ارتش سرخ دات کام

اخبار

پرسپولیس تیم بازی‌های بزرگ ...

نویسنده : ارتش سرخ دات کام

-

نظرات : 23 اظهار نظر

-

6 ماه پیش

پرسپولیس تیم بازی‌های بزرگ

ارتش سرخ دات کام :
پرسپولیس تیم بازی‌های بزرگ
سه مساوی متوالی کاری کرده تا رقبای پرسپولیس جنب و جوش بیشتری داشته باشند و امیدواری‌های‌شان برای کنار زدن تیم یحیی در مسیر قهرمانی امسال بازتر شود. پرسپولیس فقط دو فصل پیش در لیگ بیست و یکم قهرمانی را از کف داد و نایب قهرمان شد چرا که در رعایت اصول دفاعی مشکل داشت و امتیازهای زیادی را از دست داد. در آن مسابقه اسکواد یحیی هم ناقص به نظر می‌رسید و بازیکنان تعیین‌کننده‌ای بخصوص در خط دفاع و دروازه حضور نداشتند.

حالا پرسپولیس در خط دفاع دچار تزلزل شده. سه گل خورده در دو بازی اخیر و البته ضعف سازمان دفاعی تیم در بازی با ملوان همه نشانه‌هایی است که یحیی گل‌محمدی و کادرش را به ترمیم خط دفاع تیم خود وا خواهد داشت. البته گل‌محمدی از آن دست مربیانی نیست که ضعف مشکلات فنی تیم خود را نپذیرد. او در نشست‌های اخیر درباره اینکه باید در برخی مسائل تیم در دفاع و حمله بازبینی شود تأکید داشته و از شرایطی که نصیبش شده فرار نمی‌کند.

یحیی و کمک‌هایش مجبورند پرسپولیس را به همان فرم خوب قبلی برگردانند. آنها باید بیشتر از تیم حریف خودشان را آنالیز کنند و ببینند ایرادها از کجا بیرون زده و وضعیت را بهم ریخته است. به نظر می‌رسد آنها باید در یکسری از ایرادهای جزئی در هر سه خط بازبینی و اصلاحات لازم را انجام دهند. اینکه چرا راحت به حریفان موقعیت می‌دهند، در فاز حمله قدرت ایجاد برتری ندارند و کم موقعیت می‌سازند یا با حداقل اختلاف دنبال مدیریت بازی و حفظ نتیجه هستند و طراوت خود را از دست می‌دهند.

البته که برخی به مهره‌ها ایراد می‌گیرند اما این نفرات همان بازیکنانی هستند که قبل‌تر کارهای بزرگی انجام داده بودند و دوگانه فصل قبل کار همین‌هاست. شاید اگر معضل مصدومیت‌های متوالی و بعد از آن سرماخوردگی گریبان این تیم را نمی‌گرفت اوضاع با پیروزی در دوشنبه بهتر می‌شد و انتقادها به پایان می‌رسید اما حالا در لیگ برتر داستان جور دیگری پیش می‌رود و اینجا هم اوضاع بعد از دو مساوی اخیر خوب نیست.

پرسپولیس قبل از بازی سپاهان می‌توانست با برد مقابل صنعت کار خود را راحت کند و در پوزیشن صدرنشین به این بازی بزرگ پا بگذارد اما حالا بیشتر از همیشه نیازمند پیروزی است. اتفاقی که در خانه حریف که خودش هم مدعی قهرمانی است و البته شرایط فنی و روانی خوبی دارد بسیار دشوار خواهد بود.

پرسپولیس اما برای پیروزی در این بازی چنانچه هم ریکاوری مناسبی طی این دو سه روز داشته و هم ایرادهای جزیی خود در فاز دفاع و حمله را برطرف کرده باشد برای بزرگی در ال‌کلاسیکوی ایران کم از حریفش نخواهد داشت. پرسپولیس تیم بازی‌های بزرگ است و قبل‌تر این را ثابت کرده. همین سال گذشته پرسپولیس در شرایطی مقابل سپاهان در اصفهان و بازی حذفی به میدان رفت که شرایط تیم حریف ظاهراً بهتر به نظر می‌رسید اما در نهایت پرسپولیس با یک بازی حساب شده به پیروزی 4 بر 2 رسید. بازی رفت لیگ نیز در این ورزشگاه بدون گل مساوی شد که میزبان پرستاره برتری محسوسی نداشت.

پرسپولیس برای پیروزی در این مسابقه چند انگیزه بزرگ خواهد داشت. اول جبران باخت‌شان در بازی آخر که آخرین بازی دو تیم در سال گذشته بود و باعث شد همه شانس قهرمانی سپاهان را بیشتر بدانند. هر چند در آن مسابقه شرایط با اخراج پریرا سخت شده بود اما شکست دقیقه آخری ضربه روانی بزرگی به تیم یحیی وارد کرد و حالا فرصت مناسبی است تا آن باخت خانگی را جبران کند.

پرسپولیس در ورزشگاه نقش جهان جدید تا کنون نباخته و از آخرین باختش در این استادیوم 17 سال می‌گذرد. اتفاقاً برای پرسپولیس پر شدن این ورزشگاه از هواداران سپاهانی یک مزیت خواهد بود و آنها را بیشتر به سمت پیروزی و موفقیت هل می‌دهد، کما اینکه اگر شرایط مهیا باشد حتماً پرسپولیس هم هوادارانی در این ورزشگاه خواهد داشت و شرایط مثل تبریز یا انزلی نخواهد بود.

پرسپولیس برای پیروزی در این مسابقه یک انگیزه مهم دیگر هم دارد و آن تقابل یحیی با ژوزه مورایس پرتغالی است. طعنه‌های اخیر مرد پرتغالی به پرسپولیس و البته پاسخی که یحیی به او داد می‌تواند این بازی را روی نیمکت‌ها نیز تبدیل به جدالی بزرگ کند. زمانی که محرم نویدکیا روی نیمکت سپاهان حضور داشت حداقل خبری از تنش بین نیمکت‌ها نبود یا کمتر بود اما حالا با صحبت‌های مورایس غیر از تنش و دعوا روی سکوها و بین بازیکنان باید منتظر دعوای نیمکت‌ها هم بود. با این وجود پرسپولیس برای اینکه ثابت کند قهرمانی‌ها و موفقیت‌های اخیر برخلاف طعنه‌های مورایس و رقبا با توانمندی این تیم به دست آمده باید خود واقعی‌اش را در این مسابقه رو کند و بازیکنان باید نشان دهند چطور این پرسپولیس به اینجا رسید و رقبایش چه چیزهایی از این مجموعه کمتر دارند.


لینک کوتاه : https://arteshesorkh.com/p/157306
نظرت رو بنویس
از حروف انگلیسی استفاده نکن
در حال حاضر فقط کاربرانی که در سایت ثبت نام کرده باشند میتوانند نظر ثبت کنند.
جهت ثبت نام میتوانید اینجا کلیک نمایید.
محسن ابراهیمی صدقیانی

0

0

6 ماه پیش

در این چند بازی اخیر اگر دقت کرده باشیم فاصله هافبک‌های تیم با خط دفاع کمی بیشتر بود و اکثرا منجر به ضد حملات رقیبان می‌شد بوضح همکاری تیمی در دفاع تیمی مشکل داشت چطور امکان داشت دو بازیکن نفت در میان انهمه بازیکن جلوی دروازه پرسپولیس ،راحت با سر گل می‌زند حتی یک بازیکن پرسپولیس به هوا برنخواست یا در تاجیکستان ،هم همانطور شد و موقع گل دوم مهاجم تنومند و کند تاجیک براحتی از بین مدافعین ما جدا شد و با بیرو تک به تک شد امیدوارم بازیکنان پرسپولیس امروز در بازی با سپاهان ،که شگردشان گلزنی با سر و سانترهای رضاییان هست هوشیار باشند و موقعیت ضد حمله نیز به زردپوشان ندهند ،امروز پرسپولیس باید بازی خودش را به نمایش بگذارد و در دفاع تیمی همه جانبه فعال باشند ما هواداران با حمایت و پشتیبانی در شبکه های اجتماعی تیم را با روحیه بالا ،همراه با دعا ،روانه زمین مینماییم و بازیکنان ستاره نیز تمام تلاششان را برای پیروزی در این دیدار بکار خواهند بست انشالله


محمد

0

0

6 ماه پیش

کاش یحیی ودرویش هم باهم متحد شوند


یداله قنواتی

0

2

6 ماه پیش

پرسپوایس باید تو اصفهان این بازی را برنده از زمین خارج شود چون کیس کشا تراکتور بردن ویحیی باید سه امتیاز بگیرد حتی مساوی هم فایده ندارد اگر امسال هم قهرمانی میخواد به امبد خدا ویاری هوادارها پیروزیم


هدی صادقی

0

4

6 ماه پیش

برمیگردیم جایگاه همیشگی خودمون رو تو صدر جدول پس میگیریم و قهرمان اسیا هم میشیم🏆🏆🏆🏆🏆🥇


هدی صادقی

0

4

6 ماه پیش

پرسپولیس عشق و جون و قهرمان و قطعا نقش جهان و جهنم سپاهانی ها میکنیم


هدی صادقی

-1

2

6 ماه پیش

یحیی امپراطوره


سید ابراهیم غفاری نیا

0

3

6 ماه پیش

درسته تو این چند بازی خیییلی بد بازی کردیم اما یه حسی بهم میگه هم شله زرد رو شکست می‌دهیم و هم از گروه آسیا صعود میکنیم


فرزاد زارعی

-1

3

6 ماه پیش

آقای نارویی واقعا دعای مردم مظلوم مستجاب میشه ؟؟؟ پس چرا دعای ملت مظلوم ایران مستجاب نمیشه ؟


مهرداد
(در پاسخ فرزاد زارعی)

-1

0

6 ماه پیش

شاید چیز اشتباهی می خوان


امیر مهرنژاد

-1

1

6 ماه پیش

کاش پرسپولیس تیم بازیهای کوچک هم بود .


سعیدکرمانی

0

2

6 ماه پیش

به امیدخدافرداروزهنرنمایی شیربچه های پرسپولیسه💪💪💪⚔️⚔️


طوفان

0

7

6 ماه پیش

مربیان پرتغالی فقط بلدن جنگ روانی بندازن ولی کور خوندین یحیی امپراتور ثابت کرده از نظر فنی از همه شماها سرتره به‌ امید پیروزی پرسپولیس عزیز


دختر پرسپولیس ❤🔥

0

6

6 ماه پیش

به امید پیروزی ارتش سرخ کبیر ❤❤❤❤❤❤❤❤❤❤


سید حسن موسوی گورابی

0

7

6 ماه پیش

انشالله نقش جهان جهنم کنیم... واستارت


سید حسن موسوی گورابی

0

6

6 ماه پیش

انشالله به امید خدای حق تعالی از این به بعد بترکونیم


مهرداد

-4

3

6 ماه پیش

احمقانه ترین تیتر ممکن ..... همه بازی ها سه امتیاز دارن .. این تیتر توهین به شخصیت تیم ها و باعث غرور بی جاست ...می تونی بگی بردن استقلال تاجیکستان بی ارزش بود اما بردن الدحیل با ارزش؟ سپاهان لیگ قبل به قول شما بازی بزرگ لیگ با پرسپولیس رو برد اما توی یه بازی کاملا یه طرفه تو زمین خودش امتیاز از دست داد تا ما قهرمان بشیم .. همین امثال چهار امتیاز مفت جلوی ذوب و صنعت تو آزادی از دست دادیم .. اون چهار امتیاز ارزشی نداشت ؟ آجرهای کوچیک ساختمون های بزرگ رو می سازن .... اینجور تیترها فقط واسه روحیه خوبه وگرنه همش ضرره ... به امید برد پرسپولیس تو همه بازی ها نه بازی های بزرگ .... پرسپولیس فقط با بردن دوتا سه تا تبم مدعی قهرمان نمیشه پرسپولیس باید همه رو ببره


شیخ محمدناروئی

0

4

6 ماه پیش

دعا مردم مظلوم همیشه پیش خدا مستجاب میشود


قریشی مقدم

0

4

6 ماه پیش

ارتش سرخ بازهم قهرمان میشه این دوره


محمد ابوعلی

0

3

6 ماه پیش

انشاله


روزیه نوری

0

4

6 ماه پیش

آقا یحیی باید جنگ روانی را برعهده باشگاه بگذاره و در دام مربیان حریف و رسانه های همسو با آنها و خبرنگاران نیوفته و همه تمرکز خودش را روی مسایل فنی قرار بده . دو فصل پیش همین بلا سر تیم اومد و کل کادر فنی سرگرم پاسخ به لجن پراکنی های رقبا بودند و تمرکز خودشان روی مسایل فنی از بین رفت .


فردین کرمی

0

4

6 ماه پیش

این که لقب اصلیمونه


سلمان نجم صادقی

0

3

6 ماه پیش

good


علیرضا بدری

0

3

6 ماه پیش

خوبه

بازی های پرسپولیس

0-0

پرسپولیس

سپاهان

چهارشنبه, 12 اردیبهشت
ساعت 19:30

ورزشگاه : آزادی

داور : بیژن حیدری

نظرسنجی

به نظر شما پرسپولیس قهرمان لیگ برتر خواهد شد؟

گلزنان برتر پرسپولیس
نام بازیکن تعداد گل
1 شهاب زاهدی 6
2 گئورگی گولسیانی 5
3 محمدحسین کنعانی‌زادگان 5
4 عیسی آل‌کثیر 4
5 مهدی ترابی 2
6 اوستون ارونوف 2
7 علی نعمتی 1
8 سعید صادقی 1
9 مرتضی پورعلی‌گنجی 1
10 یاسین سلمانی 1
11 محمد عمری 1
12 امید عالیشاه 1
13 نبیل باهویی 1
14 دانیال اسماعیلی‌فر 1
نام بازیکن تعداد گل
1 عیسی آل‌کثیر 3
2 مهدی ترابی 1
3 دانیال اسماعیلی‌فر 1
4 اوستون ارونوف 1
نام بازیکن تعداد گل
1 سعید صادقی 2
2 امید عالیشاه 1
برنامه بازی ها

هفته 26 لیگ برتر

یکشنبه, 16 اردیبهشت

گل گهر 0 - 0 شمس آذر 19:00

دوشنبه, 17 اردیبهشت

صنعت نفت - مس رفسنجان 19:30
پیکان - آلومینیوم 17:00
سپاهان - استقلال خوزستان 18:10
نساجی - پرسپولیس 18:15
ملوان - هوادار 19:30
فولاد - تراکتور 19:30
استقلال - ذوب آهن 20:30

یک هشتم جام حذفی

جمعه, 07 اردیبهشت

آلومینیوم 4(6) - 4(5) پرسپولیس 18:15

هفته 6 لیگ قهرمانان آسیا

سه‌شنبه, 14 آذر

پرسپولیس 1 - 2 الدحیل قطر 19:30
استقلال تاجیکستان 1 - 1 النصر عربستان 21:00
جدول مسابقات
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 استقلال 25 20 54
2 پرسپولیس 25 20 53
3 سپاهان 25 21 46
4 تراکتور 25 12 43
5 ملوان 25 9 39
6 گل گهر 26 7 36
7 شمس آذر 26 4 35
8 ذوب آهن 25 -1 33
9 مس رفسنجان 25 -3 31
10 آلومینیوم 25 -8 30
11 هوادار 25 -6 28
12 پیکان 25 -9 25
13 نساجی 25 -15 22
14 فولاد 25 -19 22
15 استقلال خوزستان 25 -10 21
16 صنعت نفت 25 -22 16
رده نام تیم بازی تفاضل امتیاز
1 النصر عربستان 6 6 14
2 پرسپولیس 6 0 8
3 الدحیل قطر 6 0 7
4 استقلال تاجیکستان 6 -6 3

ارتش سرخ

Perspolis

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

هواداران پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

باشگاه پرسپولیس

فوتبال

فوتبال