ارتش سرخ دات کام

اخبار

پرسپولیس بدون سرمربی به دبی می‌رود؟ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 20 اظهار نظر

-

9 ماه پیش

پرسپولیس بدون سرمربی به دبی می‌رود؟

ارتش سرخ دات کام :
پرسپولیس بدون سرمربی به دبی می‌رود؟
بعد از منتفی شدن سه گزینه ابتدای هفته پرسپولیس، گزینه‌های زیادی به مدیران باشگاه پرسپولیس معرفی شده و روند بررسی رزومه آنها آغاز شده است اما با وجود اسامی متعددی که مطرح شده و بعضاً برخی‌شان مربیان شناخته شده‌ای هستند، بیشتر آنها یا حاضر به کار در ایران نیستند یا قیمت بالایی دارند.
در حال حاضر مربیان نه چندان معروف و متوسطی که به پرسپولیس معرفی می‌شوند غالباً برای یک فصل بالای 500 هزار دلار به عنوان رقم قرارداد طلب می‌کنند و اگر مربی صاحب رزومه باشد مبلغ درخواستی او بالای یک میلیون دلار خواهد بود که این مسأله کار سرند کردن گزینه‌ها و رسیدن به چند گزینه نهایی را دشوار کرده است.
دوشنبه شب نام مارکوس پاکتا مربی 65 ساله برزیلی به عنوان گزینه جدی پرسپولیس مطرح شد. این مربی با سابقه، رزومه بدی ندارد ضمن اینکه در فوتبال منطقه هم کار کرده است. او در لیگ عربستان، قطر و عراق سابقه حضور و قهرمانی با تیم‌هایی مثل الهلال، الریان و الغرافه را دارد اما بعد از مطرح شدن نامش مشخص بود احتمال دارد موقعیتش بین گزینه‌های نهایی پرسپولیس ضعیف شود.
پاکتا طی 5 سال گذشته در الجزایر مربیگری کرده و با اینکه در لیگ این کشور قهرمانی آورده اما مربی روی بورسی نیست کما اینکه به صورت کلی مربیان برزیلی از دور خارج شده‌اند.
پاکتا که در دو مقطع در فوتبال برزیل مربیگری کرده و با تیم‌های زیر 17 و 20 سال در جام جهانی این رده‌های سنی قهرمانی آورده سابقه کار در کشورهای بحرین، هند، مراکش و لیبی را هم دارد اما از وقتی نامش در رسانه‌ها مطرح شد ساعت به ساعت احتمال حضورش در پرسپولیس ضعیف‌تر شد.
پاکتا شرط همکاری با کادر فنی فعلی پرسپولیس را قبول کرده و با توجه به آشنایی‌اش با فوتبال منطقه از نظر باشگاه پرسپولیس گزینه مناسبی بود اما او همین حالا در الجزایر تیم دارد و مشخص نبود بحث جدایی‌اش چگونه مطرح شد.
از سوی دیگر گفته شد پاکتا یکی از سه گزینه نهایی سرخ‌هاست و پرسپولیس سه‌شنبه شب گزینه نهایی را مشخص خواهد کرد و اصلاً سرمربی را اعلام می‌کند که این موضوع هم از سوی مدیران باشگاه تکذیب شد و شاید پروسه انتخاب سرمربی تا دو، سه روز آینده هم طول بکشد، آن هم در شرایطی که این تیم روز پنجشنبه به اردوی دبی خواهد رفت.
در شرایطی که با مطرح شدن نام یک گزینه ایرانی، مباحثی درباره رویکرد باشگاه پرسپولیس به گزینه داخلی تا حدودی داغ شده بود دوباره نام برانکو ایوانکوویچ به میان آمد و خبر رویکرد دوباره باشگاه به این مربی با پیشنهادی ویژه مطرح شد.
ظاهراً درویش در همان جلسه با برانکو به این مربی گفته بوده می‌تواند برای نیم فصل هم هدایت پرسپولیس را برعهده بگیرد و سپس به پیشنهاد خارجی‌اش جواب بدهد که در آن مقطع برانکو جواب منفی داده بود اما حالا دوباره این بحث داغ شده که شاید ایوانکوویچ از این فرصت 5 ماهه بین پایان کارش در عمان تا شروع کارش در اروپا برای درآمدزایی بهره ببرد و به تهران بیاید.

موافقت باشگاه با حضور یک دستیار و مربی گلرها
مدیران پرسپولیس در مذاکره با گزینه‌های سرمربیگری این شرط را گذاشته بودند که شخص سرمربی به تنهایی قرارداد منعقد کند و با خودش دستیار نیاورد تا اینچنین از هزینه‌ها و تعهدات مالی بیشتر جلوگیری کنند اما از سوی دیگر گفته می‌شد هیچ مربی رزومه‌داری حاضر نیست به تنهایی در یک تیم جدید مشغول به کار شود و حتی شده یک دستیار معتمد را با خودش همراه خواهد داشت.
با در نظر گرفتن این مسأله حالا باشگاه پرسپولیس شرایط خود برای گزینه‌‌‌های جدید را تغییر داده و هیچ مخالفتی با اینکه گزینه جدید در کنار خود یک دستیار داشته باشد و به کادر اضافه کند، ندارد. در عین حال بعد از جدایی ولسلی ننکا، پرسپولیس به مربی دروازه‌بانی هم نیاز دارد و باشگاه به گزینه‌های در حال مذاکره اعلام می‌کند می‌توانند مربی دورازه‌بانی را هم با خودشان به تهران بیاورند.

درویش: 3 گزینه خارجی داریم
رضا درویش درباره انتخاب سرمربی جدید گفت: سه گزینه خارجی داریم. گزینه‌های داخلی خوبی داریم اما هیأت مدیره گزینه‌هایی را معرفی می‌کند و ما وارد مذاکره می‌شویم. تا امروز هیأت مدیره گزینه ایرانی نداشته است.
او همچنین گفت: فضای خوبی نیست و هر کسی نام مدنظر خود را در فضا پر می‌کند. هواداران بدانند ما چیزی را که به نفع پرسپولیس است انجام می‌دهیم تا گره را باز کنیم. اینکه مثل افراد قبلی قرارداد ببندیم و بدهی اضافه کنیم، درست نیست. مهم این است کسی را بیاوریم که مشکلی از پرسپولیس حل شود. پرسپولیس کاندیدای قهرمانی است و کسی را می‌آوریم که به تیم کمک کند.

لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/158459
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
امیرضا

-1

0

9 ماه پیش

بابا ما موندیم که چرا تمامی مدعيان لیگ برتر مربی خارجی درجه خوب گرفته اند آخه فقط برای پرسپولیس نمیشه؟ تا درویش هست واقعا نمیشه


الیاس شیبانی

0

0

9 ماه پیش

آقای درویش جمال بلماضی رابیار


امیر پرسپولیسی

0

0

9 ماه پیش

مدیر عامل پرسپولیس آقای بیرانوند که معرفی کرد سرمربی پرسپولیس رو یعنی اوسمار


قلب آ تشین

0

1

9 ماه پیش

درویش نامرد فقط برنامه حذف یحیی رو داشت وهیچ برنامه برای جاگزینیش نداره.متاسفانه یک عده هم ازش همایت کردن.تنها گذینه این بی همه چیز اوسمار هستش وبس


پرسپولیس عشق ابدی

0

0

9 ماه پیش

پاکتا روزمه کاری بدی هم نداره مسئله ایی که سرراه آن هست یک مشتری جدید تیم شناخته شده وپرهوادار مصر الزمالک خواهنش میباشه وخواه ناخواه قیمت ایشان بالا میره ولی خودپاکتا اسرارداره درلیگ ایران تجربه کسب کنه وبه احتمال زیاد دراردوی امارات به تیم ملحق بشه ❤❤❤❤❤❤پرسپولیس عشق ابدی❤❤❤❤❤❤


طوفان

0

2

9 ماه پیش

هواداران عزیز پرسپولیس کی میخواهید بيدار شید آقایان کریم باقری یحیی امپراتور اصلا کار امنیتی نبوده این درویش کثیف امنیتی گفتت که ما هواداران بااین قضیه کنار بیاییم کار خود ناکسش با علی پروین بی عرضه بود بسه دیگه بیایید بریزیم جلوی وزارت ورزش گوه یا رومی رومی یا زنگی زنگی مکه مسخره بازی تیم ميره اردو سرمربی نداره


طاها مسرور

0

1

9 ماه پیش

ولا منم میگم همین پوست مار فعلا گزینه خوبیه چون چندین سال دستیار یحیی بوده و با تفکرات یحیی اشناست


اسماعیل علیزاد

-2

2

9 ماه پیش

علیزاد از نظر من مدیران باشگاه دراولین فرصت استفابند بسیار خوبه مرداین کار نیستن خجالت بکشن


مهدی

-1

0

9 ماه پیش

الان بهترین گزینه مربی ایرانی چون مربی خارجی تو کوتاه مدت جواب نمیده حتی برانکو هم تو هفته های اول نتیجه نمی‌گرفت.مربی ایرانی حداقل تا پایان فصل بیارن اگر نتیجه نگرفت تغییر باشه آخر فصل.مربی مثل محمدربیعی یا تاتار یا قطبی یا مهدوی کیا


مهدی

-2

1

9 ماه پیش

آقای خبرنگار لطفاً یک ذره طرف اوسمار رو بگیرن برای دور ریختن بیت المال هم خوبه اوسمار گزینه خوبیه جون با دانش ، حتما باید بریم یه مربی تاریخ مصرف گذشته بیاریم


فردین کرمی

-2

1

9 ماه پیش

فقط یحیی نباشه همه چی هست


پرسپولیسی

-3

3

9 ماه پیش

از اول گفتم این درویش در جذب مهاجم درجه و نیز در جذب مربی خوب خارجی ناتوانه ...فقط هدفش اطاله وقته ،،،آخه حداقل یه پیشکسوت رو بالای سر تیم بزار ..چرا داری با شعور واعصاب هوادار ها بازی میکنی ؟؟؟!!!!


منوچهر

-2

1

9 ماه پیش

شما مربی خارجی نمی آورید افشین قطبی رو بیارید


محمد جعفری

-2

6

9 ماه پیش

خدا شاهده سلطان علی پروین میتونه خود یحیی را برگردونه شاید منم مخالف تفکرات یحیی باشم ولی در شرایط فعلی با بازگشت عیسی و موسی همه چی درست میشه انشالله


الیاس شیبانی

0

1

9 ماه پیش

مربی خوب پول خوب میخواد،اگربخواهید آقای درویش پرسپولیس ازریل قهرمانی خارج نشه مربی با کارنامه بیار،پولشم جورکن


محمد

-1

5

9 ماه پیش

برو همون یحیی برگردون حالا که داری بازیکن میگیری میگی مشکلی نداشتیم با یحیی بهتره همون آقا یحیی برگردونی


msa

0

16

9 ماه پیش

سلام برهواداران عزیز پرسپولیس:دیشب ال کثیر رادربرنامه تلویزیونی دیدم بسیار گرفته بود اصلا شاداب نبود نمیخندید چهره اش بیشتر شبیه ادمای شرمنده وبدهکاربود خیلی پشیمان بود بیایید بخاطر نام زیبای پرسپولیس ازال کثیر حمایت کنیم تاباگلهایش دوباره پرچم رنگین پرسپولیس به اهتزاز دراید ببخشید گذشت کنید که گذشت کارمردان است


حسین محسنی پور

-2

5

9 ماه پیش

کی پاک میکنه؟ مگه میشه ویکی پدیا را پاک کرد؟


مهرداد
(در پاسخ حسین محسنی پور)

-3

1

9 ماه پیش

ویکی پدیا قابلیت ادیت داره


مهرداد

-3

5

9 ماه پیش

می رید تو ویکی پدیا افتخارات پاکتان رو پاک می کنید؟ احمقید؟

بازی های پرسپولیس

0-1

السد قطر

پرسپولیس

دوشنبه, 30 مهر
ساعت 19:30

ورزشگاه : جاسم بن حامد

داور : آراکی یوسوکه

نظرسنجی

پرسپولیس در ادامه لیگ نخبگان موفق خواهد بود؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 محمدحسین کنعانی‌زادگان 2
2 سعید صادقی 1
3 ایوب العملود 1
4 وحید امیری 1
5 اوستون ارونوف 1
6 علی علیپور 1
7 گئورگی گولسیانی 1
نام بازیکن تعداد گل
1 علی علیپور 1
برنامه بازی ها

هفته 9 لیگ برتر

جمعه, 04 آبان

ذوب آهن - گل گهر 17:45
نساجی - استقلال خوزستان 17:45
هوادار - چادرملو 18:00
مس رفسنجان - ملوان 18:00

شنبه, 05 آبان

خیبر خرم‌آباد - استقلال 17:00
پرسپولیس - شمس آذر 19:15

یکشنبه, 06 آبان

تراکتور - آلومینیوم 17:00
فولاد - سپاهان 18:15

هفته 3 لیگ نخبگان آسیا

دوشنبه, 30 مهر

السد قطر 1 - 0 پرسپولیس 19:30
العین امارات 4 - 5 الهلال 19:30
الشرطه عراق 0 - 0 پاختاکور 19:30
الریان قطر 1 - 2 الاهلی عربستان 21:30

سه‌شنبه, 01 آبان

استقلال 0 - 1 النصر عربستان 19:30
الغرافه قطر 1 - 2 الوصل امارات 19:30
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 سپاهان 7 5 16
2 پرسپولیس 6 6 14
3 ملوان 7 5 14
4 فولاد 7 2 14
5 تراکتور 7 6 13
6 چادرملو 8 -2 11
7 ذوب آهن 8 -1 10
8 گل گهر 6 2 9
9 آلومینیوم 7 1 9
10 استقلال خوزستان 8 -2 9
11 استقلال 7 -3 8
12 خیبر خرم‌آباد 8 -3 6
13 مس رفسنجان 7 -3 5
14 شمس آذر 8 -3 4
15 نساجی 7 -3 4
16 هوادار 8 -7 4
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 الهلال 3 8 9
2 الاهلی عربستان 3 4 9
3 السد قطر 3 3 7
4 الوصل امارات 3 0 6
5 النصر عربستان 2 1 4
6 استقلال 3 0 3
7 الغرافه قطر 3 -2 3
8 پاختاکور 3 -1 2
9 الشرطه عراق 3 -5 2
10 پرسپولیس 3 -2 1
11 العین امارات 3 -3 1
12 الریان قطر 2 -3 0

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال