ارتش سرخ دات کام

اخبار

پاگشای لوکادیا با گلزنی در حضور بان ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 46 اظهار نظر

-

2 سال پیش

پاگشای لوکادیا با گلزنی در حضور بانوان

ارتش سرخ دات کام :
پاگشای لوکادیا با گلزنی در حضور بانوان
پرسپولیس با پیروزی مقابل صنعت نفت آبادان موقتاً صدرنشین جدول رده‌بندی مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور شد.

به گزارش خبرگزاری تسنیم، تیم‌های پرسپولیس و صنعت نفت آبادان در چارچوب هفته چهارم مسابقات فوتبال لیگ برتر باشگاه‌های کشور ‌از ساعت 18:30 امروز (چهارشنبه) در ورزشگاه آزادی به مصاف یکدیگر رفتند که ‌این مسابقه با پیروزی 2 بر صفر شاگردان یحیی گل‌محمدی به پایان رسید. یورگن لوکادیا در دقیقه 27 و میثم تهیدست (گل‌به خودی) در دقیقه 81 گل‌های پرسپولیس را به ثمر رساندند.

پرسپولیس در هفته چهارم لیگ برتر در حالی با دو گل مقابل صنعت نفت به پیروزی رسید که یورگن لوکادیا مهاجم هلندی سرخپوشان پایش به گل باز شد، نکته دیگر دومین پیروزی شاگردان گل‌محمدی این است که سرخپوشان با اختلاف بیشتر از یک گل به پیروزی رسیدند و آمار گلزنی‌شان را بهبود بخشیدند. شاگردان گل‌محمدی با این برد هشت امتیازی شدند و تا پیش از پایان دیدار سپاهان - فولاد خوزستان صدرنشین شدند.

ترکیب پرسپولیس: علیرضا بیرانوند، گئورگی گولسیانی، مرتضی پورعلی‌گنجی، علی نعمتی، دانیال اسماعیلی‌فر، میلاد سرلک، مهدی ترابی(75- سینا اسدبیگی)، سعید صادقی، سروش رفیعی (75- محمد عمری) ، امید عالیشاه ( 87- مهدی عبدی) و یورگن لوکادیا (75- حامد پاکدل).

ترکیب صنعت نفت آبادان: احسان مرادیان، محمد طیبی، میثم تهیدست، امید خالدی(55- مهدی ممی‌زاده)، حسین ساکی، سینا مریدی (55- طالب ریکانی) ، حسین پورامینی(38- عباس بوعذار) (83 - احمد شریعت‌زاده)، شیریدین بابایف، امیرحیسن فرهادی، حکیم نصاری و میرهادی میرجوان (فاخر تهامی).

داور: امیر سامان سلطانی

اخطار: حسین ساکی (72- صنعت نفت) و محمد عمری (89- پرسپولیس)

نیمه اول

دقیقه 22: مهدی ترابی پس از نفوذ از جناح راست، با یک ارسال زمینی لوکادیا را صاحب توپ کرد و ضربه این بازیکن با اختلاف کمی از کنار دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 26: یورگن لوکادیا در پشت محوطه جریمه امید عالیشاه را صاحب توپ کرد که ضربه کاپیتان پرسپولیس از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 27: علی نعمتی از سمت چپ با ارسال زمینی لوکادیا را صاحبت توپ کرد و مهاجم خارجی پرسپولیس با یک چرخش و ضربه‌ای دقیق گل اول بازی را برای سرخپوشان به ثمر رساند.

دقیقه 38: عباس بوعذار پس از اینکه به زمین آمد، لحظاتی بعد پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد ولی شوت هافبک صنعت نفت با اختلاف زیاد از بالای دروازه پرسپولیس به بیرون رفت.

دقیقه 41: پس از اینکه پشت محوطه جریمه پرسپولیس صنعت نفت صاحب یک ضربه خطا شد، ارسال حکیم نصاری به محمد طیبی رسید، اما ضربه مدافع صنعت نفت از کنار دروازه بیرون رفت.

دقیقه 44: عباس بوعذار پس از اشتباه گولسیانی در محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه بازیکن صنعت نفت را بیرانوند دفع کرد و توپ برگشتی را هم امیرحسین فرهادی از بالای دروازه به بیرون فرستاد.

دقیقه 2+45: سعید صادقی با اشتباه بازیکنان صنعت نفت پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد و با یک پاس تو عمق عالیشاه را صاحب توپ کرد که ضربه کاپیتان پرسپولیس را دروازه‌بان صنعت نفت برگشت داد.

نیمه دوم

دقیقه 50: در جناح چپ پرسپولیس، صنعت نفت صاحب ضربه خطا شد که ارسال عباس بوعذار را میلاد سرلک به بیرون فرستاد اما داور در این صحنه اعتقادی به کرنر نداشت.

دقیقه 56: عباس بوعذار پشت محوطه جریمه صاحب توپ شد که ضربه فنی هافبک صنعت نفت با اختلاف کم از کنار دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 60: طالب ریکانی که چند دقیقه پیش به جای سینا مریدی به زمین آمده بود، پشت محوطه جریمه پرسپولیس صاحب توپ شد ولی ضربه آرام او از کنار دروازه سرخپوشان به خارج از زمین رفت.

دقیقه 64: توپ ارسالی به محوطه جریمه پرسپولیس را شیریدن بابایوف با بی‌دقتی و یک ضربه بغل‌پا به بیرون فرستاد.

دقیقه 77: حامد پاکدل، محمد عمری را پشت محوطه جریمه صنعت نفت صاحب توپ کرد و بازیکن تازه‌نفس پرسپولیس با یک شوت محکم هدف گرفت که ضربه هافبک پرسپولیس با اختلاف کم از کنار دروازه صنعت نفت به بیرون رفت.

دقیقه 81: امید عالیشاه از سمت راست روی دروازه صنعت نفت ارسال کرد و در میان ازدحام بازیکنان دو تیم در محوطه جریمه، میثم تهیدست به اشتباه دروازه خودشان را باز کرد.

دقیقه 4+90: فاخر تهامی پس از یک و دو با حکیم نصاری، یک تنه به قلب دفاع پرسپولیس زد و با گذر از سد دو بازیکن این تیم دروازه بیرانوند را هدف گرفت. شوت او با فاصله خیلی کم از کنار دروازه پرسپولیس بیرون رفت و صنعت نفت از گلزنی در این بازی ناکام ماند.

پرسپولیس که فصل گذشته با شکست مقابل صنعت نفت آبادان از صدر جدول دور شد و رقابت قهرمانی را عملاً به استقلال واگذار کرد، با پیروزی در بازی امروز ضمن انتقام شکست آن بازی به صدر جدول نزدیک شد.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/150942
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
مصطفی سالاری

0

0

2 سال پیش

انشاالله


علیرضا حسین پور

0

3

2 سال پیش

پرسپولیس سرور الاستقلال


عشقپولیس

0

7

2 سال پیش

اره همه جا میبینیش روبه جلو وسریع عالیه کارش❤❤❤❤❤❤


عبدالغفوربامری یار

0

10

2 سال پیش

هنوزکجاشودیدین.. بذاردرست درمون هماهنگ بشن ازهفته هفتم ببعد دیدن داره.. یه ذره کوچولو ناهماهنگی دارن که اینم برطزف میشه... خداییش چشم نوازبازی میکردن


ahadalhalmasykakavandi

0

8

2 سال پیش

جای شکر باقیه برای اولین باره که می بینم آقا مرتضی جغتای دیدگاه زده و به سر مربی محبوب تیم تهمت نزده و فرمون را به طرف امید پیچونده که او را مورد لطف قرار دهد. اگر واقعاً هوادار و عاشق پرسپولیسی دیگه تهمت دلالی نزن و مثل امروز نظر بده .


ابوالفضل شریفی

0

11

2 سال پیش

واقعا دم یحیی و همه اعضای و کادر فنی و بازیکنان گرم با این بازی زیبا . خیلی لذت بردم رفتیم صدر جدول سپاهانم که باخت و کیسه هم مساوی کرد


حفیظ الله چوبکی ریگی

0

8

2 سال پیش

زیرمون خوش بگزره حال کیسه کشا خریدنیه خخخخ


مرضیه البلوشی

0

9

2 سال پیش

ب امید قهرمانی تیم محبوبمون 🤍♥🙏🏼🌹❤👌🏻


ابی پرسپولیسی عشق کاپیتان امید

-2

15

2 سال پیش

بخدا هیچ جای دنیا به بازیکنی که همیشه میگه برای من پاس گل دادن خیلی بهتر گل زدن اینقدر بابت یه پاس که نداده انتقاد نمیکنن... تازه وقتی که بردیم و رفتیم صدر به همت بچه ها و هوادارا..... و عالیشاه جز دونده ترین بازیکنها بود.... که اگر اینجوری نبود یحیی تعویضش می‌کرد... هیچوقت ترابی تعویض نمیکرد.... تازه اگر پاس هم میداد شاید گل نمیشد... حمایت کنید لطفا... تعصب کاپیتان يعني ما 2بر صفر جلو هستیم


درودگر

0

12

2 سال پیش

مخلصتم محمد جان، ان شاءالله امسال میترکونیم


جوادسواری

-2

11

2 سال پیش

عالیشاه‌ونعمتی‌فوق‌العاده‌ظاهر‌شدن


مجتبی محمدی

-14

0

2 سال پیش

صادقی توی آفساید بود


محمد پ

0

11

2 سال پیش

درود بر شما درودگر عزیز و همه هواداران واقعی پرسپولزس


امیرحسین

0

14

2 سال پیش

اینه یک بازیکن حرفه‌ای که حتی بد نصف آمادگی بدنی از تک موقعیت گلی که به دست آورد بهترین استفاده کرد تازه یک استپ خوب و چرخش عالی هم داشت که به نظرم گل میشد که داور نفهم الکی الکی خط گرفت که هیچ کس نفهمید خطای چی گرفت


حبیب اله شهریاری

-4

8

2 سال پیش

امپراتور یحیی در مصاحبه بعد بازی گفت این پیروزی تقدیم به هواداران خاص ، یک دنیا معنی داشت این سخن گوهر بار اگه اون هوادارایی که زیر شکمشون سرده برن یک کمی گرم کنن


حبیب اله شهریاری

0

13

2 سال پیش

سگپاهان هم که تو دقیقه ۹۳ یه گل خوشگل توسط پاتوسی تازه وارد رفت تو کیسه اش فولاد ۱ - سگپا صفر


امیر پیری

-1

14

2 سال پیش

آقایون محترم همه اینا از لطف خدا بعد تلاش سلطان سالار اسطوره آقا یحیی بوده خداوکیلی یدونه باشه


امیر مهدی وهابی

0

12

2 سال پیش

عباس بوعذار خخخخ🤣


امیر مهدی وهابی

0

17

2 سال پیش

۴۰ میلیون هوادار


امیر مهدی وهابی

0

15

2 سال پیش

صدر رو بقل کردیم دمت گرم یحیی


رضا پرسپولیس

0

14

2 سال پیش

مبارکمون باشه انشاالله که هیچ گلی تا آخر فصل نخوریم عجب بازی کردن


حسین سانیلی

0

15

2 سال پیش

دمش گرم با همین فرمان جلو برو انشاءالله آقای گلی تو وقهرمانی پرسپولیس عزیز درپایان فصل ❤️


سامان 1362

0

18

2 سال پیش

دمت گرم بیرو ♥️


رضا توانا

-14

5

2 سال پیش

بابت برد ‌خیلی خوشحالم و به همه پرسپولیسی ها تبریک می گم❤❤❤❤❤❤ اما اینکه نیمه دوم تا دقیقه ۷۵ توپ و بازی دست صنعت نفت بود اصلا خوب نیست و خطاهای که پورعلی گنجی پشت محوطه جریمه داشت. این عالیشاهم فقط رو اعصابه یا الکی دورخودش میچرخه به بازیکنی که موقعیت بهتری داره پاس نمیده.


ایلیا

0

9

2 سال پیش

اینا همونایی بودن ک کری میخوندن؟وا دادن ک🤣


روح الله ناصحی

0

12

2 سال پیش

آخيش باور کنید هیچ جایی خونه خودت نمیشه


m.ali

0

10

2 سال پیش

مبارکتون باشه به خداامسال تیم خوبی داریم چشم نخوریم دونیم فصل قهرمانیم❤️🚩


علی سجادی نیا

-1

9

2 سال پیش

وسط میدان نبود دایی کمال کاملا مشخصه حیف


ایلیا

0

13

2 سال پیش

یادتون باشه اینا برامون کری میخوندن🤣


aminaskari8481@gmail.com

0

11

2 سال پیش

ای جان..تیم تیم شیرانه یا علی مدد... ماشاالله ب بازیکنان جدیدمون ک زود باهم مچ شدن ... انشاالله ب قهرمانی مجدد تلاش میکنم ❤️❤️❤️🌹🌹🌹


رضا گنجی

0

11

2 سال پیش

تبریک برد قدرتمندانه پرسپولیس مقابل صنعت . قابل توجه هواداران کم طاقت دورود بر ارتش سرخ


Benyamin

0

10

2 سال پیش

آره😅 انشاالله پرسپولیس پیروز ❤️❤️❤️


روح اله فرج زاده

0

13

2 سال پیش

به امید خدا لوکادیا همونی هست که انتظارش را داریم بازی به بازی بهتر میشه♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤♥❤


درودگر

-1

20

2 سال پیش

بعضی ها همش غر بزنین و سر مربی رو عوض کنین و خواستار استعفای یحیی باشین، بخدا از فوتبال هیچی نمیفهمن اون عده که استعداد فنی یحیی و بازی خوب پرسپولیس کبیر به چشاشون نمیاد، بازی کیسه با نفت مسجد سلیمان رو دیده باشین توی ۹۰ دقیقه فقط یک موقعیت نصفه و نیمه خلق کردن، بازی های کیسه افتضاح هست، تورو خدا به یحیی و بازیکنان پرسپولیس کبیر اعتماد کنین، بهشون اعتماد به نفس بدین، الان بازیکنان پرسپولیس همش از استرس صحبت میکنن، بابا توی دنیای ارتباط موثر اگر شخصی استرس داشته باشه اعتماد بنفسش رو از دست میده و ارتباط موثر اش پنجاه درصد کاراییش رو از دست میده برای بازیکن اگر استرس ایجاد بشه تمرکز و تفکر لازم برای خلق موقعیت نداره و کارای لازم رو از دست میده، همش برای یحیی ترکیب نچینید بذارید یحیی رها باشه بذارین نفس بکشن تا با اکسیژن کافی، کارایی صد در صدی داشته باشن، با حمایت هوادار واقعی، پرسپولیس به قهرمانی مجدد دست پیدا میکنه، هشدار کیسه کش توی سایت پرسپولیس دارن کامنت منفی میذارن مواظب حضورشون باشین، پرسپولیس حمایتت میکنیم♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥


Benyamin

0

14

2 سال پیش

پیروزی از آن ما است


احمدپرسپولیسی

0

16

2 سال پیش

بچه ها همه عالی هستن امید عالیشا روغن موتور پرسپولیس شده رون بازی میکنه دقت کنین همش رو ب جلو حرکت میکنه


morteza.joqtaeei

-10

4

2 سال پیش

فرق بازیکن حرفه ای رو اینجا میشه تشخیص داد . تمام پاس های لوکادیا و ضربه هاش به توپ در مقابل عالیشاه که چند موقعیت خراب کرد و پاس نداد .


دختر پرسپولیسی

0

17

2 سال پیش

اقای(( راستین رداک)) اولا که هربازیکنی قرار نیست که همه توپ هارو گل کنه ..بهترین فوتبالیست ها هم هستند که موییت پنالت و گل خراب کردن ..اما شما نباید با ی از دست دادن موقیت گل عالیشاه با بد و بیراه گفتن شروع کنی که ..دقیقا اگر ی کیسع کش پیم شمارو بخونه از خوشحالی زخم معده میگیره که میبینن دارین به بازیکن تیم توهین میکنینن...توهین به بازیکن یعنی توهین به کل تیم .گرفته از بازیکن ها تااا کادر فنی لطفااااا با این کارها باعث کوچک کردن پرسپولیس بزرگ نشید


دکتر خلیلی

-20

2

2 سال پیش

پرسپولیس یعنی زندگی حداقل ۲۰میلیون ایرانی.
پس باید بهترین ها بازی کنن.
آقای عالیشاه یا همون کاپیشاه امیدوارم بعد از ده سال بازی تو پرسپولیس یه حرکت ساده را یادگرفته باشی.فقط دویدن تو عرض و ژست و ادا دراوردن که هنر نیست.
لااقل یک صدم حق هواداران بر گردنت مفید باش.


امین زمانپور

0

13

2 سال پیش

گفتم پرسپولیس نیاز به زمان داره من خودم فوتبالی هستم، قطعآ تیمی توان مقابله با پرسپولیس ونداره، بهترین دروازه بان، دفاع، هافبک ومهاجم وداره


احمد نوری اسرمی

0

10

2 سال پیش

چرا عالیشاه پاس نداد ای بابا . امیدواریم پشیمون نشیم چون یک بار گولسیانی سوتی داد نزدیک بود گل بخوریم . دو علی بیرو گرم . دو تا کاشته پشت هجده رو چرا اونجوری زدن مگه تو یک بازی چند تا از این کاشته ها گیر میاد


محسن آقایی

0

15

2 سال پیش

لوکادیا هنوز بدنش آماده نیست گل زد وای به حال اینکه بدنش آماده بشه


برای پرسپولیس

0

10

2 سال پیش

امیدوارم بازم گل بزنیم و گلی دریافت نکنیم و این بازی رو ببریم. نیمه ی اول که خیلی بازی جذاب و خوبی بود واقعا لذت بردم. با این بازی عالی هستیم فقط دو سه اشتباه در دفاع رخ داد که امیدوارم دیگه این اشتباهات نکنند مدافعان تیم محبوبمون❤️


عشق فقط پرسپولیس

0

14

2 سال پیش

ایول تیم پرسپولیس .دمتون گرم .آقا یحیی سیامک اضافه بشه عالی تر هم میشه بازی .


رادین رستاک

-14

11

2 سال پیش

عالیشاه پاس نمیده اگر پاس میداد صادقی گل میزد دقیقه 45


پرسپولیس سلطان اسیا

0

24

2 سال پیش

ایول الان با گلزنی لوکادیا دهن استقلالیا سرویس شده بسته شده ان شاءالله گلای زیادی از یورگن ببینیم❤❤❤💪💪💪

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر - شمس آذر 19:00
صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30

دوشنبه, 17 اردیبهشت

پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 25 7 35
7 شمس آذر 25 4 34
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال