ارتش سرخ دات کام

اخبار

پایان جام برای ایران؛ کی‌روش مساوی ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 80 اظهار نظر

-

1 سال پیش

پایان جام برای ایران؛ کی‌روش مساوی هم نگرفت

ارتش سرخ دات کام :
پایان جام برای ایران؛ کی‌روش مساوی هم نگرفت
نیمه نخست دیدار تیم‌های ملی ایران و آمریکا در چارچوب دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی ۲۰۲۲ با برتری آمریکایی‌ها به اتمام رسید.

خبرگزاری تسنیم، تیم‌های ملی فوتبال ایران و آمریکا از ساعت 22:30 امشب (سه‌شنبه - به‌وقت ایران)، در دور سوم از مرحله گروهی جام جهانی 2022 قطر و در ورزشگاه الثمامه به مصاف هم رفتند. که نیمه نخست این بازی با برتری یک بر صفر تیم آمریکا انجامید.

ترکیب ایران: علیرضا بیرانوند،‌ رامین رضاییان، مجید حسینی، میلاد محمدی (3+45 - علی کریمی)، مرتضی پورعلی‌گنجی، احمد نوراللهی، سعید عزت‌اللهی، احسان حاج‌صفی، علی قلی‌زاده، سردار آزمون و مهدی طارمی.

ترکیب آمریکا: مت ترنر، سرجینیو دست، تایلر آدامز، آنتونی رابینسون، یونس موسی، وستون مک‌کنی، کریستین پولیشیچ، تیم ریم، کامرون کارتر ویکرز، تیموتی وه‌آ و جاش سارجنت.

داور: متئو لاهوز از اسپانیا

نیمه اول

دقیقه 5: اولین حمله تیم ایران روی دروازه آمریکا را مدافعان حریف برگشت دادند و در ادامه ارسال رامین رضاییان از مقابل بازیکنان عبور کرد.

دقیقه 9: شوت آنتونی رابینسون از پشت محوطه جریمه با اختلاف از بالای دروازه بیرانوند به بیرون رفت.

دقیقه 11: ضربه سر خطرناک کریستین پولیشیچ از داخل محوطه جریمه را بیرانوند به راحتی آغوش کشید تا اولین ضربه در چارچوب این مسابقه راه به جایی نبرد.

دقیقه 17: حمله همه جانبه آمریکایی‌ها به شکلی خطرناک برکشت داده شد. در این صحنه پس از یک رفت و برگشت، سرجینیو دست با ارسال زمینی دروازه ایران را تهدید کرد اما بیرانوند با یک شیرجه زمینی توپ را از مقابل دروازه ایران دور کرد.

دقیقه 20: پاس در عمق عالی از عزت‌اللهی و فرار مهدی طارمی یک موقعیت خطرناک برای تیم کشورمان ساخت، اما تعلل طارمی باعث شد تا پاس در عرض این بازیکن را مدافعان آمریکا دور کنند.

دقیقه 28: شوت بازیکن آمریکا پس از برخورد به مدافعان ایران در موقعیتی خطرناک به تیموتی وه‌آ رسید که ضربه سر بی‌دقت این بازیکن به راحتی در دستان بیرانوند جای گرفت.

دقیقه 33: ارسال بازیکنان آمریکا بازهم خطرساز شد و این‌بار شوت تیموتی وه‌آ از داخل محوطه جریمه به شکلی خطرناک از بالای دروازه به راهی اوت شد.

دقیقه 38: حملات آمریکایی‌ها جواب داد و سرانجام این تیم به گل رسید. در این صحنه سرجینیو دست روی پاس در عمق بازیکنان آمریکا پشت مدافع چپ ایران به توپ رسید و با یک ضربه سر تک ضرب توپ را به مقابل دروازه بیرانوند فرستاد و کریستین پولیشیچ توانست با یک ضربه بقل پا دروازه ایران را باز کند.

دقیقه 43: تایلر آدامز با کارت زرد داور جریمه شد.

دقیقه 45: ضدحمله خطرناک تیم آمریکا را مجید حسینی به خوبی توانست قطع کند تا این فرصت برای آبی‌پوشان از دست برود.

دقیقه 6+45: تیموتی وه‌آ روی فرار در عمق خود توانست بار دیگر از غفلت مدافعان ایران استفاده کند و با یک ضربه دقیق دروازه ایران را باز کند که خوشبختانه در این صحنه کمک داور آفساید مهاجم آمریکا را گرفت و گل را مردود اعلام کرد.

نیمه دوم

دقیقه 47: جاش سارجنت با فرار در عمق و یک شوت دروازه بیرانوند را تهدید کرد که دروازه‌بان تیم ایران در دو مرحله این توپ را در اختیار گرفت.

دقیقه 52: ارسال زیبای رضاییان و ضربه سر قدوس با اختلاف کم از بالای دروازه مت ترنر به بیرون رفت.

دقیقه 65: خطرناک‌ترین موقعیت ایران تا به اینجای کار با شوت سامان قدوس از دست رفت. در این صحنه پاس کات‌بک قلی‌زاده پس از عبور از مقابل طارمی به قدوس رسید که ضربه فنی این بازیکن با اختلاف بسیار کم از کنار دروازه آمریکا راهی اوت شد.

دقیقه 69: ضربه کاشته یونس موسی با اختلاف زیاد از بالای دروازه به بیرون رفت.

دقیقه 77: مجید حسینی به دلیل خطا روی بازیکن آمریکا از داور کارت زرد گرفت.

دقیقه 83: ارسال تند و تیز بازیکنان ایران پس از برخورد به بازیکنان به دروازه‌بان آمریکا رسید و علی کریمی نتوانست ضربه آخر را در مقابل دروازه به توپ وارد کند.

دقیقه 83: محمدحسین کنعانی‌زادگان از روی نیمکت ذخیره‌های ایران به دلیل اعتراض از داور اسپانیایی کارت زرد گرفت.

دقیقه 3+90: ضربه سر خطرناک مرتضی پورعلی‌گنجی روی ارسال رضاییان با اختلاف کم از کنار دروازه آمریکا به بیرون رفت.

دقیقه 6+90: ابوالفضل جلالی هم از کارت زرد داور بی‌ نصیب نماند

دقیقه 9+90: ارسال‌های بلند ایران در دقایق پایانی، تیم کشورمان را به یک موقعیت خطرناک رساند، اما ضربه سر پورعلی‌گنجی در ادامه روی پای طارمی جفت و جور نشد تا این فرصت خوب گلزنی از دست برود. بازیکنان ایران در این صحنه معتقد به ضربه پنالتی بودند اما متئو لاهوز داور این بازی اعتقادی به پنالتی نداشت.



لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/152214
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
fateme

0

0

1 سال پیش

با سلام.بچه ها تلاششون رو کردند اما باید در نظر بگیریم ک اونم آمریکا بود اما این حرفا مهم نیست باید به فکر دفاع میبودیم ک دیگه تموم شد و بقیه ی بازیکنا شاید عالی عمل نکردن اما از جون مایه گذاشتن👐🏼ایشالا تیمی ک حقشه بره بالا!!!


سام

-1

8

1 سال پیش

اسکوچیچ به کی روش حالابگه آه سردوم بگرت
خخخخخخ


قلمراد دوم

-1

10

1 سال پیش

بار کج به منزل نمیرسه حالا یه جلسه ترتیب بدید طارمی و رفقا رو ببرید خدمت اسکوچیچ دستشو ببوسن و طلب مغفرت کنن تاج هم در حین جلسه بره یه گوشه دو دست و یه پاشو ببره بالا و با التماس از اسکوچیچ خواهش کنن مربیگری تیم رو قبول کنه؟


حامدمعینی

-1

6

1 سال پیش

تیم میلی شده مدرسه پیرمردها. این چه وضعشه اومدیم فوتبال ببینیما از دقیقه اول دفاع تادقیقه آخر. ماایرانیاوقتی تواین گروه ضعیف که میشد حداقل چهار امتیاز نتونستیم به خاطر امثال حاج صفی هاوکیروش هابایداین آرزوی صعودروبه گورببریم. واقعایعنی دفاع شجاع ازحسینی بدتره. خاک تو سرتون بیشرف ها که نتونسین یه بازی خوب بکنین حداقل به اون بازی تون بنازیم


ایمان زارعی

0

9

1 سال پیش

حق به حق دار رسید


ارسلان عباسپور

0

6

1 سال پیش

کی روش ترسو تیم و نابود کرد


zizi

-2

5

1 سال پیش

ولی خدایش بیایدهیچوقت قبول نکنیم خیابانی بازیای پرسپولیسوگزارش کنه آخه خیلی نحسه بدبخت😂😂


فرشاد شیخ الاسلامی

0

6

1 سال پیش

جام جهانی برای تیم ایران تمام شد . همانطور که پیش بینی کردم و تو کامنتای چند روز پیشم گفتم ، کیروش در این بازی باشتباه ترکیب دفاعی چید ، بامید مساوی رفت ولی باخت . قبلا" گفتم تیم آمریکا خیلی بهتر و قویتر از ولز بود و باید می برد ، اما تساوی کرد و بازی با انگلیس هم در بسیاری لحظات از تیم پرمهره انگلیس ، سرتر بود . آمریکا تیم دونده ، جوان و سرعتی داره . کاپیتان اونها جوانی ۲۳ ساله ست . در هر صورت باختیم ، بد هم باختیم ، کیروش !! لطف کن از تیم ملی ما خداحافظی کن و برو


zizi

0

7

1 سال پیش

زمان اسکوچیچ تیم خیلی هجومی باری میکرد وازاینور تودفاع زوج کنعانی وشجاع عالی کارمیکردن یه باری کیسه کشابازی کردن لول کردن دفاعواونا دفاعه مارو


اميری زاده

0

7

1 سال پیش

ارتش تا دندان مسلح تیم ملی فوتبال در مقابل انگلیس و آمریکا زانو زاد دیگر تا باز هم این ارتش مجهز بشود ارتش تیم ملی امروز زمان خواهد برد حالا تاج و کی‌روش بیایند جواب بدهند مگر ما نمی‌گویم خدا در جایگاه حق نشسته خوب درست است خدا در جایگاه حق نشسته حق مربی که با آن شرایط تیم ملی را تحویل گرفت این نبود در جام جهانی با آبروی او بازی کنند تاج جواب بده من مطمئنم اگر اسکوچیچ بود نتیجه آبرومندانه تر در این جام جهانی برای فوتبال ایران می‌گرفت نه در مقابل انگلیس ۶تایی شویم من مطمئنم ولز که‌ بوردیم آمریکا را هم می بردیم آبرومندانه


حمید محمدی

0

7

1 سال پیش

حجه السلام کی‌روش حق کی را خوردی حق اسکوچیچ والا بهتراز تو نکبت بود چوب خدا صدا ندارد برو گمشو


zizi

0

7

1 سال پیش

کی روش عوضی وتاج دزد اینم دستمزد اتحادتون حذف تیم میلی


zizi

0

5

1 سال پیش

آرزوخانم ازطرف خودت حرف بزنین والا من توپیش بینیمم گفتم ایران حذف میشه چرا؟چون کی روش بیخاصیتومیشناسم،،بجاشجاع وکنعانی مجیدی اسکلوگذاشته امیری داشت خودشوگرم میکردیهودیدیم کریمی فیک اومد توزمین من مطمئنم بودم تیم ملی میبازه چون ببشترترکیب استقلالی چیده میشه ،،،،زمان اسکوچیچ تیم همش هجومی بازی میکرد،،اینقدهجومی که همه روبردیم فک کنم یکی بازی باکره مساوی کردیم


میرسالاری

0

6

1 سال پیش

کیروش کیسه کش.این حسینی بی همه چیز استاد لایی خوردن.شجاع وکنعانی رونیمکت بعد حسینی ومیلاد محمدی فیکس؟وای به این فوتبال کثیفی ک کیروش وتاج بی پدرومادر درست کرده


احمدعلی عباسی

0

6

1 سال پیش

وقتی سرمربی گفته جلو نرید
بازیکن مقصر نیست
همه گناه گردن وزیر ورزش و تاج بی شرف هست که با آوردن کی روش این بلا را سرفوتبال ما آوردند
خاک برسرتون برید از دنیا یاد بگیریدکه چگونه پول خرج می کنن و چگونه پیشرفت
ماهنوز در خیلی چیزها موندیم آقایان هم به فکر جیب خودشون هستن
حیف از پنجاه میلیون جوان .....


بهنام دلجوان

0

6

1 سال پیش

مرگ بر بازیکنان مفت خور ایران مرگ بر تاج مرگ بر کیروش


علی اسکندری

0

5

1 سال پیش

خدا را شکر این تیم اه مردم پشتش بود تیم ملا


علیرضا

0

5

1 سال پیش

میشدسودکرد ولی نه باکیرش بی شرف. حتی اگرمربی ایرانی داشتیم الان تیم سودش قطی بود بازیکنان هیچ کم کاستی ندارند فقط مربی نداشتند. اینوتمام اونای که فوتبال نگاه میکنند میدانند که تیم ماازکجاضربه خود. حیف امیری. شجاع. کنعانی. وچندبازیکن دیگه که بخداراحت میشد بازی کردولی نگذاشتند


آرین

0

7

1 سال پیش

کیروش رو برده بودن که بازیهای آبرومندانه کنن.... قربون خدا بشم که چوب خدا صدا نداره و آه اسکوچیچ همشونو گرفت... از همون بازی اول 6 تا خوردن.... اینم از آمریکا که فقط باید میبرد تا صعود کنه که خیلی راحت برد... دو تا باخت و یه برد شانسی.... البته حذف به قول خودشون آبرومندانه.... آخه 6 تا گل خوردن چیزی نیست که آبرومندانست دیگه..... فقط کثافتای رئیس و رؤسا با پول بیت المال داشتن توی قطر حال میکردن که عکس همشونم دراومده که با پول مردم دارن عشق و حال میکنن و به ریش مردم میخندن..... حیوونای آشغال


علیرضا

0

6

1 سال پیش

بله عاقبت تیمی که سیاسی باشدهمینه چون سرمربی این تیم اسکوچیچ بیچاره بودولی اونوباهرچه بی احترامی بیشترانداختیم بیرون. ولاولزم شانسی بردیم. وگرنه دوبازی کردیم ابری یک ملت وتیم رابرباد دادکیروش انگلیس شیشتایمن کردامریکاهم که گفتیم تیمی نیست باختیم فقط الان بایدبگویم جات خالی اسکوچیچ. که وقتی میخواست تیمی راببره باهمین تیم میبرد کیروش فقط بلدبودغربزنه ازمربیگری واقعان درحداسیاهم نیست چه برسدبه جام جهانی.


morteza.joqtaeei

0

6

1 سال پیش

اینم شد نتیجه تیمی که نصف بیشتر بازیکن هاش و مربیش حقشون رفتن به جام جهانی نبود و باز هم هنر کثیف تاج رو دیدیم


حسن عسکری

0

7

1 سال پیش

حیف وحید امیری که بازی نکرد از اون حاج صفی پلشت خیلی بهتر بود نمیدونم چرا بازیش نداد


سجادسهرابی

0

6

1 سال پیش

دعای مردم کجا(2018)و آه مردم(2022)کجا..؟ ازماست که برماست..


پرسپولیسیم

0

7

1 سال پیش

آه اسکوچیچ بود این تیمی بود که اسکوچیچ باهاش بهترین نتایج گرفت کی روش وتاج نابود کردن تیم ملی رو


محمدچوبند

0

4

1 سال پیش

ظاهرا گل به خودی خوردیم . حسینی مدافع ایران گل زد.


پرسپولیسیم

0

6

1 سال پیش

والا با اسکوچیچ توهمچین گروهی راحت صعود میکردم لعنت برتاج که کی روش پول پرست ترسو روآورد یعنی واقعا اسکوچیچ ازاین بدترنتیجه میگرفت


Hossein Amani Nesbat

0

5

1 سال پیش

اگه اسکوچیچ سرمربی بود مطمئنم که تیم رو به دور بعد میبرد.فوتبال کثیف و حال بهم زن و خجالت آور با نتیجه افتضاح حاصل کودتای جناب تاج بود


روح‌الله بهمنی

0

6

1 سال پیش

اخه تیم آمریکا نیمه دوم چقدر بد بودن اندازه گوام هم نبودن ما نتونستیم تیم ما از نام آمریکا ترسیده بود اخه مگه امریکا کیه شما دقت کنید همش ترس تو وجودشون بود هیچ حرکت خاصی نداشتن حیف تیم ایران باید مثل شیر غرش کنه هر ملی پوش باید همه حریفان له کنه ولی نتونستن اخه مرد هم گریه میکنه شما دیدین جلو ولز گل زدن گریه کردن..انگار هرچه معتاده رفتن تو زمین پلکای خودشون هم نتونستن تکون بدن....تیم محله ما بود با چنگ ودندون میرفتن بالا شغلت فوتبال باشه بلد نباشی سه کنج حدف بگیری تا کی بحال خودمون گریه کنیم مگه کیرش بلده بگه بچها علی یارتون ما شیرهای مثل یحیا مثل نکونام قلعه نوعی علی دایی داریم بریم یه اجنبی بیاریم که همه کارنامش باخته دلم پره از این روزگار دلم داغونه ازین سرنوشت همیشه باید بگیم حیف بابا بسه یک چهارم پول این بچها بدید من میرم از جنگل وکوه شیر میارم تو زمین میرم افرادی که تموم نود دقیقه با توپ بدون میرم کسانی میارم که روغن محلی خوردن.واقعا حیف نون


رضاخان رهبر

0

8

1 سال پیش

دشمن فرضی که هیچ غلطی نمیتونه بکنه 1 حیف نونها 0 خخخخخ جالبه تو مملکتی زندگی می‌کنیم که دشمن هیچ غلطی نمیتونه بکنه ولی همه اتفاقات کار دشمنه!!!! بلاخره دشمن می‌تواند یا نمی‌تواند؟؟؟؟؟ تو ی جمله بگم ما قوی‌تر از آمریکا بودیم ولی آه مادران سرزمین دامن گیره..... فقط مراقب باشین تک تک شما رو شخصی آق نکنن.... طارمی اگه از عرش به فرش رسیدی تعجب نکن چون آه پشت سرته نه تنها تو بلکه همه


محمد

0

8

1 سال پیش

آخيش دلمون خنک شد


بهزادفروغی

0

5

1 سال پیش

سلام خدمت دوستان ،، من نمیدونم ااین حاج صفی تاکی میخواد بازیکنه این بی شرف محمدی کریمی انصاریفر چشمی شما به درد تیم ملی نمیخورید خواهشن برید دست از سراین تیم بردارید ایران به مربی وبعضی ازبازیکنان باخت نگ برشما باد میگن چوب خدا صدانداره این تبم یکی دیگراوردش بالا شما پعزشو گرفتی بی شرفا حال مردم ایرانوگرفتی خدا ازتون نگذره دراخره دلیل باخت بعدیش خودت صداسیما بود اینقدر حساسش کردن این شود نتیجه اش وسلام


حسین سانیلی

-1

7

1 سال پیش

خدا چشم و دل آمریکایی‌ها را روشن کنه که دل یک ملت راشاد کردند میگن چیزی که عوض داره گله نداره خطاب به شخص ملعونش


سید ابراهیم غفاری نیا

-2

3

1 سال پیش

رامین رضاییان چقدرررر خوب بازی کرد وااااقعا حیف شد که این ستاره رو از دست دادیم


ÀRASH

0

5

1 سال پیش

خدایی چیزی ندارم برا گفتن😂😂😂


سید ابراهیم غفاری نیا

0

2

1 سال پیش

یه سوال؟حالا که ایران حذف شد دربی زودتر برگزار نمیشه؟


فردین کرمی

0

4

1 سال پیش

پوشش خوبی بوداین بازیهابراهمه چی تمام شبکه هامردانه برطبل شادانه بودروانی شدیم خیابانی کثیف بروبه درک


محمود تاجدینی

0

4

1 سال پیش

اسکوچیچ خوشحال ترین مرد روی زمین


دیارا

-1

30

1 سال پیش

میگفتن کی روش سابقه جام جهانی داره میتونه موفق بشه یعنی اسکوچیچ که سابقه نداشت نمیتونست موفق بشه کی روش اگه سرمربی خوبی بود همون موقع خودشو نشون میداد چقد گفتیم کی روش به درد تیم ملی نمیخوره چقد گفتیم بزارین اسکوچیچ به کارش ادامه بده از کجا معلوم شاید الان ما سعود می کردیم اون موقع که اسکوچیچ سرمربی بود تیم چقد خوب بازی میکرد چقد شاداب بود آقای کی روش چه بر سر تیم آوردی که حتی نای راه رفتن نداشتن الکی نگین تلاش کردن چون چند میلیون ایرانی داشتن نگاه میکردن همه چیزو دیدن


اسمعیل سالاری

0

21

1 سال پیش

تیم ملی به کی‌روش پول پرست و تاج تخت پرست باخت . حالا بشنید تا کی روش تیم رو درآسیا نابود کنه یا اینکه تا جام جهانی بعد هم تمدید کنید یا اینکه یکی باشه مثل کی روش به هرحال بحال دل این روز های ما ملت دیگه این فوتبال ملی جز خون دل خوردن بیشتر و زخم تازه تر چیزی دیگه وچود نداره. حالا عذرخواهی، عذرخواهی کردن ها ومتاسفیم وتاسف خوردن های اعضای تیم شروع میشه😂😂🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣🤣


امین

0

20

1 سال پیش

فقط به کیروش باختیم نیمه اول تو لاک دفاعی چون میخاست حداقل نتیجه رو بگیره که مساوی بشه تعویض اشتباه وحید امیری باید میومد جای محمدی ولی متاسفانه علی کریمی اومد دیر تعویض کردن حاج صفی کیروش ترسو فقط اومده بود برا تساوی که باختیم


رضاخان رهبر

0

3

1 سال پیش

بازی حیثیتی؟؟؟؟؟ خنده داره واقعا مگه واسه ایران حیثیتی گذاشته این آقای پیغمبر.... روزی که تاج اومد و کیروشه آواره رو آورد معلوم بود چه خبره


امیر سروری

-1

28

1 سال پیش

آقای مهدی طارمی زیر آب اسکو رو زدی - لذت بردی از تورنمنت؟ نون ب نرخ روز خورها مشخص شدن واسه ما- همین کافیه . جاااانم علی کریمی علی دایی که پشت مردم خالی نکردن


علیرضا دم شناس
(در پاسخ امیر سروری)

-17

7

1 سال پیش

همین علی دایی کله روحانی را بوسید


احمد نوری اسرمی

0

17

1 سال پیش

هشت اذر ما رو هم کیروش با ترسو بودنش خراب کرد


فردین کرمی

-2

19

1 سال پیش

اه مردم مظلوم نذاشت طبل شادانه بزنن


مرادسلمانی

-1

18

1 سال پیش

باختیم به کئ روش وقتی دیدامریکاازنیروی جوان استفاده کرده بعدمیادامثال. حاج صفی تو زمین می زاری..طرف حال نداره راه بری


پرسپولیس

-4

16

1 سال پیش

آرزو جان از طرف خودت حرف بزن ما دوس نداریم ایران ببره ...یعنی اسم ایران واسمون مهمه ولی الان به دست ی عده بیشرف فوتبالمون هدایت میشه و ما دوس نداریم این تیم ک با مردم نیس موفق بشع


امیر سروری

-1

18

1 سال پیش

روت سیاه کیروش😂😂


دیارا

0

18

1 سال پیش

بعضی از بازیکنا در حد تیم ملی نبودن آقای کی روش بهترین بازیکنا ما ذخیره بودن چرا ازشون استفاده نکردی اصلا براچی اوردیشون این حق اسکوچیچ بود باید اون تیم میورد جام جهانی حقش بود درحقش نامردی کردن


جلال حقیقت گو

-1

12

1 سال پیش

به پیر به پیغمبر قسم تون میدهم شما که دست رسی دارین به این خیابانی بی ناموس که تو بازیهای حساس این نامرد گزارش نکنه نحسه هر وقت که بازیهای حساس گزارش کرده یا مساوی شده یا باختیم


پرسپولیس

-1

13

1 سال پیش

فقط مردم و سرزمین ایران


احسان جاودانی

-2

13

1 سال پیش

صحنه آهسته گل رو ببینید حسینی گل بخودی زد ولی خیابانی استقلالی طوری گزارش کرد همه فکر کردن فوروارد آمریکا زده لطفا صحنه آهسته رو ببنید. بازیکنان استقلال هر پاس ساده می‌دادند ازشون تعریف می‌کرد ولی بقیه رو نمی دید


پرسپولیس

-2

16

1 سال پیش

هم شرفو باختن هم بازیو ...


احمد نوری اسرمی

-1

8

1 سال پیش

حضور انصاریفرد و جلالی زیرتوپ زن و ترابی برای چی بود


پرسپولیس

-2

17

1 سال پیش

امریکا حرف نمیزنه عمل میکنه😂😂😂😂


حسین هدایتی

-3

15

1 سال پیش

تحت هر شرایط آماده دربی باشیم اون روز کیسه رو میبریم و همه با هم خوشحال میشیم ماشاالله پرسپولیس ماشاالله ارتش سرخ


احمد نوری اسرمی

0

10

1 سال پیش

اصلن تیم برنامه نداره


احسان جاودانی

-2

11

1 سال پیش

جالب حسینی دروازه خودمون رو باز کرد و خیابانی استقلالی جوری گزارش کرد که فوروارد آمریکا گل زده صحنه آهسته را با دقت ببینید و فقط از بازیکنان کیسه کش تعریف میکنه واقعا خنده داره


احسان جاودانی

-2

9

1 سال پیش

جالب حسینی دروازه خودمون رو باز کرد و خیابانی استقلالی جوری گزارش کرد که فوروارد آمریکا گل زده صحنه آهسته را با دقت ببینید و فقط از بازیکنان کیسه کش تعریف میکنه واقعا خنده داره


اسمعیل سالاری

0

9

1 سال پیش

والا همین تیم دست همون اسکوچیچ بود خیلی بهتر بود بازم میگیم تیم ولز تیمی نبود که بردن همین تمام... صعود به مرحله بعد گور تا گور عمرا...


امیر

-1

8

1 سال پیش

باخت ایران


حمید محمدی

-1

14

1 سال پیش

پول ایرانی وبیلط برای بنگلادشی دل ملت باهاتون نیست برقصید با ماشین سرکوب


افب

0

9

1 سال پیش

به امید خدا هر نتیجه ای به سود مردمه اتفاق بی افتد


اسمعیل سالاری

-2

10

1 سال پیش

خدا لعنت کنه به کی‌روش وتاج که تیم و به نابودی کشیدید آخه عوضی بی شعور تو تا کی میخای ترکیب دفاعی رو باحسینی ومیلاد پیش ببری چرا نباید شجاع وکنعانی وامیری وقدوس نیمکت نشین باشن...


مرادسلمانی

-1

8

1 سال پیش

کی روش داره اشتباه بازی انگلیس انجام میده چون وزن تیم.سنگینی دونده تودفاع نداریم حیف شدازشجاع وگنعانی استغاده نکرد.حاج صفی بایدعوض بشی.یک سانیه برایش زیادی


حسین هدایتی

-2

14

1 سال پیش

کیروش مغرور از همونجایی خوردی که با غرورت دوتا از بهترین دفاع‌های اسیا رو نیمکت نشین کردی دیدی بیشعور عمق دفاعت رو با حسینی کردی پاشنه اشیل تیمت


آرزو

-20

4

1 سال پیش

اره اقای فردین کرمی بزرگترین دشمن جهل و نادانی هستش که براندازان این حکومت چهل ساله بهش دچار هستند الان کل ای ایران اعم از شیعه و سنی کرد و لر و ترک همه آماده شادی و خوشحالی هستند تو دنبال قاتل بروسلی


سید ابراهیم غفاری نیا

-17

2

1 سال پیش

این‌بار صعودمون‌ قطعیه💪


رقیه خادمی

-2

17

1 سال پیش

من میگم ایران حذف میشه


علی پیونده

-13

3

1 سال پیش

سلام بر یازده یوز آریایی وبه امید بردن یانکی های سرکش وجانی زنده باد ایران جاودان ایرانی


مهدی

-10

1

1 سال پیش

روانی مشخص به امید خدا می‌بریم بخاطر امسال تو بقیه فوتبال رفته تو سیاست آقای ARASH


ابوالفضل شریفی

-6

6

1 سال پیش

به جز مجید حسینی بقیه خوبن . به امید پیروزی


احمدعلی عباسی

-10

3

1 سال پیش

آقای آرش عزیز
دلیلی ندارد ببازیم
بازی حیثیتی هست و مردم ما همه منتظر برد هستند
ان شاالله بیاری خدا بایه بازی خیلی خوب می بریم


محمد

-3

16

1 سال پیش

به امید برد آمریکا


احمد نوری اسرمی

-12

4

1 سال پیش

به امید صعود ایران


ÀRASH

-3

11

1 سال پیش

نمیدونم بگم دوست دارم ببریم یا دوست دارم ببازیم😔🖤


علی اصغر

-2

19

1 سال پیش

مهم نیست برد و باخت تیم . فقط مردم


محمد رضائی

-16

5

1 سال پیش

به امید برد ایران قهرمان


هادی مشفق

-6

8

1 سال پیش

خدایا به امید خودت


پرسپولیسی

-2

8

1 سال پیش

حیف که شجاع تو ترکیب نیست

بازی های پرسپولیس

3-0

صنعت نفت

پرسپولیس

پنج‌شنبه, 30 فروردین
ساعت 19:00

ورزشگاه : تختی آبادان

داور : علی اصغر مومنی

نظرسنجی

پرسپولیس مقابل آلومینیوم به چه نتیجه‌ای دست پیدا خواهد کرد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 مهدی ترابی 1
2 دانیال اسماعیلی‌فر 1
3 عیسی آل‌کثیر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 25 لیگ برتر

سه‌شنبه, 11 اردیبهشت

شمس آذر - پیکان 18:20

چهارشنبه, 12 اردیبهشت

هوادار - صنعت نفت 17:00
تراکتور - استقلال 17:00
مس رفسنجان - گل گهر 17:45
ذوب آهن - نساجی 18:00
استقلال خوزستان - ملوان 18:15
آلومینیوم - فولاد 18:15
پرسپولیس - سپاهان 19:30

یک هشتم جام حذفی

دوشنبه, 14 اسفند

پرسپولیس 3 - 0 نفت و گاز گچساران 20:00

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 24 20 53
2 پرسپولیس 24 20 52
3 سپاهان 24 21 45
4 تراکتور 24 12 42
5 ملوان 24 9 38
6 گل گهر 24 7 34
7 ذوب آهن 24 1 33
8 شمس آذر 24 3 31
9 مس رفسنجان 24 -3 30
10 آلومینیوم 24 -8 29
11 هوادار 24 -7 25
12 پیکان 24 -8 25
13 فولاد 24 -19 21
14 استقلال خوزستان 24 -10 20
15 نساجی 24 -17 19
16 صنعت نفت 24 -21 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال