدجور داره گوش به فرمان سگجادی ملعون کار میکنه..از فراری دادن ذوالفقار نصب تا آوردن محمدی کیسه کش به باشگاه و ندادن پول به بازیکنا و ....که کم و بیش میدونیم..


محمدرضا معتمدی

0

1

2 سال پیش

عزیز دل خدا رو شاکریم که حالت خوب شد بیشتر از جام جان بازیکنان برامون مهمه امیدواریم همه بازیکنان سالم و سلامت باشن بعد جام قهرمانی خودش خواهد آمد .مجددا آرزوی سلامتی برات داریم خداوندو شاکریم که حالت خوب شد.


منصورنادری

0

2

2 سال پیش

پاکدل عزیز همه هوادارهای دست به دعا هستند اول اینکه هرچه سریعتر سلامتیت بدست بیاری سلامتی همه شما برای هوادارهای از همه چیز مهم تر است بعد توی دربی بازی بکنید گل‌های خوشگلی بزی بی صبرانه منتظر ۲۶ اسفند هستیم کیسه ها دارن جا میزنند شروع کردن بهانه گرفتن


جمشید بیگی

0

1

2 سال پیش

ماشاا... بر این روحیه بچه های تیم


احمد نوری اسرمی

0

1

2 سال پیش

ای بابا یعنی به ابادان هم نمیرسه


خان پرسپولیسی

0

3

2 سال پیش

حامد خان پاکدل،عبدی،تیمروف،ترابی،خط آتش🔥پرسپولیس،باآمدن عیسی ی عزیزکیسه راجرمیدیم،انشاالله،بابهبودی آل کثیر 🤲🤲🤲


محمدرضااسکندری

0

3

2 سال پیش

آرزوی سلامتی تندرستی وموفقیت برای همه ی عوامل مفیدوزحمتکش وپرتلاش پرسپولیس بزرگ داریم🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻


علی‌اصغر گلبهاری

0

3

2 سال پیش

بنازم به این لر های باغیرت که غیرتشون و اخلاقشون عالی هست اللخصوص حامد پاکدل و وحید امیری


مسیحا

0

3

2 سال پیش

بهش بازی بدید


ahadalhalmasykakavandi

0

4

2 سال پیش

حامد پاکدل شیرپسریست که حتی با هشتاد درصد از آمادگی یه گلزن بسیار خوب است .الماسی


آرمین امیری

0

5

2 سال پیش

تنت سالم برار ایشالا زود خوب میشی و به همه ی بازی ها میرسی مخصوصا دربی که قراره با عبدی دروازه کیسه رو سوراخ کنی❤🤙


فاطمه

0

6

2 سال پیش

ایشالا زود خوب میشی


اسماعیل‌رجب‌پور

0

2

2 سال پیش

ایشاا...که حامد خوان پاکدل موفق باشی وباعث شادی دل هواداران بیشمار پرسپولیس قهرمان باشی.


حسین نظری

0

5

2 سال پیش

یحیی و ال‌کثیر سورپرایز دربی🔥♥️ قاتل به صحنه جرم برمی‌گردد..!


اکبر رجبی

0

4

2 سال پیش

خدا را شکر که همه چیز به خیر گذشت فرصت زیاد است انشاالله در بازیهای آتی جبران کنی سلامتی شما آرزوی ما هواداران است


محمد رضا

0

6

2 سال پیش

اره تا بازی با کیسه میرسه


q l p

0

2

2 سال پیش

یعنی این بازی بازی میکنه

بازی های پرسپولیس

0-2

پرسپولیس

پیکان

یکشنبه, 27 اسفند
ساعت 18:45

ورزشگاه : آزادی

داور : کوپال ناظمی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر پیکان کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 4
4 عیسی آل‌کثیر 2
5 مهدی ترابی 2
6 علی نعمتی 1
7 سعید صادقی 1
8 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
9 یاسین سلمانی 1
10 محمد عمری 1
11 امید عالیشاه 1
12 نبیل باهویی 1
13 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 21 لیگ برتر

یکشنبه, 27 اسفند

آلومینیوم 1 - 0 نساجی 18:45
پرسپولیس 2 - 0 پیکان 18:45
مس رفسنجان 2 - 2 ذوب آهن 18:45
سپاهان 2 - 0 گل گهر 18:45
ملوان 1 - 0 صنعت نفت 19:00
استقلال خوزستان 0 - 0 فولاد 19:00
شمس آذر 0 - 2 تراکتور 19:00
هوادار 0 - 1 استقلال 21:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 21 18 46
2 پرسپولیس 21 15 43
3 تراکتور 20 15 38
4 سپاهان 19 20 37
5 ملوان 21 10 35
6 گل گهر 21 9 33
7 آلومینیوم 20 -4 28
8 ذوب آهن 20 -1 27
9 شمس آذر 21 1 25
10 مس رفسنجان 21 -4 25
11 پیکان 21 -9 20
12 فولاد 21 -17 20
13 هوادار 20 -8 19
14 استقلال خوزستان 21 -10 16
15 نساجی 21 -17 15
16 صنعت نفت 21 -18 13
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال