ارتش سرخ دات کام

اخبار

پاکدل: همه دوست دارند به پرسپولیس ب ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 8 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پاکدل: همه دوست دارند به پرسپولیس بیایند

ارتش سرخ دات کام :
پاکدل: همه دوست دارند به پرسپولیس بیایند
حامد پاکدل مهاجمی که در ابتدای فصل گذشته از آلومینیوم راهی پرسپولیس شد در طول فصل از فرصت‌هایی که یحیی گل‌محمدی به او داد بهره‌برد و خودش را در حد یک مهاجم تراز اول مطرح کرد. اگرچه بدشانسی و مصدومیت‌های متوالی به او اجازه نداد درخشش تمام و کمالی در طول فصل داشته باشد اما با تعداد گل‌هایش در لباس پرسپولیس به نسبت دقایقی که به میدان رفته بود آمار خوبی را به جا گذاشت. پاکدل که بعد از مذاکره با مدیران پرسپولیس در این تیم ماندنی شده در گفت‌وگویی از شرایط حال حاضر و برنامه‌هایش برای فصل آینده می‌گوید.

*روزهای اول نقل‌وانتقالات، شایعاتی درخصوص جدایی‌ات از پرسپولیس مطرح شد اما در این تیم ماندگار شدی. ماجرا چه بود؟
اصلا بحث جدایی مطرح نبود. من پیراهن پرسپولیس را به سادگی به‌دست نیاورده‌ام که به سادگی از دست بدهم. حرف‌هایی که مطرح شد فضاسازی رسانه‌ها بود. من با پرسپولیس قرارداد داشتم و طبق قراردادم در خدمت این تیم هستم.

*فصل پیش دقایق زیادی نتوانستی بازی کنی اما در همان دقایق 5گل برای پرسپولیس زدی. نخستین فصل حضور در جمع سرخپوشان برایت خوشایند بود؟
من به آرزویی که داشتم یعنی پوشیدن پیراهن پرسپولیس رسیدم و این مهم‌ترین اتفاق بود. مقابل فولاد نخستین بازی‌ام را برای پرسپولیس انجام دادم و توانستم گل بزنم و این گل خوشحالی من را چندین برابر کرد. بعد از آن بازی مصدوم شدم ولی خدا را شکر دوباره برگشتم و در 3بازی پشت سر هم گل‌های مهم و حساسی زدم. اما دوباره مصدومیت گریبانم را گرفت و از شرایط خوبی که داشتم دور شدم. در بازگشت دوباره یک گل خوب و کلاسیک مقابل پیکان زدم و توانستم فصل را با 5گل پشت سر بگذارم. به‌گفته کارشناسان و فوتبال‌دوستان با توجه به اینکه با کمترین دقایق بازی، بهترین عملکرد و بیشترین گلزنی را داشتم، بهترین مهاجم شدم. این برای من و پرسپولیس افتخار است. هدف همه ما این بود که فصل پیش هم تیم به قهرمانی برسد، ولی به‌خاطر اینکه نتوانستیم هواداران را خوشحال کنیم و به ششمین قهرمانی پی‌درپی برسیم، ناراحتیم. امیدواریم در فصل جدید بتوانیم قهرمانی را به‌دست بیاوریم و هواداران را خوشحال کنیم.

*تیمی که توانسته بود 63 امتیاز بگیرد، چرا قهرمان نشد؟
پرسپولیس مشکلات زیادی داشت. یکی از مسائل اصلی، تغییرات در سطح مدیریتی بود. تیمی که می‌خواهد قهرمان شود باید مدیریت حرفه‌ای و باثباتی داشته باشد. در آغاز کار جابه‌جایی مدیریتی داشتیم و از طرف دیگر حمایت مالی نشدیم و شرایط سخت‌افزاری برای تیم مهیا نبود. این مسائل روی کار آقایحیی و بازیکنان تأثیر گذاشت و اجازه نداد دغدغه سرمربی و بازیکنان برطرف شود و خودش را در نتیجه نشان داد. برای قهرمان شدن یک تیم، آن هم تیم بزرگی مثل پرسپولیس، ثبات خیلی مهم است. این مسائل به تیم ضربه زد و اجازه نداد به هدفش که قهرمانی بود، برسد. با این حال ما امتیازات فوق‌العاده‌ای گرفتیم. به نسبت میانگین هر بازی 2امتیاز برای تیم قهرمان، ما هم امتیاز خوبی گرفتیم.

*قهرمانی استقلال به‌حق بود؟

ما کاری نداریم که به‌حق بود یا ناحق، ما کار خودمان را انجام دادیم و تلاش کردیم تیم خودمان را قهرمان کنیم که نشد. از این بابت خیلی ناراحتیم و از هوادارانمان عذرخواهی می‌کنیم. ان‌شاءالله با تمام قدرت دوباره پرچم پرسپولیس را بالا می‌بریم.

*بعد از قهرمانی هم برای پرسپولیسی‌ها خیلی کری خواندند.
من که تا حالا نه کری خوانده‌ام و نه چیزی درباره تیم حریف گفته‌ام. هواداران استقلال برایم قابل احترام هستند. کری هم فوتبال را جذاب می‌کند. زیبایی فوتبال به همین کری‌خوانی‌هاست.

*اینکه استقلالی‌ها تأکید می‌کنند قهرمانی‌شان پاک است، ناراحتت نمی‌کند؟
پرسپولیس 5سال قهرمان ایران شده و به‌خاطر بزرگی و نام پرسپولیس است که این هجمه‌ها علیه‌اش به راه می‌افتد. این قهرمانی‌ها برای باشگاه پرسپولیس افتخار است ولی طبیعی است که تیم‌های دیگر از این موضوع ناراحت باشند و واکنش‌های منفی نشان بدهند.

*امسال به‌خاطر مشکلاتی که بود تیم‌های ایرانی نمی‌توانند در لیگ قهرمانان آسیا شرکت کنند. نبودن در این مسابقات چقدر به تیم و بازیکنانش لطمه می‌زند؟
مطمئنا حضور در این مسابقات می‌توانست شرایط بهتری را برای بازیکنان پرسپولیس رقم بزند و کمک می‌کرد تا بازیکنان دیده شوند. با حذف از این رقابت‌ها، هم باشگاه‌ها و هم بازیکنان ما لطمه بزرگی خوردند. امیدواریم شرایط طوری فراهم شود که دیگر شاهد چنین اتفاقاتی در فوتبال کشورمان نباشیم. این یک اتفاق دردناک برای فوتبال ایران بود.

*حق منشا بود که آقای گل شود؟
شرایط تیم‌های شهرستانی کمی راحت‌تر از ماست. مس رفسنجان که نه برای قهرمانی می‌جنگید نه برای فرار از سقوط، راحت‌تر می‌توانست بازی کند و منشا هم در این شرایط توانست آقای گل شود.

لذت بازی
بالاخره پرسپولیس است و همه دوست دارند به این تیم بیایند. خریدهای جدید خیلی می‌تواند به تیم کمک کند. امیدواریم اتفاقات بتواند دست سرمربی را باز کند تا بتواند برای فصل آینده یک تیم قدرتمند داشته باشد.
کسی که 2سال پرسپولیس را قهرمان کرده، شخصیت بزرگی در باشگاه پرسپولیس دارد و مربی جنتلمن، حرفه‌ای و باشخصیتی است. اینکه شما فوتبال را در کنار یک مربی بزرگ بازی کنی، افتخار است. از اینکه شاگرد آقایحیی هستم و در پرسپولیس بازی می‌کنم، لذت می‌برم.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150137
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
اکبر غفوری

0

0

2 سال پیش

همینکه عرق وعشق پرسپولیس وداره خودش یه امتیازه


پرسپولیس قهرمان

0

2

2 سال پیش

آقا امیرحسین مصدوم هست نه مسدوم


p.r.s

0

4

2 سال پیش

امسال فرصت مناسبی داری در کنار عبدی به عنوان اقای گلی برسی، ببینیم چکار میکنی..امیدوارم باعث افتخار ارتش سرخ بشی.


امیرحسین

0

5

2 سال پیش

حامد پاکدل به معنای واقعی کلمه یک بازیکن با تعصب و باغیرت هستش دقیقا تو دوره و زمانه ای که واقعاً بازیکن با تعصب کنه و همه فقط حرف از تعصب میزنند ولی خبری از عمل نیست حامد پاکدل ثابت کرده یک باغیرت با تعصب واقعی هستش من به عنوان یک هوادار عاشق پرسپولیس ترجیح میدم حامد پاکدل باغیرت رو تو تیم محبوبم داشته باشم تا یک مهاجم گلزن ولی بی تعصب و بی غیرت البته اگه فصل قبل تمرینات بدنسازی پیش فصل خوب می بود پاکدل مصدوم نمیشد و آقای گل میشد آدم تعجب می‌کنه این همه مسدوم بعد مربی بدنساز احمق از خودش دفاع هم می‌کنه الکثیر مسدوم شد سیامک نعمتی همیشه مسدوم بود پاکدل همیشه مسدوم بود امید عالیشاه همیشه مسدوم بود وحید امیری که اصلا به یاد نمیارم تو این چندسال مسدوم شده باشه ولی فصل قبل نابود شد خوب این یعنی 80 درصد ترکیب اصلی مدام مسدوم بوده یعنی سه نفر قهرمانی رو از پرسپولیس گرفتن اولی و مهمترینش وزیر کثیف ورزش سجادی بعدی داوود فنایی بعدی مظاهر رحیم پور مربی بدنساز


حمید پرسپولیسی

0

8

2 سال پیش

حامد اگه کنار یه فوروارد خوب خارجی قرار بگیره و خوب تغذیه بشه قطعا بهترین مهاجم داخل ایرانه مطمئن باشید با این هافبک هایی که داریم امسال سال توئه حامد پاکدل ،، بزن تو دل حریف ها واسه آقای گلی تعداد بالا که ما حمایتت میکنیم ،، مگه نه هوادار ؟؟؟؟


علیرضا حسین پور

0

5

2 سال پیش

انشاالله امسال قهرمان میشیم


فردین کرمی

0

5

2 سال پیش

احسنت به حامدعزیزوباتعصب


بابک اعتمادیان

0

6

2 سال پیش

به حقش نرسید

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

بهترین بازیکن پرسپولیس برابر صنعت نفت کدام بازیکن بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 24 لیگ برتر

پنج‌شنبه, 30 فروردین

پیکان 2 - 2 هوادار 16:30
گل گهر 2 - 2 استقلال خوزستان 17:45
صنعت نفت 0 - 3 پرسپولیس 19:00

جمعه, 31 فروردین

نساجی 1 - 0 تراکتور 16:30
استقلال 3 - 2 شمس آذر 18:00
فولاد 0 - 1 مس رفسنجان 18:10

شنبه, 01 اردیبهشت

ذوب آهن - آلومینیوم 16:30
ملوان - سپاهان 17:00

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 23 20 42
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 23 10 38
6 گل گهر 24 7 34
7 شمس آذر 24 3 31
8 ذوب آهن 23 -1 30
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 23 -6 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال